quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
ik wilde het net vragen of het een bong isquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:58 schreef NoelGallagher het volgende:
en aan het uiteinde zat een gaatje en daar zat een dikke joint in
Nee het was een didgeridoo.quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik wilde het net vragen of het een bong is
quote:
Wil je m'n foto uit de OP halen?quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:04 schreef Acinonyx het volgende:
kut-topic, slotje !
aah zeurpiet, nou je zin ? tis dat ik zo aardig ben eh..quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wil je m'n foto uit de OP halen?
oeps...quote:
Foto van mezelf op fok vind ik niet erg, totaal nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 01:06 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
aah zeurpiet, nou je zin ? tis dat ik zo aardig ben eh..
Jouw ultieme fantasiequote:
nee dat is allang geen fantasie meer. been there, done that.quote:
wat? joints?quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:14 schreef reetveter het volgende:
Whehe ik kan draaien, bitches
Finally
quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee dat is allang geen fantasie meer. been there, done that.
Hey, ben jij niet die DJ ?quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:14 schreef reetveter het volgende:
Whehe ik kan draaien, bitches
Finally
Grapjasquote:
kan je ook al binnenste buiten draaien?quote:
ik geloof dat rimmen in het vorige topic langs kwamquote:
...Sprak hij uit ervaring.quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:27 schreef remlof het volgende:
Je kan je lul er in steken, da's ook al niks
ik heb 'em er overal ingestoken, maar niet in een keukenrolquote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik heb 'em er overal ingestoken, maar niet in een keukenrol
Zijn jullie echt zo fantasieloos seksueel gezien?quote:
Nee juist niet. Ik was en ben heel experimenteel sexueel gezien. maar een keukenrol is nooit bij me opgekomen. Keukenrol geeft niet de frictie.quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:33 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie echt zo fantasieloos seksueel gezien?
Nee, maar je moet alles proberen toch?quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee juist niet. Ik was en ben heel experimenteel sexueel gezien. maar een keukenrol is nooit bij me opgekomen. Keukenrol geeft niet de frictie.
Nee, wel in een pot asperges, een open blik ragout, een zak tuinaarde, een literbak huzarensalade, een stuk piepschuim, een bos bloemen, de opening van een vuilniszak, schapenvacht, pot duo penotti, zak met stroopwafelkruimels, een suikerspin, smurfensnot, een waterballon en de rug van een slapende kat.quote:
tuurlijk boys will be boysquote:Op woensdag 25 februari 2009 01:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar je moet alles proberen toch?
pot asperges? daar ging mijn wijn over het toetsenbord hahahahahquote:Op woensdag 25 februari 2009 01:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, wel in een pot asperges, een open blik ragout, een zak tuinaarde, een literbak huzarensalade, een stuk piepschuim, een bos bloemen, de opening van een vuilniszak, schapenvacht, pot duo penotti, zak met stroopwafelkruimels, een suikerspin, smurfensnot, een waterballon en de rug van een slapende kat.
Maar nee, nog nooit in een lege keukenrol.
Toen al?quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
pot asperges? daar ging mijn wijn over het toetsenbord hahahahah
Een zaklamp in je kont douwen en hem dan aanzetten in de hoop dat er dan licht uit je mond komt ?quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
tuurlijk boys will be boys![]()
maar een fleshlight lijkt me beter dan een keukenrol hahaha
en dan http://upload.wikimedia.o(...)lbb11116-article.ogg die stemquote:Op woensdag 25 februari 2009 01:40 schreef wolvendagen het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)rxvclmnckssqlbb11116
HAHAHAHAHAHA
quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:40 schreef wolvendagen het volgende:
HAHAHAHAHAHA
quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:40 schreef wolvendagen het volgende:
HAHAHAHAHAHA
Die audio-versie blijft briljant!quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:40 schreef wolvendagen het volgende:
HAHAHAHAHAHA
er gaat van alles in, maar ik heb nog geen zaklamp geprobeerd hahahaquote:Op woensdag 25 februari 2009 01:41 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Een zaklamp in je kont douwen en hem dan aanzetten in de hoop dat er dan licht uit je mond komt ?
Bomen, snelbinders, lantaarnpalen, rookworsten, pikhouwelen, kaaschaven, omgebogen lepels van Uri Geller, Uri Geller zelf, balpennen, violen, kantoorartikelen, bureaustoelen, dwergen...?quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
er gaat van alles in, maar ik heb nog geen zaklamp geprobeerd hahaha
quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Bomen, snelbinders, lantaarnpalen, rookworsten, pikhouwelen, kaaschaven, omgebogen lepels van Uri Geller, Uri Geller zelf, balpennen, violen, kantoorartikelen, bureaustoelen, dwergen...?
toetsenbord, computermuis, bierfles, speen van de baby, fles van de baby, rammelaar van de baby, de baby zelf, blikje fanta, deurklink, kettingzaag, kaktus, speelgoedautootje, hondenkluif ?quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Bomen, snelbinders, lantaarnpalen, rookworsten, pikhouwelen, kaaschaven, omgebogen lepels van Uri Geller, Uri Geller zelf, balpennen, violen, kantoorartikelen, bureaustoelen, dwergen...?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
en dan http://upload.wikimedia.o(...)lbb11116-article.ogg die stem
I know man, I know. I just laughed my lungs out.quote:
for ur sake, hoop ik niet dat je het over mij hebt.quote:
die laatstequote:Op woensdag 25 februari 2009 02:07 schreef IQM het volgende:
Epic foto's. Hier komen ze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 februari 2009 02:13 schreef IQM het volgende:
[..]
wd en ik gaan drie doen. At the same time.
o fuck, ik las dat je alle drie tegelijk ging doen hahahquote:
Jij doet het met je eigen bloed. Zij gewoon met sap, speciaal voor de foto.quote:Op woensdag 25 februari 2009 02:25 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Had mijn moeder kunnen zijn.
Bonen in blik.quote:Op woensdag 25 februari 2009 02:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij doet het met je eigen bloed. Zij gewoon met sap, speciaal voor de foto.
peuken, checkquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:19 schreef Florian_ het volgende:
bureau, check
koffie, check
saai werk, check
Ik ben er weer klaar voor
Ik schrijf een klachtenbrief voor school, mar dat is niet echt interessant ofzoquote:
jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:51 schreef Gupje het volgende:
Moet ik eerst weer met ziektes gaan smijten voordat mensen hier gaan posten
Ja ik hoor het net op de radio...quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:00 schreef Florian_ het volgende:
[Update] Vliegtuig neergestort op Schiphol
godmiljaarquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:00 schreef Florian_ het volgende:
M'n BT dar ging weer af en ja hoor, ze is er weer!quote:
Nice.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:00 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb de nacht weer overleefdquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
M'n BT dar ging weer af en ja hoor, ze is er weer!
Ja?quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb de nacht weer overleefd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |