Whehehe, dit hele topic is naar en stom voor de mensen die er mee te maken hebben en graag kindjes willenquote:
En je punt is?? Flikker op hier als je geen zinnig woord te zeggen hebt!quote:Op zondag 22 februari 2009 09:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Whehehe, dit hele topic is naar en stom voor de mensen die er mee te maken hebben en graag kindjes willen
En ik... heb nooit een positieve zwangerschapstest gehad. Alleen de bloedtest was positief en daarna durfde ik niet meer te testen.quote:Op zondag 22 februari 2009 10:27 schreef RockabeIIa het volgende:
NieTTusik hoop dat je gewoon wat later grote hoeveelheden HCG aan maakt (net als ik, en duizenden anderen)
Ik moest hier (voor mezelf) toch eventjes wegblijven. Ik bleef wel volgen en meeduimen voor iedereen hier, maar het was soms nogal confronterend. En als er nu eens iets is wat ik de laatste tijd doe, is het wel confrontaties uit de weg gaan (toch op dat gebiedquote:Op zondag 22 februari 2009 15:24 schreef SilkTie het volgende:
Leonieke, ik vroeg me al af waar je gebleven was ... waar sta je nu in het proces? Sorry, ik ben er niet helemaal bij gebleven. Is er al een behandelplan? Ook voor jou![]()
![]()
ja, zo klinkt het, en dat is goed.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:09 schreef NieTTus het volgende:
En Slaapmeis... maar heb jij voor de bloedtest nog wel zelf getest???
klinkt dit als toch nog wat hoop krijgen??![]()
Ik wil nog even de tweede afspraak afwachten.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:52 schreef NieTTus het volgende:
Als je geen goed gevoel hebt bij die dokter, kun je dan niet om een andere vragen? Lijkt me wel essentieel....
nog niet wanhopen als het nog niet nodig is..quote:Op zondag 22 februari 2009 19:17 schreef NieTTus het volgende:
Kan vanaf 8 uur, en dan rond half 2 bellen voor de uitslag (ondragelijk, alhoewel dat nu meevalt.. in mijn achterhoofd weet ik stiekem de uitslag al...)
Niet voor die poging. Ik kreeg overstimulatie en was zo ziek als een hond ervan. Na de bloedtest heb ik wel getest, maar die waren allemaal negatief. Ik heb dus echt nog nooit een positieve zwangerschapstest gehad, ook niet toen ik zwanger was.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:09 schreef NieTTus het volgende:
En Slaapmeis... maar heb jij voor de bloedtest nog wel zelf getest???
klinkt dit als toch nog wat hoop krijgen??![]()
Goeiemorgenquote:Op zondag 22 februari 2009 16:42 schreef mijsje het volgende:
en vandaag snap ik pas dat SilkTie in Israel woont...![]()
Ik woon hier omdat ik mij hier thuis voel.quote:is dat vanwege het bedrijf waarvoor je werkt(e) of vanuit geloofsovertuiging? (je wist zoveel van het jodendom af...) of weet je veel van het jodendom af omdat je daar woont?oh jee, ik draaf weer door
maar ja, het is niet dat het belangrijk voor mij is, dus als ik te persoonlijk doe, lees dan maar over me heen...
Ik heb nog altijd niet op de weegschaal gestaanquote:Op maandag 23 februari 2009 08:06 schreef miss_sly het volgende:
NieTTus, ik denk aan je![]()
leonieke, is het nog gelukt om af te vallen?
Niet om je nou gemeen tegen te spreken ofzo, maar het gaat niet enkel om de suiker die je uit een pak in je mond stopt, maar om suiker die in alles verwerkt zit, en bovenal : koolhydraten!!!quote:Op maandag 23 februari 2009 08:42 schreef leonieke het volgende:
Mja, wat eet ik nog van suiker? We wonen nu bijna twee maand in ons huis en het pak suiker dat ik toen heb gekocht is nog altijd niet geopend(maar daar doe ik niets speciaals voor ofzo)
Er zal effectief wel suiker zitten in de dingen die ik eet (die twee lepels nesquick per dag, dat beetje confituur (Effi uiteraard), die stukken fruit, dat magere yoghurtje, ...) maar het is niet dat ik nog ergens anders suiker aan toevoeg ofzo. Maar zoals ik zei: dat heb ik ook nog nooit gedaan eigenlijk
k*tquote:Op maandag 23 februari 2009 11:38 schreef NieTTus het volgende:
Nul HCG gevonden
Hopelijk breekt mijn menstruatie snel door, dan gaan we weer naar de volgende ronde!
quote:Op maandag 23 februari 2009 06:04 schreef SilkTie het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
[..]
Ik woon hier omdat ik mij hier thuis voel.
Vanaf 17-zoveel woont mijn familie al in Nederland, ikzelf ben in Israel geboren maar in Nederland opgegroeid. Toch bleef de heimwee (de bergen, de zon
) en een paar jaar geleden heb ik mijn biezen gepakt. Nog altijd geen spijt van
!
hmmm, balen dat het zo zeer doet met je menstruatie! Maar fijn dat het op tijd komt, en dat je door kunt gaan. Hoop dat de nieuwe poging wel door zal gaan! (en dan hoop ik dat we gauw allebei twee streepjes hebben en dan toch naar Z&G kunnen gaan...)quote:Op maandag 23 februari 2009 17:45 schreef NieTTus het volgende:![]()
![]()
Menstruatie is al onderweg!!!auw! Dus morgen bellen voor nieuwe poging! Ben benieuwd of die weer doorgaat. Hoop het wel! Ben in elk geval blij dat mijn lichaam niet zoals na de eerste ivf toen (maarja hormonen) 8 weken op een menstruatie laat wachten
Heb toch lekker gewerkt vandaag, en mijn leidinggevende liet nog even vallen dat ze zoveel bewondering voor me heeft. Ze verwachtten niets van me vandaag en juist daardoor ben ik de dag heerlijk doorgekomen.
Gisteren genoeg gebaalt! Vooruit kijken maar weer
Mijsje, dat zijn goede eerste stappen, eerst maar eens uitsluiten of dat het niet is! Spannend!!![]()
absoluut!quote:En mag ik nog eens zeggen dat ik dit topic, en vooral de mensen die erin zitten/meelezen & meesteunen, GOUD waard vind!?
Al weken lang? En dit was niet oud. dit van vanochtend was van vannacht. Vannacht had ik buikpijn. Alsof iemand op mijn baarmoeder drukte, of er van binnenuit aan trok.. Maar ik ben er mee in slaapgevallen, dus zoveel pijn deed het niet. Maar achteraf is het wel weer raarquote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:54 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik heb dit topic ergens het zwangerwordenkneuzenclubje genoemd. Hoop niet dat jullie het erg vinden. Het was liefkozend bedoeld![]()
Idem hier!! Wilma, goooo for it morgen!!!quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:44 schreef CrazyPrincess het volgende:
wilmadonna, als je het nog leest: ik duim dat jullie morgen goed nieuws krijgen
Dank je! Wat liefquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:48 schreef prinseszondererwt het volgende:
Wilma, wat ontzettend fijn voor je!
En alvast succes morgen voor jou vlindur.
Ik zal mn best doen..quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:41 schreef CrazyPrincess het volgende:
M'n NOD is komende maandag.
En Vlindur, zeg maar tegen de dokter dat-ie op moet schieten, omdat je nog moet posten voor je werk
Waarom ik dit hier neerzet?quote:Een kind nu niet
Beslis je wel.
Een kind nu wel
Beslis je niet
Waar bemoeit ze zich mee denk ik dan...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:04 schreef leonieke het volgende:
Is het nu nog geen woensdag?![]()
Ik begin echt wel ongeduldig te worden. Dat ze me maar terug volstampen met hormonen binnenkort, want dit wachten begint echt frusterend te worden![]()
En wat is dat toch met mensen die denken dat het me allemaal niet meer kan schelen dat het niet vooruit gaat?Gisteren een opmerking gekregen van een zwangere collega dat het lijkt alsof ik me er al helemaal bij neergelegd heb dat het misschien niet zou lukken.
Misschien dat ik beter niet meer probeer om opgewekt en blij te doen als ik haar buik zie en de dramaqueen uithang.
Zo'n grote bek heb ik irl niet, hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:20 schreef NieTTus het volgende:
Jose, ik heb nog een rietje met cryo's. Als ze goed ontdooien nog voor 1 ronde. Lukt die weer niet, dan ga ik weer op voor een volledige IVF (de 3e... en moet zeggen dat geeft wel een beetje druk...)
Maargoed, vrijdag 6 maart 8.50 meting, want dan kon ze me nog aanmelden bij het vu zei ze!!![]()
Leonieke, zeg het tegen haar hoor!! Ik heb gisteren ook een opmerking gehad van schoonmoeder: oh nog niet ongesteld? Dan kan het nog steeds zo zijn hoor! Ook zo stellig.. en ik zat al met de krampen, en kon het niet hebben. Dus heb er nu wat van gezegd. Heel lief dat ze zo meeleeft, maar een bloedtest is toch echt wel betrouwbaar. Deze ronde vertellen we dus niet dat we gelijk weer doorgaan
Vervelend dat deze ronde zo naar is verlopen, maar gelukkig is het niets ernstigsquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:03 schreef Vlindur het volgende:
Nou, het viel dus allemaal mee!
Ik ben 'gewoon' ongesteld. En een week te vroeg omdat ik geen goeie eisrpong heb gehad..
Nu vanavond weer clomid en dan de 11e weer langskomen..
Ben dus weer niet zwanger.. Maar had het ook al niet gedacht. De cyste is trouwens ook geknapt. Dus daar kan ik ook geen last meer van krijgen.
Ik ga weer! tot vanmiddag
Ja, het is ook wel een behandeling, maar zonder clomid groeit er niks bij mij, dus moet het ook slikken zodat er iets gebeurd. Dus eigenlijk heb ik dan wel elke maand een behandeling, maar ik zie het alleen dus niet zoquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:55 schreef wilmadonna het volgende:
oh ik dacht dat clomid ook een behandeling was????
ik heb eerst pergotime geslikt om de eitjes te laten groeien, maar ik had daarmee geen goede eisprong. Na 3 gewone en 1 tripple behandeling daarmee zijn we overgegaan op puregon spuiten en pregnyl.
Dus de pergotime bij mij was gewoon een behandeling... vandaar de verwarring.
sorry!
dat had ik ook rond dag 24 van mijn vorige cyclus... ook zo, heel erg misselijk, totquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:09 schreef prinseszondererwt het volgende:Pfft, ben vandaag echt erg misselijk. De rest van de week was het heel licht met maagzuur, maar nu op dag 24 is het echt heftig. Voor mijn part is het buikgriep, maar misselijk ben ik in elk geval.
Ja wel ok. In afwachting van de duivels, maar geen idee wanneer die komen. Heb het idee dat ik mijn eisprong gehad hebt, maar zeker weten doe ik het niet natuurlijk. Vanmorgen begonnen met tempen en mijn temp was wel hoger dan normaal voor mijn eisprong, dus het is even afwachten of hij hoog blijft de komende dagen en ik over 2 weken ook echt ongesteld wordt.quote:
Oeee.. spannend... morgenochtend F5-enquote:Op maandag 2 maart 2009 19:49 schreef CrazyPrincess het volgende:
Advies is bedoeld om in de wind te slaan he
Ik zou zeggen: zonde om een kans te laten liggen. Zoals je zelf al zegt: Doe wat je gevoel je ingeeft in ieder geval
Manlief wil dat ik morgen al test... en ik ben erg braaf en ga dat dan ook maar doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Saffier op 02-03-2009 22:16:43 (toevoeging) ]Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
Mijn man zit al zeker 10 jaar met een laptop op zijn schoot en de vorige keer vielen de resultaten van zijn spermaonderzoek heel goed mee. Woensdag moet het opnieuw aangezien ze ook dit onderzoek zelf willen uitvoeren in Jette.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:07 schreef mijsje het volgende:dank je wel Saffier! ik hoop het ook wel
, maar goed, we proberen maandag bij de dokter terecht te kunnen, dan hoeven we zo min mogelijk vrij te nemen van ons werk. ik ben dus heel benieuwd!
(op zich heeft manlief wel een verkeerd beroep... hij zit de hele dag achter een pc... op zich schijnt dat niet heel erg goed te zijn voor zwemmers... al is dat ook lang niet bij iedere man in de ict zo gelukkig!)
quote:Op maandag 2 maart 2009 22:12 schreef Saffier het volgende:
Daar moet je niet voorhoor mijsje!! We hopen allemaal op 'goede' uitslagen
snap het helemaal!
BE, ja het was idd even slikken, had het gevoel dat we een stap terug deden in plaats van vooruit. Maar goed, voor het goede doellief van je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dank je Leonieke, dit soort berichten wil ik inderdaad graag lezen!!!sterkte over twee dagen! hoop dat je niet te lang in het ziekenhuis hoeft te zitten!
Phille wel, die zit hier nu naast mij in de zetel, opnieuw met laptop op de schootquote:Op maandag 2 maart 2009 22:19 schreef Saffier het volgende:
Lautie is ook een IT-er, geen idee of hij de laptop vaak op schoot heeft of niet
Leonieke nog 2 dagen nagelbijten dus! En elk onderzoek willen ze nog een keertje zelf doen, zelf kijken, zelf alles zien was hier.
Ik heb een shot pregnyl gehad en volgens de deskundigen heb je dan altijd een eisprong... daar ga ik dan maar vanuitquote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:14 schreef miss_sly het volgende:
He CP wat jammer![]()
Als je een ovulatie gehad hebt, zou je uit jezelf ongesteld moeten worden, hoor.
Weet je zeker dat je een ovulatie hebt gehad? Is dat gemonitord?
Verder een dikkevoor iedereen hier.
Ik zit nu op dag 15 na IUI. Ik ga goed op alle potentiele signalen letten. Ik hoop echt dat het snel gebeurd. Mag ik weer fijn prikken en alle eventuele avondafspraken afzeggenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:20 schreef miss_sly het volgende:
Inderdaad, met pregnyl heb je ook een eisprong als je follikelgroei hebt. Dus eigenlijk zou je gewoon ongesteld moeten worden dan. Ik werd altijd 16 dagen na IUI (dus dat is 17,5 dag na pregnyl) ongesteld.
Klopt, maar ik ga die spuit niet overal mee naartoe leuren. Zeker niet naar m'n werk.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:37 schreef leonieke het volgende:
Jammer CP![]()
Avondafspraken afzeggen? Ik dacht dat je zelf moest prikken?
Zullen we dat doen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:51 schreef CrazyPrincess het volgende:
We gaan gewoon met z'n allen voor een kerstkindje
Nou, de kans op een meerling is hier wel groter natuurlijkquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:52 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Zullen we dat doen?
Kunnen we over een paar jaar met zn allen de kerststal uitbeelden!![]()
Maar dan moet wel dit hele topic mee, anders redden we het niet!
Doe maar 3 dan, dan hebben we de 3 wijzen al compleetquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:53 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Nou, de kans op een meerling is hier wel groter natuurlijk
Goeie inzet meid!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:53 schreef CrazyPrincess het volgende:
Lieve mensen allemaal hier
En nu niet meer miepen! Ik ben er wel klaar mee. Op naar de volgende ronde!!
Medeleven is altijd welkom hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:59 schreef wilmadonna het volgende:
ik weet dat je er klaar mee bent CP maar alsnog: shit hee, wat jammer....![]()
zou leuk zijn als we kerstkindjes hier zouden krijgen! Maar januari mag voor mij ook... dan krijg je de leuke datum 1001, hahaha (jaar en maand).... en dan zou 100101 nog leuker zijn (1 januari geboren)
Lijkt net computertaal en ik heb mijnvia de computer leren kennen en hij heeft me een huwelijksaanzoek via de computer gedaan, dus die datum zou voor ons hardstikke leuk zijn
![]()
ohhhh ik moet nog een maandje wachten.... ben zoooo ongeduldig, haha
ben 1 maart weer ongi geworden. Sinds ik met de behandelingen bezig ben, heb ik veel meer last van een week gevoel en wat krampen als ik ongesteld ben, jullie daar ook ervaring mee?![]()
cp: laat diemaar snel komen!
we zijn er gisteren al mee begonnen...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:52 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Volgens jouw banner moet je nu ongeveer aan de slag!!
Je kunt natuurlijk ook zelf door je knieen gaanquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:03 schreef Vlindur het volgende:
Ik zou ook wel op een leuke datum willen trouwen. Ook wel handig voor het onthouden
9-9-9 kan nog.. en 10-10-10.. Maar eerst maar eens afwachten voor vriendlief eindelijk es door zijn knieën gaat
In een luchtballonquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:53 schreef Vlindur het volgende:
Jamaar, een vrouw hoort toch ook geen man ten huwlijk te vragen? Dat moet hij doen, met een roos in zn mond en een ring er aan!
Maak er dan 1 december vanquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:51 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ja maar, ik wil nog best een novemberbaby hoor.
Dag 27 vandaag en ik had op dag 14 mijn ei. Ik test zaterdag is mijn plan. Kan ook eerder zijn dus...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:25 schreef sombie het volgende:
Jammer, CP!
Wanneer weet jij ook alweer meer, PZE?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |