abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66333720
Vervolg van: Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat deel 53

Welkom in het Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat- topic. Wanneer je net begint met "proberen zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het "wachten op het 2e streepje" - topic.

Handige Linkjes
Freya
Foliumzuur
KI en IUI
IVF

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

basimah
PCOS - vijfde poging hormoonstimulatie puregon +pregnyl tot op heden nog geen resultaat.

CrazyPrincess
PCOS. Maart 2008 begonnen met Clomid. Na drie keer (1x50, 2x50, 3x50) proberen zonder resultaat in juli een LEO gehad die uiteindelijk ook geen resultaat bleek te hebben. In december weer een poging met Clomid gedaan (1x50, weer zonder resultaat). Eind januari begonnen met injecties Gonal-f en dit heeft wel resultaat. 16 februari eerste IUI.

Leonieke
PCOS - intakegesprek fertiliteitscentrum UZ Brussel op 20 januari 2009 (bezig sinds 02-2008)

NieTTus
Gestopt met de pil in 2002... 2004: eileiders verwijderd. 2 ivf-en gehad. Helaas beide mislukt. 6 cryo's over 2 rietjes verdeeld. Al 4 cancels voor een cryo terugplaatsing gehad, omdat er geen plek was in zkh. Ondertussen 2 teruggeplaatst en nu wachten of er ook een tweede streepje verschijnt.

Vlindur
Vlindur, in maart 2007 laatste prikpil gehad. In januari 2008 ongesteld. Na soms hele maanden ongesteld door gestuurd naar de gynaecoloog. Blijkt PCOS te hebben. Sinds juli 2008 aan de Clomid. Zonder resultaat in april terug komen.

Saffier
Na Tobias (2005) niet meer aan de anticonceptie gegaan. In oktober 2008 de gyn wegens uitblijvende zwangerschap. Lichte PCOS geconstateerd (maar geen belemmering voor zwangerschap) en zeer eigenwijze zwemmers. Maart terug naar gyn voor uitslagen onderzoeken en behandelplan IVF/ICSI.Oei..
------

again zei:
Voor het eerst éver sloot ik een topic.. Geloof dat je dan een nieuwe aan hoort te maken he?
Maar ben al laat voor mn werk dus kan de openingspost niet overnemen..

Wil iemand dat voor mij doen?
Dankjeeeeeeeeee

[ Bericht 40% gewijzigd door BE op 22-02-2009 16:53:57 ]
pi_66333778
Owh NieTTus, wat ontzettend K zeg
Wat naar en stom en oneerlijk
pi_66333810
quote:
Op zondag 22 februari 2009 09:16 schreef CrazyPrincess het volgende:
Wat naar en stom en oneerlijk
Whehehe, dit hele topic is naar en stom voor de mensen die er mee te maken hebben en graag kindjes willen

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_66333820
NieTTus
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66333831
Ooohh NieTTus.... een hele dikke knuffel. Ik hoop toch nog zo op een wonder.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_66333843
quote:
Op zondag 22 februari 2009 09:19 schreef vosss het volgende:

[..]

Whehehe, dit hele topic is naar en stom voor de mensen die er mee te maken hebben en graag kindjes willen

En je punt is?? Flikker op hier als je geen zinnig woord te zeggen hebt!
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_66333857
Sorry, ik wist niet dat je kwaad werd
vosss is de naam,
pi_66333876
Misschien moet je even goed kijken in welk sub topic je zit, en voordat je als een randjosti een post plaatst je even inlezen. Maar een ideetje hoor.

Sproet en de rest, thnx. Hopen jullie maar, ik niet meer.. Het zou echt vanaf dag 10 na tp positief moeten zijn als het zo was. En dat is het niet. Geen greintje, geen spoortje.... Het was ook te mooi om waar te zijn...
pi_66333884
HEY IK ZEI TOCH AL SORRY JONG!!!! !
vosss is de naam,
pi_66333967
He NieTTus, wat een waardeloze toestand joh! Stomme testen ook, ze maken of breken je dag. Een kus erop dan maar.
pi_66333994
In dit geval geen stomme testen hoor pze.. gewoon een stom lichaam die maar niet zwanger wordt!
pi_66334031
Ja, maar ik probeer de schuld gewoon af te schuiven. Ik vind het gewoon stom voor je.
En morgen nog de bloedtest natuurlijk... duimerdeduimduim.

[ Bericht 27% gewijzigd door prinseszondererwt op 22-02-2009 10:36:44 ]
  Moderator zondag 22 februari 2009 @ 10:02:29 #13
5428 crew  miss_sly
pi_66334147
NieTTus
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 22 februari 2009 @ 10:27:05 #14
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66334374
NieTTus ik hoop dat je gewoon wat later grote hoeveelheden HCG aan maakt (net als ik, en duizenden anderen)
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66334427
NieTTus dan draai ik nog maar wat duimen.... ze zeggen altijd zo mooi 'geen bloed geeft moed' en ik begrijp dat jij dat nu niet meer geloofd.. maar ik blijf nog een beetje hoop voor je houden. Gewoon om de moed nog niet op te geven.
pi_66334457
NieTTus, wacht eerst maar de bloedtest van maandag af. dan weet je het zeker...
pi_66335118
NieTTus Nog 1 dag dan weet je het zeker. Sterkte met afwachten (ik haat dat woord onderhand).
pi_66335377
Jullie zijn echt super lief meiden

Ik ga gruwelijk geld uitgeven in de stad prima therapie!
  zondag 22 februari 2009 @ 11:37:21 #19
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66335389
Ik ga de moed nog niet opgeven Niettus!
Ik blijf voor je duimen totdat er bloed is of een positieve test!
  zondag 22 februari 2009 @ 11:47:04 #20
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66335545
NieTTus een hele dikke knuffel van mij en ga jij maar lekker veel geld uitgeven in de stad!!
Make love, not war ☮
  zondag 22 februari 2009 @ 12:37:39 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66336742
He bah NieTTus... waarom nou niet gewoon een dikke vette positieve test...
Shop ze! Hopelijk morgen alsnog positef nieuws hoor!
pi_66337144
Niettus! ik blijf gewoon voor je duimen...
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  † In Memoriam † zondag 22 februari 2009 @ 13:47:48 #23
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_66338824
quote:
Op zondag 22 februari 2009 10:27 schreef RockabeIIa het volgende:
NieTTus ik hoop dat je gewoon wat later grote hoeveelheden HCG aan maakt (net als ik, en duizenden anderen)
En ik... heb nooit een positieve zwangerschapstest gehad. Alleen de bloedtest was positief en daarna durfde ik niet meer te testen.

Liefste NieTTus, morgen die bloedtest en dan heb je tenminste zekerheid. Voor nu, lekker shoppen en geld verpatsen. En straks heeeel veel chocola ofzo
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  zondag 22 februari 2009 @ 15:24:10 #24
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_66341731
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar nee, ik ga niet naar Frankrijk verhuizen. De grote baas zit in Frankrijk, het kantoor in Israel wordt gesloten en alle voorraden, papieren en de hele reut (express wat extra rotzooi bijgedaan waar ze never nooit niet iets mee kunnen ) worden verscheept. Daarna: deur dicht en sleutel in de gracht (bij wijze van spreken dan, Israel staat niet bekend om z'n grachten). Dan kan ik mij aan Silly en het gezin wijden, met hopelijk genoeg vertalingen om in ons onderhoud te voorzien totdat de markt hier weer aantrekt.

NieTTus

Leonieke, ik vroeg me al af waar je gebleven was ... waar sta je nu in het proces? Sorry, ik ben er niet helemaal bij gebleven. Is er al een behandelplan? Ook voor jou
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
  zondag 22 februari 2009 @ 15:33:22 #25
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_66342054
NieTTuske, nog 1 hele lange dag en dan weet je tenminste iets zeker... Succes nog even en mijn duimen blijven draaien.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_66343554
Okee SilkTie, ik was al benieuwd of je van Israel naar Frankrijk ging. Nu snap ik hem weer.
pi_66344449
en vandaag snap ik pas dat SilkTie in Israel woont...
is dat vanwege het bedrijf waarvoor je werkt(e) of vanuit geloofsovertuiging? (je wist zoveel van het jodendom af...) of weet je veel van het jodendom af omdat je daar woont? oh jee, ik draaf weer door
maar ja, het is niet dat het belangrijk voor mij is, dus als ik te persoonlijk doe, lees dan maar over me heen...
pi_66346902
Ik kon net zo lekker mijn woede kwijt.. heb ergens een bedankje geschreven voor een paar dierbare vriendinnen.. Komt er een andere vriendin door de bocht die zich gepasseerd voelt Echt, dan schrijf ik iets uit gevoel, gewoon oprecht.. krijg je dat (en het is ook nog eens iemand die niets van zich laat horen, en ineens afgelopen week stuurt: EN wanneer heb je de volgende echo?? terwijl iedereen weet dat ik morgen een bloedtest heb...) En dan ook zeggen: ja sorry hoor ben een beetje labiel momenteel
(en hoe moet ik me voelen dan???)

Dus ik kon even goed mijn ei kwijt en die dame kan de pot op. Zit nu gewoon te janken. Waar haalt ze het lef vandaan? Ligt dat nou echt aan mij?

Enfin, heerlijk geshopt (veel pleuros uitgegeven, zéér veel...)... Net thuis... Kweet nog steeds niet wat ik met mijn gevoel aanmoet...Maar lekker op tijd naar bed..!
pi_66347301
En Slaapmeis... maar heb jij voor de bloedtest nog wel zelf getest???
klinkt dit als toch nog wat hoop krijgen??
pi_66348406
quote:
Op zondag 22 februari 2009 15:24 schreef SilkTie het volgende:
Leonieke, ik vroeg me al af waar je gebleven was ... waar sta je nu in het proces? Sorry, ik ben er niet helemaal bij gebleven. Is er al een behandelplan? Ook voor jou
Ik moest hier (voor mezelf) toch eventjes wegblijven. Ik bleef wel volgen en meeduimen voor iedereen hier, maar het was soms nogal confronterend. En als er nu eens iets is wat ik de laatste tijd doe, is het wel confrontaties uit de weg gaan (toch op dat gebied ).
Momenteel zit ik nog in de fase van de onderzoeken (bloedonderzoek en hsg al gehad, binnen anderhalve week nog een inwendige echo) en op 4 maart krijg ik dan de resultaten te horen. En dan hoop ik stiekem op meer nieuws over de behandeling die ze gaan beginnen, maar te veel hopen is niet zo gezond (gezien mijn ervaring de eerste keer met de dokter ).
pi_66348678
Als je geen goed gevoel hebt bij die dokter, kun je dan niet om een andere vragen? Lijkt me wel essentieel....
pi_66349140
quote:
Op zondag 22 februari 2009 18:09 schreef NieTTus het volgende:
ja, zo klinkt het, en dat is goed. nachtje slapen (proberen dan) en morgen weet je het.
hoelaat moet je voor je bloedtest? ik denk aan je!
pi_66349368
Kan vanaf 8 uur, en dan rond half 2 bellen voor de uitslag (ondragelijk, alhoewel dat nu meevalt.. in mijn achterhoofd weet ik stiekem de uitslag al...)
pi_66349438
dan kan de uitslag alleen maar meevallen morgen! (nee, ik probeer geen hoop weg te nemen, ik ben ook voor positief denken, maar ik kan me je gevoel heel goed voorstellen)
ik hoop dat ik morgen iets moois kan lezen als ik weer online kom... en anders mag je altijd je verhaal kwijt, en gaan we door naar de volgende ronde...
pi_66349600
quote:
Op zondag 22 februari 2009 18:52 schreef NieTTus het volgende:
Als je geen goed gevoel hebt bij die dokter, kun je dan niet om een andere vragen? Lijkt me wel essentieel....
Ik wil nog even de tweede afspraak afwachten.
Ik verwachtte er veel van en dat is niet uitgekomen, maar misschien waren mijn verwachtingen gewoon onrealistisch hoog.
Sowieso zit die dokter alleen maar op woensdag (overdag dan), ook nog ergens op een avond maar die ken ik niet vanbuiten. Laat woensdag nu op het werk voor mij een moeilijke dag zijn (heel veel vergaderingen vinden bij ons plaats op maandagnamiddag en woensdagvoormiddag). Dus misschien zal ik sowieso moeten veranderen.
  zondag 22 februari 2009 @ 19:28:18 #36
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_66349669
quote:
Op zondag 22 februari 2009 19:17 schreef NieTTus het volgende:
Kan vanaf 8 uur, en dan rond half 2 bellen voor de uitslag (ondragelijk, alhoewel dat nu meevalt.. in mijn achterhoofd weet ik stiekem de uitslag al...)
nog niet wanhopen als het nog niet nodig is..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_66349799
jullie hebben ergens ook wel gelijk... Maar hoe groot is die kans nou nog.....
  zondag 22 februari 2009 @ 19:36:18 #38
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66349865
NieTTus, ik weet niet goed wat ik moet zeggen nu. Ik wil het liefst nog wel een nachtje en dagje door gaan met over dat het echt-echt-echt wel positief zal zijn, maar ik durf niet zo goed meer. Ik snap goed dat je zelf nu sceptisch bent, maar zoals E.T. zegt, all is not lost yet meid.
Ik denk aan je en duim me suf voor je!

Mijn eerste test deze keer was 3-4 dagen na NOD en dat was best een vaag streepje. Gewoon op een ordinaire kruidvattest. Dus streepjes of niet zeggen nog niet gelijk alles he!
pi_66350494
Weet je, diep van binnen hoop ik zó dat jullie gelijk hebben.. Maar ook gezien de vorige pogingen ben ik mezelf zó aan het indekken....

pi_66350667
Ik denk dat ik me ook wel zou indekken ja. Maar wat al eerder is gezegd: er is nog hoop. Niet opgeven nu
  zondag 22 februari 2009 @ 20:02:28 #41
3011 E.T.
pi_66350676
Om nog even de allervreselijkste dooddoener uit de kast te trekken
Geen bloed; houdt moed!

Maar ik snap je wel en ik zou precies hetzelfde hebben.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_66350710
ik mocht trouwens om twaalf uur bellen hoor! Dat scheelt toch weer anderhalf uur.....
pi_66350976
Misschien kan ik Anneke bewerken morgenochtend om meteen de uitslag te bekjken (wishfull thinking...)
  † In Memoriam † zondag 22 februari 2009 @ 22:44:39 #44
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_66356432
quote:
Op zondag 22 februari 2009 18:09 schreef NieTTus het volgende:
Niet voor die poging. Ik kreeg overstimulatie en was zo ziek als een hond ervan. Na de bloedtest heb ik wel getest, maar die waren allemaal negatief. Ik heb dus echt nog nooit een positieve zwangerschapstest gehad, ook niet toen ik zwanger was.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  zondag 22 februari 2009 @ 23:02:25 #45
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_66357132
Tvp't alvast voor morgen, als NieTTus goed nieuws krijgt .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_66358303
NieTTus, ik duim voor je hoor! Het komt goed!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 23 februari 2009 @ 06:04:48 #47
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_66363365
quote:
Op zondag 22 februari 2009 16:42 schreef mijsje het volgende:
en vandaag snap ik pas dat SilkTie in Israel woont...
Goeiemorgen
quote:
is dat vanwege het bedrijf waarvoor je werkt(e) of vanuit geloofsovertuiging? (je wist zoveel van het jodendom af...) of weet je veel van het jodendom af omdat je daar woont? oh jee, ik draaf weer door
maar ja, het is niet dat het belangrijk voor mij is, dus als ik te persoonlijk doe, lees dan maar over me heen...
Ik woon hier omdat ik mij hier thuis voel.
Vanaf 17-zoveel woont mijn familie al in Nederland, ikzelf ben in Israel geboren maar in Nederland opgegroeid. Toch bleef de heimwee (de bergen , de zon ) en een paar jaar geleden heb ik mijn biezen gepakt. Nog altijd geen spijt van !
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_66363782
NieTTus, ik denk aan je

leonieke, is het nog gelukt om af te vallen?
  maandag 23 februari 2009 @ 08:17:24 #49
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_66363871
Niettus, ik denk aan je meid! Ik duim me suf voor je! Van mij een mobiele jompel
uitgebreid reageren doe ik straks weer op de laptop
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_66363953
quote:
Op maandag 23 februari 2009 08:06 schreef miss_sly het volgende:
NieTTus, ik denk aan je

leonieke, is het nog gelukt om af te vallen?
Ik heb nog altijd niet op de weegschaal gestaan (echt, ik HAAT het...)
Maar mijn ma vroeg me de laatste keer dat ze me zag of ik vermagerd was ofzo... dus misschien... wie weet
Ik sta minstens om de twee dagen op de crosstrainer en heb nu echt alle chocolade en koekjes uit mijn eten geschrapt (niet dat het zoveel was, hoor... chocolade in Special K en heel af en toe eens een madeleinetje ofzo). Drink veel water (minstens anderhalve liter per dag) en eet geen dingen meer die in het frietvet hebben gezeten. Voor de rest kan ik eigenlijk niet meer zoveel laten
pi_66363959
NieTTus: ook hier wordt heel erg geduimd hoor
pi_66363985
Op de weegschaal staan is ook niet leuk Maar soms toch wel goed, dan heb je een startgewicht en kun je zien of wat je doet effect heeft
Heb je ook al eens overwogen om alle toegevoegde suikers uit je eten te schrappen? En sowieso je suikerinname drastisch te verminderen? Ik reageer bijvoorbeeld niet zo heftig op vet als op suiker, en daarmee mijn lichaam en cyclus ook. Het SHE-dieet vind ik dan ook een echte aanrader; het is niet echt een dieet maar een andere manier van eten en honger hoef je bepaald niet te hebben.
  maandag 23 februari 2009 @ 08:42:00 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66364122
Mss moet je dan ook even aangeven op welke suikers je doelt miss_sly, want als ik Leonieke d'r reacties over eten en lijnen lees snoept ze iig al echt heel erg weinig en is er wat dat betreft niet veel meer te snijden, tenzij ze dus echt andere producten gaat gebruiken.

NieTTus, je was een van de eerste dingen waar ik aan dacht vandaag! Ik denk aan je en duim en hoop het zo enorm!
pi_66364128
Mja, wat eet ik nog van suiker? We wonen nu bijna twee maand in ons huis en het pak suiker dat ik toen heb gekocht is nog altijd niet geopend (maar daar doe ik niets speciaals voor ofzo)
Er zal effectief wel suiker zitten in de dingen die ik eet (die twee lepels nesquick per dag, dat beetje confituur (Effi uiteraard ), die stukken fruit, dat magere yoghurtje, ...) maar het is niet dat ik nog ergens anders suiker aan toevoeg ofzo. Maar zoals ik zei: dat heb ik ook nog nooit gedaan eigenlijk
pi_66364232
BE, je hebt gelijk
Maar daarom verwees ik ook naar het dieet van SHE, daarin staat het allemaal duidelijk uitgelegd.

Er is nu eenmaal een link tussen PCOS, diabetes 2 en overgewicht. Ik vind het dan ook heel typisch dat ik normaal geen follikelgroei hb, maar dat ik toen ik een aantal weken met het dieet van SHE bezig was, ineens 6 follikels liet groeien.

Dus leonieke, om te weten wat ik bedoel, kijk even in de OP van het slank-topic in LIF. Daar staat het SHE-dieet en dat zou zomaar ook voor jou met PCOS heel goed kunnen werken.

Ik wile r later best nog wat over vertellen, maar nu moet ik naar mijn werk.
pi_66364255
Nou rond 12 uur word ik inderdaad gebeld, maar Anneke bevestigde mijn gevoel al wel.. Als ik nu nog geen positieve test heb, is het eigenlijk wel duidelijk. Maar even de test afwachten!
pi_66364311
NieTTus ik blijf gewoon eigenwijs voor je duimen tot 12 uur
pi_66364441
NieTTus, ik denk aan je en blijf duimen tot 12 uur. Ondanks de misschien heeeele kleine kans, hoop ik toch nog op een wondertje.

Leonieke, ik hoop echt dat je die knop kunt omdraaien. Ik weet hoe moeilijk het is, maar het is zo'n goed gevoel als je merkt dat het werkt. Een koolhydraten-arm/vrij dieet (dus wat miss_sly ook bedoeld denk ik) heeft mij ook een goede cyclus heeft bezorgd.
pi_66364659
quote:
Op maandag 23 februari 2009 08:42 schreef leonieke het volgende:
Mja, wat eet ik nog van suiker? We wonen nu bijna twee maand in ons huis en het pak suiker dat ik toen heb gekocht is nog altijd niet geopend (maar daar doe ik niets speciaals voor ofzo)
Er zal effectief wel suiker zitten in de dingen die ik eet (die twee lepels nesquick per dag, dat beetje confituur (Effi uiteraard ), die stukken fruit, dat magere yoghurtje, ...) maar het is niet dat ik nog ergens anders suiker aan toevoeg ofzo. Maar zoals ik zei: dat heb ik ook nog nooit gedaan eigenlijk
Niet om je nou gemeen tegen te spreken ofzo, maar het gaat niet enkel om de suiker die je uit een pak in je mond stopt, maar om suiker die in alles verwerkt zit, en bovenal : koolhydraten!!!

Mijn moeder heeft Diabetes Type 2 en heeft me verteld dat het bepaald niet alleen om zichtbare suiker gaat.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_66365238
Inderdaad, McLaura en happy, het gaat juist om de onzichtbare suikers of die waarvan we denken dat ze gezond(er) zijn.

Fruitsuikers zijn ook suiker. Als je dus een koolhydraat/suikerarm dieet doet, mag je maximaal de aanbevolen 2 stuks fruit per dag. Vruchtensapjes lijken gezond, maar zitten ook boordevol suikers. Veel voorverpakte etenswaren (vleeswaren uit de supermarkt bijv.) zitten ook veel suikers in, dat zijn namelijk conserveringsmiddelen. Daarnaast 's avonds geen aardappels, pasta, maar veeeel groenten en wat mager vlees of vis.

Het laten staan van de duidelijke suikers is niet zo moeilijk, maar had bij mij ook niet echt veel effect. Het ging juist om de stiekeme suikers, en dat heeft echt effect gehad. Bij jouook toch, happy?
pi_66365716
Ik denk aan je NieTTus.
pi_66366123
Mja, dankzij mijn jarenlange ( ) ervaring met diëtisten weet ik ongeveer wat mag en wat niet mag. Maar ik zal me zeker nog wel eens verdiepen in de OP van het dieet-topic
Eén pluspuntje misschien? Ik ben opeens donderdagavond ongesteld worden (na 62 dagen). Ik heb er geen flauw idee van of het er iets mee te maken heeft, maar de duivels zijn dus toch toegekomen. En I know, een cyclus van 62 dagen betekent idd dat ik geen eisprong heb gehad, maar tot nu toe is het altijd zo geweest dat als hormonen niet aansloegen er ook niets gebeurde (na 6 maand wachten op de duivels moest ik van de gyn bv terug aan de pil).
Het kan volgens mij alleszins maar aan twee dingen liggen: het onderzoek dat ze uitgevoerd hebben (maar de dokter zei me dat je geen bloeding krijgt van zo'n onderzoek) of het sporten. Laat ik mezelf dan maar even voor de gek houden en het op het sporten steken

En echt, max twee stukken fruit (ik kom van geen ), geen fruitsap, zo vaak mogelijk 's middags warm eten, zo weinig mogelijk conserven (maar dat lukt niet altijd), ... Maar ik blijf er ook wel bij het nog een beetje leefbaar moet blijven (en echt, ik wil héél veel doen om zwanger te worden) maar dat is net zoals andere mensen het roken en het drinken ook niet willen laten tot ze zwanger zijn
pi_66366400
je kunt ook wel een eisprong gehad hebben, ergens op dag 48 dan dus, omdat je lichaam wel is gaan reageren. En dat kan dus OOK komen omdat je afgevallen bent, niet alleen van het sporten.

Als je met het onderzoek de hsg bedoelt, klopt het dat je daar doorgaans geen bloeding van krijgt, hooguit wat spotting.
pi_66368251
Nul HCG gevonden

Hopelijk breekt mijn menstruatie snel door, dan gaan we weer naar de volgende ronde!
  maandag 23 februari 2009 @ 11:39:25 #65
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_66368274
Shit hee .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_66368312
He bah Niettus, wat klote!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_66368359
quote:
Op maandag 23 februari 2009 11:38 schreef NieTTus het volgende:
Nul HCG gevonden

Hopelijk breekt mijn menstruatie snel door, dan gaan we weer naar de volgende ronde!
k*t
pi_66368644
nou
pi_66369093
Pff NieTTus meis.. Da's echt ongelooflijk kut..
Dikke kus!
  maandag 23 februari 2009 @ 12:08:56 #70
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66369138
Ach nou hoor...
Het leek al wel een beetje die kant op te gaan natuurlijk, maar als je het zo definitief hoort is het toch echt niet leuk.
Heel heel veel sterkte om weer even over te schakelen NieTTus, je was zo vol goede moed deze keer.
Bah, het is gewoon niet eerlijk.
pi_66369187
He NieTTus, wat balen..

pi_66369241
Bah

* CrazyPrincess knuffelt NieTTus...
pi_66369375

Het kwam niet echt meer als een verrassing moet ik zeggen. Hopelijk gaat mijn lichaam snel over tot ongesteld worden, dan gaan we maar weer een poging doen (en vanavond ga ik me toch een stuk in mijn kont drinken met wat mensen morgen ook de crematie.. pfff)

maandag 23 februari 2009 @ 12:18:43 #74
3011 E.T.
pi_66369438
Nou ja zeg

Vanavond lekker flesje van een of ander open trekken klinkt als een prima plan
  maandag 23 februari 2009 @ 12:19:34 #75
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66369465
Niettus
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66369736
Oh nee, NieTTus .... shit... sterkte, ook voor morgen...
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_66369774
Ze gaf wel aan, die pijn in mijn borsten + hormonaal zijn kan natuurlijk heel goed, aangezien er een stuk of 4 of 5 eitjes zijn gesprongen.. hormonen liggen dus wel wat hoger dan normaal, gewoon PMS dus
  maandag 23 februari 2009 @ 13:11:44 #78
114177 Diaan73
pi_66370984
Jeetje NieTTus ook als is het niet onverwacht toch blijf je altijd een kleine hoop houden. Balen zeg!! Heel veel sterkte, ook voor morgen, en een hele dikke knuffel
Make love, not war ☮
pi_66371286
Dikke NieTTus, ondanks dat je zelf de uitslag al wel aan voelde komen is dat definitieve toch altijd een klap. Ik hoop voor je dat de snel komen zodat je weer vooruit kunt.

Je had toch maar wel mooie eitjes die gesprongen zijn. Hopenlijk is het de volgende keer wel raak!
pi_66371716
Pfff, dan zit ik in hetzelfde schuitje maar het lukt me toch niet om echt goed op te schrijven wat ik wil zeggen. Ik vind het rot voor je, NieTTus. Ik ben verdrietig voor je. Ik snap dat je je er al op hebt ingesteld maar dat neemt de teleurstelling niet weg. Laat je die wel toe bij jezelf? En dan nog de crematie erbij. Heel heftig hoor. Heel veel sterkte en neem het er vanavond maar even flink van.

Ik hoop met je mee dat je menstruatie snel komt.
  maandag 23 februari 2009 @ 13:38:21 #81
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_66371883
NieTTus wat jammer om het zo definitief te moeten horen

@miss_sly: wie weet... ik heb binnen anderhalve week een inwendige echo om PCOS vast te stellen. Misschien zien ze dan wel of er eventueel een eicel aan het rijpen is (dan zit ik op dag 12 ofzo). En met het onderzoek bedoelde ik idd die hsg.
  maandag 23 februari 2009 @ 14:33:19 #83
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_66373796
NieTTus, .

Ik weet nog de teleurstelling die we hadden na een van de eerste rondes IUI dat we dachten dat het raak was, maar dit toch niet zo bleek te zijn .

Ik hoop voor je dat dit de generale repetitie was en dat de volgende ronde wel raak is .
pi_66373967
he NieTTus wat klote!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66374514
quote:
Op maandag 23 februari 2009 06:04 schreef SilkTie het volgende:

[..]

Goeiemorgen
[..]

Ik woon hier omdat ik mij hier thuis voel.
Vanaf 17-zoveel woont mijn familie al in Nederland, ikzelf ben in Israel geboren maar in Nederland opgegroeid. Toch bleef de heimwee (de bergen , de zon ) en een paar jaar geleden heb ik mijn biezen gepakt. Nog altijd geen spijt van !
ik ben weer helemaal uitgeslapen...
maar fijn dat je die keuze hebt gemaakt voor jezelf om terug te gaan! (bergen, zon... jahoor, ik snap de keuze! )
pi_66375096
NieTTUs, wat vreselijk balen! Wat een teleurstelling!
Na, ik sta open voor lekker van je af kletsen hoor!
op naar ongesteld en dan door naar de volgende ronde!

Ik was vanmorgen met hubbie naar de huisarts, en wij hebben twee dingen meegekregen:
1. ik moet een temperatuurcurve bij gaan houden. (kijken of en wanneer de eisprong is... maar daarover was de ha wel positief, aangezien ik een vrij regelmatige cyclus heb)
2. we gaan een spermaonderzoek doen, en hebben daar de papieren voor meegekregen voor het ziekenhuis.
als die uitslag binnen is, gaan we verder kijken wat we kunnen doen.
pi_66377663
NieTTus, ook via hier nog even een dikke knuffel aan je!
  maandag 23 februari 2009 @ 16:41:38 #88
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66378128
Och Niettus toch
pi_66379760
Heel veel sterkte NieTTus.

Dikke knuffel
pi_66380242

Menstruatie is al onderweg!!! auw! Dus morgen bellen voor nieuwe poging! Ben benieuwd of die weer doorgaat. Hoop het wel! Ben in elk geval blij dat mijn lichaam niet zoals na de eerste ivf toen (maarja hormonen) 8 weken op een menstruatie laat wachten

Heb toch lekker gewerkt vandaag, en mijn leidinggevende liet nog even vallen dat ze zoveel bewondering voor me heeft. Ze verwachtten niets van me vandaag en juist daardoor ben ik de dag heerlijk doorgekomen.

Gisteren genoeg gebaalt! Vooruit kijken maar weer

Mijsje, dat zijn goede eerste stappen, eerst maar eens uitsluiten of dat het niet is! Spannend!!

En mag ik nog eens zeggen dat ik dit topic, en vooral de mensen die erin zitten/meelezen & meesteunen, GOUD waard vind!?
pi_66380322
He NieTTusje, wat een rotnieuws.
  † In Memoriam † maandag 23 februari 2009 @ 20:14:36 #92
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_66385493
NieTTus
  Jubileum moderator maandag 23 februari 2009 @ 20:27:21 #93
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66386051
Niettus wat jammer
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_66390309
NieTTus, een geluk bij een ongeluk dan dat je al ongesteld bent... Magoed, hebben we toch niet hard genoeg geduimd met z'n allen. Ik ga m'n vingers vast opwarmen voor de volgende ronde

mijsje, dat is goed nieuws. In ieder geval niet met een kluitje het riet in gestuurd

Ik denk dat het bij mij ook niet is gelukt. Voel echt niets 'vreemds'. Ben emotioneel stabiel. Wel licht gevoelige borsten, maar stelt eigenlijk niets voor. Ook nog wel last van een rommelende buik, maar de rugpijn die ik had is weg.
pi_66390479
Ben het nog niet, had krampen die alweer weg zijn leuk die nep ongesteldheid (wordt het ongetwijfeld nog wel!)

Enne, oke dacht ik ook (en bij mij is het ook niet zo) maar dat zegt nog niets over jou...

Ik blijf voor je meeduimen!!!
pi_66390665
Dan duim ik weer stevig door dat het snel doorzet

En ik heb me er eigenlijk al in berust dat het niets is geworden. Geen zin om nog een week te gaan zitten zenuwen
pi_66391307
quote:
Op maandag 23 februari 2009 17:45 schreef NieTTus het volgende:

Menstruatie is al onderweg!!! auw! Dus morgen bellen voor nieuwe poging! Ben benieuwd of die weer doorgaat. Hoop het wel! Ben in elk geval blij dat mijn lichaam niet zoals na de eerste ivf toen (maarja hormonen) 8 weken op een menstruatie laat wachten

Heb toch lekker gewerkt vandaag, en mijn leidinggevende liet nog even vallen dat ze zoveel bewondering voor me heeft. Ze verwachtten niets van me vandaag en juist daardoor ben ik de dag heerlijk doorgekomen.

Gisteren genoeg gebaalt! Vooruit kijken maar weer

Mijsje, dat zijn goede eerste stappen, eerst maar eens uitsluiten of dat het niet is! Spannend!!

hmmm, balen dat het zo zeer doet met je menstruatie! Maar fijn dat het op tijd komt, en dat je door kunt gaan. Hoop dat de nieuwe poging wel door zal gaan! (en dan hoop ik dat we gauw allebei twee streepjes hebben en dan toch naar Z&G kunnen gaan...)
Ik ben heel benieuwd naar de uitslag van het onderzoek. er zitten wel problemen met zwangerschap in zijn familie, dus het zou kunnen... maar het kan ook heel goed bij mij liggen aangezien ik in september ben geopereerd aan een vleesboompje in mijn baarmoeder... maar eens afwachten dus... moeilijk!
quote:
En mag ik nog eens zeggen dat ik dit topic, en vooral de mensen die erin zitten/meelezen & meesteunen, GOUD waard vind!?
absoluut! hier en in het "wachten op een tweede streepje" topic! Doet me heel goed!
pi_66392237
NieTTus
Mama van Isa en Ties
pi_66393009
bah NieTTus, wat een domper. heel veel sterkte!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 07:30:56 #100
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66397463
* Asyniur duimt stiekem toch voor CP
pi_66397919
* NieTTus duimt ook mee voor Crazy!

(en dan straks allemaal Crazy zitten wezen omdat ze gewoon hartstikke zwanger blijkt! )

ik heb een kater... (ja duh heb er wel 3 en een poes) maar deze zit in mijn hoofd.. en tis geen kleintje
pi_66397953
* Vicky duimt ook mee voor Crazy!!

En een dikke knuffel niet te hard, anders doet het hoofdje nog meer pijn voor NieTTus!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66400069
Oh Niettus, ik had het je zo gegund
CP, Spannend! Ik duim mee hoor!

Hier allemaal ellende en ik snap er niks meer van. 2 weken terug had ik immers iets 'gescheurd' waardoor ik die bloeding had,. Maar het is toen even over geweest en sinds gister is het weer terug. Maar vanochtend moest ik kuchen en ik voel zo iets naar beneden lopen. Dus ik naar de wc, vind ik later allemaal dik donkerrood bloed. Maar mijn NOD is pas volgende week. En ik heb die cyste, dus net gebeld naar het ziekenhuis, verhaal gedaan en nu word ik straks terug gebeld. En ik vind het maar eng en raar en ik snap het niet. Waar komt dit nou allemaal vandaan?
pi_66400247
Jemig Vlindur, wat raar en wat een onzekerheid! Zou het die cyste kunnen zijn die 'geknapt' is?
Hoop dat je echt even langs mag komen in het ziekenhuis.. Dat ze even kunnen kijken!
pi_66400520
He gat, wat vervelend, Vlindur. Ik hoop dat je snel langs mag komen. Bah.

Sterkte met je kater, NieTTus.
pi_66400653
NieTTus, dat schijnt doorgaans helder of lichtroze te zijn. Dit is echt dik bloed. Als ik niet beter weet zou ik denken dat ik ongesteld ben. Maar dan ben ik echt een week te vroeg! Dat kan toch niet?
  dinsdag 24 februari 2009 @ 10:53:22 #107
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_66401035
Of het is oud bloed.
pi_66401304
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 10:53 schreef Rottdog het volgende:
Of het is oud bloed.
Al weken lang? En dit was niet oud. dit van vanochtend was van vannacht. Vannacht had ik buikpijn. Alsof iemand op mijn baarmoeder drukte, of er van binnenuit aan trok.. Maar ik ben er mee in slaapgevallen, dus zoveel pijn deed het niet. Maar achteraf is het wel weer raar
  Moderator dinsdag 24 februari 2009 @ 11:24:29 #109
5428 crew  miss_sly
pi_66401998
Niettus op je arme hoofdje

Vlindur, wat naar en eng. Ik hoop dat ze vanmiddag even tijd hebben voor je. Kan me voorstellen dat je wil dat er even naar gekeken wordt!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 11:50:58 #110
114177 Diaan73
pi_66402938
NieTTus sterkte met je kater vandaag!! Dikke knuffel

Crazy, ik duim ook voor jou hoor!! En nog een week wachten duurt lang, maar het is zo voorbij. Enne om je gerust te stellen, toen ik zwanger was van Lennon voelde ik ook helemaal niets en had er ook helemaal geen rekening mee gehouden dat de 1e poging meteen raak zou zijn.

Vlindur, wat vreemd en vooral vervelend zeg. Ik ben benieuwd wat ze zeggen.
Make love, not war ☮
pi_66407471
oh NieTTus......

Vlindur: dat klinkt idd raar... hopelijk weet het ziekenhuis je meer te vertellen, of dat je in ieder geval even onderzocht wordt!

CP: ik duim voor je mee!
pi_66407539
Ik ben aan het werk, maar ze slapen nu, dus ff snel dan

Ik ben terug gebeld en kon morgen terecht.. Maar dan kan ik dus niet. En vandaag en donderdag kon zij weer niet.. Dus de afspraak voor vrijdag blijft staan. Maar ik zal dan wel onderzocht worden. Dus.. We wachten af..
pi_66410819
Vlindur, wat raar van die bloeding! Fijn dat je vrijdag terecht kan, al snap ik dat het je eigenlijk te lang duurt! balen dat je morgen niet kan...
pi_66413335
He vlindur, wat vervelend van die bloeding. Hopelijk krijg je vrijdag een geruststellend onderzoekje.
pi_66419738
Wat raar zeg vlinder
Kan het echt niet ongesteldheid zijn? Misschien is je lichaam gewoon wat in de war
  dinsdag 24 februari 2009 @ 20:19:19 #116
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_66420306
Niettus ik heb zo aan je gedacht en voor je geduimd de afgelopen weken, wat ontzettend jammer dat ze niet zijn blijven plakken meid Vol goede moed naar de volgende ronde voor een WeLLus
CP mijn duimen draaien gewoon door Wanneer weet je meer?
Wilma wanneer kan je in dat andere zh terecht ook alweer? En hoe gaat het verder met je?
Wat raar zo Vlindur, ik snap dat je er niet helemaal gerust op bent, ik hoop dat je vrijdag gerustgesteld wordt!
Ylana
pi_66420674
Lief dat jullie allemaal duimen blijven draaien
M'n NOD is 2 maart (had het toch nog weer verkeerd uitgerekend. Snap nu wel echt eindelijk hoe het moet ):

Vlindur en ik gaan gewoon allebei op dezelfde dag met goed nieuws komen. Tenzij zij dat vrijdag al krijgt
pi_66421955
saffier: aanstaande donderdag om 14 uur kan ik daar terecht. Eerst een gesprek met een andere gynacologe, mijn man moet er ook bij zijn... en misschien meteen wel een inwendig onderzoek en bloed laten prikken.
ik houd jullie op de hoogte.
(ik vind dat bloed prikken altijd zo naar.... alleen op 1 arm kunnen ze prikken en dan is de ader nog moeilijk te vinden, vooral als je zo vaak voor controles terug moet komen is mijn arm dan blauw en lam van het prikken... hebben jullie daar ook last van?)
  dinsdag 24 februari 2009 @ 21:34:37 #119
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_66422860
NieTTus, ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen hoor. Pfff, ik vind het gewoon k*t. Eigenlijk.
Op naar de volgende ronde. Ik vond je 1e lading eigenlijk al leuk genoeg. Maar de volgende blijven gewoon plakken, goe? En een dikke kus.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:25:46 #120
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_66425053
Ik zal aan je denken donderdag Wilma. Ik heb geen last met bloedprikken (tenzij de prikster eigenwijs is ) ben ook makkelijk te prikken geloof ik, wel een beurs gevoel naderhand, maar dat lijkt me logisch
Ylana
pi_66427973
Lieffies &

Volgende ronde gaan we er maar opnieuw met volle hoop in! Hopelijk met nieuwe steun en hopelijk blijven de eigenwijzen (ze lijken nu al op mij ) dan gewoon lekker plakken voor 9 maanden!!

ik heb een nieuwe afleiding gevonden.. vakantieveiligen.nl heb vanavond al 3 weekenden weg gewonnen manlief en ik gaan het er maar even van nemen komende tijd Crematie was mooi... maar heftig! Het zit er weer op, gelukkig.. Nu mag er de komende 50 jaar gewoon lekker niemand doodgaan in mijn omgeving, vind ik dan (8 in 4 jaar, waaronder mijn moeder (toen 43) en nog 2 mensen van nog geen 40..) het is wel genoeg vinnik!!

Meiden, ik duim zooo mee!! Bestaat jompelmeisje nog??? Anders neem ik de functie wel even over hoor! (gedichtje ben ik vergeten maar jompelen kan ik als de beste!!)

woensdag 25 februari 2009 @ 09:11:12 #122
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66434352
NieTTus, ik vind je echt zo sterk klinken!
pi_66434475
Ja dat vind ik nou ook. Ik vind het zo knap van je dat je altijd weer zo snel de moed bij elkaar hebt geraapt en ook echt positief doorgaat... respect ... ik kan niet anders zeggen!

Nou, NieTTus... zeg dat wel dat er wel genoeg mensen overleden zijn... tjonge... wat was je moeder nog jong...
pi_66438887
Vlindur, heb je nog meer bloedverlies gehad of is het weer 'rustig'?
pi_66452475
Jeutje NieTTus, wat knap van je.. En idd, genoeg mensen overleden voor jou in de komende 50 jaar..

Hier nog steeds een en al bloed.. Ik denk echt dat ik ongesteld ben. maar vorige week zat mijn ei er nog?

Op 5-2 heb ik iets gescheurd.
Van 6-2 t/m 18-2 heb ik regelmatig bloedingen gehad.
Op 13-2 zat mijn ei er nog.
Op 16-2 was mijn ei gesprongen. Cyste van 5 cm gezien.

En sinds 23-2 bloed ik alsof ik ongesteld ben. Alleen dan zonder de usual rugpijn maar met vreemde buikpijn.

Mijn NOD is op zn vroegst de 28e, dat is dan dag 29. Het bloeden begon op dag 24.
Dat is toch vreemd? Menstruatie komt toch ALTIJD 2 weken NA de eisprong?

Dus ik snap er geen hol van. Ook omdat het dus zeer doet.
Ik geloof dus niet meer dat ik deze ronde zwanger kan zijn, dus CP, mijn duimen draaien nu voor jou!
pi_66455366
Heh bah Vlindur
Dat het maar snel vrijdag mag worden en je duidelijkheid krijgt
  woensdag 25 februari 2009 @ 19:12:55 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66455637
Wat ontzettend vervelend Vlindur... die onzekerheid lijkt me echt verschrikkelijk.
pi_66456071
Vlindur, wat onwijs vervelend voor je. En inderdaad die onduidelijkheid is killing.

Het is overigens niet zo dat de menstruatie ALTIJD 2 weken na de eisprong is. Dat heeft de maken met de lengte van de luteale fase, deze is normaal gesproken redelijk stabiel maar kan best schommelen tussen 11 en 14 dagen. Ook kan het meer afwijken, bijvoorbeeld bij luteale fase insufficiëntie, maar kan ook door stress of andere oorzaken ineens korter zijn. Google er maar eens op.

Hoop dat vrijdag duidelijkheid voor je geeft.
pi_66456124
vlindur, heel vervelend! Ik hoop dat het snel over is, dat je snel doorkan naar je volgende ronde!
pi_66456856
Ik heb dit topic ergens het zwangerwordenkneuzenclubje genoemd. Hoop niet dat jullie het erg vinden. Het was liefkozend bedoeld
pi_66458205
vlindur wat een onzekerheid.. Hoop echt dat je vrijdag meer duidelijkheid krijgt.. Hier nog steeds niet ongesteld. Stom!
pi_66458413
Je voelt ook nog niets NieTTus?
pi_66459430
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 19:54 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik heb dit topic ergens het zwangerwordenkneuzenclubje genoemd. Hoop niet dat jullie het erg vinden. Het was liefkozend bedoeld
Tss... kneuzenclubje.
pi_66460426
Meiden... ik vind het altijd net een beetje extra jammer als er hier dingen niet lopen zoals jullie willen.
Vlindur, ter geruststelling, mijn fase na de eisprong was, ook bij de cyclus van 28 dagen, geen 14 dagen. Die wisselde. En hoe korter mijn cyclus, des te korter ook die fase. Ik hoop dat je gewoon snel duidelijkheid krijgt, want dit is echt killing zo. En laat ook je ijzer even nakijken (dat je geen bloedarmoede oploopt nu).
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_66460432
Ja belachelijk, hoe durf je

(je hebt wat mij betreft zo gelijk, voel me ook een kneus maar ook zonder vruchtbaarheidsproblemen ben ik dat )

Nee voel nog niets, althans, 3 keer per dag denk ik JAAA komt ie! En dan komt ie niet
Aleve feminax helpt goed tegen de pijn maar zorgt er ook voor dat mijn menstruatie stopt. Dus moet het eerst écht worden voordat ik dat kan nemen.. En mijn borsten doen zo'n pijn (nee ik ben écht niet zwanger, mijn pms is gewoon heel heftig )

Maar komt wel goed! Hoop zo dat met Vlindur alles goed is
pi_66460827
wilmadonna, als je het nog leest: ik duim dat jullie morgen goed nieuws krijgen
pi_66461088
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 21:44 schreef CrazyPrincess het volgende:
wilmadonna, als je het nog leest: ik duim dat jullie morgen goed nieuws krijgen
Idem hier!! Wilma, goooo for it morgen!!!
  donderdag 26 februari 2009 @ 08:13:07 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66469839
* Brighteyes duimt ook voor Wilmadonna!
  donderdag 26 februari 2009 @ 08:32:47 #139
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_66470019
Duimduimduimduimduimduimduimduimduim
  donderdag 26 februari 2009 @ 08:58:06 #140
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_66470401
Ylana
pi_66470545
* Vicky duimt weer heel hard mee!

en een dikke voor saffiertje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Jubileum moderator donderdag 26 februari 2009 @ 09:36:17 #142
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66471086
* Lois komt snel nog binnenrennen*

Ik duim ook mee voor Wilma!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_66483853
oh wat zijn jullie allemaal lief!
ging goed vandaag... ik moet eerst een kuur doen tegen een schimmelinfectie (heb ik iedere maand last van tegen de tijd dat ik ongi moet worden....) dus ik kon nog niet meteen beginnen, maar ik mag dus de volgende menstruatie periode op dag 3 beginnen met puregon!
Geen neusspray!!! yes.... dat haatte ik zo... en ook geen vaginale capsules na afloop, en ipv na 3 weken testen, na 2 weken!
Nu krijg ik dus IUI (vanaf begin april dus....)
en ik mag zelfs nog een poging daarna doen, want ze pinnen ze zich niet zo heel vast op leeftijd daar.
Oh ben zo blij!!!
Wel nu een maandje langer wacht door die stomme schimmelpillen kuur, maar ja, ik had er op gerekend dat het langer zou duren... ipv de neusspray (die moest ik altijd 3 weken gebruiken voor het spuiten) dus qua tijd komt het op hetzelfde neer.

Nou nieTTus ik duim ook voor jou voor morgen... ben je ondertussen al ongi geworden of niet????
  donderdag 26 februari 2009 @ 16:42:05 #144
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_66485686
Wat een goed nieuws Wilma En nog wel 2 pogingen in het vooruitzicht wat heerlijk! We duimen dat de eerste poging voldoende is natuurlijk, maar in je achterhoofd nóg een kansje hebben lijkt me een heel prettig gevoel
Ylana
pi_66485708
Voor mij hoef je niet te duimen hoor Wilma behalve dan dat ik hoop dat ongesteld zijn snel doorzet, maar dat denk ik wel zo te voelen!!!

En wat een goed nieuws van jou!!!!!! Fijn dat je er ook een goed gevoel bij hebt!!!!!
pi_66487790
Wat een super nieuws Wilma!
pi_66488253
Wilma, wat ontzettend fijn voor je!

En alvast succes morgen voor jou vlindur.
pi_66488347
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 17:48 schreef prinseszondererwt het volgende:
Wilma, wat ontzettend fijn voor je!

En alvast succes morgen voor jou vlindur.
Dank je! Wat lief
pi_66488958
Jeeeeeee wilmadonna, dat is echt supergoed nieuws
Dat moet als een warm bad gevoeld hebben

En Vlindur, ik ben zo benieuwd wat ze morgen gaan vertellen. Hoe laat heb je een afspraak?
pi_66489066
Ahhhhh Wilma, eindelijk ook goed nieuws voor jou! Wat heerlijk voor je, zeker 2 kansen! Hup snel die schimmelkuur en dan vol voor de IUI. Succes!

CP.... hoe lang moet jij nu nog wachten? Spannend hoor!

Vlindur, veel succes morgen. Hopenlijk geeft 't wat duidelijkheid.
pi_66489239
Morgen moet ik om 11.00.
Ik moet 12.30 werken, dus weet niet hoe laat ik me kom melden.. Of nog voor het werken, of na 16.00..
pi_66489730
M'n NOD is komende maandag.

En Vlindur, zeg maar tegen de dokter dat-ie op moet schieten, omdat je nog moet posten voor je werk
pi_66489876
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 18:41 schreef CrazyPrincess het volgende:
M'n NOD is komende maandag.

En Vlindur, zeg maar tegen de dokter dat-ie op moet schieten, omdat je nog moet posten voor je werk
Ik zal mn best doen..
Ik hoop zo dat het allemaal meevalt.. Ben best angstig..
pi_66489948
Dat kan ik me voorstellen ja
Nog maar 1 nachtje en dan ben je van de onzekerheid verlost
pi_66490159
Ik hoop dat ik kan slapen dan.. Ben al nachten lang aan het malen.. Ik vind het zó raar.. Hoe kan dit nou..
Maar idd.. Nog maar 1 nachtje
Straks sporten, hoef ik er even niet aan te denken.
  donderdag 26 februari 2009 @ 19:15:51 #156
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_66491057
CP voor jou wordt het nu ook wel erg spannend zeg! Ik duim verder. Hoe voel je je?
Vlindur logisch dat je zenuwachtig bent voor morgen, je weet nooit wat ze te zeggen hebben, ik duim ook voor jou gewoon door!
Ylana
  donderdag 26 februari 2009 @ 20:23:09 #157
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66493582
Goed nieuws Wilmadonna!
pi_66493642
Vlindur ik hoop maar zo dat het niets is, en dat je lichaam gewoon wat te vroeg ongesteld is geworden. Of schoon schip heeft gemaakt.. Toch hoop ik dat je vannacht een beetje lekker slaapt...

Crazy, begint spannend te worden!! Ik hoop het zo voor je!

Kan iemand voor mij de bloedbank bellen? en een paar dozen paracetamol aanslepen?? Tis wel ff een reality check hoor, ondanks dat je al vanaf maandag wel zeker weet dat het niet zo is... (juist door de lichamelijke pijn denk ik.. )
Vrijdag 6 maart volgende follikelmeting..Dag 9, misschien maar goed aangezien ik afgelopen cyclus op dag 13 al eisprong had, zijn we er nu wat eerder bij en hopelijk dit keer geen ovb, ondanks dat die toch wel doorgaan, maar gewoon een dikke ja!)

Maar hopen dat zkh weer plek heeft, een week later!! (en dat is vlak voor mijn verjaardag )

Meiden ik duim zoooo voor jullie!!!
pi_66495631
Ik voel me eigenlijk wel goed. Ga er echt vanuit dat het niet is gelukt. Zwangerschapstesten zijn nog niet eens in huis (dat komt zondag wel) en ik heb ook echt niet de behoefte om eerder dan maandag te testen

Ik ben al lang blij dat ik ueberhaupt eindelijk een eisprong heb gehad. Het ongeduldig worden om zwanger te raken komt de volgende ronde vast wel

Arme NieTTus... maar nog maar een weekje en dan heb je alweer een eerste meting
pi_66498904
Crazy, ik heb er nog een paar liggen, stuur ze met liefde op, voor niks... Dus laat maar weten. Nog 1 kruidvat test en 1 CB test... Ik ga echt niet meer testen voor de bloedtest in het ziekenhuis... ben er echt klaar mee.. Dus laat ff weten, dan krijg je ze van me!!

(en als jij ze niet wil, anderen: pm me maar!! Ik doe ze ECHT zomaar en voor niets weg... Als OOIT mijn bloedtest positief is, dan koop ik alsnog 1000 testen in.. maar eerder niet.. dus vind het zonde ze hier zomaar te laten liggen!)
  donderdag 26 februari 2009 @ 23:07:18 #161
3011 E.T.
pi_66502453
Ik zat even in mijn postgeschiedenis te zoeken en kwam een ernstig oud topic tegen (april 2002)..
Deze tekst kwam ik daarin tegen.. zo waar.. helaas..
quote:
Een kind nu niet
Beslis je wel.

Een kind nu wel
Beslis je niet
Waarom ik dit hier neerzet?
Geen idee eigenlijk
  vrijdag 27 februari 2009 @ 06:25:05 #162
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_66508268
Wilma, wat een geweldig nieuws!
Ligt het aan het ziekenhuis dat ze er anders tegenaan kijken?
In het Hebreeuws kennen we een gezegde: verander van plek, verander van geluk. Dit wordt gezegd dat als iets op de ene plaats niet goed gaat, het op een andere plek heel anders (en hopelijk beter) kan zijn. Dat blijkt maar weer bij jou. Hopelijk slaagt de IUI nu wel .
pi_66508512
Owh SilkTie, hou je er wel rekening mee dat er hier allemaal vrouwen met rare hormonen rondlopen? Ik moest bijna huilen om je post
pi_66508572
ja ik ook, het is een mooi gezegde! dank dank!
pi_66509591
NieTTus, wat ik me nou afvroeg... krijg je nou de volgende ronde een cryo-terugplaatsing of is het weer een volledige IVF... of hoe werkt zoiets... Ik weet ook niet zo goed hoe ik dat nou moet vragen.. nou ja, ik hoop dat je mijn kromme vraag een beetje snapt.

Wilmadonna, wat fijn joh, dat je nu toch weer verder kunt met de behandelingen! Super!

Tja... E.T... mooie tekst inderdaad... en helaas ook zo waar...
pi_66511030
Is het nu nog geen woensdag?
Ik begin echt wel ongeduldig te worden. Dat ze me maar terug volstampen met hormonen binnenkort, want dit wachten begint echt frusterend te worden

En wat is dat toch met mensen die denken dat het me allemaal niet meer kan schelen dat het niet vooruit gaat? Gisteren een opmerking gekregen van een zwangere collega dat het lijkt alsof ik me er al helemaal bij neergelegd heb dat het misschien niet zou lukken.
Misschien dat ik beter niet meer probeer om opgewekt en blij te doen als ik haar buik zie en de dramaqueen uithang.
pi_66511235
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 10:04 schreef leonieke het volgende:
Is het nu nog geen woensdag?
Ik begin echt wel ongeduldig te worden. Dat ze me maar terug volstampen met hormonen binnenkort, want dit wachten begint echt frusterend te worden

En wat is dat toch met mensen die denken dat het me allemaal niet meer kan schelen dat het niet vooruit gaat? Gisteren een opmerking gekregen van een zwangere collega dat het lijkt alsof ik me er al helemaal bij neergelegd heb dat het misschien niet zou lukken.
Misschien dat ik beter niet meer probeer om opgewekt en blij te doen als ik haar buik zie en de dramaqueen uithang.
Waar bemoeit ze zich mee denk ik dan...

Enne... het is biiiiiijjjjjjjjjna woensdag
pi_66511427
Jose, ik heb nog een rietje met cryo's. Als ze goed ontdooien nog voor 1 ronde. Lukt die weer niet, dan ga ik weer op voor een volledige IVF (de 3e... en moet zeggen dat geeft wel een beetje druk...)

Maargoed, vrijdag 6 maart 8.50 meting, want dan kon ze me nog aanmelden bij het vu zei ze!!

Leonieke, zeg het tegen haar hoor!! Ik heb gisteren ook een opmerking gehad van schoonmoeder: oh nog niet ongesteld? Dan kan het nog steeds zo zijn hoor! Ook zo stellig.. en ik zat al met de krampen, en kon het niet hebben. Dus heb er nu wat van gezegd. Heel lief dat ze zo meeleeft, maar een bloedtest is toch echt wel betrouwbaar. Deze ronde vertellen we dus niet dat we gelijk weer doorgaan
pi_66511592
Tjah.. zal wel weer zo'n goedbedoeld commentaar zijn waarschijnlijk. Misschien wel positief als in "je klinkt helemaal niet depri ofzo", maar mensen zouden moeten beseffen dat dat vaak gewoon een masker is.

Nog 5 keer slapen... alhoewel... nog vier keer slapen en een nachtje wakker liggen
pi_66511678
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 10:20 schreef NieTTus het volgende:
Jose, ik heb nog een rietje met cryo's. Als ze goed ontdooien nog voor 1 ronde. Lukt die weer niet, dan ga ik weer op voor een volledige IVF (de 3e... en moet zeggen dat geeft wel een beetje druk...)

Maargoed, vrijdag 6 maart 8.50 meting, want dan kon ze me nog aanmelden bij het vu zei ze!!

Leonieke, zeg het tegen haar hoor!! Ik heb gisteren ook een opmerking gehad van schoonmoeder: oh nog niet ongesteld? Dan kan het nog steeds zo zijn hoor! Ook zo stellig.. en ik zat al met de krampen, en kon het niet hebben. Dus heb er nu wat van gezegd. Heel lief dat ze zo meeleeft, maar een bloedtest is toch echt wel betrouwbaar. Deze ronde vertellen we dus niet dat we gelijk weer doorgaan
Zo'n grote bek heb ik irl niet, hoor

Ga je het dan tegen niemand zeggen? Ik weet niet of ik het tegen veel mensen zal zeggen als we terug aan de hormonen beginnen. Probleem is natuurlijk dat ik in Brussel veel meer controles heb en dus vaker afwezig ga zijn op het werk. Zal sowieso wel opvallen. Maar misschien zeg ik het wel, maar vertel ik er direct bij dat ik liever geen vragen heb over het al dan niet lukken van die poging... Ik twijfel nog steeds.
pi_66511694
Juist dan moet je er wat van zeggen.... (maargoed, ik ben nogal direct daarin!) als je wilt dat het veranderd...
pi_66511821
Nou op het werk enzo weten ze het wel. En dat is gewoon fijn (daar krijg ik ook niet van die opmerkingen)
Wilde het de vorige keer ook niet tegen mijn schoonouders zeggen, maar toen lag oma op sterven en zei mijn kerel doodleuk dat ik er niet heen wilde omdat het Valentijnsdag was (niet geheel tactisch) en ging ik dus over de zeik dat ie nu maar moest vertellen waarom ik het ECHT niet trok....

Dus als ze het vragen, dan zeggen we gewoon dat we weer even wat rust tussen de pogingen willen. Want ze bedoeld het allemaal heel erg lief, maar het voelt niet goed om constant maar te doen, ook niet na een negatieve bloedtest

Werk enzo weten dat als ik er wat over kwijt wil ik het wel zeg. En verder vragen ze niet zoveel..
pi_66511891
Ben zo blij met m'n (schoon)ouders

Ik heb trouwens enorme trek in een glas cola, maar ik heb wel eens gehoord dat dat slecht voor je is als je zeanget bent/wil worden Of is dat een broodje aap?
pi_66511903
Toch raar dat collega's daar beter mee om kunnen, hé? Hier vragen ze er ook niet echt vaak achter.

Mijn ma die heb ik heel duidelijk gezegd dat ze er niet mocht naar vragen (maar dat is mijn ma, tegen haar kan ik dat ), maar met mijn schoonouders is dat wat anders (en ik begrijp mijn man ook wel dat hij graag heeft dat zijn ouders het ook weten).
Ah, misschien maak ik me druk om niets en moet ik nog een paar maand wachten vooraleer ik kan beginnen
pi_66512019
Geen idee CP. (hey, dat rijmt )
Wel gehoord inderdaad, maar of het zo is...?
pi_66512207
Nou, ik neem lekker een klein glaasje... lekker puh...
Een vrouw mag toch al zoveel niet meer als ze zwanger is
pi_66513764
ja, het is vaak best lastig om van die opmerkingen over je heen te krijgen.
ik heb ze ook wel gehad hoor (en zal ze nog wel krijgen) maar ik zeg er dan wel meteen wat van. Of ze zien aan mijn blik of reaktie dat het niet zo taktisch was.
vaak bedoelen die mensen het ook niet zo, en weten ze niet precies wat ze tegen je moeten zeggen om je te troosten/steunen.
Dat houd ik dan maar in mijn achterhoofd.

maar soms kan je ze wel 's achter het behang plakken !!!
pi_66514437
Nou, het viel dus allemaal mee!
Ik ben 'gewoon' ongesteld. En een week te vroeg omdat ik geen goeie eisrpong heb gehad..
Nu vanavond weer clomid en dan de 11e weer langskomen..
Ben dus weer niet zwanger.. Maar had het ook al niet gedacht. De cyste is trouwens ook geknapt. Dus daar kan ik ook geen last meer van krijgen.

Ik ga weer! tot vanmiddag
pi_66514490
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 12:03 schreef Vlindur het volgende:
Nou, het viel dus allemaal mee!
Ik ben 'gewoon' ongesteld. En een week te vroeg omdat ik geen goeie eisrpong heb gehad..
Nu vanavond weer clomid en dan de 11e weer langskomen..
Ben dus weer niet zwanger.. Maar had het ook al niet gedacht. De cyste is trouwens ook geknapt. Dus daar kan ik ook geen last meer van krijgen.

Ik ga weer! tot vanmiddag
Vervelend dat deze ronde zo naar is verlopen, maar gelukkig is het niets ernstigs
pi_66516122
Vlindur, wat vervelend dat de ronde zo gelopen is, maar wel fijn dat je duidelijkheid hebt! Fijn ook dat de cyste weg is! Op naar de volgende ronde meis

Gekke dame, heb zojuist het boeltje op de post gedaan dus morgen zal je het binnen hebben!
pi_66516759
Dank je wel
pi_66518188
Vlindur, dat viel dus best mee. Fijn dat je duidelijkheid hebt. Blijf je op dezelfde dosis clomid?
  vrijdag 27 februari 2009 @ 14:41:28 #183
114177 Diaan73
pi_66520097
Vlindur fijn dat je nu duidelijkheid hebt

Wilma, eindelijk een keer goed nieuws.

Enne, CP ik heb tijdens mijn zwangerschap best wel wat cola gedronken hoor, het hielp vooral erg goed tegen brandend maagzuur.
Make love, not war ☮
pi_66522417
NieTTus; dank je wel voor je uitleg . Hoeveel rietjes doen ze eigenlijk per poging in de vriezer? En ik snap wel dat je de druk voelt dat je nog maar één IVF poging voor de boeg hebt... lijkt me ook moeilijk, hoor. Maar ja... hoe cliché klinkt het als ik zeg 'probeer de moed erin te houden'?

CP... geen cola tijdens de zwangerschap? Hmm.. nou, nooit van gehoord... ik zou het gewoon lekker nemen als ik jou was inderdaad
pi_66527453
Ik moet deze ronde gewoon nog de 50 Clomid slikken. Deze ronde wel op controle, heb ik een goeie eisprong blijf ik toch nog 6 maand aan de clomid. Heb ik weer geen eisprong dan gaan we toch andere stappen ondernemen.

Als ik de volgende keer weer zo loop te stressen om niks moeten jullie me maar een schop onder mijn kont geven hoor.
pi_66527729
Vlindurtje, het is niet zo gek dat je loopt te stressen hoor. Het lijkt me dat we dat allemaal doen hier, zo op zijn tijd. Fijn dat je controle krijgt, dan kun je een beetje gerustgesteld worden en wat zekerheid krijgen.
pi_66528854
vlindur: wat jammer dat het niet gelukt is.... waarom moet je eigenlijk meteen weer clomid gaan slikken als je net een behandeling achter de rug hebt en pas ongesteld bent geworden?
maar ja, kan aan mij liggen, want hier wachten ze steeds ongeveer 3 maanden tussen de periodes in....

ik heb wel 's ergens gelezen dat cola het zwanger worden bemoeilijkt, maar ja... dat is met alle drankjes met caffeine natuurlijk... en wat mag je tegenwoordig niet drinken. Het is beter om sterke drank laat staan, maar zo 's een glaasje cola lijkt me geen kwaad kunnen hoor.
pi_66530415
Wilmadonna, ik heb geen behandeling achter de rug? Het enige wat ik slik is clomid en daarmee moet ik het voorlopig doen..
pi_66531852
Jose, dat is geheel afhankelijk hoeveel goede bevruchte eitjes je hebt.. de eerste poging had ik 4 eitjes, alle 4 bevrucht, 1 teruggeplaatst en nul goed genoeg om in te vriezen.. 2e poging had ik 12 eitjes.. 11 over (1 kapot gegaan bij de punctie) 10 bevrucht, 1 teruggeplaatst en 6 ingevroren (over 2 rietjes, nu dus nog 1 rietje over).. dus dat weet je niet van te voren.
pi_66538969
oh ik dacht dat clomid ook een behandeling was????
ik heb eerst pergotime geslikt om de eitjes te laten groeien, maar ik had daarmee geen goede eisprong. Na 3 gewone en 1 tripple behandeling daarmee zijn we overgegaan op puregon spuiten en pregnyl.
Dus de pergotime bij mij was gewoon een behandeling... vandaar de verwarring.
sorry!
pi_66542297
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 22:55 schreef wilmadonna het volgende:
oh ik dacht dat clomid ook een behandeling was????
ik heb eerst pergotime geslikt om de eitjes te laten groeien, maar ik had daarmee geen goede eisprong. Na 3 gewone en 1 tripple behandeling daarmee zijn we overgegaan op puregon spuiten en pregnyl.
Dus de pergotime bij mij was gewoon een behandeling... vandaar de verwarring.
sorry!
Ja, het is ook wel een behandeling, maar zonder clomid groeit er niks bij mij, dus moet het ook slikken zodat er iets gebeurd. Dus eigenlijk heb ik dan wel elke maand een behandeling, maar ik zie het alleen dus niet zo \

Geeft verder niks hoor, snap er zelf soms ook niks meer van
pi_66548306
Pfft, ben vandaag echt erg misselijk. De rest van de week was het heel licht met maagzuur, maar nu op dag 24 is het echt heftig. Voor mijn part is het buikgriep, maar misselijk ben ik in elk geval.
pi_66549533
Ik hoop dat het geen buikgriep is, PZE! Ik duim voor je.
pi_66554141
PZE: ik duim mee dat het geen buikgriep is!

vlindur: nou snap ik het... hopelijk gaat het nu goed

niettus: misschien is het te vroeg, maar weet je al wanneer je je tweede rietje mag gebruiken???
pi_66554932
NieTTus, dank je, ze zijn binnen

En ik heb de cola weten te weerstaan. Vanmorgen wel een broodje brie op, waarvan ik halverwege dacht: volgens mij mag dat ook niet Nah ja, dingen niet mogen eten en drinken gaat wel echt wennen worden voor me

Verder niet echt zenuwen hier. Maar nu ik twee tests binnen handbereik heb gaat dat misschien nog wel veranderen dit weekend Nog twee nachtjes slapen en dan is m'n NOD. Zit te twijfelen of ik meteen maandag zal testen... of zal ik toch wachten tot ik ongesteld word... Of in ieder geval een paar dagen na m'n NOD pas testen?
pi_66555596
Tsja, dat blijft toch lastig CP zeker als je een voorgevoel hebt. Ik test gewoon als ik me niet meer kan inhouden, ben allang blij dat ik geen goedkope test in huis heb anders was hij er vast al aan gegaan...
pi_66556003
Het is ook niet handig als je van jezelf geen cyclus hebt. Ik gok dus maar dat m'n NOD 14 dagen na eisprong is, maar je weet het natuurlijk nooit zeker
Ik denk dat ik ook zo lang mogelijk ga volhouden. Ik voel in ieder geval nog geen menstruatiezeurtjes (niet meer dan het zeuerende gevoel van afgelopen weken).
pi_66574840
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 12:09 schreef prinseszondererwt het volgende:
Pfft, ben vandaag echt erg misselijk. De rest van de week was het heel licht met maagzuur, maar nu op dag 24 is het echt heftig. Voor mijn part is het buikgriep, maar misselijk ben ik in elk geval.
dat had ik ook rond dag 24 van mijn vorige cyclus... ook zo, heel erg misselijk, tot aan toe (weet niet of het ook precies zo is bij jou hoor) en de hele week eromheen was het maagzuur... vervelend was dat... helaas op dag 27 was het raak...
pi_66587777
Het blijft toch een gok mijsje. Ik zie het wel, nog een dag of zes denk ik zo. Dan test ik komende zaterdag bij geen duivels, na 31 dagen. Ben (nog) heel relaxed deze keer. Vanmorgen had ik een heel hoge temperatuur (37,4) maar dat was wel wat later dan normaal.
pi_66594920
Nog 1 nachtje slapen en dan is het m'n NOD. Voel nog steeds geen ongesteldheidsverschijnselen.
Denk dat ik woesndag pas ga testen. Hoewel het wel verleidelijk is morgen al te kijken
pi_66599705
pze, ik hoop dat je zaterdag gewoon 2 streepjes kan maken! wie weet, ben je gewoon vroeg misselijk! (hoopte ik stiekum ook al een beetje op...) Voel je je nu wel weer iets beter?
CP, ik hoop met je mee hoor! ik duim voor je!
  maandag 2 maart 2009 @ 08:31:39 #202
57497 happyme28
I'm so happy
pi_66606095
CP, ik denk aan je! Ik hoop zoooooooo op goed nieuws! Ik zou het heeeeeel knap vinden als je tot woensdag kunt wachten, maar ik begrijp je wel hoor. Doe wat je gevoel je ingeeft in ieder geval.

PZE, spannend voor je! Mijn duimen draaien.
pi_66623568
Ik begin nu wel een beetje te neuroten. Elke keer in spanning als ik naar het toilet ga
Ik voel nog helemaal niets vreemds, maar ik weet ook dat de ongesteldheidsverschijnselen zomaar ineens op kunnen duiken. Hup, kop in 't zand en nog twee nachtjes doorbikkelen

Dit wil ik echt niet vaker meemaken... wat een verschrikking

Happy, hoe is het met jou?
pi_66623946
Dank je mijsje, ik voel me nu idd wel weer beter (helaas ).

CP, toch nog niet getest! Knap hoor.
pi_66625117
CP, wat houd je het spannend!!!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_66625609
Het is weer spannend hier! Sterkte, PZE en CP!
  maandag 2 maart 2009 @ 19:42:35 #207
57497 happyme28
I'm so happy
pi_66627848
quote:
Op maandag 2 maart 2009 17:30 schreef CrazyPrincess het volgende:
Happy, hoe is het met jou?
Ja wel ok. In afwachting van de duivels, maar geen idee wanneer die komen. Heb het idee dat ik mijn eisprong gehad hebt, maar zeker weten doe ik het niet natuurlijk. Vanmorgen begonnen met tempen en mijn temp was wel hoger dan normaal voor mijn eisprong, dus het is even afwachten of hij hoog blijft de komende dagen en ik over 2 weken ook echt ongesteld wordt.

We hebben overigens niet echt naar het advies van de gyn geluisterd om een cyclus over te slaan

De dag is voor jou al bijna om morgen is het al weer dinsdag
pi_66628121
Advies is bedoeld om in de wind te slaan he
Ik zou zeggen: zonde om een kans te laten liggen. Zoals je zelf al zegt: Doe wat je gevoel je ingeeft in ieder geval

Manlief wil dat ik morgen al test... en ik ben erg braaf en ga dat dan ook maar doen
pi_66628369
Spanned CP! Ik hoop zo dat je morgen heel erg goed nieuws komt brengen!!
  maandag 2 maart 2009 @ 20:41:07 #210
114177 Diaan73
pi_66630213
CP, spannend hoor Heel veel succes morgenvroeg!!
Make love, not war ☮
  maandag 2 maart 2009 @ 20:44:34 #211
57497 happyme28
I'm so happy
pi_66630347
quote:
Op maandag 2 maart 2009 19:49 schreef CrazyPrincess het volgende:
Advies is bedoeld om in de wind te slaan he
Ik zou zeggen: zonde om een kans te laten liggen. Zoals je zelf al zegt: Doe wat je gevoel je ingeeft in ieder geval

Manlief wil dat ik morgen al test... en ik ben erg braaf en ga dat dan ook maar doen
Oeee.. spannend... morgenochtend F5-en
  maandag 2 maart 2009 @ 20:48:20 #212
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_66630486
CP wat spannend!! Morgen testen vroeg? laat? wanneer kunnen we F5-en? En voor PZE ook nog maar een paar dagen
Sproetje hoe gaat het met jou en WeLLus? Jij was toch alweer aan de medicijnen of zit ik verkeerd?
Ylana
pi_66631612
Ik duim voor je CP!!
Saffiertje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66632149
Wat zijn jullie allemaal lief

Ik doe het maar meteen morgenochtend. Uurtje of 8 ofzo, schikt dat?
pi_66632619
Ik ga woensdag donderdag weer eens ongesteld worden
(als het gaat volgens de planningen)
  maandag 2 maart 2009 @ 21:50:53 #216
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_66633081
Vanmorgen moesten wij ons melden in het zh voor alle uitslagen van de onderzoeken. De uitslagen van Lautie waren niet zo best, of eigenlijk ronduit slecht. Daar waar we (hij ) met de sementest ergens minimaal 17 moesten scoren, waren er maar 2 'punten' en op een ander onderdeel waar we minimaal 1 'punt' moesten hebben kwamen we niet verder dan 0.33. Niet echt denderende resultaten dus, we wisten dat het 'niet goed' tot 'slecht' was maar hier hebben ze naar meer dingen gekeken en dus nergens een voldoende gescoord zeg maar. Hij is doorgestuurd naar de androloog om te kijken of hij nog iets kan doen voor de zwemmers, eind van de maand daar weer melden.
Geen idee overigens wat ze daar gaan doen.

Verder waren mijn onderzoeken allemaal in orde, bloed was goed, lichte PCOS maar niets om me zorgen om te maken. Maar. Ze willen tóch een kijkoperatie doen wegens de (extreme) buikpijnklachten bij mijn menstruatie. Ze denken dat ik (nav inwendig onderzoek vorige keer) tóch endometriose heb. De echo liet zien dat het niet in/op mijn eierstokken zit, dat is gunstig, maar met een kijkoperatie willen ze de rest van mijn buik gaan bekijken. Als ze wat zien en ze kunnen er dan iets aan doen, doen ze dat ook meteen. Nu moet ik wachten op een telefoontje van het zh wanneer de ko is
Dat viel me toch even behoorlijk tegen, vooral omdat ze de vorige keer dachten dat een ko niet nodig was. Ze legden uit dat ze de omstandigheden zo gunstig mogelijk willen maken voor straks. Ook lichte endometriose kan tegenwerken en elk beetje 'mee' is er weer iets.
Na dit gesprek moesten we weer bloedprikken en meteen door voor de intake naar de anesteasist, helaas was dat een inloopspreekuur en volgorde van binnenkomst was niet de volgorde van helpen waardoor we daar bijna 2 uur hebben zitten wachten, maar goed, de intake was in orde, nog even gevraagd of het niet met een ruggeprik kan (nee dus ) en konden we om 12 uur eindelijk naar huis om meteen door te racen naar het werk.
Vermoeiend dagje dus met heel veel info en foldertjes om alles nog een keer door te lezen.
Wordt vervolgd
Ylana
  maandag 2 maart 2009 @ 21:52:14 #217
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_66633150
CP, uurtje of 8 komt prima uit, dan kijk ik even op mijn mobiel, wel tekst bijvoegen graag want foto's kan ik er niet allemaal op zien
Ylana
pi_66633245
Och saffier, dat is niet het nieuws waarop jullie hadden gehoopt.
Hopelijk kunnen ze de zwemmers nog een schopje geven en valt de ko mee. Sterkte en succes.
pi_66633446
Saffier, dat is vervelend, toch een KO! en ook de zwemmers niet voldoende... bah!

cp, ik ga morgenochten gauw kijken of er al testnieuws is...

pze, fijn dat je je beter voelt

wij waren vandaag in het ziekenhuis... moesten inleveren voor het spermaonderzoek... wat is dat een rare bedoeling... we kregen een potje in een tasje met een kamersleutel... wij naar die kamer, is het echt een klein kamertje met een leren bank, sfeerlicht en een tv/dvdspeler... maar goed, handdoekjes neergelegd voor we gingen zitten... nu dus wachten op de uitslag...
  maandag 2 maart 2009 @ 22:04:30 #220
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_66633694
Mijsje ik hoop dat jullie sperma-onderzoek betere uitslagen geeft dan de onze!
PZE, ik had al gevraagd of meer pepers in het eten effect had op sperma vooralsnog is daar nog geen onderzoek naar gedaan
Ylana
  maandag 2 maart 2009 @ 22:06:47 #221
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66633787
Jeetje Saffier, da's dan wel even slikken, dat nieuws. Zowel van Lautie als van jouw ko natuurlijk.

CP, wat spannend joh! Nog een paar uurtjes!
pi_66633849
dank je wel Saffier! ik hoop het ook wel , maar goed, we proberen maandag bij de dokter terecht te kunnen, dan hoeven we zo min mogelijk vrij te nemen van ons werk. ik ben dus heel benieuwd!
(op zich heeft manlief wel een verkeerd beroep... hij zit de hele dag achter een pc... op zich schijnt dat niet heel erg goed te zijn voor zwemmers... al is dat ook lang niet bij iedere man in de ict zo gelukkig!)
  maandag 2 maart 2009 @ 22:12:13 #223
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_66634038
Daar moet je niet voor hoor mijsje!! We hopen allemaal op 'goede' uitslagen snap het helemaal!

BE, ja het was idd even slikken, had het gevoel dat we een stap terug deden in plaats van vooruit. Maar goed, voor het goede doel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 22% gewijzigd door Saffier op 02-03-2009 22:16:43 (toevoeging) ]
Ylana
  maandag 2 maart 2009 @ 22:13:29 #224
61183 leonieke
Dan toch?
pi_66634105
Saffier wat jammer dat de resultaten zo tegenvallen. Kan me voorstellen dat je het nieuws even moet laten bezinken.

Hier nog twee nachtjes slapen en dan weten we hopelijk ook meer. Ik denk dat het ook een lange voormiddag zal worden in het ziekenhuis. En dan moet mijn man nog tot 21u naar de les. Hopelijk moet ik niemand anders zoeken om tegen uit te razen
  maandag 2 maart 2009 @ 22:14:32 #225
61183 leonieke
Dan toch?
pi_66634164
quote:
Op maandag 2 maart 2009 22:07 schreef mijsje het volgende:
dank je wel Saffier! ik hoop het ook wel , maar goed, we proberen maandag bij de dokter terecht te kunnen, dan hoeven we zo min mogelijk vrij te nemen van ons werk. ik ben dus heel benieuwd!
(op zich heeft manlief wel een verkeerd beroep... hij zit de hele dag achter een pc... op zich schijnt dat niet heel erg goed te zijn voor zwemmers... al is dat ook lang niet bij iedere man in de ict zo gelukkig!)
Mijn man zit al zeker 10 jaar met een laptop op zijn schoot en de vorige keer vielen de resultaten van zijn spermaonderzoek heel goed mee. Woensdag moet het opnieuw aangezien ze ook dit onderzoek zelf willen uitvoeren in Jette.
Hopelijk is dat een beetje een geruststelling voor jou (ik piekerde er de eerste keer ook enorm over )
  maandag 2 maart 2009 @ 22:19:29 #226
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_66634422
Lautie is ook een IT-er, geen idee of hij de laptop vaak op schoot heeft of niet
Leonieke nog 2 dagen nagelbijten dus! En elk onderzoek willen ze nog een keertje zelf doen, zelf kijken, zelf alles zien was hier.
Ylana
pi_66634562
quote:
Op maandag 2 maart 2009 22:12 schreef Saffier het volgende:
Daar moet je niet voor hoor mijsje!! We hopen allemaal op 'goede' uitslagen snap het helemaal!

BE, ja het was idd even slikken, had het gevoel dat we een stap terug deden in plaats van vooruit. Maar goed, voor het goede doel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lief van je!
SPOILER

dank je Leonieke, dit soort berichten wil ik inderdaad graag lezen!!! sterkte over twee dagen! hoop dat je niet te lang in het ziekenhuis hoeft te zitten!
  maandag 2 maart 2009 @ 22:23:45 #228
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_66634626
Die spoiler ga ik onthouden Mijsje!
Ylana
pi_66634729
  maandag 2 maart 2009 @ 22:27:49 #230
61183 leonieke
Dan toch?
pi_66634776
quote:
Op maandag 2 maart 2009 22:19 schreef Saffier het volgende:
Lautie is ook een IT-er, geen idee of hij de laptop vaak op schoot heeft of niet
Leonieke nog 2 dagen nagelbijten dus! En elk onderzoek willen ze nog een keertje zelf doen, zelf kijken, zelf alles zien was hier.
Phille wel, die zit hier nu naast mij in de zetel, opnieuw met laptop op de schoot Als zijn sperma nu niet goed is, weet hij ook direct wat hij anders moet doen

Eigenlijk nog één dag en dan een nachtje woelen (ja, ik ben echt een miss-ongeduld )
Ik hoop gewoon dat ze het sperma effectief vlug kunnen onderzoeken. Om 8u moet het staaltje afgeleverd worden en om 9.30u hebben we al bespreking met dokter. Realistisch gezien, zal die 9.30u volgens mij niet stipt doorgaan

En ik ben ondertussen al moet iemand overeengekomen dat we misschien samen naar de trein kunnen in de namiddag als hij gedaan heeft (dan stop ik gewoon vroeger met werken )
het is gewoon k*t dat ik op zo'n dagen een eigen bureau heb... dan zit ik constant te piekeren en is het soms beter om naar huis te gaan en me nog een beetje te amuseren op de weg naar huis (want die avond zit ik ook weer alleen thuis)
pi_66635078
wow Leonieke, dat is ook snel! bij ons kon de uitslag niet eerder dan na 3 dagen naar de huisarts toe... (al denk ik wel dat het vandaag al onderzocht moet zijn, aangezien het na een paar uur al dood gaat...) maar goed, fijn dat de uitslag zo snel na het afgeven is!
  maandag 2 maart 2009 @ 22:36:22 #232
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_66635143
Zó snel Leonieke sperma-uitslag?? Hier minimaal 3 dagen en meestal een week voordat die uitslag er is.
Ylana
  maandag 2 maart 2009 @ 22:37:03 #233
61183 leonieke
Dan toch?
pi_66635174
Mja, dat is hetgeen ik onthouden heb uit het eerste gesprek. Maar ik kan dat ook wel verkeerd begrepen hebben, hoor.
Ik weet gewoon dat er een reden was waarom we pas om 9.30u bij de dokter konden. Maar om 8.30u heb ik een echo, dus misschien was het gewoon daarvoor.
Ah, ik leef op hoop (en misschien... omdat het een universitair ziekenhuis is, onderzoeken ze het direct... wie weet? )
  maandag 2 maart 2009 @ 22:37:31 #234
61183 leonieke
Dan toch?
pi_66635193
Hmz... zal dan misschien toch niet direct zijn...
  maandag 2 maart 2009 @ 22:41:02 #235
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_66635333
Wij zitten ook bij universitair. Niet om je hoop nou de grond in te boren, maar het is gewoon heel vervelend als je het een verwacht/hoopt en het duurt nog minimaal een week.
Ylana
  maandag 2 maart 2009 @ 22:42:44 #236
61183 leonieke
Dan toch?
pi_66635412
Mja, toch raar dat er dan zoveel tijd tussen zit. Maar idd... ik heb al een keer te veel hoop gehad natuurlijk
In heel dit proces vind ik het eigenlijk soms jammer dat ik geen alcohol drink het zou denk ik soms eens deugd doen om me goed te bezatten
  maandag 2 maart 2009 @ 22:45:28 #237
61183 leonieke
Dan toch?
pi_66635528
Ik ga maar eens mijn bedje in kruipen
Morgen weer vroeg op...
pi_66635616
soms is het ook heel erg lekker om je gewoon eens te buiten te gaan... doe ik een heel enkele keer (lees hier: misschien 1 of 2 keer per jaar), en verder ben ik eigenlijk altijd de bob...
maar misschien doet jullie ziekenhuis het ook wel anders, ik hoop het wel voor je!
pi_66637160
Mijn vent heeft ook altijd de laptop op schoot en zijn zaad is ook prima, dus daar zal het vast niet aan liggen. Denk dat alcohol en rokerij meer schade heeft.
Ben ik blij dat mijn vriend niet rookt ik rook dus wel

CP, zodra ik uit mijn nest kom wil ik een plusje van je zien hoor!

En Saffier, wat vreselijk balen! Daar zit je natuurlijk helemaal niet op te wachten..
pi_66638389
saffier: wat balen zeg..... ik hoop dat de KO toch nog uitkomst biedt!!!

een laptop schade aanbrengen? Hm... tja, het wordt wel warm zo'n ding he, haha maar ik geloof daar ook niet zo in hoor... ik denk dat het per persoon erg verschillend is, wat de sperma kwaliteit kan bewerken... mijn man werkt juist heel veel met zijn lichaam en daar hadden ze ook al wat op aan te merken.

oh CP... ik duim mijn duimen eraf voor je!
  dinsdag 3 maart 2009 @ 07:28:30 #241
57497 happyme28
I'm so happy
pi_66641236
CP, ik zit er klaar voor hoor

Saffier, wat balen die uitslag zeg! Maar wel fijn dat ze er alles aan doen om de omstandigheden zo gunstig mogelijk te maken. En ondanks dat die ko natuurlijk een vervelend vooruitzicht is, doen ze het natuurlijk alleen maar als ze denken dat het nut heeft, dus hopenlijk kom je er alleen maar 'beter' uit. Maar ik snap je 'angst'.

Leonieke, ik hoop dat het nu een keer mee zit voor je woensdag! Succes in ieder geval.

Mijsje, ik duim voor een goede uitslag voor jullie!

En voor basimah even een dikke knuffel. Gewoon omdat je die misschien wel even kan gebruiken. Het zit je niet mee de laatste tijd.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 07:53:52 #242
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_66641421
Happyme bedankt, je omschrijft het precies goed!
Lautie rookt niet en drinkt nauwelijks, eet gezond en sport. Je weet toch niet waar het aan ligt soms.

Cp kunnen we al F5-en?
Ylana
pi_66641526
Een hele vette negatief

Nah ja, nu ben ik alleen wel heel erg benieuwd wanneer ik dan ongesteld ga worden en of dat ueberhaupt uit mezelf gaat lukken
  dinsdag 3 maart 2009 @ 08:06:58 #244
57497 happyme28
I'm so happy
pi_66641559
Nou moe.... er is vast geen hoop dat je te vroeg bent maar geef de moed niet op! Is het deze maand niet, dan komt je tijd echt wel. Maar nu even

pi_66641620
Ach, ik had het ook eigenlijk niet verwacht, dus de klap valt mee. Het is jammer, that's all. Volgende keer beter

En zoals ik al eerder aangaf ben ik deze ronde al dolblij dat mijn lichaam ueberhaupt aangezwengeld kan worden. Dus ik ga vol goede moed de volgende ronde in (als ik alleen maar wist wanneer die begint ).
  Moderator dinsdag 3 maart 2009 @ 08:14:48 #246
5428 crew  miss_sly
pi_66641638
He CP wat jammer
Als je een ovulatie gehad hebt, zou je uit jezelf ongesteld moeten worden, hoor.
Weet je zeker dat je een ovulatie hebt gehad? Is dat gemonitord?

Verder een dikke voor iedereen hier.
pi_66641664
En saffier, sterkte de komende tijd. Ik heb ook een ko gehad en dat viel eigenlijk wel mee. Ik had na afloop wel veel pijn, maar na en flinke shot morfine voel je daar niets meer van (had wel als gevolg dat ik een nachtje moest blijven, maar ik vond het eigenlijk wel fijn om in professionele handen te zijn ).

En van de zwemmers is ook al een tegenvaller... ik ken het gevoel... maar 'slecht' betekent niet onmogelijk. Blijven geloven dat het goed komt!
pi_66641681
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 08:14 schreef miss_sly het volgende:
He CP wat jammer
Als je een ovulatie gehad hebt, zou je uit jezelf ongesteld moeten worden, hoor.
Weet je zeker dat je een ovulatie hebt gehad? Is dat gemonitord?

Verder een dikke voor iedereen hier.
Ik heb een shot pregnyl gehad en volgens de deskundigen heb je dan altijd een eisprong... daar ga ik dan maar vanuit Als ik eind van komend weekend nog niet ongesteld ben geworden ga ik maandag het ziekenhuis bellen
  Moderator dinsdag 3 maart 2009 @ 08:20:38 #249
5428 crew  miss_sly
pi_66641727
Inderdaad, met pregnyl heb je ook een eisprong als je follikelgroei hebt. Dus eigenlijk zou je gewoon ongesteld moeten worden dan. Ik werd altijd 16 dagen na IUI (dus dat is 17,5 dag na pregnyl) ongesteld.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 08:21:16 #250
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_66641734
Wat jammer Cp hopelijk word je snel ongesteld en kan je daarna ook weer snel verder.
Ik ben blij met jullie positieve ko-verhalen, bedankt meiden
Ylana
pi_66641825
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 08:20 schreef miss_sly het volgende:
Inderdaad, met pregnyl heb je ook een eisprong als je follikelgroei hebt. Dus eigenlijk zou je gewoon ongesteld moeten worden dan. Ik werd altijd 16 dagen na IUI (dus dat is 17,5 dag na pregnyl) ongesteld.
Ik zit nu op dag 15 na IUI. Ik ga goed op alle potentiele signalen letten. Ik hoop echt dat het snel gebeurd. Mag ik weer fijn prikken en alle eventuele avondafspraken afzeggen
  dinsdag 3 maart 2009 @ 08:44:05 #252
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66642068
He wat balen CP!
pi_66642268
he wat jammer CP
  dinsdag 3 maart 2009 @ 09:37:30 #254
61183 leonieke
Dan toch?
pi_66643209
Jammer CP
Avondafspraken afzeggen? Ik dacht dat je zelf moest prikken?
pi_66643541
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 09:37 schreef leonieke het volgende:
Jammer CP
Avondafspraken afzeggen? Ik dacht dat je zelf moest prikken?
Klopt, maar ik ga die spuit niet overal mee naartoe leuren. Zeker niet naar m'n werk.
pi_66643577
He verdomme.. Ik hoopte het zo!
pi_66643626
We gaan gewoon met z'n allen voor een kerstkindje
pi_66643629
he balen CP!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66643668
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 09:51 schreef CrazyPrincess het volgende:
We gaan gewoon met z'n allen voor een kerstkindje
Zullen we dat doen?

Kunnen we over een paar jaar met zn allen de kerststal uitbeelden!
Maar dan moet wel dit hele topic mee, anders redden we het niet!
pi_66643675
Ik ben overigens wel erg benieuwd wat de vervolgstappen gaan zijn. Nog een keer IUI denk ik en dan tegelijk een afspraak in het UMC voor IVF/ICSI.
pi_66643708
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 09:52 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Zullen we dat doen?

Kunnen we over een paar jaar met zn allen de kerststal uitbeelden!
Maar dan moet wel dit hele topic mee, anders redden we het niet!
Nou, de kans op een meerling is hier wel groter natuurlijk
pi_66643870
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 09:53 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Nou, de kans op een meerling is hier wel groter natuurlijk
Doe maar 3 dan, dan hebben we de 3 wijzen al compleet
pi_66644931
cp, ik hoopte het zo voor je!

dan doe ik wel het kindje jezus... vind ik altijd zo schattig in de stalletjes...
pi_66645363
Lieve mensen allemaal hier

En nu niet meer miepen! Ik ben er wel klaar mee. Op naar de volgende ronde!!
pi_66646065
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 10:53 schreef CrazyPrincess het volgende:
Lieve mensen allemaal hier

En nu niet meer miepen! Ik ben er wel klaar mee. Op naar de volgende ronde!!
Goeie inzet meid!
Ik zal es ff om een nieuwe broek en mijn ketting laten maken.
Eens ff lekker shoppen en dingen kopen die ik helemaal niet nodig heb
pi_66649074
you go girls! dat is de instelling!
pi_66650908
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 12:56 schreef mijsje het volgende:
you go girls! dat is de instelling!
Volgens jouw banner moet je nu ongeveer aan de slag!!
pi_66651101
ik weet dat je er klaar mee bent CP maar alsnog: shit hee, wat jammer....

zou leuk zijn als we kerstkindjes hier zouden krijgen! Maar januari mag voor mij ook... dan krijg je de leuke datum 1001, hahaha (jaar en maand).... en dan zou 100101 nog leuker zijn (1 januari geboren)
Lijkt net computertaal en ik heb mijn via de computer leren kennen en hij heeft me een huwelijksaanzoek via de computer gedaan, dus die datum zou voor ons hardstikke leuk zijn

ohhhh ik moet nog een maandje wachten.... ben zoooo ongeduldig, haha
ben 1 maart weer ongi geworden. Sinds ik met de behandelingen bezig ben, heb ik veel meer last van een week gevoel en wat krampen als ik ongesteld ben, jullie daar ook ervaring mee?

cp: laat die maar snel komen!
pi_66651268
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 13:59 schreef wilmadonna het volgende:
ik weet dat je er klaar mee bent CP maar alsnog: shit hee, wat jammer....

zou leuk zijn als we kerstkindjes hier zouden krijgen! Maar januari mag voor mij ook... dan krijg je de leuke datum 1001, hahaha (jaar en maand).... en dan zou 100101 nog leuker zijn (1 januari geboren)
Lijkt net computertaal en ik heb mijn via de computer leren kennen en hij heeft me een huwelijksaanzoek via de computer gedaan, dus die datum zou voor ons hardstikke leuk zijn

ohhhh ik moet nog een maandje wachten.... ben zoooo ongeduldig, haha
ben 1 maart weer ongi geworden. Sinds ik met de behandelingen bezig ben, heb ik veel meer last van een week gevoel en wat krampen als ik ongesteld ben, jullie daar ook ervaring mee?

cp: laat die maar snel komen!
Medeleven is altijd welkom hoor Dank je wel

Ik heb die ervaring niet. Heb eigenlijk altijd dat weke gevoel (gehad) als ongesteld moet worden/ ben. En altijd last van m'n onderrug

Enne... een aanzoek via de computer? Hoe stel ik me dat voor? Een mailtje?
pi_66651546
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 13:52 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Volgens jouw banner moet je nu ongeveer aan de slag!!
we zijn er gisteren al mee begonnen...
een aanzoek via de pc? durfde hij het niet via zelf te vragen? maar dan is die datum idd wel leuk!
pi_66652894
Ik wilde zelf altijd op 666 trouwen, helaas is dat niet gelukt.
Ben er weer, kon geen broek vinden die degelijk zat. Wat een ergernis is dat toch altijd.
pi_66655074
irritant ja, dat gebeurt mij ook heel vaak de laatste tijd... (of ze zitten in de winkel goed, en thuis zakken ze van je kont, of ze zitten in de winkel iets te strak, maar je verwacht het nog wel uit te lopen (net als schoenen) en dat gebeurt dus niet... )
wij zijn op 8-6-7 getrouwd... niet op volgorde, maar wel opeenvolgende getallen...
pi_66655698
Ik zou ook wel op een leuke datum willen trouwen. Ook wel handig voor het onthouden

9-9-9 kan nog.. en 10-10-10.. Maar eerst maar eens afwachten voor vriendlief eindelijk es door zijn knieën gaat
  dinsdag 3 maart 2009 @ 16:11:17 #274
61183 leonieke
Dan toch?
pi_66656045
En verklaar me nu maar gek, maar wij wilden juist niet op zo'n 'leuke' datum trouwen

En dat van die kleren herken ik maar al te goed Is ook al een eeuwigheid geleden dat ik nog eens ben gaan shoppen.
pi_66657012
Ik heb een dure broek. 80 euro, (ja dat vind ik duur) en dat klote ding is aan het stukgaan bij mijn bovenbenen. omdat het altijd zo schuurt als ik loop.

En verder heb ik gewoon niet zoveel soeps. Ik heb nog 1 nette broek, maar die is me veels te groot..
pi_66659115
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 16:03 schreef Vlindur het volgende:
Ik zou ook wel op een leuke datum willen trouwen. Ook wel handig voor het onthouden

9-9-9 kan nog.. en 10-10-10.. Maar eerst maar eens afwachten voor vriendlief eindelijk es door zijn knieën gaat
Je kunt natuurlijk ook zelf door je knieen gaan
pi_66659472
Niks hoor. Ik heb hem verkering gevraagd, hij is aan de beurt, En dat weet ie donders goed
pi_66659525
Toch nog een voor cp hoor, goed dat je nu al klaar bent met het gemiep! Op naar de decemberbeebies!
pi_66659624
Hahaha Vlindur. Soms heb je momenten dat je je poot vooral niet stijf moet houden

Lief pze
En decemberbabies zijn toch veel toffer dan novemberbabies
pi_66659716
Ja maar, ik wil nog best een novemberbaby hoor.
pi_66659744
Jamaar, een vrouw hoort toch ook geen man ten huwlijk te vragen? Dat moet hij doen, met een roos in zn mond en een ring er aan!
pi_66660906
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 17:53 schreef Vlindur het volgende:
Jamaar, een vrouw hoort toch ook geen man ten huwlijk te vragen? Dat moet hij doen, met een roos in zn mond en een ring er aan!
In een luchtballon
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 17:51 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ja maar, ik wil nog best een novemberbaby hoor.
Maak er dan 1 december van
pi_66661791
Een luchtballon! Lijkt me wel uber romantisch
Alleen zit je nog met die knakker die het ding bestuurd he..
pi_66663205
Jammer, CP!

Wanneer weet jij ook alweer meer, PZE?
pi_66665341
hahah wat een discussie nu over data, hahaha
nee mijn had me express via mail ten huwelijk gevraagd en het formulier wat je in moet vullen om te trouwen (zo gaat dat hier tenminste) meteen meegestuurd. Hij heeft iets aan zijn knie (stalen pin in mijn onderbeen) en daardoor kan hij niet door de knie gaan
Maar omdat we dus via de computer elkaar ontmoet hebben (niet eens een datingsite) was het erg toepasselijk! Ach, het is gewoon ons ding...

ik moet ineens aan The 10th Kingdom denken, dat is zo'n fantasy tv serie en daarin wilt een man een aanzoek doen en die heeft een ring gekocht en die begint te zingen als je het doosje open doet, hahahaha
pi_66665533
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 19:25 schreef sombie het volgende:
Jammer, CP!

Wanneer weet jij ook alweer meer, PZE?
Dag 27 vandaag en ik had op dag 14 mijn ei. Ik test zaterdag is mijn plan. Kan ook eerder zijn dus...
  dinsdag 3 maart 2009 @ 20:21:40 #287
61183 leonieke
Dan toch?
pi_66665613
Spannend PZE! Het zou zo fijn zijn om hier weer een positieve test te zien.

Klinkt misschien grof, maar een positieve test in dit topic doet me altijd veel meer (in positieve zin) dan één in het andere topic (of het zou van bepaalde mensen moeten zijn )
pi_66669153
Ik ken het gevoel wel leonieke. Denk soms ook wel eens 'Wat loop je nou te miepen mens', als iemand gefrustreerd is als het na 1 of 2 keer niet meteen gelukt is. Maar ja, da's ook weer niet eerlijk, want voor hen is het wel oprecht frustratie... Ander referentiekader he

pze, m'n duimen draaien voor jou
  dinsdag 3 maart 2009 @ 21:49:54 #289
61183 leonieke
Dan toch?
pi_66669525
Totaal ander referentiekader idd, en ik hoop uit de grond van mijn hart dat ze nooit zullen kennismaken met het onze (en dit bedoel ik echt zonder de dramaqueen uit te hangen )
Ik denk dat het bij mij wel scheelt omdat ik eigenlijk nooit echt heb gehoopt dat het bij ons vlug ging lukken. Oké, stiekem misschien wel eens gedacht van: "ah die dokters zullen zich wel allemaal vergist hebben" maar dat was heel vlug over
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:18:07 #290
114177 Diaan73
pi_66680012
CP ik wil je toch nog even een dikke geven en zeggen dat ik het erg jammer vind. Ik vind je positieve instelling trouwens super

en ik mocht trouwens pas op de 17e dag na de IUI testen....
Make love, not war ☮
pi_66682383
Leonieke veel succes vandaag!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_66687131
Thanks Diaan

Ben overigens vandaag ongesteld geworden (16 DPO). Vanmorgen vroeg was er nog niets aan de hand. merkte om een uur of 9 dat ik ongesteld werd en nu heb ik enorme zeur in m'n onderrug
  woensdag 4 maart 2009 @ 13:12:03 #293
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_66687244
CP wat bedoel je met dpo? Ik zit te verzinnen maar kom tot niets zinnigs. Balen van je rugpijn, hopelijk is het snel over!
Leonieke succes, hoop dat je een prettig gesprek hebt en er wat wijzer van wordt!
Ylana
pi_66687430
Dagen Post Ovulatie misschien?
pi_66688471
Inderdaad: Days Post Ovulation.

Weet ik voor de volgende keer dat ik pas dag 17 hoef te gaan testen
  woensdag 4 maart 2009 @ 14:07:23 #296
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_66689499
Ik had wel verzonnen dat het zoveel dagen na ovulatie moest zijn, maar omdat ik niets bij de afkorting kon bedenken dacht ik dat ik helemaal fout zat maarrrr we hebben ook nog zoiets als Engels natuurlijk
Ik hoop dat je de volgende keer gewoon op dag 14 een positieve test kan laten zien hier
Ylana
pi_66689580
en latijns.
  woensdag 4 maart 2009 @ 14:13:43 #298
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_66689729
én Latijns

ik ga maar verder hier, wat nuttigs doen
Ylana
pi_66690302
Heel kort ff update geven: gesprek is beter verlopen dan de vorige keer. Althans ik heb er een beter gevoel aan overgehouden ondanks het feit dat de dokter eventjes terloops meldde dat ik last ga krijgen van mijn schildklier later (dan heb ik het gesprek maar eventjes stilgelegd en wat meer informatie gevraagd )

Op 1 april heb ik nu een afspraak bij de verpleegster die mij zal uitleggen hoe de stimulaties zullen gebeuren (wanneer en hoeveel inspuitingen, wanneer controles, ...). En dan wordt er gestart met kunstmatige inseminatie (nog geen ivf dus) in de volgende cyclus (ik denk dat ze die gaan moeten opwekken aangezien ik normaalgezien geen cyclus heb). De dokter wou mij nog geen uitleg geven omdat er nog een aantal resultaten ontbraken van het bloed dat ze vandaag geprikt hadden. Maar hij sprak over drie medicijnen:
- iets om de eierstokken te verbeteren, heeft ook iets te maken met diabetes ofzo (naam vergeten)
- menopur
- pregnyl

Voorlopig sprak hij van 6 stimulaties en als het dan niet gelukt is: ivf. Als natuurlijk na 3 stimulaties blijkt dat het totaal geen effect heeft, zou er vlugger overgestapt worden naar IVF.

Het sperma van mijn man zag er goed uit (er ontbrak nog één resultaat, maar al de rest was al in orde).

Toch een beetje een teleurstelling: ik had stiekem gehoopt dat er toch iets ging gebeurd zijn in mijn eierstokken aangezien ik twee weken geleden opeens ongesteld was geworden, maar dat is duidelijk niet het geval.
  woensdag 4 maart 2009 @ 14:41:02 #300
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_66690911
Leonieke, balen inderdaad dat er niks gebeurd is van binnen.... máár wel fijn dat er nu in ieder geval meer uitzicht is op de behandeling!

CP; goed hoor, jouw positieve instelling!
pi_66691114
Dat medicijn voor diabetes, is dat toevallig Metformine? Dat gebruik ik ook. Staat me alleen niet bij dat dat m'n eierstokken verbeterd, maar dat het wellicht wel invloed heeft op je bloedsuikerspiegel o.i.d. Dit is echter nog niet bewezen dat het ook echt werkt.

Ik ben blij dat je een beter gevoel over hebt gehouden aan het gesprek. Een geruste geest is zo belangrijk. We hebben al zoveel te doorstaan

Jammer dat je menstruatie niet betekent dat alles nu goed zit, maar positief om te horen dat ze een mooi behandelplan hebben opgesteld. Het klinkt ook wel heel reeel zo

Ik wens jullie heel veel (geestelijke) rust en natuurlijk heel veel geluk. Het wordt een tijd voor een Belgische baby hier!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')