Vanmorgen moesten wij ons melden in het zh voor alle uitslagen van de onderzoeken. De uitslagen van Lautie waren niet zo best, of eigenlijk ronduit slecht. Daar waar we (hij

) met de sementest ergens minimaal 17 moesten scoren, waren er maar 2 'punten' en op een ander onderdeel waar we minimaal 1 'punt' moesten hebben kwamen we niet verder dan 0.33. Niet echt denderende resultaten dus, we wisten dat het 'niet goed' tot 'slecht' was maar hier hebben ze naar meer dingen gekeken en dus nergens een voldoende gescoord zeg maar. Hij is doorgestuurd naar de androloog om te kijken of hij nog iets kan doen voor de zwemmers, eind van de maand daar weer melden.
Geen idee overigens wat ze daar gaan doen.
Verder waren mijn onderzoeken allemaal in orde, bloed was goed, lichte PCOS maar niets om me zorgen om te maken. Maar. Ze willen tóch een kijkoperatie doen wegens de (extreme) buikpijnklachten bij mijn menstruatie. Ze denken dat ik (nav inwendig onderzoek vorige keer) tóch endometriose heb. De echo liet zien dat het niet in/op mijn eierstokken zit, dat is gunstig, maar met een kijkoperatie willen ze de rest van mijn buik gaan bekijken. Als ze wat zien en ze kunnen er dan iets aan doen, doen ze dat ook meteen. Nu moet ik wachten op een telefoontje van het zh wanneer de ko is
Dat viel me toch even
behoorlijk tegen, vooral omdat ze de vorige keer dachten dat een ko niet nodig was. Ze legden uit dat ze de omstandigheden zo gunstig mogelijk willen maken voor straks. Ook lichte endometriose kan tegenwerken en elk beetje 'mee' is er weer iets.
Na dit gesprek moesten we weer bloedprikken en meteen door voor de intake naar de anesteasist, helaas was dat een inloopspreekuur en volgorde van binnenkomst was niet de volgorde van helpen waardoor we daar bijna 2 uur hebben zitten wachten, maar goed, de intake was in orde, nog even gevraagd of het niet met een ruggeprik kan (nee dus

) en konden we om 12 uur eindelijk naar huis om meteen door te racen naar het werk.
Vermoeiend dagje dus met heel veel info en foldertjes om alles nog een keer door te lezen.
Wordt vervolgd
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana