Al weken lang? En dit was niet oud. dit van vanochtend was van vannacht. Vannacht had ik buikpijn. Alsof iemand op mijn baarmoeder drukte, of er van binnenuit aan trok.. Maar ik ben er mee in slaapgevallen, dus zoveel pijn deed het niet. Maar achteraf is het wel weer raarquote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:54 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik heb dit topic ergens het zwangerwordenkneuzenclubje genoemd. Hoop niet dat jullie het erg vinden. Het was liefkozend bedoeld![]()
Idem hier!! Wilma, goooo for it morgen!!!quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:44 schreef CrazyPrincess het volgende:
wilmadonna, als je het nog leest: ik duim dat jullie morgen goed nieuws krijgen
Dank je! Wat liefquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:48 schreef prinseszondererwt het volgende:
Wilma, wat ontzettend fijn voor je!
En alvast succes morgen voor jou vlindur.
Ik zal mn best doen..quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:41 schreef CrazyPrincess het volgende:
M'n NOD is komende maandag.
En Vlindur, zeg maar tegen de dokter dat-ie op moet schieten, omdat je nog moet posten voor je werk
Waarom ik dit hier neerzet?quote:Een kind nu niet
Beslis je wel.
Een kind nu wel
Beslis je niet
Waar bemoeit ze zich mee denk ik dan...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:04 schreef leonieke het volgende:
Is het nu nog geen woensdag?![]()
Ik begin echt wel ongeduldig te worden. Dat ze me maar terug volstampen met hormonen binnenkort, want dit wachten begint echt frusterend te worden![]()
En wat is dat toch met mensen die denken dat het me allemaal niet meer kan schelen dat het niet vooruit gaat?Gisteren een opmerking gekregen van een zwangere collega dat het lijkt alsof ik me er al helemaal bij neergelegd heb dat het misschien niet zou lukken.
Misschien dat ik beter niet meer probeer om opgewekt en blij te doen als ik haar buik zie en de dramaqueen uithang.
Zo'n grote bek heb ik irl niet, hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:20 schreef NieTTus het volgende:
Jose, ik heb nog een rietje met cryo's. Als ze goed ontdooien nog voor 1 ronde. Lukt die weer niet, dan ga ik weer op voor een volledige IVF (de 3e... en moet zeggen dat geeft wel een beetje druk...)
Maargoed, vrijdag 6 maart 8.50 meting, want dan kon ze me nog aanmelden bij het vu zei ze!!![]()
Leonieke, zeg het tegen haar hoor!! Ik heb gisteren ook een opmerking gehad van schoonmoeder: oh nog niet ongesteld? Dan kan het nog steeds zo zijn hoor! Ook zo stellig.. en ik zat al met de krampen, en kon het niet hebben. Dus heb er nu wat van gezegd. Heel lief dat ze zo meeleeft, maar een bloedtest is toch echt wel betrouwbaar. Deze ronde vertellen we dus niet dat we gelijk weer doorgaan
Vervelend dat deze ronde zo naar is verlopen, maar gelukkig is het niets ernstigsquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:03 schreef Vlindur het volgende:
Nou, het viel dus allemaal mee!
Ik ben 'gewoon' ongesteld. En een week te vroeg omdat ik geen goeie eisrpong heb gehad..
Nu vanavond weer clomid en dan de 11e weer langskomen..
Ben dus weer niet zwanger.. Maar had het ook al niet gedacht. De cyste is trouwens ook geknapt. Dus daar kan ik ook geen last meer van krijgen.
Ik ga weer! tot vanmiddag
Ja, het is ook wel een behandeling, maar zonder clomid groeit er niks bij mij, dus moet het ook slikken zodat er iets gebeurd. Dus eigenlijk heb ik dan wel elke maand een behandeling, maar ik zie het alleen dus niet zoquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:55 schreef wilmadonna het volgende:
oh ik dacht dat clomid ook een behandeling was????
ik heb eerst pergotime geslikt om de eitjes te laten groeien, maar ik had daarmee geen goede eisprong. Na 3 gewone en 1 tripple behandeling daarmee zijn we overgegaan op puregon spuiten en pregnyl.
Dus de pergotime bij mij was gewoon een behandeling... vandaar de verwarring.
sorry!
dat had ik ook rond dag 24 van mijn vorige cyclus... ook zo, heel erg misselijk, totquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:09 schreef prinseszondererwt het volgende:Pfft, ben vandaag echt erg misselijk. De rest van de week was het heel licht met maagzuur, maar nu op dag 24 is het echt heftig. Voor mijn part is het buikgriep, maar misselijk ben ik in elk geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |