abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66397919
* NieTTus duimt ook mee voor Crazy!

(en dan straks allemaal Crazy zitten wezen omdat ze gewoon hartstikke zwanger blijkt! )

ik heb een kater... (ja duh heb er wel 3 en een poes) maar deze zit in mijn hoofd.. en tis geen kleintje
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_66397953
* Vicky duimt ook mee voor Crazy!!

En een dikke knuffel niet te hard, anders doet het hoofdje nog meer pijn voor NieTTus!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66400069
Oh Niettus, ik had het je zo gegund
CP, Spannend! Ik duim mee hoor!

Hier allemaal ellende en ik snap er niks meer van. 2 weken terug had ik immers iets 'gescheurd' waardoor ik die bloeding had,. Maar het is toen even over geweest en sinds gister is het weer terug. Maar vanochtend moest ik kuchen en ik voel zo iets naar beneden lopen. Dus ik naar de wc, vind ik later allemaal dik donkerrood bloed. Maar mijn NOD is pas volgende week. En ik heb die cyste, dus net gebeld naar het ziekenhuis, verhaal gedaan en nu word ik straks terug gebeld. En ik vind het maar eng en raar en ik snap het niet. Waar komt dit nou allemaal vandaan?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_66400247
Jemig Vlindur, wat raar en wat een onzekerheid! Zou het die cyste kunnen zijn die 'geknapt' is?
Hoop dat je echt even langs mag komen in het ziekenhuis.. Dat ze even kunnen kijken!
pi_66400520
He gat, wat vervelend, Vlindur. Ik hoop dat je snel langs mag komen. Bah.

Sterkte met je kater, NieTTus.
pi_66400653
NieTTus, dat schijnt doorgaans helder of lichtroze te zijn. Dit is echt dik bloed. Als ik niet beter weet zou ik denken dat ik ongesteld ben. Maar dan ben ik echt een week te vroeg! Dat kan toch niet?
  dinsdag 24 februari 2009 @ 10:53:22 #107
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_66401035
Of het is oud bloed.
pi_66401304
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 10:53 schreef Rottdog het volgende:
Of het is oud bloed.
Al weken lang? En dit was niet oud. dit van vanochtend was van vannacht. Vannacht had ik buikpijn. Alsof iemand op mijn baarmoeder drukte, of er van binnenuit aan trok.. Maar ik ben er mee in slaapgevallen, dus zoveel pijn deed het niet. Maar achteraf is het wel weer raar
  Moderator dinsdag 24 februari 2009 @ 11:24:29 #109
5428 crew  miss_sly
pi_66401998
Niettus op je arme hoofdje

Vlindur, wat naar en eng. Ik hoop dat ze vanmiddag even tijd hebben voor je. Kan me voorstellen dat je wil dat er even naar gekeken wordt!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 24 februari 2009 @ 11:50:58 #110
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66402938
NieTTus sterkte met je kater vandaag!! Dikke knuffel

Crazy, ik duim ook voor jou hoor!! En nog een week wachten duurt lang, maar het is zo voorbij. Enne om je gerust te stellen, toen ik zwanger was van Lennon voelde ik ook helemaal niets en had er ook helemaal geen rekening mee gehouden dat de 1e poging meteen raak zou zijn.

Vlindur, wat vreemd en vooral vervelend zeg. Ik ben benieuwd wat ze zeggen.
Make love, not war ☮
pi_66407471
oh NieTTus......

Vlindur: dat klinkt idd raar... hopelijk weet het ziekenhuis je meer te vertellen, of dat je in ieder geval even onderzocht wordt!

CP: ik duim voor je mee!
pi_66407539
Ik ben aan het werk, maar ze slapen nu, dus ff snel dan

Ik ben terug gebeld en kon morgen terecht.. Maar dan kan ik dus niet. En vandaag en donderdag kon zij weer niet.. Dus de afspraak voor vrijdag blijft staan. Maar ik zal dan wel onderzocht worden. Dus.. We wachten af..
pi_66410819
Vlindur, wat raar van die bloeding! Fijn dat je vrijdag terecht kan, al snap ik dat het je eigenlijk te lang duurt! balen dat je morgen niet kan...
pi_66413335
He vlindur, wat vervelend van die bloeding. Hopelijk krijg je vrijdag een geruststellend onderzoekje.
pi_66419738
Wat raar zeg vlinder
Kan het echt niet ongesteldheid zijn? Misschien is je lichaam gewoon wat in de war
  dinsdag 24 februari 2009 @ 20:19:19 #116
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_66420306
Niettus ik heb zo aan je gedacht en voor je geduimd de afgelopen weken, wat ontzettend jammer dat ze niet zijn blijven plakken meid Vol goede moed naar de volgende ronde voor een WeLLus
CP mijn duimen draaien gewoon door Wanneer weet je meer?
Wilma wanneer kan je in dat andere zh terecht ook alweer? En hoe gaat het verder met je?
Wat raar zo Vlindur, ik snap dat je er niet helemaal gerust op bent, ik hoop dat je vrijdag gerustgesteld wordt!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_66420674
Lief dat jullie allemaal duimen blijven draaien
M'n NOD is 2 maart (had het toch nog weer verkeerd uitgerekend. Snap nu wel echt eindelijk hoe het moet ):

Vlindur en ik gaan gewoon allebei op dezelfde dag met goed nieuws komen. Tenzij zij dat vrijdag al krijgt
pi_66421955
saffier: aanstaande donderdag om 14 uur kan ik daar terecht. Eerst een gesprek met een andere gynacologe, mijn man moet er ook bij zijn... en misschien meteen wel een inwendig onderzoek en bloed laten prikken.
ik houd jullie op de hoogte.
(ik vind dat bloed prikken altijd zo naar.... alleen op 1 arm kunnen ze prikken en dan is de ader nog moeilijk te vinden, vooral als je zo vaak voor controles terug moet komen is mijn arm dan blauw en lam van het prikken... hebben jullie daar ook last van?)
  dinsdag 24 februari 2009 @ 21:34:37 #119
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_66422860
NieTTus, ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen hoor. Pfff, ik vind het gewoon k*t. Eigenlijk.
Op naar de volgende ronde. Ik vond je 1e lading eigenlijk al leuk genoeg. Maar de volgende blijven gewoon plakken, goe? En een dikke kus.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:25:46 #120
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_66425053
Ik zal aan je denken donderdag Wilma. Ik heb geen last met bloedprikken (tenzij de prikster eigenwijs is ) ben ook makkelijk te prikken geloof ik, wel een beurs gevoel naderhand, maar dat lijkt me logisch
Ylana
pi_66427973
Lieffies &

Volgende ronde gaan we er maar opnieuw met volle hoop in! Hopelijk met nieuwe steun en hopelijk blijven de eigenwijzen (ze lijken nu al op mij ) dan gewoon lekker plakken voor 9 maanden!!

ik heb een nieuwe afleiding gevonden.. vakantieveiligen.nl heb vanavond al 3 weekenden weg gewonnen manlief en ik gaan het er maar even van nemen komende tijd Crematie was mooi... maar heftig! Het zit er weer op, gelukkig.. Nu mag er de komende 50 jaar gewoon lekker niemand doodgaan in mijn omgeving, vind ik dan (8 in 4 jaar, waaronder mijn moeder (toen 43) en nog 2 mensen van nog geen 40..) het is wel genoeg vinnik!!

Meiden, ik duim zooo mee!! Bestaat jompelmeisje nog??? Anders neem ik de functie wel even over hoor! (gedichtje ben ik vergeten maar jompelen kan ik als de beste!!)

woensdag 25 februari 2009 @ 09:11:12 #122
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66434352
NieTTus, ik vind je echt zo sterk klinken!
pi_66434475
Ja dat vind ik nou ook. Ik vind het zo knap van je dat je altijd weer zo snel de moed bij elkaar hebt geraapt en ook echt positief doorgaat... respect ... ik kan niet anders zeggen!

Nou, NieTTus... zeg dat wel dat er wel genoeg mensen overleden zijn... tjonge... wat was je moeder nog jong...
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_66438887
Vlindur, heb je nog meer bloedverlies gehad of is het weer 'rustig'?
pi_66452475
Jeutje NieTTus, wat knap van je.. En idd, genoeg mensen overleden voor jou in de komende 50 jaar..

Hier nog steeds een en al bloed.. Ik denk echt dat ik ongesteld ben. maar vorige week zat mijn ei er nog?

Op 5-2 heb ik iets gescheurd.
Van 6-2 t/m 18-2 heb ik regelmatig bloedingen gehad.
Op 13-2 zat mijn ei er nog.
Op 16-2 was mijn ei gesprongen. Cyste van 5 cm gezien.

En sinds 23-2 bloed ik alsof ik ongesteld ben. Alleen dan zonder de usual rugpijn maar met vreemde buikpijn.

Mijn NOD is op zn vroegst de 28e, dat is dan dag 29. Het bloeden begon op dag 24.
Dat is toch vreemd? Menstruatie komt toch ALTIJD 2 weken NA de eisprong?

Dus ik snap er geen hol van. Ook omdat het dus zeer doet.
Ik geloof dus niet meer dat ik deze ronde zwanger kan zijn, dus CP, mijn duimen draaien nu voor jou!
pi_66455366
Heh bah Vlindur
Dat het maar snel vrijdag mag worden en je duidelijkheid krijgt
  woensdag 25 februari 2009 @ 19:12:55 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66455637
Wat ontzettend vervelend Vlindur... die onzekerheid lijkt me echt verschrikkelijk.
pi_66456071
Vlindur, wat onwijs vervelend voor je. En inderdaad die onduidelijkheid is killing.

Het is overigens niet zo dat de menstruatie ALTIJD 2 weken na de eisprong is. Dat heeft de maken met de lengte van de luteale fase, deze is normaal gesproken redelijk stabiel maar kan best schommelen tussen 11 en 14 dagen. Ook kan het meer afwijken, bijvoorbeeld bij luteale fase insufficiëntie, maar kan ook door stress of andere oorzaken ineens korter zijn. Google er maar eens op.

Hoop dat vrijdag duidelijkheid voor je geeft.
pi_66456124
vlindur, heel vervelend! Ik hoop dat het snel over is, dat je snel doorkan naar je volgende ronde!
pi_66456856
Ik heb dit topic ergens het zwangerwordenkneuzenclubje genoemd. Hoop niet dat jullie het erg vinden. Het was liefkozend bedoeld
pi_66458205
vlindur wat een onzekerheid.. Hoop echt dat je vrijdag meer duidelijkheid krijgt.. Hier nog steeds niet ongesteld. Stom!
pi_66458413
Je voelt ook nog niets NieTTus?
pi_66459430
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 19:54 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik heb dit topic ergens het zwangerwordenkneuzenclubje genoemd. Hoop niet dat jullie het erg vinden. Het was liefkozend bedoeld
Tss... kneuzenclubje.
pi_66460426
Meiden... ik vind het altijd net een beetje extra jammer als er hier dingen niet lopen zoals jullie willen.
Vlindur, ter geruststelling, mijn fase na de eisprong was, ook bij de cyclus van 28 dagen, geen 14 dagen. Die wisselde. En hoe korter mijn cyclus, des te korter ook die fase. Ik hoop dat je gewoon snel duidelijkheid krijgt, want dit is echt killing zo. En laat ook je ijzer even nakijken (dat je geen bloedarmoede oploopt nu).
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_66460432
Ja belachelijk, hoe durf je

(je hebt wat mij betreft zo gelijk, voel me ook een kneus maar ook zonder vruchtbaarheidsproblemen ben ik dat )

Nee voel nog niets, althans, 3 keer per dag denk ik JAAA komt ie! En dan komt ie niet
Aleve feminax helpt goed tegen de pijn maar zorgt er ook voor dat mijn menstruatie stopt. Dus moet het eerst écht worden voordat ik dat kan nemen.. En mijn borsten doen zo'n pijn (nee ik ben écht niet zwanger, mijn pms is gewoon heel heftig )

Maar komt wel goed! Hoop zo dat met Vlindur alles goed is
pi_66460827
wilmadonna, als je het nog leest: ik duim dat jullie morgen goed nieuws krijgen
pi_66461088
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 21:44 schreef CrazyPrincess het volgende:
wilmadonna, als je het nog leest: ik duim dat jullie morgen goed nieuws krijgen
Idem hier!! Wilma, goooo for it morgen!!!
  donderdag 26 februari 2009 @ 08:13:07 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66469839
* Brighteyes duimt ook voor Wilmadonna!
  donderdag 26 februari 2009 @ 08:32:47 #139
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_66470019
Duimduimduimduimduimduimduimduimduim
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
  donderdag 26 februari 2009 @ 08:58:06 #140
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_66470401
Ylana
pi_66470545
* Vicky duimt weer heel hard mee!

en een dikke voor saffiertje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Jubileum moderator donderdag 26 februari 2009 @ 09:36:17 #142
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66471086
* Lois komt snel nog binnenrennen*

Ik duim ook mee voor Wilma!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_66483853
oh wat zijn jullie allemaal lief!
ging goed vandaag... ik moet eerst een kuur doen tegen een schimmelinfectie (heb ik iedere maand last van tegen de tijd dat ik ongi moet worden....) dus ik kon nog niet meteen beginnen, maar ik mag dus de volgende menstruatie periode op dag 3 beginnen met puregon!
Geen neusspray!!! yes.... dat haatte ik zo... en ook geen vaginale capsules na afloop, en ipv na 3 weken testen, na 2 weken!
Nu krijg ik dus IUI (vanaf begin april dus....)
en ik mag zelfs nog een poging daarna doen, want ze pinnen ze zich niet zo heel vast op leeftijd daar.
Oh ben zo blij!!!
Wel nu een maandje langer wacht door die stomme schimmelpillen kuur, maar ja, ik had er op gerekend dat het langer zou duren... ipv de neusspray (die moest ik altijd 3 weken gebruiken voor het spuiten) dus qua tijd komt het op hetzelfde neer.

Nou nieTTus ik duim ook voor jou voor morgen... ben je ondertussen al ongi geworden of niet????
  donderdag 26 februari 2009 @ 16:42:05 #144
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_66485686
Wat een goed nieuws Wilma En nog wel 2 pogingen in het vooruitzicht wat heerlijk! We duimen dat de eerste poging voldoende is natuurlijk, maar in je achterhoofd nóg een kansje hebben lijkt me een heel prettig gevoel
Ylana
pi_66485708
Voor mij hoef je niet te duimen hoor Wilma behalve dan dat ik hoop dat ongesteld zijn snel doorzet, maar dat denk ik wel zo te voelen!!!

En wat een goed nieuws van jou!!!!!! Fijn dat je er ook een goed gevoel bij hebt!!!!!
pi_66487790
Wat een super nieuws Wilma!
pi_66488253
Wilma, wat ontzettend fijn voor je!

En alvast succes morgen voor jou vlindur.
pi_66488347
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 17:48 schreef prinseszondererwt het volgende:
Wilma, wat ontzettend fijn voor je!

En alvast succes morgen voor jou vlindur.
Dank je! Wat lief
pi_66488958
Jeeeeeee wilmadonna, dat is echt supergoed nieuws
Dat moet als een warm bad gevoeld hebben

En Vlindur, ik ben zo benieuwd wat ze morgen gaan vertellen. Hoe laat heb je een afspraak?
pi_66489066
Ahhhhh Wilma, eindelijk ook goed nieuws voor jou! Wat heerlijk voor je, zeker 2 kansen! Hup snel die schimmelkuur en dan vol voor de IUI. Succes!

CP.... hoe lang moet jij nu nog wachten? Spannend hoor!

Vlindur, veel succes morgen. Hopenlijk geeft 't wat duidelijkheid.
pi_66489239
Morgen moet ik om 11.00.
Ik moet 12.30 werken, dus weet niet hoe laat ik me kom melden.. Of nog voor het werken, of na 16.00..
pi_66489730
M'n NOD is komende maandag.

En Vlindur, zeg maar tegen de dokter dat-ie op moet schieten, omdat je nog moet posten voor je werk
pi_66489876
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 18:41 schreef CrazyPrincess het volgende:
M'n NOD is komende maandag.

En Vlindur, zeg maar tegen de dokter dat-ie op moet schieten, omdat je nog moet posten voor je werk
Ik zal mn best doen..
Ik hoop zo dat het allemaal meevalt.. Ben best angstig..
pi_66489948
Dat kan ik me voorstellen ja
Nog maar 1 nachtje en dan ben je van de onzekerheid verlost
pi_66490159
Ik hoop dat ik kan slapen dan.. Ben al nachten lang aan het malen.. Ik vind het zó raar.. Hoe kan dit nou..
Maar idd.. Nog maar 1 nachtje
Straks sporten, hoef ik er even niet aan te denken.
  donderdag 26 februari 2009 @ 19:15:51 #156
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_66491057
CP voor jou wordt het nu ook wel erg spannend zeg! Ik duim verder. Hoe voel je je?
Vlindur logisch dat je zenuwachtig bent voor morgen, je weet nooit wat ze te zeggen hebben, ik duim ook voor jou gewoon door!
Ylana
  donderdag 26 februari 2009 @ 20:23:09 #157
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66493582
Goed nieuws Wilmadonna!
pi_66493642
Vlindur ik hoop maar zo dat het niets is, en dat je lichaam gewoon wat te vroeg ongesteld is geworden. Of schoon schip heeft gemaakt.. Toch hoop ik dat je vannacht een beetje lekker slaapt...

Crazy, begint spannend te worden!! Ik hoop het zo voor je!

Kan iemand voor mij de bloedbank bellen? en een paar dozen paracetamol aanslepen?? Tis wel ff een reality check hoor, ondanks dat je al vanaf maandag wel zeker weet dat het niet zo is... (juist door de lichamelijke pijn denk ik.. )
Vrijdag 6 maart volgende follikelmeting..Dag 9, misschien maar goed aangezien ik afgelopen cyclus op dag 13 al eisprong had, zijn we er nu wat eerder bij en hopelijk dit keer geen ovb, ondanks dat die toch wel doorgaan, maar gewoon een dikke ja!)

Maar hopen dat zkh weer plek heeft, een week later!! (en dat is vlak voor mijn verjaardag )

Meiden ik duim zoooo voor jullie!!!
pi_66495631
Ik voel me eigenlijk wel goed. Ga er echt vanuit dat het niet is gelukt. Zwangerschapstesten zijn nog niet eens in huis (dat komt zondag wel) en ik heb ook echt niet de behoefte om eerder dan maandag te testen

Ik ben al lang blij dat ik ueberhaupt eindelijk een eisprong heb gehad. Het ongeduldig worden om zwanger te raken komt de volgende ronde vast wel

Arme NieTTus... maar nog maar een weekje en dan heb je alweer een eerste meting
pi_66498904
Crazy, ik heb er nog een paar liggen, stuur ze met liefde op, voor niks... Dus laat maar weten. Nog 1 kruidvat test en 1 CB test... Ik ga echt niet meer testen voor de bloedtest in het ziekenhuis... ben er echt klaar mee.. Dus laat ff weten, dan krijg je ze van me!!

(en als jij ze niet wil, anderen: pm me maar!! Ik doe ze ECHT zomaar en voor niets weg... Als OOIT mijn bloedtest positief is, dan koop ik alsnog 1000 testen in.. maar eerder niet.. dus vind het zonde ze hier zomaar te laten liggen!)
  donderdag 26 februari 2009 @ 23:07:18 #161
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_66502453
Ik zat even in mijn postgeschiedenis te zoeken en kwam een ernstig oud topic tegen (april 2002)..
Deze tekst kwam ik daarin tegen.. zo waar.. helaas..
quote:
Een kind nu niet
Beslis je wel.

Een kind nu wel
Beslis je niet
Waarom ik dit hier neerzet?
Geen idee eigenlijk
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 06:25:05 #162
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_66508268
Wilma, wat een geweldig nieuws!
Ligt het aan het ziekenhuis dat ze er anders tegenaan kijken?
In het Hebreeuws kennen we een gezegde: verander van plek, verander van geluk. Dit wordt gezegd dat als iets op de ene plaats niet goed gaat, het op een andere plek heel anders (en hopelijk beter) kan zijn. Dat blijkt maar weer bij jou. Hopelijk slaagt de IUI nu wel .
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_66508512
Owh SilkTie, hou je er wel rekening mee dat er hier allemaal vrouwen met rare hormonen rondlopen? Ik moest bijna huilen om je post
pi_66508572
ja ik ook, het is een mooi gezegde! dank dank!
pi_66509591
NieTTus, wat ik me nou afvroeg... krijg je nou de volgende ronde een cryo-terugplaatsing of is het weer een volledige IVF... of hoe werkt zoiets... Ik weet ook niet zo goed hoe ik dat nou moet vragen.. nou ja, ik hoop dat je mijn kromme vraag een beetje snapt.

Wilmadonna, wat fijn joh, dat je nu toch weer verder kunt met de behandelingen! Super!

Tja... E.T... mooie tekst inderdaad... en helaas ook zo waar...
pi_66511030
Is het nu nog geen woensdag?
Ik begin echt wel ongeduldig te worden. Dat ze me maar terug volstampen met hormonen binnenkort, want dit wachten begint echt frusterend te worden

En wat is dat toch met mensen die denken dat het me allemaal niet meer kan schelen dat het niet vooruit gaat? Gisteren een opmerking gekregen van een zwangere collega dat het lijkt alsof ik me er al helemaal bij neergelegd heb dat het misschien niet zou lukken.
Misschien dat ik beter niet meer probeer om opgewekt en blij te doen als ik haar buik zie en de dramaqueen uithang.
pi_66511235
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 10:04 schreef leonieke het volgende:
Is het nu nog geen woensdag?
Ik begin echt wel ongeduldig te worden. Dat ze me maar terug volstampen met hormonen binnenkort, want dit wachten begint echt frusterend te worden

En wat is dat toch met mensen die denken dat het me allemaal niet meer kan schelen dat het niet vooruit gaat? Gisteren een opmerking gekregen van een zwangere collega dat het lijkt alsof ik me er al helemaal bij neergelegd heb dat het misschien niet zou lukken.
Misschien dat ik beter niet meer probeer om opgewekt en blij te doen als ik haar buik zie en de dramaqueen uithang.
Waar bemoeit ze zich mee denk ik dan...

Enne... het is biiiiiijjjjjjjjjna woensdag
pi_66511427
Jose, ik heb nog een rietje met cryo's. Als ze goed ontdooien nog voor 1 ronde. Lukt die weer niet, dan ga ik weer op voor een volledige IVF (de 3e... en moet zeggen dat geeft wel een beetje druk...)

Maargoed, vrijdag 6 maart 8.50 meting, want dan kon ze me nog aanmelden bij het vu zei ze!!

Leonieke, zeg het tegen haar hoor!! Ik heb gisteren ook een opmerking gehad van schoonmoeder: oh nog niet ongesteld? Dan kan het nog steeds zo zijn hoor! Ook zo stellig.. en ik zat al met de krampen, en kon het niet hebben. Dus heb er nu wat van gezegd. Heel lief dat ze zo meeleeft, maar een bloedtest is toch echt wel betrouwbaar. Deze ronde vertellen we dus niet dat we gelijk weer doorgaan
pi_66511592
Tjah.. zal wel weer zo'n goedbedoeld commentaar zijn waarschijnlijk. Misschien wel positief als in "je klinkt helemaal niet depri ofzo", maar mensen zouden moeten beseffen dat dat vaak gewoon een masker is.

Nog 5 keer slapen... alhoewel... nog vier keer slapen en een nachtje wakker liggen
pi_66511678
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 10:20 schreef NieTTus het volgende:
Jose, ik heb nog een rietje met cryo's. Als ze goed ontdooien nog voor 1 ronde. Lukt die weer niet, dan ga ik weer op voor een volledige IVF (de 3e... en moet zeggen dat geeft wel een beetje druk...)

Maargoed, vrijdag 6 maart 8.50 meting, want dan kon ze me nog aanmelden bij het vu zei ze!!

Leonieke, zeg het tegen haar hoor!! Ik heb gisteren ook een opmerking gehad van schoonmoeder: oh nog niet ongesteld? Dan kan het nog steeds zo zijn hoor! Ook zo stellig.. en ik zat al met de krampen, en kon het niet hebben. Dus heb er nu wat van gezegd. Heel lief dat ze zo meeleeft, maar een bloedtest is toch echt wel betrouwbaar. Deze ronde vertellen we dus niet dat we gelijk weer doorgaan
Zo'n grote bek heb ik irl niet, hoor

Ga je het dan tegen niemand zeggen? Ik weet niet of ik het tegen veel mensen zal zeggen als we terug aan de hormonen beginnen. Probleem is natuurlijk dat ik in Brussel veel meer controles heb en dus vaker afwezig ga zijn op het werk. Zal sowieso wel opvallen. Maar misschien zeg ik het wel, maar vertel ik er direct bij dat ik liever geen vragen heb over het al dan niet lukken van die poging... Ik twijfel nog steeds.
pi_66511694
Juist dan moet je er wat van zeggen.... (maargoed, ik ben nogal direct daarin!) als je wilt dat het veranderd...
pi_66511821
Nou op het werk enzo weten ze het wel. En dat is gewoon fijn (daar krijg ik ook niet van die opmerkingen)
Wilde het de vorige keer ook niet tegen mijn schoonouders zeggen, maar toen lag oma op sterven en zei mijn kerel doodleuk dat ik er niet heen wilde omdat het Valentijnsdag was (niet geheel tactisch) en ging ik dus over de zeik dat ie nu maar moest vertellen waarom ik het ECHT niet trok....

Dus als ze het vragen, dan zeggen we gewoon dat we weer even wat rust tussen de pogingen willen. Want ze bedoeld het allemaal heel erg lief, maar het voelt niet goed om constant maar te doen, ook niet na een negatieve bloedtest

Werk enzo weten dat als ik er wat over kwijt wil ik het wel zeg. En verder vragen ze niet zoveel..
pi_66511891
Ben zo blij met m'n (schoon)ouders

Ik heb trouwens enorme trek in een glas cola, maar ik heb wel eens gehoord dat dat slecht voor je is als je zeanget bent/wil worden Of is dat een broodje aap?
pi_66511903
Toch raar dat collega's daar beter mee om kunnen, hé? Hier vragen ze er ook niet echt vaak achter.

Mijn ma die heb ik heel duidelijk gezegd dat ze er niet mocht naar vragen (maar dat is mijn ma, tegen haar kan ik dat ), maar met mijn schoonouders is dat wat anders (en ik begrijp mijn man ook wel dat hij graag heeft dat zijn ouders het ook weten).
Ah, misschien maak ik me druk om niets en moet ik nog een paar maand wachten vooraleer ik kan beginnen
pi_66512019
Geen idee CP. (hey, dat rijmt )
Wel gehoord inderdaad, maar of het zo is...?
pi_66512207
Nou, ik neem lekker een klein glaasje... lekker puh...
Een vrouw mag toch al zoveel niet meer als ze zwanger is
pi_66513764
ja, het is vaak best lastig om van die opmerkingen over je heen te krijgen.
ik heb ze ook wel gehad hoor (en zal ze nog wel krijgen) maar ik zeg er dan wel meteen wat van. Of ze zien aan mijn blik of reaktie dat het niet zo taktisch was.
vaak bedoelen die mensen het ook niet zo, en weten ze niet precies wat ze tegen je moeten zeggen om je te troosten/steunen.
Dat houd ik dan maar in mijn achterhoofd.

maar soms kan je ze wel 's achter het behang plakken !!!
pi_66514437
Nou, het viel dus allemaal mee!
Ik ben 'gewoon' ongesteld. En een week te vroeg omdat ik geen goeie eisrpong heb gehad..
Nu vanavond weer clomid en dan de 11e weer langskomen..
Ben dus weer niet zwanger.. Maar had het ook al niet gedacht. De cyste is trouwens ook geknapt. Dus daar kan ik ook geen last meer van krijgen.

Ik ga weer! tot vanmiddag
pi_66514490
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 12:03 schreef Vlindur het volgende:
Nou, het viel dus allemaal mee!
Ik ben 'gewoon' ongesteld. En een week te vroeg omdat ik geen goeie eisrpong heb gehad..
Nu vanavond weer clomid en dan de 11e weer langskomen..
Ben dus weer niet zwanger.. Maar had het ook al niet gedacht. De cyste is trouwens ook geknapt. Dus daar kan ik ook geen last meer van krijgen.

Ik ga weer! tot vanmiddag
Vervelend dat deze ronde zo naar is verlopen, maar gelukkig is het niets ernstigs
pi_66516122
Vlindur, wat vervelend dat de ronde zo gelopen is, maar wel fijn dat je duidelijkheid hebt! Fijn ook dat de cyste weg is! Op naar de volgende ronde meis

Gekke dame, heb zojuist het boeltje op de post gedaan dus morgen zal je het binnen hebben!
pi_66516759
Dank je wel
pi_66518188
Vlindur, dat viel dus best mee. Fijn dat je duidelijkheid hebt. Blijf je op dezelfde dosis clomid?
  vrijdag 27 februari 2009 @ 14:41:28 #183
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66520097
Vlindur fijn dat je nu duidelijkheid hebt

Wilma, eindelijk een keer goed nieuws.

Enne, CP ik heb tijdens mijn zwangerschap best wel wat cola gedronken hoor, het hielp vooral erg goed tegen brandend maagzuur.
Make love, not war ☮
pi_66522417
NieTTus; dank je wel voor je uitleg . Hoeveel rietjes doen ze eigenlijk per poging in de vriezer? En ik snap wel dat je de druk voelt dat je nog maar één IVF poging voor de boeg hebt... lijkt me ook moeilijk, hoor. Maar ja... hoe cliché klinkt het als ik zeg 'probeer de moed erin te houden'?

CP... geen cola tijdens de zwangerschap? Hmm.. nou, nooit van gehoord... ik zou het gewoon lekker nemen als ik jou was inderdaad
pi_66527453
Ik moet deze ronde gewoon nog de 50 Clomid slikken. Deze ronde wel op controle, heb ik een goeie eisprong blijf ik toch nog 6 maand aan de clomid. Heb ik weer geen eisprong dan gaan we toch andere stappen ondernemen.

Als ik de volgende keer weer zo loop te stressen om niks moeten jullie me maar een schop onder mijn kont geven hoor.
pi_66527729
Vlindurtje, het is niet zo gek dat je loopt te stressen hoor. Het lijkt me dat we dat allemaal doen hier, zo op zijn tijd. Fijn dat je controle krijgt, dan kun je een beetje gerustgesteld worden en wat zekerheid krijgen.
pi_66528854
vlindur: wat jammer dat het niet gelukt is.... waarom moet je eigenlijk meteen weer clomid gaan slikken als je net een behandeling achter de rug hebt en pas ongesteld bent geworden?
maar ja, kan aan mij liggen, want hier wachten ze steeds ongeveer 3 maanden tussen de periodes in....

ik heb wel 's ergens gelezen dat cola het zwanger worden bemoeilijkt, maar ja... dat is met alle drankjes met caffeine natuurlijk... en wat mag je tegenwoordig niet drinken. Het is beter om sterke drank laat staan, maar zo 's een glaasje cola lijkt me geen kwaad kunnen hoor.
pi_66530415
Wilmadonna, ik heb geen behandeling achter de rug? Het enige wat ik slik is clomid en daarmee moet ik het voorlopig doen..
pi_66531852
Jose, dat is geheel afhankelijk hoeveel goede bevruchte eitjes je hebt.. de eerste poging had ik 4 eitjes, alle 4 bevrucht, 1 teruggeplaatst en nul goed genoeg om in te vriezen.. 2e poging had ik 12 eitjes.. 11 over (1 kapot gegaan bij de punctie) 10 bevrucht, 1 teruggeplaatst en 6 ingevroren (over 2 rietjes, nu dus nog 1 rietje over).. dus dat weet je niet van te voren.
pi_66538969
oh ik dacht dat clomid ook een behandeling was????
ik heb eerst pergotime geslikt om de eitjes te laten groeien, maar ik had daarmee geen goede eisprong. Na 3 gewone en 1 tripple behandeling daarmee zijn we overgegaan op puregon spuiten en pregnyl.
Dus de pergotime bij mij was gewoon een behandeling... vandaar de verwarring.
sorry!
pi_66542297
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 22:55 schreef wilmadonna het volgende:
oh ik dacht dat clomid ook een behandeling was????
ik heb eerst pergotime geslikt om de eitjes te laten groeien, maar ik had daarmee geen goede eisprong. Na 3 gewone en 1 tripple behandeling daarmee zijn we overgegaan op puregon spuiten en pregnyl.
Dus de pergotime bij mij was gewoon een behandeling... vandaar de verwarring.
sorry!
Ja, het is ook wel een behandeling, maar zonder clomid groeit er niks bij mij, dus moet het ook slikken zodat er iets gebeurd. Dus eigenlijk heb ik dan wel elke maand een behandeling, maar ik zie het alleen dus niet zo \

Geeft verder niks hoor, snap er zelf soms ook niks meer van
pi_66548306
Pfft, ben vandaag echt erg misselijk. De rest van de week was het heel licht met maagzuur, maar nu op dag 24 is het echt heftig. Voor mijn part is het buikgriep, maar misselijk ben ik in elk geval.
pi_66549533
Ik hoop dat het geen buikgriep is, PZE! Ik duim voor je.
pi_66554141
PZE: ik duim mee dat het geen buikgriep is!

vlindur: nou snap ik het... hopelijk gaat het nu goed

niettus: misschien is het te vroeg, maar weet je al wanneer je je tweede rietje mag gebruiken???
pi_66554932
NieTTus, dank je, ze zijn binnen

En ik heb de cola weten te weerstaan. Vanmorgen wel een broodje brie op, waarvan ik halverwege dacht: volgens mij mag dat ook niet Nah ja, dingen niet mogen eten en drinken gaat wel echt wennen worden voor me

Verder niet echt zenuwen hier. Maar nu ik twee tests binnen handbereik heb gaat dat misschien nog wel veranderen dit weekend Nog twee nachtjes slapen en dan is m'n NOD. Zit te twijfelen of ik meteen maandag zal testen... of zal ik toch wachten tot ik ongesteld word... Of in ieder geval een paar dagen na m'n NOD pas testen?
pi_66555596
Tsja, dat blijft toch lastig CP zeker als je een voorgevoel hebt. Ik test gewoon als ik me niet meer kan inhouden, ben allang blij dat ik geen goedkope test in huis heb anders was hij er vast al aan gegaan...
pi_66556003
Het is ook niet handig als je van jezelf geen cyclus hebt. Ik gok dus maar dat m'n NOD 14 dagen na eisprong is, maar je weet het natuurlijk nooit zeker
Ik denk dat ik ook zo lang mogelijk ga volhouden. Ik voel in ieder geval nog geen menstruatiezeurtjes (niet meer dan het zeuerende gevoel van afgelopen weken).
pi_66574840
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 12:09 schreef prinseszondererwt het volgende:
Pfft, ben vandaag echt erg misselijk. De rest van de week was het heel licht met maagzuur, maar nu op dag 24 is het echt heftig. Voor mijn part is het buikgriep, maar misselijk ben ik in elk geval.
dat had ik ook rond dag 24 van mijn vorige cyclus... ook zo, heel erg misselijk, tot aan toe (weet niet of het ook precies zo is bij jou hoor) en de hele week eromheen was het maagzuur... vervelend was dat... helaas op dag 27 was het raak...
pi_66587777
Het blijft toch een gok mijsje. Ik zie het wel, nog een dag of zes denk ik zo. Dan test ik komende zaterdag bij geen duivels, na 31 dagen. Ben (nog) heel relaxed deze keer. Vanmorgen had ik een heel hoge temperatuur (37,4) maar dat was wel wat later dan normaal.
pi_66594920
Nog 1 nachtje slapen en dan is het m'n NOD. Voel nog steeds geen ongesteldheidsverschijnselen.
Denk dat ik woesndag pas ga testen. Hoewel het wel verleidelijk is morgen al te kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')