abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66397919
* NieTTus duimt ook mee voor Crazy!

(en dan straks allemaal Crazy zitten wezen omdat ze gewoon hartstikke zwanger blijkt! )

ik heb een kater... (ja duh heb er wel 3 en een poes) maar deze zit in mijn hoofd.. en tis geen kleintje
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_66397953
* Vicky duimt ook mee voor Crazy!!

En een dikke knuffel niet te hard, anders doet het hoofdje nog meer pijn voor NieTTus!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66400069
Oh Niettus, ik had het je zo gegund
CP, Spannend! Ik duim mee hoor!

Hier allemaal ellende en ik snap er niks meer van. 2 weken terug had ik immers iets 'gescheurd' waardoor ik die bloeding had,. Maar het is toen even over geweest en sinds gister is het weer terug. Maar vanochtend moest ik kuchen en ik voel zo iets naar beneden lopen. Dus ik naar de wc, vind ik later allemaal dik donkerrood bloed. Maar mijn NOD is pas volgende week. En ik heb die cyste, dus net gebeld naar het ziekenhuis, verhaal gedaan en nu word ik straks terug gebeld. En ik vind het maar eng en raar en ik snap het niet. Waar komt dit nou allemaal vandaan?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_66400247
Jemig Vlindur, wat raar en wat een onzekerheid! Zou het die cyste kunnen zijn die 'geknapt' is?
Hoop dat je echt even langs mag komen in het ziekenhuis.. Dat ze even kunnen kijken!
pi_66400520
He gat, wat vervelend, Vlindur. Ik hoop dat je snel langs mag komen. Bah.

Sterkte met je kater, NieTTus.
pi_66400653
NieTTus, dat schijnt doorgaans helder of lichtroze te zijn. Dit is echt dik bloed. Als ik niet beter weet zou ik denken dat ik ongesteld ben. Maar dan ben ik echt een week te vroeg! Dat kan toch niet?
  dinsdag 24 februari 2009 @ 10:53:22 #107
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_66401035
Of het is oud bloed.
pi_66401304
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 10:53 schreef Rottdog het volgende:
Of het is oud bloed.
Al weken lang? En dit was niet oud. dit van vanochtend was van vannacht. Vannacht had ik buikpijn. Alsof iemand op mijn baarmoeder drukte, of er van binnenuit aan trok.. Maar ik ben er mee in slaapgevallen, dus zoveel pijn deed het niet. Maar achteraf is het wel weer raar
  Moderator dinsdag 24 februari 2009 @ 11:24:29 #109
5428 crew  miss_sly
pi_66401998
Niettus op je arme hoofdje

Vlindur, wat naar en eng. Ik hoop dat ze vanmiddag even tijd hebben voor je. Kan me voorstellen dat je wil dat er even naar gekeken wordt!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 24 februari 2009 @ 11:50:58 #110
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66402938
NieTTus sterkte met je kater vandaag!! Dikke knuffel

Crazy, ik duim ook voor jou hoor!! En nog een week wachten duurt lang, maar het is zo voorbij. Enne om je gerust te stellen, toen ik zwanger was van Lennon voelde ik ook helemaal niets en had er ook helemaal geen rekening mee gehouden dat de 1e poging meteen raak zou zijn.

Vlindur, wat vreemd en vooral vervelend zeg. Ik ben benieuwd wat ze zeggen.
Make love, not war ☮
pi_66407471
oh NieTTus......

Vlindur: dat klinkt idd raar... hopelijk weet het ziekenhuis je meer te vertellen, of dat je in ieder geval even onderzocht wordt!

CP: ik duim voor je mee!
pi_66407539
Ik ben aan het werk, maar ze slapen nu, dus ff snel dan

Ik ben terug gebeld en kon morgen terecht.. Maar dan kan ik dus niet. En vandaag en donderdag kon zij weer niet.. Dus de afspraak voor vrijdag blijft staan. Maar ik zal dan wel onderzocht worden. Dus.. We wachten af..
pi_66410819
Vlindur, wat raar van die bloeding! Fijn dat je vrijdag terecht kan, al snap ik dat het je eigenlijk te lang duurt! balen dat je morgen niet kan...
pi_66413335
He vlindur, wat vervelend van die bloeding. Hopelijk krijg je vrijdag een geruststellend onderzoekje.
pi_66419738
Wat raar zeg vlinder
Kan het echt niet ongesteldheid zijn? Misschien is je lichaam gewoon wat in de war
  dinsdag 24 februari 2009 @ 20:19:19 #116
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_66420306
Niettus ik heb zo aan je gedacht en voor je geduimd de afgelopen weken, wat ontzettend jammer dat ze niet zijn blijven plakken meid Vol goede moed naar de volgende ronde voor een WeLLus
CP mijn duimen draaien gewoon door Wanneer weet je meer?
Wilma wanneer kan je in dat andere zh terecht ook alweer? En hoe gaat het verder met je?
Wat raar zo Vlindur, ik snap dat je er niet helemaal gerust op bent, ik hoop dat je vrijdag gerustgesteld wordt!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_66420674
Lief dat jullie allemaal duimen blijven draaien
M'n NOD is 2 maart (had het toch nog weer verkeerd uitgerekend. Snap nu wel echt eindelijk hoe het moet ):

Vlindur en ik gaan gewoon allebei op dezelfde dag met goed nieuws komen. Tenzij zij dat vrijdag al krijgt
pi_66421955
saffier: aanstaande donderdag om 14 uur kan ik daar terecht. Eerst een gesprek met een andere gynacologe, mijn man moet er ook bij zijn... en misschien meteen wel een inwendig onderzoek en bloed laten prikken.
ik houd jullie op de hoogte.
(ik vind dat bloed prikken altijd zo naar.... alleen op 1 arm kunnen ze prikken en dan is de ader nog moeilijk te vinden, vooral als je zo vaak voor controles terug moet komen is mijn arm dan blauw en lam van het prikken... hebben jullie daar ook last van?)
  dinsdag 24 februari 2009 @ 21:34:37 #119
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_66422860
NieTTus, ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen hoor. Pfff, ik vind het gewoon k*t. Eigenlijk.
Op naar de volgende ronde. Ik vond je 1e lading eigenlijk al leuk genoeg. Maar de volgende blijven gewoon plakken, goe? En een dikke kus.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:25:46 #120
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_66425053
Ik zal aan je denken donderdag Wilma. Ik heb geen last met bloedprikken (tenzij de prikster eigenwijs is ) ben ook makkelijk te prikken geloof ik, wel een beurs gevoel naderhand, maar dat lijkt me logisch
Ylana
pi_66427973
Lieffies &

Volgende ronde gaan we er maar opnieuw met volle hoop in! Hopelijk met nieuwe steun en hopelijk blijven de eigenwijzen (ze lijken nu al op mij ) dan gewoon lekker plakken voor 9 maanden!!

ik heb een nieuwe afleiding gevonden.. vakantieveiligen.nl heb vanavond al 3 weekenden weg gewonnen manlief en ik gaan het er maar even van nemen komende tijd Crematie was mooi... maar heftig! Het zit er weer op, gelukkig.. Nu mag er de komende 50 jaar gewoon lekker niemand doodgaan in mijn omgeving, vind ik dan (8 in 4 jaar, waaronder mijn moeder (toen 43) en nog 2 mensen van nog geen 40..) het is wel genoeg vinnik!!

Meiden, ik duim zooo mee!! Bestaat jompelmeisje nog??? Anders neem ik de functie wel even over hoor! (gedichtje ben ik vergeten maar jompelen kan ik als de beste!!)

woensdag 25 februari 2009 @ 09:11:12 #122
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66434352
NieTTus, ik vind je echt zo sterk klinken!
pi_66434475
Ja dat vind ik nou ook. Ik vind het zo knap van je dat je altijd weer zo snel de moed bij elkaar hebt geraapt en ook echt positief doorgaat... respect ... ik kan niet anders zeggen!

Nou, NieTTus... zeg dat wel dat er wel genoeg mensen overleden zijn... tjonge... wat was je moeder nog jong...
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_66438887
Vlindur, heb je nog meer bloedverlies gehad of is het weer 'rustig'?
pi_66452475
Jeutje NieTTus, wat knap van je.. En idd, genoeg mensen overleden voor jou in de komende 50 jaar..

Hier nog steeds een en al bloed.. Ik denk echt dat ik ongesteld ben. maar vorige week zat mijn ei er nog?

Op 5-2 heb ik iets gescheurd.
Van 6-2 t/m 18-2 heb ik regelmatig bloedingen gehad.
Op 13-2 zat mijn ei er nog.
Op 16-2 was mijn ei gesprongen. Cyste van 5 cm gezien.

En sinds 23-2 bloed ik alsof ik ongesteld ben. Alleen dan zonder de usual rugpijn maar met vreemde buikpijn.

Mijn NOD is op zn vroegst de 28e, dat is dan dag 29. Het bloeden begon op dag 24.
Dat is toch vreemd? Menstruatie komt toch ALTIJD 2 weken NA de eisprong?

Dus ik snap er geen hol van. Ook omdat het dus zeer doet.
Ik geloof dus niet meer dat ik deze ronde zwanger kan zijn, dus CP, mijn duimen draaien nu voor jou!
pi_66455366
Heh bah Vlindur
Dat het maar snel vrijdag mag worden en je duidelijkheid krijgt
  woensdag 25 februari 2009 @ 19:12:55 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66455637
Wat ontzettend vervelend Vlindur... die onzekerheid lijkt me echt verschrikkelijk.
pi_66456071
Vlindur, wat onwijs vervelend voor je. En inderdaad die onduidelijkheid is killing.

Het is overigens niet zo dat de menstruatie ALTIJD 2 weken na de eisprong is. Dat heeft de maken met de lengte van de luteale fase, deze is normaal gesproken redelijk stabiel maar kan best schommelen tussen 11 en 14 dagen. Ook kan het meer afwijken, bijvoorbeeld bij luteale fase insufficiëntie, maar kan ook door stress of andere oorzaken ineens korter zijn. Google er maar eens op.

Hoop dat vrijdag duidelijkheid voor je geeft.
pi_66456124
vlindur, heel vervelend! Ik hoop dat het snel over is, dat je snel doorkan naar je volgende ronde!
pi_66456856
Ik heb dit topic ergens het zwangerwordenkneuzenclubje genoemd. Hoop niet dat jullie het erg vinden. Het was liefkozend bedoeld
pi_66458205
vlindur wat een onzekerheid.. Hoop echt dat je vrijdag meer duidelijkheid krijgt.. Hier nog steeds niet ongesteld. Stom!
pi_66458413
Je voelt ook nog niets NieTTus?
pi_66459430
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 19:54 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik heb dit topic ergens het zwangerwordenkneuzenclubje genoemd. Hoop niet dat jullie het erg vinden. Het was liefkozend bedoeld
Tss... kneuzenclubje.
pi_66460426
Meiden... ik vind het altijd net een beetje extra jammer als er hier dingen niet lopen zoals jullie willen.
Vlindur, ter geruststelling, mijn fase na de eisprong was, ook bij de cyclus van 28 dagen, geen 14 dagen. Die wisselde. En hoe korter mijn cyclus, des te korter ook die fase. Ik hoop dat je gewoon snel duidelijkheid krijgt, want dit is echt killing zo. En laat ook je ijzer even nakijken (dat je geen bloedarmoede oploopt nu).
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_66460432
Ja belachelijk, hoe durf je

(je hebt wat mij betreft zo gelijk, voel me ook een kneus maar ook zonder vruchtbaarheidsproblemen ben ik dat )

Nee voel nog niets, althans, 3 keer per dag denk ik JAAA komt ie! En dan komt ie niet
Aleve feminax helpt goed tegen de pijn maar zorgt er ook voor dat mijn menstruatie stopt. Dus moet het eerst écht worden voordat ik dat kan nemen.. En mijn borsten doen zo'n pijn (nee ik ben écht niet zwanger, mijn pms is gewoon heel heftig )

Maar komt wel goed! Hoop zo dat met Vlindur alles goed is
pi_66460827
wilmadonna, als je het nog leest: ik duim dat jullie morgen goed nieuws krijgen
pi_66461088
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 21:44 schreef CrazyPrincess het volgende:
wilmadonna, als je het nog leest: ik duim dat jullie morgen goed nieuws krijgen
Idem hier!! Wilma, goooo for it morgen!!!
  donderdag 26 februari 2009 @ 08:13:07 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66469839
* Brighteyes duimt ook voor Wilmadonna!
  donderdag 26 februari 2009 @ 08:32:47 #139
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_66470019
Duimduimduimduimduimduimduimduimduim
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
  donderdag 26 februari 2009 @ 08:58:06 #140
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_66470401
Ylana
pi_66470545
* Vicky duimt weer heel hard mee!

en een dikke voor saffiertje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Jubileum moderator donderdag 26 februari 2009 @ 09:36:17 #142
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66471086
* Lois komt snel nog binnenrennen*

Ik duim ook mee voor Wilma!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_66483853
oh wat zijn jullie allemaal lief!
ging goed vandaag... ik moet eerst een kuur doen tegen een schimmelinfectie (heb ik iedere maand last van tegen de tijd dat ik ongi moet worden....) dus ik kon nog niet meteen beginnen, maar ik mag dus de volgende menstruatie periode op dag 3 beginnen met puregon!
Geen neusspray!!! yes.... dat haatte ik zo... en ook geen vaginale capsules na afloop, en ipv na 3 weken testen, na 2 weken!
Nu krijg ik dus IUI (vanaf begin april dus....)
en ik mag zelfs nog een poging daarna doen, want ze pinnen ze zich niet zo heel vast op leeftijd daar.
Oh ben zo blij!!!
Wel nu een maandje langer wacht door die stomme schimmelpillen kuur, maar ja, ik had er op gerekend dat het langer zou duren... ipv de neusspray (die moest ik altijd 3 weken gebruiken voor het spuiten) dus qua tijd komt het op hetzelfde neer.

Nou nieTTus ik duim ook voor jou voor morgen... ben je ondertussen al ongi geworden of niet????
  donderdag 26 februari 2009 @ 16:42:05 #144
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_66485686
Wat een goed nieuws Wilma En nog wel 2 pogingen in het vooruitzicht wat heerlijk! We duimen dat de eerste poging voldoende is natuurlijk, maar in je achterhoofd nóg een kansje hebben lijkt me een heel prettig gevoel
Ylana
pi_66485708
Voor mij hoef je niet te duimen hoor Wilma behalve dan dat ik hoop dat ongesteld zijn snel doorzet, maar dat denk ik wel zo te voelen!!!

En wat een goed nieuws van jou!!!!!! Fijn dat je er ook een goed gevoel bij hebt!!!!!
pi_66487790
Wat een super nieuws Wilma!
pi_66488253
Wilma, wat ontzettend fijn voor je!

En alvast succes morgen voor jou vlindur.
pi_66488347
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 17:48 schreef prinseszondererwt het volgende:
Wilma, wat ontzettend fijn voor je!

En alvast succes morgen voor jou vlindur.
Dank je! Wat lief
pi_66488958
Jeeeeeee wilmadonna, dat is echt supergoed nieuws
Dat moet als een warm bad gevoeld hebben

En Vlindur, ik ben zo benieuwd wat ze morgen gaan vertellen. Hoe laat heb je een afspraak?
pi_66489066
Ahhhhh Wilma, eindelijk ook goed nieuws voor jou! Wat heerlijk voor je, zeker 2 kansen! Hup snel die schimmelkuur en dan vol voor de IUI. Succes!

CP.... hoe lang moet jij nu nog wachten? Spannend hoor!

Vlindur, veel succes morgen. Hopenlijk geeft 't wat duidelijkheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')