abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66333720
Vervolg van: Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat deel 53

Welkom in het Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat- topic. Wanneer je net begint met "proberen zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het "wachten op het 2e streepje" - topic.

Handige Linkjes
Freya
Foliumzuur
KI en IUI
IVF

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

basimah
PCOS - vijfde poging hormoonstimulatie puregon +pregnyl tot op heden nog geen resultaat.

CrazyPrincess
PCOS. Maart 2008 begonnen met Clomid. Na drie keer (1x50, 2x50, 3x50) proberen zonder resultaat in juli een LEO gehad die uiteindelijk ook geen resultaat bleek te hebben. In december weer een poging met Clomid gedaan (1x50, weer zonder resultaat). Eind januari begonnen met injecties Gonal-f en dit heeft wel resultaat. 16 februari eerste IUI.

Leonieke
PCOS - intakegesprek fertiliteitscentrum UZ Brussel op 20 januari 2009 (bezig sinds 02-2008)

NieTTus
Gestopt met de pil in 2002... 2004: eileiders verwijderd. 2 ivf-en gehad. Helaas beide mislukt. 6 cryo's over 2 rietjes verdeeld. Al 4 cancels voor een cryo terugplaatsing gehad, omdat er geen plek was in zkh. Ondertussen 2 teruggeplaatst en nu wachten of er ook een tweede streepje verschijnt.

Vlindur
Vlindur, in maart 2007 laatste prikpil gehad. In januari 2008 ongesteld. Na soms hele maanden ongesteld door gestuurd naar de gynaecoloog. Blijkt PCOS te hebben. Sinds juli 2008 aan de Clomid. Zonder resultaat in april terug komen.

Saffier
Na Tobias (2005) niet meer aan de anticonceptie gegaan. In oktober 2008 de gyn wegens uitblijvende zwangerschap. Lichte PCOS geconstateerd (maar geen belemmering voor zwangerschap) en zeer eigenwijze zwemmers. Maart terug naar gyn voor uitslagen onderzoeken en behandelplan IVF/ICSI.Oei..
------

again zei:
Voor het eerst éver sloot ik een topic.. Geloof dat je dan een nieuwe aan hoort te maken he?
Maar ben al laat voor mn werk dus kan de openingspost niet overnemen..

Wil iemand dat voor mij doen?
Dankjeeeeeeeeee

[ Bericht 40% gewijzigd door BE op 22-02-2009 16:53:57 ]
pi_66333778
Owh NieTTus, wat ontzettend K zeg
Wat naar en stom en oneerlijk
pi_66333810
quote:
Op zondag 22 februari 2009 09:16 schreef CrazyPrincess het volgende:
Wat naar en stom en oneerlijk
Whehehe, dit hele topic is naar en stom voor de mensen die er mee te maken hebben en graag kindjes willen

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_66333820
NieTTus
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66333831
Ooohh NieTTus.... een hele dikke knuffel. Ik hoop toch nog zo op een wonder.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_66333843
quote:
Op zondag 22 februari 2009 09:19 schreef vosss het volgende:

[..]

Whehehe, dit hele topic is naar en stom voor de mensen die er mee te maken hebben en graag kindjes willen

En je punt is?? Flikker op hier als je geen zinnig woord te zeggen hebt!
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_66333857
Sorry, ik wist niet dat je kwaad werd
vosss is de naam,
pi_66333876
Misschien moet je even goed kijken in welk sub topic je zit, en voordat je als een randjosti een post plaatst je even inlezen. Maar een ideetje hoor.

Sproet en de rest, thnx. Hopen jullie maar, ik niet meer.. Het zou echt vanaf dag 10 na tp positief moeten zijn als het zo was. En dat is het niet. Geen greintje, geen spoortje.... Het was ook te mooi om waar te zijn...
pi_66333884
HEY IK ZEI TOCH AL SORRY JONG!!!! !
vosss is de naam,
pi_66333967
He NieTTus, wat een waardeloze toestand joh! Stomme testen ook, ze maken of breken je dag. Een kus erop dan maar.
pi_66333994
In dit geval geen stomme testen hoor pze.. gewoon een stom lichaam die maar niet zwanger wordt!
pi_66334031
Ja, maar ik probeer de schuld gewoon af te schuiven. Ik vind het gewoon stom voor je.
En morgen nog de bloedtest natuurlijk... duimerdeduimduim.

[ Bericht 27% gewijzigd door prinseszondererwt op 22-02-2009 10:36:44 ]
  Moderator zondag 22 februari 2009 @ 10:02:29 #13
5428 crew  miss_sly
pi_66334147
NieTTus
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 22 februari 2009 @ 10:27:05 #14
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66334374
NieTTus ik hoop dat je gewoon wat later grote hoeveelheden HCG aan maakt (net als ik, en duizenden anderen)
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66334427
NieTTus dan draai ik nog maar wat duimen.... ze zeggen altijd zo mooi 'geen bloed geeft moed' en ik begrijp dat jij dat nu niet meer geloofd.. maar ik blijf nog een beetje hoop voor je houden. Gewoon om de moed nog niet op te geven.
pi_66334457
NieTTus, wacht eerst maar de bloedtest van maandag af. dan weet je het zeker...
pi_66335118
NieTTus Nog 1 dag dan weet je het zeker. Sterkte met afwachten (ik haat dat woord onderhand).
pi_66335377
Jullie zijn echt super lief meiden

Ik ga gruwelijk geld uitgeven in de stad prima therapie!
  zondag 22 februari 2009 @ 11:37:21 #19
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66335389
Ik ga de moed nog niet opgeven Niettus!
Ik blijf voor je duimen totdat er bloed is of een positieve test!
  zondag 22 februari 2009 @ 11:47:04 #20
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66335545
NieTTus een hele dikke knuffel van mij en ga jij maar lekker veel geld uitgeven in de stad!!
Make love, not war ☮
  zondag 22 februari 2009 @ 12:37:39 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66336742
He bah NieTTus... waarom nou niet gewoon een dikke vette positieve test...
Shop ze! Hopelijk morgen alsnog positef nieuws hoor!
pi_66337144
Niettus! ik blijf gewoon voor je duimen...
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  † In Memoriam † zondag 22 februari 2009 @ 13:47:48 #23
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_66338824
quote:
Op zondag 22 februari 2009 10:27 schreef RockabeIIa het volgende:
NieTTus ik hoop dat je gewoon wat later grote hoeveelheden HCG aan maakt (net als ik, en duizenden anderen)
En ik... heb nooit een positieve zwangerschapstest gehad. Alleen de bloedtest was positief en daarna durfde ik niet meer te testen.

Liefste NieTTus, morgen die bloedtest en dan heb je tenminste zekerheid. Voor nu, lekker shoppen en geld verpatsen. En straks heeeel veel chocola ofzo
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  zondag 22 februari 2009 @ 15:24:10 #24
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_66341731
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar nee, ik ga niet naar Frankrijk verhuizen. De grote baas zit in Frankrijk, het kantoor in Israel wordt gesloten en alle voorraden, papieren en de hele reut (express wat extra rotzooi bijgedaan waar ze never nooit niet iets mee kunnen ) worden verscheept. Daarna: deur dicht en sleutel in de gracht (bij wijze van spreken dan, Israel staat niet bekend om z'n grachten). Dan kan ik mij aan Silly en het gezin wijden, met hopelijk genoeg vertalingen om in ons onderhoud te voorzien totdat de markt hier weer aantrekt.

NieTTus

Leonieke, ik vroeg me al af waar je gebleven was ... waar sta je nu in het proces? Sorry, ik ben er niet helemaal bij gebleven. Is er al een behandelplan? Ook voor jou
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
  zondag 22 februari 2009 @ 15:33:22 #25
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_66342054
NieTTuske, nog 1 hele lange dag en dan weet je tenminste iets zeker... Succes nog even en mijn duimen blijven draaien.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_66343554
Okee SilkTie, ik was al benieuwd of je van Israel naar Frankrijk ging. Nu snap ik hem weer.
pi_66344449
en vandaag snap ik pas dat SilkTie in Israel woont...
is dat vanwege het bedrijf waarvoor je werkt(e) of vanuit geloofsovertuiging? (je wist zoveel van het jodendom af...) of weet je veel van het jodendom af omdat je daar woont? oh jee, ik draaf weer door
maar ja, het is niet dat het belangrijk voor mij is, dus als ik te persoonlijk doe, lees dan maar over me heen...
pi_66346902
Ik kon net zo lekker mijn woede kwijt.. heb ergens een bedankje geschreven voor een paar dierbare vriendinnen.. Komt er een andere vriendin door de bocht die zich gepasseerd voelt Echt, dan schrijf ik iets uit gevoel, gewoon oprecht.. krijg je dat (en het is ook nog eens iemand die niets van zich laat horen, en ineens afgelopen week stuurt: EN wanneer heb je de volgende echo?? terwijl iedereen weet dat ik morgen een bloedtest heb...) En dan ook zeggen: ja sorry hoor ben een beetje labiel momenteel
(en hoe moet ik me voelen dan???)

Dus ik kon even goed mijn ei kwijt en die dame kan de pot op. Zit nu gewoon te janken. Waar haalt ze het lef vandaan? Ligt dat nou echt aan mij?

Enfin, heerlijk geshopt (veel pleuros uitgegeven, zéér veel...)... Net thuis... Kweet nog steeds niet wat ik met mijn gevoel aanmoet...Maar lekker op tijd naar bed..!
pi_66347301
En Slaapmeis... maar heb jij voor de bloedtest nog wel zelf getest???
klinkt dit als toch nog wat hoop krijgen??
pi_66348406
quote:
Op zondag 22 februari 2009 15:24 schreef SilkTie het volgende:
Leonieke, ik vroeg me al af waar je gebleven was ... waar sta je nu in het proces? Sorry, ik ben er niet helemaal bij gebleven. Is er al een behandelplan? Ook voor jou
Ik moest hier (voor mezelf) toch eventjes wegblijven. Ik bleef wel volgen en meeduimen voor iedereen hier, maar het was soms nogal confronterend. En als er nu eens iets is wat ik de laatste tijd doe, is het wel confrontaties uit de weg gaan (toch op dat gebied ).
Momenteel zit ik nog in de fase van de onderzoeken (bloedonderzoek en hsg al gehad, binnen anderhalve week nog een inwendige echo) en op 4 maart krijg ik dan de resultaten te horen. En dan hoop ik stiekem op meer nieuws over de behandeling die ze gaan beginnen, maar te veel hopen is niet zo gezond (gezien mijn ervaring de eerste keer met de dokter ).
pi_66348678
Als je geen goed gevoel hebt bij die dokter, kun je dan niet om een andere vragen? Lijkt me wel essentieel....
pi_66349140
quote:
Op zondag 22 februari 2009 18:09 schreef NieTTus het volgende:
ja, zo klinkt het, en dat is goed. nachtje slapen (proberen dan) en morgen weet je het.
hoelaat moet je voor je bloedtest? ik denk aan je!
pi_66349368
Kan vanaf 8 uur, en dan rond half 2 bellen voor de uitslag (ondragelijk, alhoewel dat nu meevalt.. in mijn achterhoofd weet ik stiekem de uitslag al...)
pi_66349438
dan kan de uitslag alleen maar meevallen morgen! (nee, ik probeer geen hoop weg te nemen, ik ben ook voor positief denken, maar ik kan me je gevoel heel goed voorstellen)
ik hoop dat ik morgen iets moois kan lezen als ik weer online kom... en anders mag je altijd je verhaal kwijt, en gaan we door naar de volgende ronde...
pi_66349600
quote:
Op zondag 22 februari 2009 18:52 schreef NieTTus het volgende:
Als je geen goed gevoel hebt bij die dokter, kun je dan niet om een andere vragen? Lijkt me wel essentieel....
Ik wil nog even de tweede afspraak afwachten.
Ik verwachtte er veel van en dat is niet uitgekomen, maar misschien waren mijn verwachtingen gewoon onrealistisch hoog.
Sowieso zit die dokter alleen maar op woensdag (overdag dan), ook nog ergens op een avond maar die ken ik niet vanbuiten. Laat woensdag nu op het werk voor mij een moeilijke dag zijn (heel veel vergaderingen vinden bij ons plaats op maandagnamiddag en woensdagvoormiddag). Dus misschien zal ik sowieso moeten veranderen.
  zondag 22 februari 2009 @ 19:28:18 #36
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_66349669
quote:
Op zondag 22 februari 2009 19:17 schreef NieTTus het volgende:
Kan vanaf 8 uur, en dan rond half 2 bellen voor de uitslag (ondragelijk, alhoewel dat nu meevalt.. in mijn achterhoofd weet ik stiekem de uitslag al...)
nog niet wanhopen als het nog niet nodig is..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_66349799
jullie hebben ergens ook wel gelijk... Maar hoe groot is die kans nou nog.....
  zondag 22 februari 2009 @ 19:36:18 #38
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66349865
NieTTus, ik weet niet goed wat ik moet zeggen nu. Ik wil het liefst nog wel een nachtje en dagje door gaan met over dat het echt-echt-echt wel positief zal zijn, maar ik durf niet zo goed meer. Ik snap goed dat je zelf nu sceptisch bent, maar zoals E.T. zegt, all is not lost yet meid.
Ik denk aan je en duim me suf voor je!

Mijn eerste test deze keer was 3-4 dagen na NOD en dat was best een vaag streepje. Gewoon op een ordinaire kruidvattest. Dus streepjes of niet zeggen nog niet gelijk alles he!
pi_66350494
Weet je, diep van binnen hoop ik zó dat jullie gelijk hebben.. Maar ook gezien de vorige pogingen ben ik mezelf zó aan het indekken....

pi_66350667
Ik denk dat ik me ook wel zou indekken ja. Maar wat al eerder is gezegd: er is nog hoop. Niet opgeven nu
  zondag 22 februari 2009 @ 20:02:28 #41
3011 E.T.
pi_66350676
Om nog even de allervreselijkste dooddoener uit de kast te trekken
Geen bloed; houdt moed!

Maar ik snap je wel en ik zou precies hetzelfde hebben.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_66350710
ik mocht trouwens om twaalf uur bellen hoor! Dat scheelt toch weer anderhalf uur.....
pi_66350976
Misschien kan ik Anneke bewerken morgenochtend om meteen de uitslag te bekjken (wishfull thinking...)
  † In Memoriam † zondag 22 februari 2009 @ 22:44:39 #44
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_66356432
quote:
Op zondag 22 februari 2009 18:09 schreef NieTTus het volgende:
Niet voor die poging. Ik kreeg overstimulatie en was zo ziek als een hond ervan. Na de bloedtest heb ik wel getest, maar die waren allemaal negatief. Ik heb dus echt nog nooit een positieve zwangerschapstest gehad, ook niet toen ik zwanger was.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  zondag 22 februari 2009 @ 23:02:25 #45
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_66357132
Tvp't alvast voor morgen, als NieTTus goed nieuws krijgt .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_66358303
NieTTus, ik duim voor je hoor! Het komt goed!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 23 februari 2009 @ 06:04:48 #47
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_66363365
quote:
Op zondag 22 februari 2009 16:42 schreef mijsje het volgende:
en vandaag snap ik pas dat SilkTie in Israel woont...
Goeiemorgen
quote:
is dat vanwege het bedrijf waarvoor je werkt(e) of vanuit geloofsovertuiging? (je wist zoveel van het jodendom af...) of weet je veel van het jodendom af omdat je daar woont? oh jee, ik draaf weer door
maar ja, het is niet dat het belangrijk voor mij is, dus als ik te persoonlijk doe, lees dan maar over me heen...
Ik woon hier omdat ik mij hier thuis voel.
Vanaf 17-zoveel woont mijn familie al in Nederland, ikzelf ben in Israel geboren maar in Nederland opgegroeid. Toch bleef de heimwee (de bergen , de zon ) en een paar jaar geleden heb ik mijn biezen gepakt. Nog altijd geen spijt van !
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_66363782
NieTTus, ik denk aan je

leonieke, is het nog gelukt om af te vallen?
  maandag 23 februari 2009 @ 08:17:24 #49
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_66363871
Niettus, ik denk aan je meid! Ik duim me suf voor je! Van mij een mobiele jompel
uitgebreid reageren doe ik straks weer op de laptop
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_66363953
quote:
Op maandag 23 februari 2009 08:06 schreef miss_sly het volgende:
NieTTus, ik denk aan je

leonieke, is het nog gelukt om af te vallen?
Ik heb nog altijd niet op de weegschaal gestaan (echt, ik HAAT het...)
Maar mijn ma vroeg me de laatste keer dat ze me zag of ik vermagerd was ofzo... dus misschien... wie weet
Ik sta minstens om de twee dagen op de crosstrainer en heb nu echt alle chocolade en koekjes uit mijn eten geschrapt (niet dat het zoveel was, hoor... chocolade in Special K en heel af en toe eens een madeleinetje ofzo). Drink veel water (minstens anderhalve liter per dag) en eet geen dingen meer die in het frietvet hebben gezeten. Voor de rest kan ik eigenlijk niet meer zoveel laten
pi_66363959
NieTTus: ook hier wordt heel erg geduimd hoor
pi_66363985
Op de weegschaal staan is ook niet leuk Maar soms toch wel goed, dan heb je een startgewicht en kun je zien of wat je doet effect heeft
Heb je ook al eens overwogen om alle toegevoegde suikers uit je eten te schrappen? En sowieso je suikerinname drastisch te verminderen? Ik reageer bijvoorbeeld niet zo heftig op vet als op suiker, en daarmee mijn lichaam en cyclus ook. Het SHE-dieet vind ik dan ook een echte aanrader; het is niet echt een dieet maar een andere manier van eten en honger hoef je bepaald niet te hebben.
  maandag 23 februari 2009 @ 08:42:00 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66364122
Mss moet je dan ook even aangeven op welke suikers je doelt miss_sly, want als ik Leonieke d'r reacties over eten en lijnen lees snoept ze iig al echt heel erg weinig en is er wat dat betreft niet veel meer te snijden, tenzij ze dus echt andere producten gaat gebruiken.

NieTTus, je was een van de eerste dingen waar ik aan dacht vandaag! Ik denk aan je en duim en hoop het zo enorm!
pi_66364128
Mja, wat eet ik nog van suiker? We wonen nu bijna twee maand in ons huis en het pak suiker dat ik toen heb gekocht is nog altijd niet geopend (maar daar doe ik niets speciaals voor ofzo)
Er zal effectief wel suiker zitten in de dingen die ik eet (die twee lepels nesquick per dag, dat beetje confituur (Effi uiteraard ), die stukken fruit, dat magere yoghurtje, ...) maar het is niet dat ik nog ergens anders suiker aan toevoeg ofzo. Maar zoals ik zei: dat heb ik ook nog nooit gedaan eigenlijk
pi_66364232
BE, je hebt gelijk
Maar daarom verwees ik ook naar het dieet van SHE, daarin staat het allemaal duidelijk uitgelegd.

Er is nu eenmaal een link tussen PCOS, diabetes 2 en overgewicht. Ik vind het dan ook heel typisch dat ik normaal geen follikelgroei hb, maar dat ik toen ik een aantal weken met het dieet van SHE bezig was, ineens 6 follikels liet groeien.

Dus leonieke, om te weten wat ik bedoel, kijk even in de OP van het slank-topic in LIF. Daar staat het SHE-dieet en dat zou zomaar ook voor jou met PCOS heel goed kunnen werken.

Ik wile r later best nog wat over vertellen, maar nu moet ik naar mijn werk.
pi_66364255
Nou rond 12 uur word ik inderdaad gebeld, maar Anneke bevestigde mijn gevoel al wel.. Als ik nu nog geen positieve test heb, is het eigenlijk wel duidelijk. Maar even de test afwachten!
pi_66364311
NieTTus ik blijf gewoon eigenwijs voor je duimen tot 12 uur
pi_66364441
NieTTus, ik denk aan je en blijf duimen tot 12 uur. Ondanks de misschien heeeele kleine kans, hoop ik toch nog op een wondertje.

Leonieke, ik hoop echt dat je die knop kunt omdraaien. Ik weet hoe moeilijk het is, maar het is zo'n goed gevoel als je merkt dat het werkt. Een koolhydraten-arm/vrij dieet (dus wat miss_sly ook bedoeld denk ik) heeft mij ook een goede cyclus heeft bezorgd.
pi_66364659
quote:
Op maandag 23 februari 2009 08:42 schreef leonieke het volgende:
Mja, wat eet ik nog van suiker? We wonen nu bijna twee maand in ons huis en het pak suiker dat ik toen heb gekocht is nog altijd niet geopend (maar daar doe ik niets speciaals voor ofzo)
Er zal effectief wel suiker zitten in de dingen die ik eet (die twee lepels nesquick per dag, dat beetje confituur (Effi uiteraard ), die stukken fruit, dat magere yoghurtje, ...) maar het is niet dat ik nog ergens anders suiker aan toevoeg ofzo. Maar zoals ik zei: dat heb ik ook nog nooit gedaan eigenlijk
Niet om je nou gemeen tegen te spreken ofzo, maar het gaat niet enkel om de suiker die je uit een pak in je mond stopt, maar om suiker die in alles verwerkt zit, en bovenal : koolhydraten!!!

Mijn moeder heeft Diabetes Type 2 en heeft me verteld dat het bepaald niet alleen om zichtbare suiker gaat.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_66365238
Inderdaad, McLaura en happy, het gaat juist om de onzichtbare suikers of die waarvan we denken dat ze gezond(er) zijn.

Fruitsuikers zijn ook suiker. Als je dus een koolhydraat/suikerarm dieet doet, mag je maximaal de aanbevolen 2 stuks fruit per dag. Vruchtensapjes lijken gezond, maar zitten ook boordevol suikers. Veel voorverpakte etenswaren (vleeswaren uit de supermarkt bijv.) zitten ook veel suikers in, dat zijn namelijk conserveringsmiddelen. Daarnaast 's avonds geen aardappels, pasta, maar veeeel groenten en wat mager vlees of vis.

Het laten staan van de duidelijke suikers is niet zo moeilijk, maar had bij mij ook niet echt veel effect. Het ging juist om de stiekeme suikers, en dat heeft echt effect gehad. Bij jouook toch, happy?
pi_66365716
Ik denk aan je NieTTus.
pi_66366123
Mja, dankzij mijn jarenlange ( ) ervaring met diëtisten weet ik ongeveer wat mag en wat niet mag. Maar ik zal me zeker nog wel eens verdiepen in de OP van het dieet-topic
Eén pluspuntje misschien? Ik ben opeens donderdagavond ongesteld worden (na 62 dagen). Ik heb er geen flauw idee van of het er iets mee te maken heeft, maar de duivels zijn dus toch toegekomen. En I know, een cyclus van 62 dagen betekent idd dat ik geen eisprong heb gehad, maar tot nu toe is het altijd zo geweest dat als hormonen niet aansloegen er ook niets gebeurde (na 6 maand wachten op de duivels moest ik van de gyn bv terug aan de pil).
Het kan volgens mij alleszins maar aan twee dingen liggen: het onderzoek dat ze uitgevoerd hebben (maar de dokter zei me dat je geen bloeding krijgt van zo'n onderzoek) of het sporten. Laat ik mezelf dan maar even voor de gek houden en het op het sporten steken

En echt, max twee stukken fruit (ik kom van geen ), geen fruitsap, zo vaak mogelijk 's middags warm eten, zo weinig mogelijk conserven (maar dat lukt niet altijd), ... Maar ik blijf er ook wel bij het nog een beetje leefbaar moet blijven (en echt, ik wil héél veel doen om zwanger te worden) maar dat is net zoals andere mensen het roken en het drinken ook niet willen laten tot ze zwanger zijn
pi_66366400
je kunt ook wel een eisprong gehad hebben, ergens op dag 48 dan dus, omdat je lichaam wel is gaan reageren. En dat kan dus OOK komen omdat je afgevallen bent, niet alleen van het sporten.

Als je met het onderzoek de hsg bedoelt, klopt het dat je daar doorgaans geen bloeding van krijgt, hooguit wat spotting.
pi_66368251
Nul HCG gevonden

Hopelijk breekt mijn menstruatie snel door, dan gaan we weer naar de volgende ronde!
  maandag 23 februari 2009 @ 11:39:25 #65
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_66368274
Shit hee .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_66368312
He bah Niettus, wat klote!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_66368359
quote:
Op maandag 23 februari 2009 11:38 schreef NieTTus het volgende:
Nul HCG gevonden

Hopelijk breekt mijn menstruatie snel door, dan gaan we weer naar de volgende ronde!
k*t
pi_66368644
nou
pi_66369093
Pff NieTTus meis.. Da's echt ongelooflijk kut..
Dikke kus!
  maandag 23 februari 2009 @ 12:08:56 #70
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66369138
Ach nou hoor...
Het leek al wel een beetje die kant op te gaan natuurlijk, maar als je het zo definitief hoort is het toch echt niet leuk.
Heel heel veel sterkte om weer even over te schakelen NieTTus, je was zo vol goede moed deze keer.
Bah, het is gewoon niet eerlijk.
pi_66369187
He NieTTus, wat balen..

pi_66369241
Bah

* CrazyPrincess knuffelt NieTTus...
pi_66369375

Het kwam niet echt meer als een verrassing moet ik zeggen. Hopelijk gaat mijn lichaam snel over tot ongesteld worden, dan gaan we maar weer een poging doen (en vanavond ga ik me toch een stuk in mijn kont drinken met wat mensen morgen ook de crematie.. pfff)

maandag 23 februari 2009 @ 12:18:43 #74
3011 E.T.
pi_66369438
Nou ja zeg

Vanavond lekker flesje van een of ander open trekken klinkt als een prima plan
  maandag 23 februari 2009 @ 12:19:34 #75
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66369465
Niettus
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66369736
Oh nee, NieTTus .... shit... sterkte, ook voor morgen...
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_66369774
Ze gaf wel aan, die pijn in mijn borsten + hormonaal zijn kan natuurlijk heel goed, aangezien er een stuk of 4 of 5 eitjes zijn gesprongen.. hormonen liggen dus wel wat hoger dan normaal, gewoon PMS dus
  maandag 23 februari 2009 @ 13:11:44 #78
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66370984
Jeetje NieTTus ook als is het niet onverwacht toch blijf je altijd een kleine hoop houden. Balen zeg!! Heel veel sterkte, ook voor morgen, en een hele dikke knuffel
Make love, not war ☮
pi_66371286
Dikke NieTTus, ondanks dat je zelf de uitslag al wel aan voelde komen is dat definitieve toch altijd een klap. Ik hoop voor je dat de snel komen zodat je weer vooruit kunt.

Je had toch maar wel mooie eitjes die gesprongen zijn. Hopenlijk is het de volgende keer wel raak!
pi_66371716
Pfff, dan zit ik in hetzelfde schuitje maar het lukt me toch niet om echt goed op te schrijven wat ik wil zeggen. Ik vind het rot voor je, NieTTus. Ik ben verdrietig voor je. Ik snap dat je je er al op hebt ingesteld maar dat neemt de teleurstelling niet weg. Laat je die wel toe bij jezelf? En dan nog de crematie erbij. Heel heftig hoor. Heel veel sterkte en neem het er vanavond maar even flink van.

Ik hoop met je mee dat je menstruatie snel komt.
  maandag 23 februari 2009 @ 13:38:21 #81
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_66371883
NieTTus wat jammer om het zo definitief te moeten horen

@miss_sly: wie weet... ik heb binnen anderhalve week een inwendige echo om PCOS vast te stellen. Misschien zien ze dan wel of er eventueel een eicel aan het rijpen is (dan zit ik op dag 12 ofzo). En met het onderzoek bedoelde ik idd die hsg.
  maandag 23 februari 2009 @ 14:33:19 #83
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_66373796
NieTTus, .

Ik weet nog de teleurstelling die we hadden na een van de eerste rondes IUI dat we dachten dat het raak was, maar dit toch niet zo bleek te zijn .

Ik hoop voor je dat dit de generale repetitie was en dat de volgende ronde wel raak is .
pi_66373967
he NieTTus wat klote!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66374514
quote:
Op maandag 23 februari 2009 06:04 schreef SilkTie het volgende:

[..]

Goeiemorgen
[..]

Ik woon hier omdat ik mij hier thuis voel.
Vanaf 17-zoveel woont mijn familie al in Nederland, ikzelf ben in Israel geboren maar in Nederland opgegroeid. Toch bleef de heimwee (de bergen , de zon ) en een paar jaar geleden heb ik mijn biezen gepakt. Nog altijd geen spijt van !
ik ben weer helemaal uitgeslapen...
maar fijn dat je die keuze hebt gemaakt voor jezelf om terug te gaan! (bergen, zon... jahoor, ik snap de keuze! )
pi_66375096
NieTTUs, wat vreselijk balen! Wat een teleurstelling!
Na, ik sta open voor lekker van je af kletsen hoor!
op naar ongesteld en dan door naar de volgende ronde!

Ik was vanmorgen met hubbie naar de huisarts, en wij hebben twee dingen meegekregen:
1. ik moet een temperatuurcurve bij gaan houden. (kijken of en wanneer de eisprong is... maar daarover was de ha wel positief, aangezien ik een vrij regelmatige cyclus heb)
2. we gaan een spermaonderzoek doen, en hebben daar de papieren voor meegekregen voor het ziekenhuis.
als die uitslag binnen is, gaan we verder kijken wat we kunnen doen.
pi_66377663
NieTTus, ook via hier nog even een dikke knuffel aan je!
  maandag 23 februari 2009 @ 16:41:38 #88
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66378128
Och Niettus toch
pi_66379760
Heel veel sterkte NieTTus.

Dikke knuffel
pi_66380242

Menstruatie is al onderweg!!! auw! Dus morgen bellen voor nieuwe poging! Ben benieuwd of die weer doorgaat. Hoop het wel! Ben in elk geval blij dat mijn lichaam niet zoals na de eerste ivf toen (maarja hormonen) 8 weken op een menstruatie laat wachten

Heb toch lekker gewerkt vandaag, en mijn leidinggevende liet nog even vallen dat ze zoveel bewondering voor me heeft. Ze verwachtten niets van me vandaag en juist daardoor ben ik de dag heerlijk doorgekomen.

Gisteren genoeg gebaalt! Vooruit kijken maar weer

Mijsje, dat zijn goede eerste stappen, eerst maar eens uitsluiten of dat het niet is! Spannend!!

En mag ik nog eens zeggen dat ik dit topic, en vooral de mensen die erin zitten/meelezen & meesteunen, GOUD waard vind!?
pi_66380322
He NieTTusje, wat een rotnieuws.
  † In Memoriam † maandag 23 februari 2009 @ 20:14:36 #92
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_66385493
NieTTus
  Jubileum moderator maandag 23 februari 2009 @ 20:27:21 #93
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66386051
Niettus wat jammer
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_66390309
NieTTus, een geluk bij een ongeluk dan dat je al ongesteld bent... Magoed, hebben we toch niet hard genoeg geduimd met z'n allen. Ik ga m'n vingers vast opwarmen voor de volgende ronde

mijsje, dat is goed nieuws. In ieder geval niet met een kluitje het riet in gestuurd

Ik denk dat het bij mij ook niet is gelukt. Voel echt niets 'vreemds'. Ben emotioneel stabiel. Wel licht gevoelige borsten, maar stelt eigenlijk niets voor. Ook nog wel last van een rommelende buik, maar de rugpijn die ik had is weg.
pi_66390479
Ben het nog niet, had krampen die alweer weg zijn leuk die nep ongesteldheid (wordt het ongetwijfeld nog wel!)

Enne, oke dacht ik ook (en bij mij is het ook niet zo) maar dat zegt nog niets over jou...

Ik blijf voor je meeduimen!!!
pi_66390665
Dan duim ik weer stevig door dat het snel doorzet

En ik heb me er eigenlijk al in berust dat het niets is geworden. Geen zin om nog een week te gaan zitten zenuwen
pi_66391307
quote:
Op maandag 23 februari 2009 17:45 schreef NieTTus het volgende:

Menstruatie is al onderweg!!! auw! Dus morgen bellen voor nieuwe poging! Ben benieuwd of die weer doorgaat. Hoop het wel! Ben in elk geval blij dat mijn lichaam niet zoals na de eerste ivf toen (maarja hormonen) 8 weken op een menstruatie laat wachten

Heb toch lekker gewerkt vandaag, en mijn leidinggevende liet nog even vallen dat ze zoveel bewondering voor me heeft. Ze verwachtten niets van me vandaag en juist daardoor ben ik de dag heerlijk doorgekomen.

Gisteren genoeg gebaalt! Vooruit kijken maar weer

Mijsje, dat zijn goede eerste stappen, eerst maar eens uitsluiten of dat het niet is! Spannend!!

hmmm, balen dat het zo zeer doet met je menstruatie! Maar fijn dat het op tijd komt, en dat je door kunt gaan. Hoop dat de nieuwe poging wel door zal gaan! (en dan hoop ik dat we gauw allebei twee streepjes hebben en dan toch naar Z&G kunnen gaan...)
Ik ben heel benieuwd naar de uitslag van het onderzoek. er zitten wel problemen met zwangerschap in zijn familie, dus het zou kunnen... maar het kan ook heel goed bij mij liggen aangezien ik in september ben geopereerd aan een vleesboompje in mijn baarmoeder... maar eens afwachten dus... moeilijk!
quote:
En mag ik nog eens zeggen dat ik dit topic, en vooral de mensen die erin zitten/meelezen & meesteunen, GOUD waard vind!?
absoluut! hier en in het "wachten op een tweede streepje" topic! Doet me heel goed!
pi_66392237
NieTTus
Mama van Isa en Ties
pi_66393009
bah NieTTus, wat een domper. heel veel sterkte!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 07:30:56 #100
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66397463
* Asyniur duimt stiekem toch voor CP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')