Whehehe, dit hele topic is naar en stom voor de mensen die er mee te maken hebben en graag kindjes willenquote:
En je punt is?? Flikker op hier als je geen zinnig woord te zeggen hebt!quote:Op zondag 22 februari 2009 09:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Whehehe, dit hele topic is naar en stom voor de mensen die er mee te maken hebben en graag kindjes willen
En ik... heb nooit een positieve zwangerschapstest gehad. Alleen de bloedtest was positief en daarna durfde ik niet meer te testen.quote:Op zondag 22 februari 2009 10:27 schreef RockabeIIa het volgende:
NieTTusik hoop dat je gewoon wat later grote hoeveelheden HCG aan maakt (net als ik, en duizenden anderen)
Ik moest hier (voor mezelf) toch eventjes wegblijven. Ik bleef wel volgen en meeduimen voor iedereen hier, maar het was soms nogal confronterend. En als er nu eens iets is wat ik de laatste tijd doe, is het wel confrontaties uit de weg gaan (toch op dat gebiedquote:Op zondag 22 februari 2009 15:24 schreef SilkTie het volgende:
Leonieke, ik vroeg me al af waar je gebleven was ... waar sta je nu in het proces? Sorry, ik ben er niet helemaal bij gebleven. Is er al een behandelplan? Ook voor jou![]()
![]()
ja, zo klinkt het, en dat is goed.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:09 schreef NieTTus het volgende:
En Slaapmeis... maar heb jij voor de bloedtest nog wel zelf getest???
klinkt dit als toch nog wat hoop krijgen??![]()
Ik wil nog even de tweede afspraak afwachten.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:52 schreef NieTTus het volgende:
Als je geen goed gevoel hebt bij die dokter, kun je dan niet om een andere vragen? Lijkt me wel essentieel....
nog niet wanhopen als het nog niet nodig is..quote:Op zondag 22 februari 2009 19:17 schreef NieTTus het volgende:
Kan vanaf 8 uur, en dan rond half 2 bellen voor de uitslag (ondragelijk, alhoewel dat nu meevalt.. in mijn achterhoofd weet ik stiekem de uitslag al...)
Niet voor die poging. Ik kreeg overstimulatie en was zo ziek als een hond ervan. Na de bloedtest heb ik wel getest, maar die waren allemaal negatief. Ik heb dus echt nog nooit een positieve zwangerschapstest gehad, ook niet toen ik zwanger was.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:09 schreef NieTTus het volgende:
En Slaapmeis... maar heb jij voor de bloedtest nog wel zelf getest???
klinkt dit als toch nog wat hoop krijgen??![]()
Goeiemorgenquote:Op zondag 22 februari 2009 16:42 schreef mijsje het volgende:
en vandaag snap ik pas dat SilkTie in Israel woont...![]()
Ik woon hier omdat ik mij hier thuis voel.quote:is dat vanwege het bedrijf waarvoor je werkt(e) of vanuit geloofsovertuiging? (je wist zoveel van het jodendom af...) of weet je veel van het jodendom af omdat je daar woont?oh jee, ik draaf weer door
maar ja, het is niet dat het belangrijk voor mij is, dus als ik te persoonlijk doe, lees dan maar over me heen...
Ik heb nog altijd niet op de weegschaal gestaanquote:Op maandag 23 februari 2009 08:06 schreef miss_sly het volgende:
NieTTus, ik denk aan je![]()
leonieke, is het nog gelukt om af te vallen?
Niet om je nou gemeen tegen te spreken ofzo, maar het gaat niet enkel om de suiker die je uit een pak in je mond stopt, maar om suiker die in alles verwerkt zit, en bovenal : koolhydraten!!!quote:Op maandag 23 februari 2009 08:42 schreef leonieke het volgende:
Mja, wat eet ik nog van suiker? We wonen nu bijna twee maand in ons huis en het pak suiker dat ik toen heb gekocht is nog altijd niet geopend(maar daar doe ik niets speciaals voor ofzo)
Er zal effectief wel suiker zitten in de dingen die ik eet (die twee lepels nesquick per dag, dat beetje confituur (Effi uiteraard), die stukken fruit, dat magere yoghurtje, ...) maar het is niet dat ik nog ergens anders suiker aan toevoeg ofzo. Maar zoals ik zei: dat heb ik ook nog nooit gedaan eigenlijk
k*tquote:Op maandag 23 februari 2009 11:38 schreef NieTTus het volgende:
Nul HCG gevonden
Hopelijk breekt mijn menstruatie snel door, dan gaan we weer naar de volgende ronde!
quote:Op maandag 23 februari 2009 06:04 schreef SilkTie het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
[..]
Ik woon hier omdat ik mij hier thuis voel.
Vanaf 17-zoveel woont mijn familie al in Nederland, ikzelf ben in Israel geboren maar in Nederland opgegroeid. Toch bleef de heimwee (de bergen, de zon
) en een paar jaar geleden heb ik mijn biezen gepakt. Nog altijd geen spijt van
!
hmmm, balen dat het zo zeer doet met je menstruatie! Maar fijn dat het op tijd komt, en dat je door kunt gaan. Hoop dat de nieuwe poging wel door zal gaan! (en dan hoop ik dat we gauw allebei twee streepjes hebben en dan toch naar Z&G kunnen gaan...)quote:Op maandag 23 februari 2009 17:45 schreef NieTTus het volgende:![]()
![]()
Menstruatie is al onderweg!!!auw! Dus morgen bellen voor nieuwe poging! Ben benieuwd of die weer doorgaat. Hoop het wel! Ben in elk geval blij dat mijn lichaam niet zoals na de eerste ivf toen (maarja hormonen) 8 weken op een menstruatie laat wachten
Heb toch lekker gewerkt vandaag, en mijn leidinggevende liet nog even vallen dat ze zoveel bewondering voor me heeft. Ze verwachtten niets van me vandaag en juist daardoor ben ik de dag heerlijk doorgekomen.
Gisteren genoeg gebaalt! Vooruit kijken maar weer
Mijsje, dat zijn goede eerste stappen, eerst maar eens uitsluiten of dat het niet is! Spannend!!![]()
absoluut!quote:En mag ik nog eens zeggen dat ik dit topic, en vooral de mensen die erin zitten/meelezen & meesteunen, GOUD waard vind!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |