Niet om je nou gemeen tegen te spreken ofzo, maar het gaat niet enkel om de suiker die je uit een pak in je mond stopt, maar om suiker die in alles verwerkt zit, en bovenal : koolhydraten!!!quote:Op maandag 23 februari 2009 08:42 schreef leonieke het volgende:
Mja, wat eet ik nog van suiker? We wonen nu bijna twee maand in ons huis en het pak suiker dat ik toen heb gekocht is nog altijd niet geopend(maar daar doe ik niets speciaals voor ofzo)
Er zal effectief wel suiker zitten in de dingen die ik eet (die twee lepels nesquick per dag, dat beetje confituur (Effi uiteraard), die stukken fruit, dat magere yoghurtje, ...) maar het is niet dat ik nog ergens anders suiker aan toevoeg ofzo. Maar zoals ik zei: dat heb ik ook nog nooit gedaan eigenlijk
k*tquote:Op maandag 23 februari 2009 11:38 schreef NieTTus het volgende:
Nul HCG gevonden
Hopelijk breekt mijn menstruatie snel door, dan gaan we weer naar de volgende ronde!
quote:Op maandag 23 februari 2009 06:04 schreef SilkTie het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
[..]
Ik woon hier omdat ik mij hier thuis voel.
Vanaf 17-zoveel woont mijn familie al in Nederland, ikzelf ben in Israel geboren maar in Nederland opgegroeid. Toch bleef de heimwee (de bergen, de zon
) en een paar jaar geleden heb ik mijn biezen gepakt. Nog altijd geen spijt van
!
hmmm, balen dat het zo zeer doet met je menstruatie! Maar fijn dat het op tijd komt, en dat je door kunt gaan. Hoop dat de nieuwe poging wel door zal gaan! (en dan hoop ik dat we gauw allebei twee streepjes hebben en dan toch naar Z&G kunnen gaan...)quote:Op maandag 23 februari 2009 17:45 schreef NieTTus het volgende:![]()
![]()
Menstruatie is al onderweg!!!auw! Dus morgen bellen voor nieuwe poging! Ben benieuwd of die weer doorgaat. Hoop het wel! Ben in elk geval blij dat mijn lichaam niet zoals na de eerste ivf toen (maarja hormonen) 8 weken op een menstruatie laat wachten
Heb toch lekker gewerkt vandaag, en mijn leidinggevende liet nog even vallen dat ze zoveel bewondering voor me heeft. Ze verwachtten niets van me vandaag en juist daardoor ben ik de dag heerlijk doorgekomen.
Gisteren genoeg gebaalt! Vooruit kijken maar weer
Mijsje, dat zijn goede eerste stappen, eerst maar eens uitsluiten of dat het niet is! Spannend!!![]()
absoluut!quote:En mag ik nog eens zeggen dat ik dit topic, en vooral de mensen die erin zitten/meelezen & meesteunen, GOUD waard vind!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |