Mja, dankzij mijn jarenlange (

) ervaring met diëtisten weet ik ongeveer wat mag en wat niet mag. Maar ik zal me zeker nog wel eens verdiepen in de OP van het dieet-topic
Eén pluspuntje misschien? Ik ben opeens donderdagavond ongesteld worden (na 62 dagen). Ik heb er geen flauw idee van of het er iets mee te maken heeft, maar de duivels zijn dus toch toegekomen. En I know, een cyclus van 62 dagen betekent idd dat ik geen eisprong heb gehad, maar tot nu toe is het altijd zo geweest dat als hormonen niet aansloegen er ook niets gebeurde (na 6 maand wachten op de duivels moest ik van de gyn bv terug aan de pil).
Het kan volgens mij alleszins maar aan twee dingen liggen: het onderzoek dat ze uitgevoerd hebben (maar de dokter zei me dat je geen bloeding krijgt van zo'n onderzoek) of het sporten. Laat ik mezelf dan maar even voor de gek houden en het op het sporten steken
En echt, max twee stukken fruit (ik kom van geen

), geen fruitsap, zo vaak mogelijk 's middags warm eten, zo weinig mogelijk conserven (maar dat lukt niet altijd), ... Maar ik blijf er ook wel bij het nog een beetje leefbaar moet blijven (en echt, ik wil héél veel doen om zwanger te worden) maar dat is net zoals andere mensen het roken en het drinken ook niet willen laten tot ze zwanger zijn