abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66024178
Vervolg van: Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat deel 52

Welkom in het Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat- topic. Wanneer je net begint met "proberen zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het "wachten op het 2e streepje" - topic.

Handige Linkjes
Freya
Foliumzuur
KI en IUI
IVF

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

basimah
PCOS - vijfde poging hormoonstimulatie puregon +pregnyl tot op heden nog geen resultaat.

CrazyPrincess
PCOS. Maart 2008 begonnen met Clomid. Na drie keer (1x50, 2x50, 3x50) proberen zonder resultaat in juli een LEO gehad die uiteindelijk ook geen resultaat bleek te hebben. In december weer een poging met Clomid gedaan (1x50, weer zonder resultaat). Eind januari begonnen met injecties Gonal-f en dit heeft wel resultaat. 16 februari eerste IUI.

Leonieke
PCOS - intakegesprek fertiliteitscentrum UZ Brussel op 20 januari 2009 (bezig sinds 02-2008)

NieTTus
Gestopt met de pil in 2002... 2004: eileiders verwijderd. 2 ivf-en gehad. Helaas beide mislukt. 6 cryo's over 2 rietjes verdeeld. Al 4 cancels voor een cryo terugplaatsing gehad, omdat er geen plek was in zkh.

Vlindur
Vlindur, in maart 2007 laatste prikpil gehad. In januari 2008 ongesteld. Na soms hele maanden ongesteld door gestuurd naar de gynaecoloog. Blijkt PCOS te hebben. Sinds juli 2008 aan de Clomid. Zonder resultaat in april terug komen.

Saffier
Na Tobias (2005) niet meer aan de anticonceptie gegaan. In oktober 2008 de gyn wegens uitblijvende zwangerschap. Lichte PCOS geconstateerd (maar geen belemmering voor zwangerschap) en zeer eigenwijze zwemmers. Maart terug naar gyn voor uitslagen onderzoeken en behandelplan IVF/ICSI.

[ Bericht 4% gewijzigd door BE op 02-03-2009 18:11:37 ]
pi_66024273
zo wat gaat dit topic hard, haha maar gelukkig wel veel positieve berichtjes

Vlindur: waarom heb je zo'n groot follikel nu en is ie vanzelf gesprongen als je op controle moet? En dan 3x pregnyl spuiten... ik snap eerlijk gezegd niet zo goed hoe ze te werk gaan bij jou???
pi_66024744
Ik gooi ze er weer even in hoor en hoop zooo dat dit weer een heel positief topic gaat worden!!!

Crazy, wat een topnieuws!! Folikels kunnen inderdaad ook leeg zijn, maar alle 4 leeg zou me heeeeeel erg raar lijken! Lekker ff een potje janken, dat kan je héél erg goed doen! Op naar de IUI en als ik over 1.5 week de streepjes heb, kunnen vlindur en jij 2 weken later volgen!!

Dit topic gaat zóoooo leeglopen
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
  vrijdag 13 februari 2009 @ 16:28:20 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66025638
Ik doe nog even een voor Basimah hoor... echt rot dat het niet wil vlotten.

En uiteraard nog even flink voor de positive flow!
pi_66026502
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 15:55 schreef wilmadonna het volgende:
zo wat gaat dit topic hard, haha maar gelukkig wel veel positieve berichtjes

Vlindur: waarom heb je zo'n groot follikel nu en is ie vanzelf gesprongen als je op controle moet? En dan 3x pregnyl spuiten... ik snap eerlijk gezegd niet zo goed hoe ze te werk gaan bij jou???
Mijn folikels zijn nu ruim 36 mm en nog niet gesprongen. Maandag kijken of ie weg is en dan een bloedtest om te kijken of hij wel goed is gesprongen (dat het niet goed is gegaan wil ook nog wel gebeuren)

Dan omdat ik al zo 'lang' bezig ben (2 jaar in maart) gaan we puregon doen om de eitjes te laten springen zodat we gerichter kunnen sexen, Om eerlijk te zijn wil dat de laatste maanden niet zo geweldig meer
En als dat 3 ronde's geen effect heeft gaan we over op inseminatie.

Zo wel duidelijk?

CrazyP wat super!!

Ik ben weer wakker en ik ben brak Nu eerst maar es douchen..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_66047870
Meiden ik gun het jullie ontzettend!!

En een voorzichtige TVP.. Na negatieve test 22937 moet ik maar eens onder ogen zien dat het hier niet gaat lukken zonder hulp. Verdorie wat gemeen zeg.
Het was voor mij een huge step om hier te gaan schrijven, maar in het andere topic hoor ik ook al tijden niet meer thuis.
En dit jaar wordt gewoon ons jaar, punt! Dus misschien dat we toch die molen maar in moeten stappen.
Dus.. voorzichtig start ik hier met meeschrijven..

Liefs Again
* Die in een -iedereen wordt zwanger behalve ik- bui is *
pi_66047985
Ach, Again toch. Ik had zo gehoopt je ineens met een geweldige positieve test terug te zien komen.
Ik kan me voorstellen dat het lastig is om te realiseren dat het moeilijk gaat. Dat is niet wat je verwacht en hoopt als je heel blij begint aan het project 'kindje maken'. Voorzichtig welkom hier dan en doe maar lekker een baal- en huildag hebben hoor
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_66048040
Again, ook maar helaaaaas welkom hier
Wat Miss idd zegt, het had zo fijn geweest als je je met positieve test had kunnen melden!

Wees welkom hier, stort je hart uit. Daar is dit topic voor, voor de lach, de frustratie en de traan! En hopelijk vind je wat steun bij ons!

en die bui is zó herkenbaar! Gooi het er maar even lekker uit, en daarna weer vooruit kijken hoor!!
pi_66048057
Thanks meiden! Idd helaas dat het nodig is, hier meeschrijven, maar ach iig mensen die me begrijpen
En huilen kan ik allang niet meer.. Ben gewoon boos

En hopelijk waren alle plaatsen bezet in dit topic en moet er heel snel iemand anders uit! Anders too crowded
pi_66048094
Och Again....
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_66048138
Ook boos zijn hoort erbij!! Wel toelaten! En het is ook stom en oneerlijk!

eigenlijk is het de bedoeling dat we met zijn allen verkassen, binnen nu en zegge een maand of 2!!!!!
pi_66048217
Deal! Haha
pi_66049073
Again
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_66049084
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 09:34 schreef Again het volgende:
Thanks meiden! Idd helaas dat het nodig is, hier meeschrijven, maar ach iig mensen die me begrijpen
En huilen kan ik allang niet meer.. Ben gewoon boos

En hopelijk waren alle plaatsen bezet in dit topic en moet er heel snel iemand anders uit! Anders too crowded
Ik vind het wel heel stoer van je dat je toch de eerste stap in dit topic hebt gezet. Ondertussen met rustig de MMM in gaan kun je gewoon spontaan zwanger raken. Mij gaf het juist rust omdat ik wist dat we er alles aan deden.

Niet dat ik het hoop natuurlijk, maar als je er pas na 3 of 4 jaar achterkomt dat het zonder hulp niet haalbaar is, heb je misschien spijt dat je zo lang gewacht hebt.

Dikke wat ik gun het je echt heel hard

[ Bericht 0% gewijzigd door happyme28 op 14-02-2009 13:02:34 ]
pi_66049819
Helaas welkom Again... Nooit leuk om hier nieuwe mensen te verwelkomen.

Maar nu je er toch bent: wees welkom in dit warme bad. We gaan ons best doen je (hopelijk zo kort mogelijke) verblijf hier zo aangenaam mogelijk te maken

Waar ben je boos op eigenlijk? Toch niet op jezelf he? Want als dat zo is ga ik ook nog eens heel boos op je zijn
pi_66050809
Daar heeft Crazy wel een punt, niet boos zijn op jezelf he!!!
(ik denk boos door machteloosheid??)

Pfff hier zojuist nieuws gekregen dat de oma van mijn man einde van de week niet meer gaat halen. Hij is er nu heen met zijn zus, want ik trek het niet (heel erg!) loop alleen maar te huilen. Daardoor riep mijn schoonmoeder weer dat ze zeker wist dat het raak moest zijn, want dat zij ook alleen maar liep te huilen toen ze zwanger was van manlief en later zijn zus, nog voor ze een test kon doen....

Ik ga een gat in de grond graven, en daar in liggen slapen. Tot over ongeveer 1.5 week!
  zaterdag 14 februari 2009 @ 12:56:02 #17
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66051341
Ow Again, meid... wat rot dat jij je nu toch ook hier moet melden... Hopelijk blijkt het iets vrij simpels te zijn en kan je idd nog dit jaar doorschuiven. Niks leuk dit...

NieTTus, wat een vervelend nieuws. En logisch dat je het even niet trekt, het is nogal niet een spanningsboog waar je nu in zit zeg...
pi_66052469
niettus, sterkte nu.... en probeer rustig te blijven.
pi_66052673
NieTTus bah meid wat een nieuws! Heel veel sterkte, denk aan jezelf!

Boos.. Sja.. ik weet niet op wie. Net keihard tegen de muur geschopt, maar had alleen sokken aan dus deed ongelooflijk pijn. Mn vriend stond er naast en die lachte me vierkant uit, vervolgens lagen we samen een kwartier in een deuk. Dus de sfeer is hier ook weer omgedraaid hihi. We gaan het wel redden. Dat weet ik gewoon... Moet ik me trouwens nog voorstellen?
Here we go.. 23, werk in de kraamzorg in Amsterdam, woon samen, 3 katjes, 1 vis, en sinds januari 07 gestopt met de pil.
Ook weer gedaan!
pi_66052918
Oja ik weet waar ik boos op ben. Op mn lijf! Dat het die stomme zieke spelletjes met me speelt.. Waarom overtijd? Wat is dat voor een onzin? Doe gewoon wat je moet doen en geen gezeik!
Logisch toch
pi_66055515
Niettus wanneer kreeg jij toch gewoon eens rust meid er is altijd wel wat he...
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_66057870
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 13:53 schreef Again het volgende:
Oja ik weet waar ik boos op ben. Op mn lijf! Dat het die stomme zieke spelletjes met me speelt.. Waarom overtijd? Wat is dat voor een onzin? Doe gewoon wat je moet doen en geen gezeik!
Logisch toch
Lieve Again, ik herken het maar al te goed, maar je doet er jezelf en je lichaam geen plezier maar groot onrecht mee. Echt waar, je lichaam is niet stom. Je lichaam is prachtig, geweldig en doet wat het kan. En wie weet, misschien is er wel iets in jouw lichaam waardoor het niet zo soepel werkt. Dat kan, en gelukkig kan daar veel aan gedaan worden. Als je geboren wordt met slechtere ogen zodat je een bril/lenzen moet, ben je toch ook niet boos op je ogen, en ga je gewoon naar de opticien om het te verhelpen?
pi_66057898
Is er in dit topic iemand die ovulatietesten gebruikt? Ik heb er nog 7 liggen van CB en ik gebruikt ze niet
Als niemand van hier ze wil, ga ik naar het andere topic en bied ik ze daar aan, maar ik wilde dat eerst hier doen.
pi_66058274
Nou ehm, ja! Ik wil ze wel hebben hoor, als ik de eerste ben tenminste. Super lief van je!
pi_66058431
Je bent de eerste PM me je adres maar even, doe ik ze volgende week op de post!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')