Mijn folikels zijn nu ruim 36 mm en nog niet gesprongen. Maandag kijken of ie weg is en dan een bloedtest om te kijken of hij wel goed is gesprongen (dat het niet goed is gegaan wil ook nog wel gebeuren)quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:55 schreef wilmadonna het volgende:
zo wat gaat dit topic hard, haha maar gelukkig wel veel positieve berichtjes
Vlindur: waarom heb je zo'n groot follikel nu en is ie vanzelf gesprongen als je op controle moet? En dan 3x pregnyl spuiten... ik snap eerlijk gezegd niet zo goed hoe ze te werk gaan bij jou???
Ik vind het wel heel stoer van je dat je toch de eerste stap in dit topic hebt gezet. Ondertussen met rustig de MMM in gaan kun je gewoon spontaan zwanger raken. Mij gaf het juist rust omdat ik wist dat we er alles aan deden.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:34 schreef Again het volgende:
Thanks meiden! Idd helaas dat het nodig is, hier meeschrijven, maar ach iig mensen die me begrijpen
En huilen kan ik allang niet meer.. Ben gewoon boos
En hopelijk waren alle plaatsen bezet in dit topic en moet er heel snel iemand anders uit! Anders too crowded![]()
![]()
![]()
Lieve Again, ik herken het maar al te goed, maar je doet er jezelf en je lichaam geen plezier maar groot onrecht mee. Echt waar, je lichaam is niet stom. Je lichaam is prachtig, geweldig en doet wat het kan. En wie weet, misschien is er wel iets in jouw lichaam waardoor het niet zo soepel werkt. Dat kan, en gelukkig kan daar veel aan gedaan worden. Als je geboren wordt met slechtere ogen zodat je een bril/lenzen moet, ben je toch ook niet boos op je ogen, en ga je gewoon naar de opticien om het te verhelpen?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:53 schreef Again het volgende:
Oja ik weet waar ik boos op ben. Op mn lijf! Dat het die stomme zieke spelletjes met me speelt.. Waarom overtijd? Wat is dat voor een onzin? Doe gewoon wat je moet doen en geen gezeik!
Logisch toch
Je hebt al een paar keer een veer in mijn kont gepropt, maar deze keer heb jij een hele bos verdiendquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Lieve Again, ik herken het maar al te goed, maar je doet er jezelf en je lichaam geen plezier maar groot onrecht mee. Echt waar, je lichaam is niet stom. Je lichaam is prachtig, geweldig en doet wat het kan. En wie weet, misschien is er wel iets in jouw lichaam waardoor het niet zo soepel werkt. Dat kan, en gelukkig kan daar veel aan gedaan worden. Als je geboren wordt met slechtere ogen zodat je een bril/lenzen moet, ben je toch ook niet boos op je ogen, en ga je gewoon naar de opticien om het te verhelpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |