abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66641825
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 08:20 schreef miss_sly het volgende:
Inderdaad, met pregnyl heb je ook een eisprong als je follikelgroei hebt. Dus eigenlijk zou je gewoon ongesteld moeten worden dan. Ik werd altijd 16 dagen na IUI (dus dat is 17,5 dag na pregnyl) ongesteld.
Ik zit nu op dag 15 na IUI. Ik ga goed op alle potentiele signalen letten. Ik hoop echt dat het snel gebeurd. Mag ik weer fijn prikken en alle eventuele avondafspraken afzeggen
  dinsdag 3 maart 2009 @ 08:44:05 #252
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66642068
He wat balen CP!
pi_66642268
he wat jammer CP
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  dinsdag 3 maart 2009 @ 09:37:30 #254
61183 leonieke
Dan toch?
pi_66643209
Jammer CP
Avondafspraken afzeggen? Ik dacht dat je zelf moest prikken?
pi_66643541
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 09:37 schreef leonieke het volgende:
Jammer CP
Avondafspraken afzeggen? Ik dacht dat je zelf moest prikken?
Klopt, maar ik ga die spuit niet overal mee naartoe leuren. Zeker niet naar m'n werk.
pi_66643577
He verdomme.. Ik hoopte het zo!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_66643626
We gaan gewoon met z'n allen voor een kerstkindje
pi_66643629
he balen CP!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66643668
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 09:51 schreef CrazyPrincess het volgende:
We gaan gewoon met z'n allen voor een kerstkindje
Zullen we dat doen?

Kunnen we over een paar jaar met zn allen de kerststal uitbeelden!
Maar dan moet wel dit hele topic mee, anders redden we het niet!
pi_66643675
Ik ben overigens wel erg benieuwd wat de vervolgstappen gaan zijn. Nog een keer IUI denk ik en dan tegelijk een afspraak in het UMC voor IVF/ICSI.
pi_66643708
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 09:52 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Zullen we dat doen?

Kunnen we over een paar jaar met zn allen de kerststal uitbeelden!
Maar dan moet wel dit hele topic mee, anders redden we het niet!
Nou, de kans op een meerling is hier wel groter natuurlijk
pi_66643870
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 09:53 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Nou, de kans op een meerling is hier wel groter natuurlijk
Doe maar 3 dan, dan hebben we de 3 wijzen al compleet
pi_66644931
cp, ik hoopte het zo voor je!

dan doe ik wel het kindje jezus... vind ik altijd zo schattig in de stalletjes...
pi_66645363
Lieve mensen allemaal hier

En nu niet meer miepen! Ik ben er wel klaar mee. Op naar de volgende ronde!!
pi_66646065
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 10:53 schreef CrazyPrincess het volgende:
Lieve mensen allemaal hier

En nu niet meer miepen! Ik ben er wel klaar mee. Op naar de volgende ronde!!
Goeie inzet meid!
Ik zal es ff om een nieuwe broek en mijn ketting laten maken.
Eens ff lekker shoppen en dingen kopen die ik helemaal niet nodig heb
pi_66649074
you go girls! dat is de instelling!
pi_66650908
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 12:56 schreef mijsje het volgende:
you go girls! dat is de instelling!
Volgens jouw banner moet je nu ongeveer aan de slag!!
pi_66651101
ik weet dat je er klaar mee bent CP maar alsnog: shit hee, wat jammer....

zou leuk zijn als we kerstkindjes hier zouden krijgen! Maar januari mag voor mij ook... dan krijg je de leuke datum 1001, hahaha (jaar en maand).... en dan zou 100101 nog leuker zijn (1 januari geboren)
Lijkt net computertaal en ik heb mijn via de computer leren kennen en hij heeft me een huwelijksaanzoek via de computer gedaan, dus die datum zou voor ons hardstikke leuk zijn

ohhhh ik moet nog een maandje wachten.... ben zoooo ongeduldig, haha
ben 1 maart weer ongi geworden. Sinds ik met de behandelingen bezig ben, heb ik veel meer last van een week gevoel en wat krampen als ik ongesteld ben, jullie daar ook ervaring mee?

cp: laat die maar snel komen!
pi_66651268
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 13:59 schreef wilmadonna het volgende:
ik weet dat je er klaar mee bent CP maar alsnog: shit hee, wat jammer....

zou leuk zijn als we kerstkindjes hier zouden krijgen! Maar januari mag voor mij ook... dan krijg je de leuke datum 1001, hahaha (jaar en maand).... en dan zou 100101 nog leuker zijn (1 januari geboren)
Lijkt net computertaal en ik heb mijn via de computer leren kennen en hij heeft me een huwelijksaanzoek via de computer gedaan, dus die datum zou voor ons hardstikke leuk zijn

ohhhh ik moet nog een maandje wachten.... ben zoooo ongeduldig, haha
ben 1 maart weer ongi geworden. Sinds ik met de behandelingen bezig ben, heb ik veel meer last van een week gevoel en wat krampen als ik ongesteld ben, jullie daar ook ervaring mee?

cp: laat die maar snel komen!
Medeleven is altijd welkom hoor Dank je wel

Ik heb die ervaring niet. Heb eigenlijk altijd dat weke gevoel (gehad) als ongesteld moet worden/ ben. En altijd last van m'n onderrug

Enne... een aanzoek via de computer? Hoe stel ik me dat voor? Een mailtje?
pi_66651546
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 13:52 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Volgens jouw banner moet je nu ongeveer aan de slag!!
we zijn er gisteren al mee begonnen...
een aanzoek via de pc? durfde hij het niet via zelf te vragen? maar dan is die datum idd wel leuk!
pi_66652894
Ik wilde zelf altijd op 666 trouwen, helaas is dat niet gelukt.
Ben er weer, kon geen broek vinden die degelijk zat. Wat een ergernis is dat toch altijd.
pi_66655074
irritant ja, dat gebeurt mij ook heel vaak de laatste tijd... (of ze zitten in de winkel goed, en thuis zakken ze van je kont, of ze zitten in de winkel iets te strak, maar je verwacht het nog wel uit te lopen (net als schoenen) en dat gebeurt dus niet... )
wij zijn op 8-6-7 getrouwd... niet op volgorde, maar wel opeenvolgende getallen...
pi_66655698
Ik zou ook wel op een leuke datum willen trouwen. Ook wel handig voor het onthouden

9-9-9 kan nog.. en 10-10-10.. Maar eerst maar eens afwachten voor vriendlief eindelijk es door zijn knieën gaat
  dinsdag 3 maart 2009 @ 16:11:17 #274
61183 leonieke
Dan toch?
pi_66656045
En verklaar me nu maar gek, maar wij wilden juist niet op zo'n 'leuke' datum trouwen

En dat van die kleren herken ik maar al te goed Is ook al een eeuwigheid geleden dat ik nog eens ben gaan shoppen.
pi_66657012
Ik heb een dure broek. 80 euro, (ja dat vind ik duur) en dat klote ding is aan het stukgaan bij mijn bovenbenen. omdat het altijd zo schuurt als ik loop.

En verder heb ik gewoon niet zoveel soeps. Ik heb nog 1 nette broek, maar die is me veels te groot..
pi_66659115
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 16:03 schreef Vlindur het volgende:
Ik zou ook wel op een leuke datum willen trouwen. Ook wel handig voor het onthouden

9-9-9 kan nog.. en 10-10-10.. Maar eerst maar eens afwachten voor vriendlief eindelijk es door zijn knieën gaat
Je kunt natuurlijk ook zelf door je knieen gaan
pi_66659472
Niks hoor. Ik heb hem verkering gevraagd, hij is aan de beurt, En dat weet ie donders goed
pi_66659525
Toch nog een voor cp hoor, goed dat je nu al klaar bent met het gemiep! Op naar de decemberbeebies!
pi_66659624
Hahaha Vlindur. Soms heb je momenten dat je je poot vooral niet stijf moet houden

Lief pze
En decemberbabies zijn toch veel toffer dan novemberbabies
pi_66659716
Ja maar, ik wil nog best een novemberbaby hoor.
pi_66659744
Jamaar, een vrouw hoort toch ook geen man ten huwlijk te vragen? Dat moet hij doen, met een roos in zn mond en een ring er aan!
pi_66660906
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 17:53 schreef Vlindur het volgende:
Jamaar, een vrouw hoort toch ook geen man ten huwlijk te vragen? Dat moet hij doen, met een roos in zn mond en een ring er aan!
In een luchtballon
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 17:51 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ja maar, ik wil nog best een novemberbaby hoor.
Maak er dan 1 december van
pi_66661791
Een luchtballon! Lijkt me wel uber romantisch
Alleen zit je nog met die knakker die het ding bestuurd he..
pi_66663205
Jammer, CP!

Wanneer weet jij ook alweer meer, PZE?
pi_66665341
hahah wat een discussie nu over data, hahaha
nee mijn had me express via mail ten huwelijk gevraagd en het formulier wat je in moet vullen om te trouwen (zo gaat dat hier tenminste) meteen meegestuurd. Hij heeft iets aan zijn knie (stalen pin in mijn onderbeen) en daardoor kan hij niet door de knie gaan
Maar omdat we dus via de computer elkaar ontmoet hebben (niet eens een datingsite) was het erg toepasselijk! Ach, het is gewoon ons ding...

ik moet ineens aan The 10th Kingdom denken, dat is zo'n fantasy tv serie en daarin wilt een man een aanzoek doen en die heeft een ring gekocht en die begint te zingen als je het doosje open doet, hahahaha
pi_66665533
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 19:25 schreef sombie het volgende:
Jammer, CP!

Wanneer weet jij ook alweer meer, PZE?
Dag 27 vandaag en ik had op dag 14 mijn ei. Ik test zaterdag is mijn plan. Kan ook eerder zijn dus...
  dinsdag 3 maart 2009 @ 20:21:40 #287
61183 leonieke
Dan toch?
pi_66665613
Spannend PZE! Het zou zo fijn zijn om hier weer een positieve test te zien.

Klinkt misschien grof, maar een positieve test in dit topic doet me altijd veel meer (in positieve zin) dan één in het andere topic (of het zou van bepaalde mensen moeten zijn )
pi_66669153
Ik ken het gevoel wel leonieke. Denk soms ook wel eens 'Wat loop je nou te miepen mens', als iemand gefrustreerd is als het na 1 of 2 keer niet meteen gelukt is. Maar ja, da's ook weer niet eerlijk, want voor hen is het wel oprecht frustratie... Ander referentiekader he

pze, m'n duimen draaien voor jou
  dinsdag 3 maart 2009 @ 21:49:54 #289
61183 leonieke
Dan toch?
pi_66669525
Totaal ander referentiekader idd, en ik hoop uit de grond van mijn hart dat ze nooit zullen kennismaken met het onze (en dit bedoel ik echt zonder de dramaqueen uit te hangen )
Ik denk dat het bij mij wel scheelt omdat ik eigenlijk nooit echt heb gehoopt dat het bij ons vlug ging lukken. Oké, stiekem misschien wel eens gedacht van: "ah die dokters zullen zich wel allemaal vergist hebben" maar dat was heel vlug over
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:18:07 #290
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66680012
CP ik wil je toch nog even een dikke geven en zeggen dat ik het erg jammer vind. Ik vind je positieve instelling trouwens super

en ik mocht trouwens pas op de 17e dag na de IUI testen....
Make love, not war ☮
pi_66682383
Leonieke veel succes vandaag!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_66687131
Thanks Diaan

Ben overigens vandaag ongesteld geworden (16 DPO). Vanmorgen vroeg was er nog niets aan de hand. merkte om een uur of 9 dat ik ongesteld werd en nu heb ik enorme zeur in m'n onderrug
  woensdag 4 maart 2009 @ 13:12:03 #293
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_66687244
CP wat bedoel je met dpo? Ik zit te verzinnen maar kom tot niets zinnigs. Balen van je rugpijn, hopelijk is het snel over!
Leonieke succes, hoop dat je een prettig gesprek hebt en er wat wijzer van wordt!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_66687430
Dagen Post Ovulatie misschien?
pi_66688471
Inderdaad: Days Post Ovulation.

Weet ik voor de volgende keer dat ik pas dag 17 hoef te gaan testen
  woensdag 4 maart 2009 @ 14:07:23 #296
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_66689499
Ik had wel verzonnen dat het zoveel dagen na ovulatie moest zijn, maar omdat ik niets bij de afkorting kon bedenken dacht ik dat ik helemaal fout zat maarrrr we hebben ook nog zoiets als Engels natuurlijk
Ik hoop dat je de volgende keer gewoon op dag 14 een positieve test kan laten zien hier
Ylana
pi_66689580
en latijns.
  woensdag 4 maart 2009 @ 14:13:43 #298
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_66689729
én Latijns

ik ga maar verder hier, wat nuttigs doen
Ylana
pi_66690302
Heel kort ff update geven: gesprek is beter verlopen dan de vorige keer. Althans ik heb er een beter gevoel aan overgehouden ondanks het feit dat de dokter eventjes terloops meldde dat ik last ga krijgen van mijn schildklier later (dan heb ik het gesprek maar eventjes stilgelegd en wat meer informatie gevraagd )

Op 1 april heb ik nu een afspraak bij de verpleegster die mij zal uitleggen hoe de stimulaties zullen gebeuren (wanneer en hoeveel inspuitingen, wanneer controles, ...). En dan wordt er gestart met kunstmatige inseminatie (nog geen ivf dus) in de volgende cyclus (ik denk dat ze die gaan moeten opwekken aangezien ik normaalgezien geen cyclus heb). De dokter wou mij nog geen uitleg geven omdat er nog een aantal resultaten ontbraken van het bloed dat ze vandaag geprikt hadden. Maar hij sprak over drie medicijnen:
- iets om de eierstokken te verbeteren, heeft ook iets te maken met diabetes ofzo (naam vergeten)
- menopur
- pregnyl

Voorlopig sprak hij van 6 stimulaties en als het dan niet gelukt is: ivf. Als natuurlijk na 3 stimulaties blijkt dat het totaal geen effect heeft, zou er vlugger overgestapt worden naar IVF.

Het sperma van mijn man zag er goed uit (er ontbrak nog één resultaat, maar al de rest was al in orde).

Toch een beetje een teleurstelling: ik had stiekem gehoopt dat er toch iets ging gebeurd zijn in mijn eierstokken aangezien ik twee weken geleden opeens ongesteld was geworden, maar dat is duidelijk niet het geval.
  woensdag 4 maart 2009 @ 14:41:02 #300
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_66690911
Leonieke, balen inderdaad dat er niks gebeurd is van binnen.... máár wel fijn dat er nu in ieder geval meer uitzicht is op de behandeling!

CP; goed hoor, jouw positieve instelling!
**Life is e@sier with your eyes closed**
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')