Hoe noem je het?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:15 schreef zatoichi het volgende:
Madagascar!
En dat grenst aan niemand, maar jullie mogen wel in mijn land vakantie komen vieren!
Oh, en Ghana heet vanaf nu Verdomd Stoffig Land. Niet dat Ghana nou bestaat uit woestijn, maar ach.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:16 schreef Stofje het volgende:
Ghana. Ik heb me altijd één gevoeld met het Ghanese volk.
Niet, bij deze zijn al je boten gezonken!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:18 schreef hierissieweer het volgende:
Blankes-staat heeft boten met kanonnen uitgevonden. En valt Fokland binnen
Blankes-Staat heeft reparatie middelen uitgevonden en valt alsnog Fokland binnenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:20 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Niet, bij deze zijn al je boten gezonken!
Over 5 minuten ben je het al weer kwijt...quote:
Tssk niet weer proberen (net opt ijdquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:21 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Blankes-Staat heeft reparatie middelen uitgevonden en valt alsnog Fokland binnen
Je mag alleen aangrenzende landen aanvallen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:24 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Over 5 minuten ben je het al weer kwijt...
Blankes-Staat gaat in ruststand en tekent een vredes-pact met Fokland en al zijn buren (behalve Soviet-unie)quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:26 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Tssk niet weer proberen (net opt ijd)
Het is een goede zaak dat jij online bent, Stofje.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:26 schreef Stofje het volgende:
Mijn volkslied:
Wij zijn negers
We zijn wat zwart
Wij gaan direct naar de gevangenis
En gaan niet langs start
Wij willen ons leven beteren
Voor Stofje, onze president
Onze held, onze leider
En bovenal een mooie vent
Wij halen het vuil op
Blussen elke brand
En dat doen wij enkel en alleen
Voor het Verdomd Stoffige Land.
Zo op het kaartje te zien zijn de 2 staten in zuidafrika al geannexeerdquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:27 schreef zatoichi het volgende:
Als iemand nou lesotho neemt, hoef je het alleen maar tegen hierissieweer te verdedigen (maar die is wel vedomd actief)
Prima, dan mag je gratis gebruik maken van mijn stranden en hotels!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Blankes-Staat gaat in ruststand en tekent een vredes-pact met Fokland en al zijn buren (behalve Soviet-unie)
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:28 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Prima, dan mag je gratis gebruik maken van mijn stranden en hotels!
Neequote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:30 schreef hierissieweer het volgende:
Ik heb de Soviet-Unie veroverd, maar in ene is die verplaatst!? Heb ik nu nog wel recht op dat stukkie land?
Jammerquote:
And counting....quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:31 schreef hierissieweer het volgende:
Blankes-staat valt op de valreep nog MOZAMBIQUE! binnen
quote:Al die Blankes willen slapen
Is val de paaslanden binnenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik wil Lesotho en noem het Ohtosel!
Ja, maar ik heb Mozambique.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mozambique is voor negers met een kleine piemel.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:34 schreef Quir het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb Mozambique.
Ik bedoel, kom op.
Mozambique.
Hoe stoer is dat?!
En je hebt nog net op tijd gereageerd, zie de spelregels. Alert blijven hè.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:34 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik bedoel, kom op.
Mozambique.
Hoe stoer is dat?!
Nee.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Is val de paaslanden binnen
Helaas ben je het kwijt. Ik verander de naam MOZAMBIQUE! naar Zatoichiquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:34 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik bedoel, kom op.
Mozambique.
Hoe stoer is dat?!
Dacht dat het een reactie moest wezen op de aanval...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:36 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
En je hebt nog net op tijd gereageerd, zie de spelregels. Alert blijven hè.
Vrede sluiten dan maar?quote:
quote:al die blankes eisen hun vakantieland Zatoichi, want varen naar Fokland is te ver!
Hoe stelde je je dat voor dan? De spelregels zijn nog mogelijk nog onderhandelbaar, dit topic is experimenteel.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dacht dat het een reactie moest wezen op de aanval...
Maak er 'n kruis van.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:35 schreef MASD het volgende:
De vlag van mijn land:
[ afbeelding ]
Zie mijn volk eens gelukkig zijn.
[ afbeelding ]
Nee, ik val je aan. Counterattack!!1quote:
Ik vind dat de aangevallen partij moet zeggen: "Stop, stomme neger. Dit is míjn land! Blijf er vanaf, boef!"quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:40 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Hoe stelde je je dat voor dan? De spelregels zijn nog mogelijk nog onderhandelbaar, dit topic is experimenteel.
Zoals Zatoichi en Paaskonijn net deden.Gericht andwoorden op de aanval... (Maar dan afspreken dat de aanval geqoute wordt...)quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:40 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Hoe stelde je je dat voor dan? De spelregels zijn nog mogelijk nog onderhandelbaar, dit topic is experimenteel.
Dat er in jouw land stomme negers wonenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vind dat de aangevallen partij moet zeggen: "Stop, stomme neger. Dit is míjn land! Blijf er vanaf, boef!"
Dat staat hem vrij natuurlijk. Ik heb de regels nu trouwens wat minder ambigu opgesteld trouwens.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vind dat de aangevallen partij moet zeggen: "Stop, stomme neger. Dit is míjn land! Blijf er vanaf, boef!"
Je troepen zijn te klein, eerst even paas-hazen en dan kun je met je kinder-leger terug komen!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, ik val je aan. Counterattack!!1
Fokland reageert met:quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:39 schreef hierissieweer het volgende:
nieuws bericht uit de Blankes-Courant
[..]
Afrika erkent jouw aanwezigheid op het continent niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:42 schreef DABAMaster het volgende:
Hey Intxaurraga, waarom sta ik nog niet op de kaart met DMmië?
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je troepen zijn te klein, eerst even paas-hazen en dan kun je met je kinder-leger terug komen!
Eerlijk geconfisqueerd!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:43 schreef Stofje het volgende:
[..]
Afrika erkent jouw aanwezigheid op het continent niet.
Ons Palingen beAIDSen jullie allemoal!1!11quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:43 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik val Droge Paling Land binnen.
Jammer maatje, MOZAMBIQUE! ligt nog steeds in mijn handen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Zoals Zatoichi en Paaskonijn net deden.Gericht andwoorden op de aanval... (Maar dan afspreken dat de aanval geqoute wordt...)
Heb ik nu dit land erbij? Heb 1136 er niet op zien reageren.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:40 schreef JJH het volgende:
De ikrenharderdanjouwers rennen met een rotgang naar 1136 toe en planten de vlag van ikrenharderdanjouw-land midden op het marktplein van de hoofdstad van 1136 neer!
Ikrennharderdanjou-land neemt 1136 over!
Jij ook hier?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ons Palingen beAIDSen jullie allemoal!1!11
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:42 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Dat staat hem vrij natuurlijk. Ik heb de regels nu trouwens wat minder ambigu opgesteld trouwens.
Nee, want je grenst niet aan mij.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb ik nu dit land erbij? Heb 1136 er niet op zien reageren.
Hij moet ook wakker blijven, hè, om de geplande overnames in de gaten te houden.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:45 schreef Broekpaling het volgende:
TS heeft zich een klus op de nek gehaald, boh.![]()
Maar het overzicht blijft er zo wel.
De blackes-Courantquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:43 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Fokland reageert met:
Tijd voor een brug of tunnel!
quote:Al die blankes vinden dat Mozambique! Geannexeerd moet worden en vanaf dan Zatoichi gaat heten. Vandaar dat Blankes-staat nogmaals Mozambique binnenvalt
Ja? Oke danquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:46 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nee, want je grenst niet aan mij.
Ons Palingen zijn ook kannibalen en eten de vijand op. HAP!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:45 schreef DABAMaster het volgende:
* DABAMaster valt droge paling land binnen
is dit een dreigement?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
helaas ben je de enige die ik kan aanvallen
![]()
![]()
Hey. Co-op?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ons Palingen zijn ook kannibalen en eten de vijand op. HAP!
Of hij plaats een post PAUZE TOT TS WEER WAKKER ISquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Hij moet ook wakker blijven, hè, om de geplande overnames in de gaten te houden.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:48 schreef zatoichi het volgende:
Ah dan gaat Fokland alvast een bouwen aan een burg! En moet er een weg komen van Zatoichi naar Blankes-staat.
Dan heb ik zo dus Paling dinges veroverdquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:48 schreef Intxaurraga het volgende:
Extra regeltje voor de duidelijkheid: als je een aanval wil counteren moet je die persoon quoten (nog altijd binnen de daarvoor gestelde tijd)
Voorts vraag ik me af waarom ik met mijn slome pc aan dit soort dingen begin
Nope.quote:
Omdat je een toffe user bent met goede ideeën.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:48 schreef Intxaurraga het volgende:
Extra regeltje voor de duidelijkheid: als je een aanval wil counteren moet je die persoon quoten (nog altijd binnen de daarvoor gestelde tijd)
Voorts vraag ik me af waarom ik met mijn slome pc aan dit soort dingen begin
We bundelen onze krachten zodat we een groter bereik hebben.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Enig idee hoever jullie weg wonen?
Volgens mij heb ik het ondertussen al veroverdquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:51 schreef DABAMaster het volgende:
* DABAMaster valt droge palingland opnieuw binnen
Negers en draadloos, dat was een goeie!!1!1quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:51 schreef Quir het volgende:
[..]
We bundelen onze krachten zodat we een groter bereik hebben.
Heel niet waar, hij quotte je.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:50 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dan heb ik zo dus Paling dinges veroverd
Nee, ik heb jullie super AIDS gegeven.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:52 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het ondertussen al veroverd
Excuses voor mijn faal.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:52 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Heel niet waar, hij quotte je.
Technisch gezien hebben ze ook geen draadjes.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Negers en draadloos, dat was een goeie!!1!1
Jammer. Had gehoopt door de verwarring de boel te kunnen claimenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:52 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Heel niet waar, hij quotte je.
Potverork!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:51 schreef DABAMaster het volgende:
* DABAMaster valt droge palingland opnieuw binnen
Nop! spermacellen tellen niet!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:52 schreef Paaskonijn het volgende:
Nu val ik dus wel Zuid-Afrika binnen.
Zitten de Japanners ook al in Afrika?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:53 schreef hierissieweer het volgende:
nanibie is van mij en Blankes-staat veranderd de naam in: Zatoichi
quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zitten de Japanners ook al in Afrika?
quote:Vanwege enorme drukte op de plaatselijke markt, heeft heerser Tree besloten om het land DMmië te veroveren.
* DABAMaster laat het water reageren met een giftige stof en roeit heel dat landje uit;)quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:55 schreef Tree het volgende:
Ah, weer een nieuwe tekstbericht uit het Woeswaterjournaal:
[..]
Heul niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:55 schreef Broekpaling het volgende:
Ons Palingen schijten 1136 van de kaart.*
Blankes Courantquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:52 schreef zatoichi het volgende:
Vanaf 01:00 happy hour in Fokland; elk tweede drankje gratis
(We accpeteren alleen geen geld uit zimbabwe)
quote:Al die blankes gaan tegenwoordig liever naar Zatoichi op vakantie, want ons kent ons. Nu alleen Zatoichi etnisch zuiveren van al die Mozambikanen
Scopt 'm eruitquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:57 schreef DABAMaster het volgende:
* DABAMaster doet een aanval op puinhoop
Zandstoooorm!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:57 schreef Wombcat het volgende:
En ik val de grote woestijn met water in het midden aan.
* Silenoz pleurt een emmer water over DABAMasterquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:56 schreef DABAMaster het volgende:
* DABAMaster valt gelijk water-putanie binnen
Weet je wat dan val ik zou wel aan.quote:
Dôh, dus bij deze neem ik ook Zimbabwe mee. Die noem ik -grblgrbl.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Kan je ook leegstaande landen overnemen?
nop, denk ikquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Dat doen we dus mooi niet, MASD!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:58 schreef MASD het volgende:
Ik van wagrblgrblgrbl en us of onz aan.
Weet je dan faal je.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:58 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Weet je wat dan val ik zou wel aan.
Blankes-staat zoekt lebensraum in Paasland.
Zatoichi valt Vincantie homo aan.quote:
Jammerquote:
Verwacht je enige tegenstand dan?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Dat kan heul niet mn land staat nog niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:59 schreef DABAMaster het volgende:
* DABAMaster valt turkije binnen
En waterpuritanie
Dooooorst!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:59 schreef Broekpaling het volgende:
Wij droge Palingen leggen dat veulste vochtige Water Putanie droog.*
Dat zij er al 3 of 4?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:00 schreef Wombcat het volgende:
* Wombcat valt waterpuritanië binnen
quote:
het hoeft niet te staan, het is verklaard.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat kan heul niet mn land staat nog niet.
TEGENAANVALLl ENZOU
DAN HEB JE NU VERLOREN 111!!11!!! JE LAND IS WEER BLANCO.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:00 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
het hoeft niet te staan, het is verklaard.
En dat slaat precies op?...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:01 schreef xminator het volgende:
[..]
DAN HEB JE NU VERLOREN 111!!11!!! JE LAND IS WEER BLANCO.
opgesodemietert.. nou ben ik het zatquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:59 schreef DABAMaster het volgende:
* DABAMaster valt turkije binnen
En waterpuritanie
*tegenaanval afweert enzo*quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat kan heul niet mn land staat nog niet.
TEGENAANVALLl ENZOU
quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:14 schreef Intxaurraga het volgende:
En heb je dan ook spelregels, waarde Intx? Yeh, voorlopig heb ik er ééntje: je kunt je rijk uitbreiden door een land dat al door iemand anders geclaimd is binnen te vallen. Dit land moet dan wel aan het land van waaruit je aanvalt grenzen. Als de bezitter van het land dat je aanvalt niet binnen vijf minuten een reactie geplaatst heeft, waarin deze user de aanvaller quote, heb je het land veroverd. Als de bezitter wél binnen deze tijd reageert, is het land van waaruit je aanvalt weer blanco.
Als je nou per 5 of 10 of 15 etc minuten PAUZE post of whatever om de standen te verwerken?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:02 schreef Intxaurraga het volgende:
Een land per user, kinders. En laat het even weten als je een ´geldige bingo´ hebt, dit is totale chaos voor mij.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als je nou per 5 of 10 of 15 etc minuten PAUZE post of whatever om de standen te verwerken?
Voorlopig probeer ik het zo wel te rooien. Staakt het vuren werkt niet in Afrika.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als je nou per 5 of 10 of 15 etc minuten PAUZE post of whatever om de standen te verwerken?
*ook eruit schopt*quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:05 schreef Tree het volgende:
* Tree valt Puinhoop aan en hernoemt het Kamojgia
Van waaruit val je het aan (wie ben je ook alweer)?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:05 schreef Tree het volgende:
* Tree valt Puinhoop aan en hernoemt het Kamojgia
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:04 schreef Silenoz het volgende:
Zo, iedereen weer opgeplaurt hier...
* Silenoz vult de putten weer bij
En donequote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:59 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Zatoichi valt Vincantie homo aan.
En dan zeg er ook bij dat jij pas weer gaat tellen vanaf het moment dat jij PLAY GAME post ofzo?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:05 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Voorlopig probeer ik het zo wel te rooien. Staakt het vuren werkt niet in Afrika.
Niet zo snel.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:05 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik val Droge Paling land aan en ik kruis direct door naar: DMmië, Waterputanië, Puinhoop, US of ONZ, Sovjet-Unie, wagrblgrblgrbl, VINCANTIS HOMO, MOZAMBIQUE!, Blankesstaat en Othosel.
Bedoel je hier mij meequote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:01 schreef hierissieweer het volgende:
Paasland wordt geannexeerd door miljoenen troepen
Grote woestijn met in het midden water! Oh jeeaah.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:06 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Van waaruit val je het aan (wie ben je ook alweer)?
Ook gedaan, word gewoon blankeslandquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:01 schreef hierissieweer het volgende:
Paasland wordt geannexeerd door miljoenen troepen
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:05 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik val Droge Paling land aan en ik kruis direct door naar: DMmië, Waterputanië, Puinhoop, US of ONZ, Sovjet-Unie, wagrblgrblgrbl, VINCANTIS HOMO, MOZAMBIQUE!, Blankesstaat en Othosel.
Ik schop je mn land niet uitquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:05 schreef elfzesendertig het volgende:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
![]()
Je hebt mij er niet uitgegooid
Hernoemt 't tot afvalberg
japquote:
Ik zou niet weten waar Vincantie homo lag, maar mijn landjes zijn gelukkig nog veilig.quote:
Ja wtf is dat voor iets doms, noem de naam van het land en daarnaast reageerde ik binnen 5 min.quote:
Jammer dat jullie al jullie nekken breken door het glijden over ons glibberige Palingen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:05 schreef elfzesendertig het volgende:
vacantie homo, Mozambique en blankesland verdedigen zich/ Ook paaslandquote:
Je vergeet mijn -grblgrbl, recht onder wagrblgrblquote:
jap net op de lijn. Op mijn computerklok was de tijd al versteken...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja wtf is dat voor iets doms, noem de naam van het land en daarnaast reageerde ik binnen 5 min.
Oh, meer tussen wagrblgrbl en MOZAMBIQUE! in.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:08 schreef Quir het volgende:
[..]
Je vergeet mijn -grblgrbl, recht onder wagrblgrbl
Zie je PM!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:09 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Er grenst helemaal geen Zatoichi aan Vincantis Homo?
Een per user, vrind.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:08 schreef Quir het volgende:
[..]
Je vergeet mijn -grblgrbl, recht onder wagrblgrbl
Tnx. Ik had net wat zout nodigquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:11 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
da's prima, ik heb nog plek in de zoutmijnen voor wat mensen
Mijn landen zijn niet overgenomen!quote:
Ik bedoel, serieus, ik heb gepost voor MOZAMBIQUE! en VINCANTISHOMO.quote:
Eigenlijk niet. Maar ik vind het prima!quote:
Ik wil wel steun bieden heur.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:15 schreef MASD het volgende:
Godver. Na ontdekking van een diamantmijn is er een burgeroorlog uitgebroken en is mijn regering van de Soviet-unie en US of ONZ omver geworpen. De huidige bezetting is blanco en wil z.s.m een nieuwe regering. Vrijwilligers?
Oké, wie is die Zatoichi-gast? Kom 's even hier jij.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:15 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Die Zatoichi-gast claimde van wel. Nou ja, nu heb je Zimbabwe.
Zet je oude landnaam er even bij, dan hoef ik niet terug te bladeren.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]Waterputanië is van mij en heet nu afvalberg
Ik ben puinhoopquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:16 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Zet je oude landnaam er even bij, dan hoef ik niet terug te bladeren.
Ik heb geen zoutmijn, maar wel een koffiplantage waar je kunt werken.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:17 schreef DABAMaster het volgende:
DMmië werpt zich in een burgeroorlog met alles en iedereen!
Troepen zijn zojuist de volgende landen binnengetrokken:
Grote woestijn
Droge Palingland
Water Puritanie
Puinhoop
Ik heb namelijk een paar kindsoldaatjes besteld via AltijdAlles.nl en die ga ik gebruiken...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:16 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Mag je ook lege omliggende landen aanvallen?
Lekkerquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik heb geen zoutmijn, maar wel een koffiplantage waar je kunt werken.
Ja ik hier!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:16 schreef Quir het volgende:
[..]
Oké, wie is die Zatoichi-gast? Kom 's even hier jij.
Nee. Counterattack.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:17 schreef hierissieweer het volgende:
Zatoichi
Doet ook nog paasland aka lesotho aanvallen!
Aangevallen, check. Voor die verovering zul je toch even bewijs moeten leveren.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ja ik hier!
Ik heb je aangevallen en veroverd. lees maar terug!
Ja dit is verwarrend, zatoichi is een land, maar niet mijn landquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:16 schreef Quir het volgende:
[..]
Oké, wie is die Zatoichi-gast? Kom 's even hier jij.
Hophop, d'ruit.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:20 schreef hierissieweer het volgende:
gblgbl word aangevallen zo zatoichi
OK. Afvalberg dus.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:20 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Even de gewoonte aannemen je landnaam erbij te vermelden.
Ja, naar een andere computer.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:19 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Dat is vals,, hij zei dat hij ging....
nop!quote:
Countdown starts.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:20 schreef DABAMaster het volgende:
* DABAMaster AKA DMmië valt de woestijn aan
Ok. Maar ik MOET nu echt weg. Ik wil mijn landje wel nog hebben morgen, TS!quote:
dan val ik maar de US of ONZ aanquote:
Uitgeluldquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, naar een andere computer.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:22 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
dan val ik maar de US of ONZ aan
Ik moet ook gaan maar dit is verslavend!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ok. Maar ik MOET nu echt weg. Ik wil mijn landje wel nog hebben morgen, TS!
sorriequote:
Gelukkig hebben wij Palingen geen knieën.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:20 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Zwaffel-Land zwaffelt Droge Paling land totdat deze door de knieen buigt... (Aanval dus)
Dat is mijn land. Maar je mag hem aanvallen dan mag je het hebbenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:21 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ja dit is verwarrend, zatoichi is een land, maar niet mijn landik heb fokland!
lol
Laat maar ik ben gesnapt...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij Palingen geen knieën.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |