Ik schop je mn land niet uitquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:05 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik val Droge Paling land aan en ik kruis direct door naar: DMmië, Waterputanië, Puinhoop, US of ONZ, Sovjet-Unie, wagrblgrblgrbl, VINCANTIS HOMO, MOZAMBIQUE!, Blankesstaat en Othosel.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
![]()
Je hebt mij er niet uitgegooid
Hernoemt 't tot afvalberg
japquote:
Ik zou niet weten waar Vincantie homo lag, maar mijn landjes zijn gelukkig nog veilig.quote:
Ja wtf is dat voor iets doms, noem de naam van het land en daarnaast reageerde ik binnen 5 min.quote:
Jammer dat jullie al jullie nekken breken door het glijden over ons glibberige Palingen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:05 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik val Droge Paling land aan en ik kruis direct door naar: DMmië, Waterputanië, Puinhoop, US of ONZ, Sovjet-Unie, wagrblgrblgrbl, VINCANTIS HOMO, MOZAMBIQUE!, Blankesstaat en Othosel.
vacantie homo, Mozambique en blankesland verdedigen zich/ Ook paaslandquote:
Je vergeet mijn -grblgrbl, recht onder wagrblgrblquote:
jap net op de lijn. Op mijn computerklok was de tijd al versteken...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja wtf is dat voor iets doms, noem de naam van het land en daarnaast reageerde ik binnen 5 min.
Oh, meer tussen wagrblgrbl en MOZAMBIQUE! in.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:08 schreef Quir het volgende:
[..]
Je vergeet mijn -grblgrbl, recht onder wagrblgrbl
Zie je PM!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:09 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Er grenst helemaal geen Zatoichi aan Vincantis Homo?
Een per user, vrind.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:08 schreef Quir het volgende:
[..]
Je vergeet mijn -grblgrbl, recht onder wagrblgrbl
Tnx. Ik had net wat zout nodigquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:11 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
da's prima, ik heb nog plek in de zoutmijnen voor wat mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |