quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als je nou per 5 of 10 of 15 etc minuten PAUZE post of whatever om de standen te verwerken?
Voorlopig probeer ik het zo wel te rooien. Staakt het vuren werkt niet in Afrika.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als je nou per 5 of 10 of 15 etc minuten PAUZE post of whatever om de standen te verwerken?
*ook eruit schopt*quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:05 schreef Tree het volgende:
* Tree valt Puinhoop aan en hernoemt het Kamojgia
Van waaruit val je het aan (wie ben je ook alweer)?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:05 schreef Tree het volgende:
* Tree valt Puinhoop aan en hernoemt het Kamojgia
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:04 schreef Silenoz het volgende:
Zo, iedereen weer opgeplaurt hier...
* Silenoz vult de putten weer bij
En donequote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:59 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Zatoichi valt Vincantie homo aan.
En dan zeg er ook bij dat jij pas weer gaat tellen vanaf het moment dat jij PLAY GAME post ofzo?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:05 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Voorlopig probeer ik het zo wel te rooien. Staakt het vuren werkt niet in Afrika.
Niet zo snel.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:05 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik val Droge Paling land aan en ik kruis direct door naar: DMmië, Waterputanië, Puinhoop, US of ONZ, Sovjet-Unie, wagrblgrblgrbl, VINCANTIS HOMO, MOZAMBIQUE!, Blankesstaat en Othosel.
Bedoel je hier mij meequote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:01 schreef hierissieweer het volgende:
Paasland wordt geannexeerd door miljoenen troepen
Grote woestijn met in het midden water! Oh jeeaah.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:06 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Van waaruit val je het aan (wie ben je ook alweer)?
Ook gedaan, word gewoon blankeslandquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:01 schreef hierissieweer het volgende:
Paasland wordt geannexeerd door miljoenen troepen
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:05 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik val Droge Paling land aan en ik kruis direct door naar: DMmië, Waterputanië, Puinhoop, US of ONZ, Sovjet-Unie, wagrblgrblgrbl, VINCANTIS HOMO, MOZAMBIQUE!, Blankesstaat en Othosel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |