Mijn landen zijn niet overgenomen!quote:
Ik bedoel, serieus, ik heb gepost voor MOZAMBIQUE! en VINCANTISHOMO.quote:
Eigenlijk niet. Maar ik vind het prima!quote:
Ik wil wel steun bieden heur.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:15 schreef MASD het volgende:
Godver. Na ontdekking van een diamantmijn is er een burgeroorlog uitgebroken en is mijn regering van de Soviet-unie en US of ONZ omver geworpen. De huidige bezetting is blanco en wil z.s.m een nieuwe regering. Vrijwilligers?
Oké, wie is die Zatoichi-gast? Kom 's even hier jij.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:15 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Die Zatoichi-gast claimde van wel. Nou ja, nu heb je Zimbabwe.
Zet je oude landnaam er even bij, dan hoef ik niet terug te bladeren.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]Waterputanië is van mij en heet nu afvalberg
Ik ben puinhoopquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:16 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Zet je oude landnaam er even bij, dan hoef ik niet terug te bladeren.
Ik heb geen zoutmijn, maar wel een koffiplantage waar je kunt werken.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:17 schreef DABAMaster het volgende:
DMmië werpt zich in een burgeroorlog met alles en iedereen!
Troepen zijn zojuist de volgende landen binnengetrokken:
Grote woestijn
Droge Palingland
Water Puritanie
Puinhoop
Ik heb namelijk een paar kindsoldaatjes besteld via AltijdAlles.nl en die ga ik gebruiken...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:16 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Mag je ook lege omliggende landen aanvallen?
Lekkerquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik heb geen zoutmijn, maar wel een koffiplantage waar je kunt werken.
Ja ik hier!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:16 schreef Quir het volgende:
[..]
Oké, wie is die Zatoichi-gast? Kom 's even hier jij.
Nee. Counterattack.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:17 schreef hierissieweer het volgende:
Zatoichi
Doet ook nog paasland aka lesotho aanvallen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |