quote:Al die Blankes willen slapen
Is val de paaslanden binnenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik wil Lesotho en noem het Ohtosel!
Ja, maar ik heb Mozambique.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mozambique is voor negers met een kleine piemel.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:34 schreef Quir het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb Mozambique.
Ik bedoel, kom op.
Mozambique.
Hoe stoer is dat?!
En je hebt nog net op tijd gereageerd, zie de spelregels. Alert blijven hè.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:34 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik bedoel, kom op.
Mozambique.
Hoe stoer is dat?!
Nee.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Is val de paaslanden binnen
Helaas ben je het kwijt. Ik verander de naam MOZAMBIQUE! naar Zatoichiquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:34 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik bedoel, kom op.
Mozambique.
Hoe stoer is dat?!
Dacht dat het een reactie moest wezen op de aanval...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:36 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
En je hebt nog net op tijd gereageerd, zie de spelregels. Alert blijven hè.
Vrede sluiten dan maar?quote:
quote:al die blankes eisen hun vakantieland Zatoichi, want varen naar Fokland is te ver!
Hoe stelde je je dat voor dan? De spelregels zijn nog mogelijk nog onderhandelbaar, dit topic is experimenteel.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dacht dat het een reactie moest wezen op de aanval...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |