quote:Al die Blankes willen slapen
Is val de paaslanden binnenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik wil Lesotho en noem het Ohtosel!
Ja, maar ik heb Mozambique.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mozambique is voor negers met een kleine piemel.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:34 schreef Quir het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb Mozambique.
Ik bedoel, kom op.
Mozambique.
Hoe stoer is dat?!
En je hebt nog net op tijd gereageerd, zie de spelregels. Alert blijven hè.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:34 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik bedoel, kom op.
Mozambique.
Hoe stoer is dat?!
Nee.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Is val de paaslanden binnen
Helaas ben je het kwijt. Ik verander de naam MOZAMBIQUE! naar Zatoichiquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:34 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik bedoel, kom op.
Mozambique.
Hoe stoer is dat?!
Dacht dat het een reactie moest wezen op de aanval...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:36 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
En je hebt nog net op tijd gereageerd, zie de spelregels. Alert blijven hè.
Vrede sluiten dan maar?quote:
quote:al die blankes eisen hun vakantieland Zatoichi, want varen naar Fokland is te ver!
Hoe stelde je je dat voor dan? De spelregels zijn nog mogelijk nog onderhandelbaar, dit topic is experimenteel.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dacht dat het een reactie moest wezen op de aanval...
Maak er 'n kruis van.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:35 schreef MASD het volgende:
De vlag van mijn land:
[ afbeelding ]
Zie mijn volk eens gelukkig zijn.
[ afbeelding ]
Nee, ik val je aan. Counterattack!!1quote:
Ik vind dat de aangevallen partij moet zeggen: "Stop, stomme neger. Dit is míjn land! Blijf er vanaf, boef!"quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:40 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Hoe stelde je je dat voor dan? De spelregels zijn nog mogelijk nog onderhandelbaar, dit topic is experimenteel.
Zoals Zatoichi en Paaskonijn net deden.Gericht andwoorden op de aanval... (Maar dan afspreken dat de aanval geqoute wordt...)quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:40 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Hoe stelde je je dat voor dan? De spelregels zijn nog mogelijk nog onderhandelbaar, dit topic is experimenteel.
Dat er in jouw land stomme negers wonenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vind dat de aangevallen partij moet zeggen: "Stop, stomme neger. Dit is míjn land! Blijf er vanaf, boef!"
Dat staat hem vrij natuurlijk. Ik heb de regels nu trouwens wat minder ambigu opgesteld trouwens.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vind dat de aangevallen partij moet zeggen: "Stop, stomme neger. Dit is míjn land! Blijf er vanaf, boef!"
Je troepen zijn te klein, eerst even paas-hazen en dan kun je met je kinder-leger terug komen!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, ik val je aan. Counterattack!!1
Fokland reageert met:quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:39 schreef hierissieweer het volgende:
nieuws bericht uit de Blankes-Courant
[..]
Afrika erkent jouw aanwezigheid op het continent niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:42 schreef DABAMaster het volgende:
Hey Intxaurraga, waarom sta ik nog niet op de kaart met DMmië?
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je troepen zijn te klein, eerst even paas-hazen en dan kun je met je kinder-leger terug komen!
Eerlijk geconfisqueerd!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:43 schreef Stofje het volgende:
[..]
Afrika erkent jouw aanwezigheid op het continent niet.
Ons Palingen beAIDSen jullie allemoal!1!11quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:43 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik val Droge Paling Land binnen.
Jammer maatje, MOZAMBIQUE! ligt nog steeds in mijn handen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Zoals Zatoichi en Paaskonijn net deden.Gericht andwoorden op de aanval... (Maar dan afspreken dat de aanval geqoute wordt...)
Heb ik nu dit land erbij? Heb 1136 er niet op zien reageren.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:40 schreef JJH het volgende:
De ikrenharderdanjouwers rennen met een rotgang naar 1136 toe en planten de vlag van ikrenharderdanjouw-land midden op het marktplein van de hoofdstad van 1136 neer!
Ikrennharderdanjou-land neemt 1136 over!
Jij ook hier?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ons Palingen beAIDSen jullie allemoal!1!11
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:42 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Dat staat hem vrij natuurlijk. Ik heb de regels nu trouwens wat minder ambigu opgesteld trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |