Nee, want je grenst niet aan mij.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb ik nu dit land erbij? Heb 1136 er niet op zien reageren.
Hij moet ook wakker blijven, hè, om de geplande overnames in de gaten te houden.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:45 schreef Broekpaling het volgende:
TS heeft zich een klus op de nek gehaald, boh.![]()
Maar het overzicht blijft er zo wel.
De blackes-Courantquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:43 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Fokland reageert met:
Tijd voor een brug of tunnel!
quote:Al die blankes vinden dat Mozambique! Geannexeerd moet worden en vanaf dan Zatoichi gaat heten. Vandaar dat Blankes-staat nogmaals Mozambique binnenvalt
Ja? Oke danquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:46 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nee, want je grenst niet aan mij.
Ons Palingen zijn ook kannibalen en eten de vijand op. HAP!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:45 schreef DABAMaster het volgende:
* DABAMaster valt droge paling land binnen
is dit een dreigement?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
helaas ben je de enige die ik kan aanvallen
![]()
![]()
Hey. Co-op?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ons Palingen zijn ook kannibalen en eten de vijand op. HAP!
Of hij plaats een post PAUZE TOT TS WEER WAKKER ISquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Hij moet ook wakker blijven, hè, om de geplande overnames in de gaten te houden.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:48 schreef zatoichi het volgende:
Ah dan gaat Fokland alvast een bouwen aan een burg! En moet er een weg komen van Zatoichi naar Blankes-staat.
Dan heb ik zo dus Paling dinges veroverdquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:48 schreef Intxaurraga het volgende:
Extra regeltje voor de duidelijkheid: als je een aanval wil counteren moet je die persoon quoten (nog altijd binnen de daarvoor gestelde tijd)
Voorts vraag ik me af waarom ik met mijn slome pc aan dit soort dingen begin
Nope.quote:
Omdat je een toffe user bent met goede ideeën.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:48 schreef Intxaurraga het volgende:
Extra regeltje voor de duidelijkheid: als je een aanval wil counteren moet je die persoon quoten (nog altijd binnen de daarvoor gestelde tijd)
Voorts vraag ik me af waarom ik met mijn slome pc aan dit soort dingen begin
We bundelen onze krachten zodat we een groter bereik hebben.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Enig idee hoever jullie weg wonen?
Volgens mij heb ik het ondertussen al veroverdquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:51 schreef DABAMaster het volgende:
* DABAMaster valt droge palingland opnieuw binnen
Negers en draadloos, dat was een goeie!!1!1quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:51 schreef Quir het volgende:
[..]
We bundelen onze krachten zodat we een groter bereik hebben.
Heel niet waar, hij quotte je.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:50 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dan heb ik zo dus Paling dinges veroverd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |