Jammerquote:
Verwacht je enige tegenstand dan?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Kan je ook leegstaande landen overnemen?
Dat kan heul niet mn land staat nog niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:59 schreef DABAMaster het volgende:
* DABAMaster valt turkije binnen
En waterpuritanie
Dooooorst!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:59 schreef Broekpaling het volgende:
Wij droge Palingen leggen dat veulste vochtige Water Putanie droog.*
Dat zij er al 3 of 4?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:00 schreef Wombcat het volgende:
* Wombcat valt waterpuritanië binnen
quote:
het hoeft niet te staan, het is verklaard.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat kan heul niet mn land staat nog niet.
TEGENAANVALLl ENZOU
DAN HEB JE NU VERLOREN 111!!11!!! JE LAND IS WEER BLANCO.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:00 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
het hoeft niet te staan, het is verklaard.
En dat slaat precies op?...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:01 schreef xminator het volgende:
[..]
DAN HEB JE NU VERLOREN 111!!11!!! JE LAND IS WEER BLANCO.
opgesodemietert.. nou ben ik het zatquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:59 schreef DABAMaster het volgende:
* DABAMaster valt turkije binnen
En waterpuritanie
*tegenaanval afweert enzo*quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat kan heul niet mn land staat nog niet.
TEGENAANVALLl ENZOU
quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:14 schreef Intxaurraga het volgende:
En heb je dan ook spelregels, waarde Intx? Yeh, voorlopig heb ik er ééntje: je kunt je rijk uitbreiden door een land dat al door iemand anders geclaimd is binnen te vallen. Dit land moet dan wel aan het land van waaruit je aanvalt grenzen. Als de bezitter van het land dat je aanvalt niet binnen vijf minuten een reactie geplaatst heeft, waarin deze user de aanvaller quote, heb je het land veroverd. Als de bezitter wél binnen deze tijd reageert, is het land van waaruit je aanvalt weer blanco.
Als je nou per 5 of 10 of 15 etc minuten PAUZE post of whatever om de standen te verwerken?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:02 schreef Intxaurraga het volgende:
Een land per user, kinders. En laat het even weten als je een ´geldige bingo´ hebt, dit is totale chaos voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |