Aangevallen, check. Voor die verovering zul je toch even bewijs moeten leveren.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ja ik hier!
Ik heb je aangevallen en veroverd. lees maar terug!
Ja dit is verwarrend, zatoichi is een land, maar niet mijn landquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:16 schreef Quir het volgende:
[..]
Oké, wie is die Zatoichi-gast? Kom 's even hier jij.
Hophop, d'ruit.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:20 schreef hierissieweer het volgende:
gblgbl word aangevallen zo zatoichi
OK. Afvalberg dus.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:20 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Even de gewoonte aannemen je landnaam erbij te vermelden.
Ja, naar een andere computer.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:19 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Dat is vals,, hij zei dat hij ging....
nop!quote:
Countdown starts.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:20 schreef DABAMaster het volgende:
* DABAMaster AKA DMmië valt de woestijn aan
Ok. Maar ik MOET nu echt weg. Ik wil mijn landje wel nog hebben morgen, TS!quote:
dan val ik maar de US of ONZ aanquote:
Uitgeluldquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, naar een andere computer.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:22 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
dan val ik maar de US of ONZ aan
Ik moet ook gaan maar dit is verslavend!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ok. Maar ik MOET nu echt weg. Ik wil mijn landje wel nog hebben morgen, TS!
sorriequote:
Gelukkig hebben wij Palingen geen knieën.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:20 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Zwaffel-Land zwaffelt Droge Paling land totdat deze door de knieen buigt... (Aanval dus)
Dat is mijn land. Maar je mag hem aanvallen dan mag je het hebbenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:21 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ja dit is verwarrend, zatoichi is een land, maar niet mijn landik heb fokland!
lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |