Dat denk ik ook, daar zit een adder onder het gras. . .quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:30 schreef politiekforever het volgende:
[..]
Ik denk dat we dat bedrag moeten onthouden, ik durf met enige zekerheid te zeggen dat dit bedrag nog een rol gaat spelen.
Als je het mij vraagt is nick expres akkoord gegaan met zo hoog bedrag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Marrije op 20-02-2009 14:46:34 (Liza is met een z ipv een s, lekker belanrijk) ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:06 schreef farfavour het volgende:
Ik kwam Nina en Vicky 2 weken geleden nog tegen in Amsterdam, ze zaten samen in de tram.
Het is dat die kerel voor me zei dat Nina in dezelfde tram zat, anders had ik ze waarschijnlijk niet eens herkend.
Een lijkbleke Nina en Vicky met steil haar zie ik nml zo over het hoofd.
Wow, mag ik je aanrakenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:06 schreef farfavour het volgende:
Ik kwam Nina en Vicky 2 weken geleden nog tegen in Amsterdam, ze zaten samen in de tram.
Het is dat die kerel voor me zei dat Nina in dezelfde tram zat, anders had ik ze waarschijnlijk niet eens herkend.
En spraken ze ook met elkaar of deden ze net of ze elkaar niet kenden? Het schijnt zo geweest te zijn dat Aukje van Ginneken en Liesbeth Kamerling in het echt niet met elkaar overweg konden en dat dat werd gecontrinueerd in hun verhaallijnenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:06 schreef farfavour het volgende:
Ze kwamen op mij over alsof ze heel close waren.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En spraken ze ook met elkaar of deden ze net of ze elkaar niet kenden? Het schijnt zo geweest te zijn dat Aukje van Ginneken en Liesbeth Kamerling in het echt niet met elkaar overweg konden en dat dat werd gecontrinueerd in hun verhaallijnen
Als je kijkt hoe veel foto's er van hun samen zijn op evenementen dan lijkt het me ook dat ze close zijn. Kijk maar eens op de website van Vicky (lizasips.nl)quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:32 schreef farfavour het volgende:
[..]
Ze kwamen op mij over alsof ze heel close waren.
Ik kreeg niet de indruk dat er haat en nijd was. Integendeel zelfs.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:30 schreef farfavour het volgende:
[..]
Als ik jou daar blij mee kan maken mag je dat.
Werkelijk?? Dan hebben de producers een flink bord voor hun kop. Laat ik dan bij deze maar de eerste zijn om ze uit de illusie te helpen. Het personage Vicky Pouw is slecht. Waarom? Ze is alles wat wij niet willen zien. Kinderlijk personage, kinderlijke verhaallijn = jongerensoap. Wellicht geven ze haar nu een betere draai, dat moet ik dan eerst aanschouwen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:35 schreef politiekforever het volgende:
Weekend: 'Liza Sips is het geheime wapen van GTST'
31-12-2008 12:54 | Ger Lammens
Ze is net achttien jaar geworden, maar wist het afgelopen jaar al de harten van talloze kijkers te winnen. Dankzij Liza Sips, die in GTST de pittige Vicky Pouw speelt, zouden de kijkcijfers van de soap zelfs weer omhoog schieten. Wat is haar geheim?
Voor de achttienjarige Liza Sips uit Harderwijk was het afgelopen jaar ronduit ingrijpend. ’Alles in m’n leven is totaal op z’n kop gezet,’ vertelt de actrice. ’Het was een heftig jaar, maar zéker de moeite waard! Alleen had ik aanvankelijk moeite om m’n draai te vinden.
Lees meer in Weekend van deze week.
sorry, het moet even, ik wil jullie reactie eens zien(grijnst).
...maar ziet er piepjong uit, is volgens mij ook pas 19 ofzo, dus ja , kindquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:01 schreef politiekforever het volgende:
kunnen we noud en dex nog als kinderen beschouwen?
Vooral noud, woont niet meer thuis, heeft geen ouders, heeft een zelfstandig leven, heeft een eigen bedrijf.
EN is volwassen.
ik zelf was 20 toen ik mijn eerste 3 mensen in dienst nam, ik betwijfel dus ook of je met 19 nog een kind bent.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:28 schreef janimie het volgende:
[..]
...maar ziet er piepjong uit, is volgens mij ook pas 19 ofzo, dus ja , kind
Maar zo ziet hij er niet uit en zo gedraagt hij zich al helemaal niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:01 schreef politiekforever het volgende:
kunnen we noud en dex nog als kinderen beschouwen?
Vooral noud, woont niet meer thuis, heeft geen ouders, heeft een zelfstandig leven, heeft een eigen bedrijf.
EN is volwassen.
Niet mijn smaak, aparte keuze. Jack is gewoon een watje. Dat durft geen relatie aan te gaan met Janine vanwege Ludo. Die competitie kun je met hem aan het roer nu wel afschrijven, jammer. Bang voor confrontatie.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:29 schreef Michellee het volgende:
Die muziek.... ik mis je ...
Ik vind Jack en Janine een zeer ongeloofwaardig koppel!
verheug je maar nergens op: in feite heb je niks gemistquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:15 schreef JufMariska het volgende:
Even een tvp. Gisteren en vandaag niet kunnen kijken, zondag maar even via rtl-gemist
omdat ze zelf geen dochter heeftquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:32 schreef Marrije het volgende:
En het loopt de spuigaten uit met Nina. Nu zet ze Janine voor het blok, of een relatie met Jack óf ze komt daar niet meer in huis wonen.
Dag Nina!
En Maxime weer lekker te stoken. Waarom wil ze toch zo graag Nina voor zichzelf?
Volgens mij wil ze ook haar broer voor zichzelf..quote:
Het probleem is behalve dat ze er zo uit zien, ze zich ook nog als puberale kindertjes gedragen, Arnie, Peter, Suzanne, Annette, Linda en Rien kwamen allemaal van de middelbareschool af (dus een jaar of 18) maar gedroegen zich als twintigers. Er moeten gewoon meer twintigers in, die al een positie hebben verworven in den maatschappijquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:28 schreef janimie het volgende:
[..]
...maar ziet er piepjong uit, is volgens mij ook pas 19 ofzo, dus ja , kind
Ik vind Jack sowieso nog altijd niet zijn potentieel bereikt hebben. Elke keer dat hij wat meer als zijn familie begint te worden, maken de schrijvers hem weer zwakker. Frits zou de competitie opgezocht hebben en Ludo hebben uitgedaagd. Jack is bang om Ludo voor de voeten te lopen en pretendeert ook nooit een schurk te zijn, waar Frits nooit onder stoelen of banken stak dat hij een klootzak was. Bovendien is Ludo de laatste tijd ook afgezwakt, waardoor Jack nog zwakker lijkt, omdat hij Ludo juist nu vreest.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:37 schreef MikeTuinstra het volgende:
Niet mijn smaak, aparte keuze. Jack is gewoon een watje. Dat durft geen relatie aan te gaan met Janine vanwege Ludo. Die competitie kun je met hem aan het roer nu wel afschrijven, jammer. Bang voor confrontatie.
En de vraag is nog maar, zal hij dat ooit wél bereiken? Ik vermoed dat de schrijver motivatie bij deze als volgt is:quote:Op zondag 22 februari 2009 22:18 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Ik vind Jack sowieso nog altijd niet zijn potentieel bereikt hebben. Elke keer dat hij wat meer als zijn familie begint te worden, maken de schrijvers hem weer zwakker. Frits zou de competitie opgezocht hebben en Ludo hebben uitgedaagd. Jack is bang om Ludo voor de voeten te lopen en pretendeert ook nooit een schurk te zijn, waar Frits nooit onder stoelen of banken stak dat hij een klootzak was. Bovendien is Ludo de laatste tijd ook afgezwakt, waardoor Jack nog zwakker lijkt, omdat hij Ludo juist nu vreest.
Die verhaallijn met De Koning doet me erg denken aan seizoen twee, waar de buurtbewoners de komst van een parkeergarage in hun geliefde park proberen tegen te houden. Toen stond Jef uiteindelijk nog mee te protesteren.
Zo simpel, maar zo geweldig.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:18 schreef nWo4Life het volgende:
Die verhaallijn met De Koning doet me erg denken aan seizoen twee, waar de buurtbewoners de komst van een parkeergarage in hun geliefde park proberen tegen te houden. Toen stond Jef uiteindelijk nog mee te protesteren.
Nou wat ze nu aan heeft is ook niet veel beterquote:
Dat Charlie pakje toch?quote:Op maandag 23 februari 2009 20:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nou wat ze nu aan heeft is ook niet veel beter
Werkelijk? Stuur eens een foto, ik misschien ook wel op jouquote:Op maandag 23 februari 2009 20:43 schreef Michellee het volgende:
"ik ben verliefd op je"
quote:Annette Barlo krijgt gastrol in GTST
Annette Barlo, die vooral bekend werd van de Vara-comedyserie Oppassen, krijgt een grote gastrol in de soapserie GTST. De actrice en presentatrice zal gedurende enkele weken in de televisieserie te zien zijn, liet RTL maandag weten.
In de loop van april zijn de opnames, waardoor ze waarschijnlijk in mei op de buis te zien is. RTL wil nog niet verklappen wat de rol van Barlo zal zijn in GTST.
Barlo (34) speelde liefst tien jaar Anna Bol in de comedy Oppassen. Tegenwoordig presenteert ze het programma U-Vandaag bij RTV Utrecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Annette Barlo is de dochter van Maxime ofzo?
Maar als ik de logica van GTST kan volgen, gezien Sjors, die dan wel de dochter van Frits en Martine is, maar poeslief is vanwege haar opvoeding, terwijl ze in haar genen doortrapt moet zijn, dan moet de logica bij Jack ook anders zijn.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:26 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
En de vraag is nog maar, zal hij dat ooit wél bereiken? Ik vermoed dat de schrijver motivatie bij deze als volgt is:
- Jack is de zoon van Frits en Trix. Weliswaar opgevoed door Hogendoorn sr. is hij zijn eigen personage in het verlengde van Rien. Frits was de grote bad guy maar Trix een heel ander personage. Hij heeft genen van beiden wat het van Houten/Hogendoorn bloed afzwakt.
- Sjors is de dochter van Frits en Martine en heeft dubbel van Houten en Hafkamp in haar, maar zij is heilig opgevoed wat haar geheel anders vormt.
Het klopt ook niet maar ze stemmen Sanders en van Houten/Hogendoorn op elkaar af. De verhouding Ludo/Nick op Frits/Jack. Jack kan niet tegen Ludo zoals Nick niet tegen Frits zou kunnen. De macht ligt bij Sanders gezien Ludo nog in leven is waar Frits niet. Daaromheen wordt Sanders neergezet als grote familie waar Jack als losstaand personage fungeert. We hebben dan weliswaar Sjors, broer en zus van Houten maar die worden ieder zelfstandig van elkaar gespeeld. Er moet inderdaad een hogere macht komen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:13 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Maar als ik de logica van GTST kan volgen, gezien Sjors, die dan wel de dochter van Frits en Martine is, maar poeslief is vanwege haar opvoeding, terwijl ze in haar genen doortrapt moet zijn, dan moet de logica bij Jack ook anders zijn.
Hij is namelijk ook een zoon van Frits en heeft ook wel genen van Trix, maar is opgevoed door Herman Hogendoorn. Hij zou dus bloedlink moeten zijn en al zeker voor niemand bang. Hij had een gigantische klootzak moeten zijn, met de arrogantie en macht van Herman. Hij was tenslotte de uitverkoren zoon en naar wij weten heeft Herman hem altijd verwend en opgeleid tot zijn opvolger en niet de hele tijd de grond in gestampt, zoals hij bij Rien deed, die daardoor onzeker was en domme acties deed om papa trots te maken.
En anders moeten er inderdaad maar eens echte nieuwe schurken komen. Jack stelt al vanaf het begin erg teleur als de Hogendoorn opvolger.
Haha, als ik even voor mezelf spreek vind ik datgeen nou juist het interessante aan GTST. De slechterik interactie dus. Als GTST slechts om Noud, Vicky, Dex, Barbara, Bing etc. zou draaien zou ik geen kijker zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:06 schreef Starlie het volgende:
@ MikeTuinstra, nWo4life en Heer_van_Bartolhoven:
Hebben jullie soms een studie GTST gevolgd?? Jullie zijn het altijd zo aan het analyseren en weten nog dingen van 20 jaar terug.... erg knap... maar persoonlijk vindt ik het soms ook dodelijk saai om te lezen wat jullie allemaal typen...(gelukkig ben ik niet verpicht om het te lezen)
Bedankt voor je toelichtingquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:16 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Haha, als ik even voor mezelf spreek vind ik datgeen nou juist het interessante aan GTST. De slechterik interactie dus. Als GTST slechts om Noud, Vicky, Dex, Barbara, Bing etc. zou draaien zou ik geen kijker zijn.En gezien het daar tegenwoordig toch voor een groot deel om draait kijk ik de huidige serie half en praat ik des te liever over de oude glorie.
Zo hebben we allemaal zo onze eigen interesses in het leven. Ik haal uit GTST wat ik interessant vind en jij jouw ding. Gelukkig bestaat er zoiets als selectief lezen inderdaad.
Ja, we hebben soms wel de neiging wat melodramatisch te worden, maar dat komt omdat we het oude GTST kennen, waarbij enkele meesterlijke verhaallijnen de revue hebben gepasseerd en de slechteriken zo gemeen waren dat je van spanning op het puntje van je stoel zat. En dan gaat het niet alleen over de psychopaten, maar ook over de gewone schurken. We zouden graag willen dat GTST weer meer van die harde zakenwereld en criminele activiteiten liet zien in plaats van de dagelijkse beslommeringen van tieners en vrouwen in hun menopauze.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:16 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Haha, als ik even voor mezelf spreek vind ik datgeen nou juist het interessante aan GTST. De slechterik interactie dus. Als GTST slechts om Noud, Vicky, Dex, Barbara, Bing etc. zou draaien zou ik geen kijker zijn.En gezien het daar tegenwoordig toch voor een groot deel om draait kijk ik de huidige serie half en praat ik des te liever over de oude glorie.
Zo hebben we allemaal zo onze eigen interesses in het leven. Ik haal uit GTST wat ik interessant vind en jij jouw ding. Gelukkig bestaat er zoiets als selectief lezen inderdaad.
Weer?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:04 schreef Starlie het volgende:
Zooo cliche hoe Jack Janine haar gevoelens beantwoord... had nog stiekem de hoop dat hij zou zeggen: Ik niet op jou, ik val niet op oude vrouwen met vervelende verwende prinses dochters...
Zouden Jef en Laura trouwens ook weer bij elkaar komen? Dat lijkt me wel erg mooi!!!
Ja... het is GTST hoor! Ze zijn nu beide alleen.. lijkt me wel lief... ik gun Laura in elk geval wel een leuke trouwe vent!quote:
Ik dacht al, mis ik wat. Na Sylvia is Jef toch alleen (langdurig) met Barbara en Dorothea geweest?quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:13 schreef MissJ het volgende:
Die blik van Jack naar Ludo net.
Echt geniaal gewoon.
Oh dat hoopte ik ook!! Ik hoop dat dit een gemeen plan van hem is om Ludo te pakken!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:04 schreef Starlie het volgende:
Zooo cliche hoe Jack Janine haar gevoelens beantwoord... had nog stiekem de hoop dat hij zou zeggen: Ik niet op jou, ik val niet op oude vrouwen met vervelende verwende prinses dochters...
Nooit gewetenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:17 schreef Starlie het volgende:
Eerdere relaties Laura:
Robert Alberts
Daniel Daniel
Stan Nijholt
Tessel van Benthem
Jef Alberts
![]()
Philip van Alphen
Victor Donkers
Dennis Tuinman
Guus Tuinman
http://gtsttime.web-log.n(...)laura-selmhorst.html
Zie je! Ik ben niet gek!!!
Nee, hij heeft dat bedrag van Jef geleend om dat als startkapitaal te gebruiken ofzo.. de rest heeft hij bij de bank bijgeleend, de bank wilde nl. niet het volle bedrag aan hem lenen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:24 schreef Michellee het volgende:
Trouwens heeft Bing Teluma gekocht met 50.000?????
precies, zo zit hetquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:31 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nee, hij heeft dat bedrag van Jef geleend om dat als startkapitaal te gebruiken ofzo.. de rest heeft hij bij de bank bijgeleend, de bank wilde nl. niet het volle bedrag aan hem lenen.
jack moet helemaal niets doen met janine.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
precies, zo zit het
En Jack moet niet zo moeilijk doen tegen Janine
Dat dus!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:07 schreef Marrije het volgende:Voor Jack minder, wat moet ie met dat oude wijf?
Met 50.000 eigen geld als inleg krijg je misschien een hypotheek van 4 of 5 ton, niet een club van 2 of 3 miljoen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:31 schreef Starlie het volgende:
Nee, hij heeft dat bedrag van Jef geleend om dat als startkapitaal te gebruiken ofzo.. de rest heeft hij bij de bank bijgeleend, de bank wilde nl. niet het volle bedrag aan hem lenen.
Wat MikeTuinstra en nWo4life al hebben gezegd, over dat lezen heb je ook gelijk, zo vind ik het bijvoorbeeld maar jammer dat heleboel users alleen het gtst van nu kennen, wat in mijn ogen echt een slap, uitgeblust aftreksel is van de soap die het ooit geweest was, maar ieder zijn ding.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:06 schreef Starlie het volgende:
Hebben jullie soms een studie GTST gevolgd?? Jullie zijn het altijd zo aan het analyseren en weten nog dingen van 20 jaar terug.... erg knap... maar persoonlijk vindt ik het soms ook dodelijk saai om te lezen wat jullie allemaal typen...(gelukkig ben ik niet verpicht om het te lezen)
ik vind het juist leuk om te lezen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:06 schreef Starlie het volgende:
Dat is je goed recht maar zo moet je het niet zien. Persoonlijk heb ik genoeg serieuze zaken lopen en is mij deze entertainment interactie ontspanning zijdelings dagelijkse rompslomp. Ik zit op een forum om iets toe te voegen, in dit geval mijn optiek betreft hetgeen mij interesseert in GTST. Wat een ieder op zich van mijn berichtgeving vind is subjectief. De een haalt er wat uit, de ander laat het links liggen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:09 schreef janimie het volgende:
ik sla hun analyses juist bijna altijd over, die gasten kennen van elke seizoen elk detail uit al die afleveringen uit hun hoofd, nix beters te doen denk ik dan ? tis maar een soap. :/
dat niks beters te doen klinkt wat neerbuigend, de een vindt dit leuk en de ander datquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:09 schreef janimie het volgende:
ik sla hun analyses juist bijna altijd over, die gasten kennen van elke seizoen elk detail uit al die afleveringen uit hun hoofd, nix beters te doen denk ik dan ? tis maar een soap. :/
helemaal mee eens. Ik lees ook altijd alles. Gewoon zo doorgaan en lekker je ding doenquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:36 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Dat is je goed recht maar zo moet je het niet zien. Persoonlijk heb ik genoeg serieuze zaken lopen en is mij deze entertainment interactie ontspanning zijdelings dagelijkse rompslomp. Ik zit op een forum om iets toe te voegen, in dit geval mijn optiek betreft hetgeen mij interesseert in GTST. Wat een ieder op zich van mijn berichtgeving vind is subjectief. De een haalt er wat uit, de ander laat het links liggen.
Vond hm ten tijde met Anita anders ook best leuk. Toen had ie krullenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:04 schreef lady-wrb het volgende:
Met charlie was hij veel leuker
Ik wil ff zeggen dat ik het ook altijd leesquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:53 schreef Liquidist het volgende:
[..]
helemaal mee eens. Ik lees ook altijd alles. Gewoon zo doorgaan en lekker je ding doen
quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:23 schreef Michellee het volgende:
Ik begin mij aan Maxime te ergeren....
niet, daar komt geen gtst op..quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee. Maar je kunt straks wel op RTL8 (19:00) GTST van gisteren bekijken.
Dat dusquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die blije soppende kippen hoeft van mij niet hoor.![]()
proestquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Sowieso vind ik die Charlie echt zo'n ontzettende domme doos. Maar dat is natuurlijk ook haar rol. Maar ik heb toch liever Sjors. Die vind ik veel leuker.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:00 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij voor Sjors gaat!! Die 2 hierboven zijn echt te
quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:56 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
proest
nou kan ik nooit meer zonder te lachen naar mijn kippen kijken
Nee, maar ik begrijp ze wel.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Net als met Bing en Nick, die vond ze ook eerst maar arrogant en later wordt ze er verliefd op. Goh origineel, goed bedacht GTST. Ze dachten zeker dat wij vast allemaal dachten, wie zou het toch worden? Ronja of toch Charlie? En daar opeens vanuit het niets is SJORS!! oh oh oh wat een ontknoping mensen!!!quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:03 schreef DaMart het volgende:
Het lijkt me duidelijk: uiteindelijk krijgt Sjors wat met Danny, en hebben Charlie en Ronja het nakijken.
mijn vriendin denkt dat het Laura wordt ......quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:43 schreef alors het volgende:
[..]
Net als met Bing en Nick, die vond ze ook eerst maar arrogant en later wordt ze er verliefd op. Goh origineel, goed bedacht GTST. Ze dachten zeker dat wij vast allemaal dachten, wie zou het toch worden? Ronja of toch Charlie? En daar opeens vanuit het niets is SJORS!! oh oh oh wat een ontknoping mensen!!!
laura staat wel een beetje om zoiets bekend als je de relatie met dennis...quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:45 schreef Liquidist het volgende:
[..]
mijn vriendin denkt dat het Laura wordt ......
En toen bleek dat niet Dennis maar Danny met Arnie was omgewisseld in het ziekenhuis.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:45 schreef Liquidist het volgende:
[..]
mijn vriendin denkt dat het Laura wordt ......
door een dyslectische zuster zeker ?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 07:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
En toen bleek dat niet Dennis maar Danny met Arnie was omgewisseld in het ziekenhuis.
Ja en die is nu al dood, dus die kunnen ze het niet meer vragen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
door een dyslectische zuster zeker ?
Ja hij is nogalquote:
100% mee eens, de een vindt het posten op dit forum iets dat je doet als je niks te doen hebt, een ander vindt het kijken van gtst überhaupt iets dat je doet als je niks beters te doen hebt. Als we zo gaan beginnen is het einde zoek, dus @ janimie inderdaad gewoon iedereen lekker in z'n waarde laten hier.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat niks beters te doen klinkt wat neerbuigend, de een vindt dit leuk en de ander dat
Ja en dan die reden die ze opgaf om hem in te huren:quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:50 schreef alors het volgende:
Ja hij is nogalMaarja waar betaalt ze uberhaupt een 2e werknemer van? Het zou goed zijn dat Charlie straks flink in de schulden zit of grote verliezen draait.
quote:Maar gtst en realisme![]()
Dat was echt erg idd, ze zat haar gewoon af te zeiken.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:56 schreef Marrije het volgende:
Charlie
Als mannen naar jou kijken dan denken ze nou dat is een vrouw om mee te trouwen.
Als mannen naar mij kijken dan denken ze daar wil ik mee vrijen.
Leuke vriendin
prachtig toch.. hoe dommer en ongenuancheerder ze uit de hoek komt, hoe leuker ik haar vindquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat was echt erg idd, ze zat haar gewoon af te zeiken.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:12 schreef lady-wrb het volgende:
ik begin nick steeds leuker te vinden.
hij heeft nu een leuke rol.
Ik ook.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:11 schreef Frey het volgende:
Ben benieuwd naar die GTST special woensdag.
Eens! Met d'r vissebek!quote:Op maandag 2 maart 2009 22:17 schreef Shreyas het volgende:
Slecht einde, wanneer wordt Lorena nou eindelijk eens de serie uitgeflikkerd, met afstand het slechtste personage/actrice die ze hebben. Totaal geen rol van betekenis en wat ze laat zien is buitengewoon nep.
Nou inderdaadquote:Op maandag 2 maart 2009 20:17 schreef Perico het volgende:
Charlie:
"Ik heb een eigen zaak en 3 man in dienst maar ben te arm om een huisje, kamer of garage box voor mezelf te regelen, dus ik kan nu nergens anders heen, sukkels, weetog!"
helemaal gelijk, veel leuker als de betweter Sjorsquote:Op maandag 2 maart 2009 23:22 schreef alors het volgende:
[..]
Nou inderdaad
En Lorena moet natuurlijk blijven, zorgt voor wat leven in de toch al rustige brouwerij van gtst. Ik mag haar steeds meer
danquote:Op maandag 2 maart 2009 23:43 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
helemaal gelijk, veel leuker als de betweter Sjors
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind Lorena ook leuk. En zo slecht acteert ze niet.
Meneer is een andere mening toegedaan over het acteertalent van 'Lorena'.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De spelling is goed toch
[ afbeelding ]
Behind the real awnser.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:44 schreef Perico het volgende:
Voor wie het gemist heeft, de reden waarom Lorena zo'n immense pijn had gisteren:
[ afbeelding ]
Viel mij ook op. De eerste was een Surinamer als ik me niet vergis en de tweede een Marokkaan. Zoiets.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:35 schreef Lychee_ het volgende:
Ik zit nu de afleveirng van afgelopen maandag te kijken en zie een hele andere Carlo opeens in de zaak staan...
Dit is een nieuwe, jaa bij charlies is niks te gek!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:35 schreef Lychee_ het volgende:
Ik zit nu de afleveirng van afgelopen maandag te kijken en zie een hele andere Carlo opeens in de zaak staan...
En Lorena die liever op zo'n bank ligt ziek te wezen als in een fatsoenlijk bed..quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:34 schreef Lychee_ het volgende:
Wat mij opvalt dat ze wel van slapen houden op de bank..
Vicky wilde samen met Dex in bed liggen, maar ze zijn met kleren aan gewoon op de bank in slaap gevallen.. Lijkt mij ook klote slapen eigenlijk op die manier.
En Ronja die met kleding aan op de bank in slaap viel.
Homo? Heb ik wat gemist dan? Of heb ik niet goed geluisterd gister?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:18 schreef Blawh het volgende:
Lucas is dus homo. Hoe oud is dat kind? Alhoewel, dat maakt ook niet uit sinds we de extreme groeispurt van Nina zagen.
Zeiden ze toch in RTL Boulevard, of heb ik het verkeerd verstaan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Homo? Heb ik wat gemist dan? Of heb ik niet goed geluisterd gister?
quote:Lucas is 'coming to town'
Lucas Sanders keert terug naar Meerdijk. Dat maakte Kemna Casting vandaag bekend. Konden we u eerder al exclusief melden dat er binnenkort een nieuw (vast) karakter aan de serie zal worden toegevoegd, vanavond werd dan eindelijk bekend om welke rol het precies gaat..
Janine is natuurlijk maar wat blij om Lucas weer in haar armen te kunnen sluiten. Maar hoe zal zij reageren als ze hoort van Lucas zijn grote geheim? Wij kunnen u namelijk verklappen dat Lucas niet op meisjes, maar op jongens valt...
http://gtstcourant.web-log.nl/de_gtstcourant/2009/03/enqute.html
Ik kijk geen RTL boulevardquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:29 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zeiden ze toch in RTL Boulevard, of heb ik het verkeerd verstaan?
Edit:
[..]
Dit is trouwens zooo ATWT!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:18 schreef Blawh het volgende:
Lucas is dus homo. Hoe oud is dat kind? Alhoewel, dat maakt ook niet uit sinds we de extreme groeispurt van Nina zagen.
juist welquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind dat een Sanders geen homo of lesbi mag zijn.
zo'n pisnichtquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:19 schreef Michellee het volgende:
Het is toch niet zijn kind??! Ik hoop trouwens niet dat het zo'n overdreven nicht is...
Inderdaad, vandaar dat het melig is dat nu eens een Sanders homo is in plaats van zo'n kind van Barbara, waarbij iedereen meteen er helemaal achter staat. Bovendien ben ik het eens met de commentaren hier. Als ze een homoverhaallijn willen doen, dan hoop ik dat ze de clichés vermijden en het allemaal zo normaal mogelijk doen. Niet zo'n verwijfd joch of iemand die dan achteraf ook op meisjes valt, zoals Morris. GTST maakt er altijd een freak show van.quote:
Vicky, Dex en heel dat modellen verhaal ja. Vicky met haar zure gezicht.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
en dan nog dat Vicky gedoe erbij, kunnen ze de serie niet beter 'goede mutsen, slechte mutsen' noemen
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
'goede mutsen, slechte mutsen' noemen
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:34 schreef Michellee het volgende:
[..]
![]()
![]()
Goede mutsen, slechte mutsen
Een muts die als een nacht verschijnt
Liefde leidt je tot de muts
Nee, een muts spaart je niet
Soms geluk en soms verdriet
quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:43 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Inderdaad, vandaar dat het melig is dat nu eens een Sanders homo is in plaats van zo'n kind van Barbara, waarbij iedereen meteen er helemaal achter staat. Bovendien ben ik het eens met de commentaren hier. Als ze een homoverhaallijn willen doen, dan hoop ik dat ze de clichés vermijden en het allemaal zo normaal mogelijk doen. Niet zo'n verwijfd joch of iemand die dan achteraf ook op meisjes valt, zoals Morris. GTST maakt er altijd een freak show van.
Verder was het een matige en saaie week. Danny en Sjors maken ruzie over een boek. Dat gaat toch nergens over? Bovendien zijn al die personages zo vlak als een vloer; er zit geen enkele diepte in. Maxime moet echt meer te doen krijgen dan wat af te luisteren en Nina pleziertjes te doen; dit duurt mij echt te lang.
Ben wel benieuwd naar de special vanavond. Ik hoop dat ze bij de overleden personages ook Tom van Beek zullen behandelen. Hij zat langer in de serie dan Frédérique Huydts en was qua leeftijd een oude rot, net als Wik Jongsma, en toch negeren ze zijn dood en functie binnen de serie regelmatig. Dat vind ik erg jammer.
Hoop dat er veel flashbacks en fragmenten uit de eerste seizoenen te zien zullen zijn!
Luke en Noahquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:45 schreef alors het volgende:
Als het gewoon als Luke en Noah gaat (van ATWT), dan kan het wel leuk worden. Homo's moeten ook homo's voor het leven zijn, en niet toch altijd weer bi omdat dat beter uitkomt
Ja, dit was meer een herhaling van RTL Boulevard, dan van GTST. Ik had ook gedacht dat er veel meer flashbacks zouden komen en aandacht voor GTST's verleden, maar dat viel vies tegen. Wat ik ook al voorspelde was dat alleen de drie bekendste overleden acteurs genoemd werden en Tom van Beek niet, omdat mensen toch niet meer weten wie dat was blijkbaar. Ook erg jammer dat ze doen alsof de serie door de Amerikaanse tips (zoals die bestaande muziek in scènes) en de familie Huygens zoveel beter zou zijn geworden.... Deze special was net zo bagger als een hoop van de serie zelf tegenwoordig.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Viel inderdaad nogal tegen, had meer flashbacks verwacht..
quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:49 schreef Canisfire het volgende:
En dingetje hoe heet ze ook al weer doet het leuk maar maakt ook niets mee de schrijvers hebben haar karakter verkloot.
Ditto, cliché special. Geen GTST maar gewoon RTL Boulevard. Ze zijn totaal niet ingelezen in de serie dus dan wordt het ook al vrij snel herhaling, herhaling en nog eens herhaling. Tom van Beek wordt schandalig genegeerd op het ter sprake komen van zijn personage in een YouTube blooper na. Casper van Bohemen en Inge Ipenburg kwamen slechts voorbij in een flits met korte commentaren maar was tenminste iets. Het was wat ik er van verwacht had. Een hoop slechte onderwerpen met aandacht aan de huidige standaard personages. FYI, Boulevard is GTST een bewerking van de Australische soap The Restless Years, Ryan's Hope is ONM. Iedere idioot kan dat tegenwoordig terugvinden op Wikipedia.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:11 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Ja, dit was meer een herhaling van RTL Boulevard, dan van GTST. Ik had ook gedacht dat er veel meer flashbacks zouden komen en aandacht voor GTST's verleden, maar dat viel vies tegen. Wat ik ook al voorspelde was dat alleen de drie bekendste overleden acteurs genoemd werden en Tom van Beek niet, omdat mensen toch niet meer weten wie dat was blijkbaar. Ook erg jammer dat ze doen alsof de serie door de Amerikaanse tips (zoals die bestaande muziek in scènes) en de familie Huygens zoveel beter zou zijn geworden.... Deze special was net zo bagger als een hoop van de serie zelf tegenwoordig.
Ik ben overigens bang dat ik Frits van Houten alleen nog maar te zien krijg in keukenreclames...
Tom van Beek??? Wie speelde hij?quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:11 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Ja, dit was meer een herhaling van RTL Boulevard, dan van GTST. Ik had ook gedacht dat er veel meer flashbacks zouden komen en aandacht voor GTST's verleden, maar dat viel vies tegen. Wat ik ook al voorspelde was dat alleen de drie bekendste overleden acteurs genoemd werden en Tom van Beek niet, omdat mensen toch niet meer weten wie dat was blijkbaar. Ook erg jammer dat ze doen alsof de serie door de Amerikaanse tips (zoals die bestaande muziek in scènes) en de familie Huygens zoveel beter zou zijn geworden.... Deze special was net zo bagger als een hoop van de serie zelf tegenwoordig.
Ik ben overigens bang dat ik Frits van Houten alleen nog maar te zien krijg in keukenreclames...
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:21 schreef Perico het volgende:
haar meteoriet-inslagen voorhoofd, met afdruk van een gladiator-drietand,
Omdat, omdat.. ie de zoon van Stefano isquote:Op donderdag 5 maart 2009 03:56 schreef Desmonkey het volgende:
Ik wil helemaal niet dat Lucas zo'n Huisje, Homo, Beestje wordt ("het moet zo'n normaal mogelijke homo zijn"-argument begint onderhand wel afgezaagd te worden), maar gewoon een verwijfde pisnicht die nog erger is dan zijn rotzus Nina
. Familie is toch al so screwed up, dus waarom Lucas niet?
Misschien wordt het wel Dex, onze flitsende model agent, die zijn bi-curious gevoelens dan niet langer kan onderdrukken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:03 schreef Poppejans het volgende:
Ben benieuwd naar de lovers van Lucas, haha misschien wel die vent die bij Charlie in kapsalon werkt.
De kinderbescherming heeft hem uit het rommelhok gevist, nadat hij in de creche vroeg naar het groene spul dat hij thuis op zijn nieuwe slaapkamer had gedronken.quote:En Valentijn, is die ineens verdwenen? Bij Nick issie niet, en bij Rik loopt hij ook niet? Of zou hij met Charlie in het rommelhok slapen?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tom van Beek??? Wie speelde hij?
Opmerkelijke reacties hier. Blijkbaar is RTL hem ook vergeten. Dat terwijl het naar mijn mening toch wel één van de meest interessante personages uit de Nederlandse TV geschiedenis is geweest. Mijn persoonlijk tweede favoriete personage, direct na Frits van Houten. De vader van Frits en Rien en dus de opa van Jack en Sjors. Speelde van seizoen 1 t/m 6 en maakte tevens zijn opwachting tijdens de kerstreünie in 1998. De Godfather van de serie, het boegbeeld van de slechterik zoals die behoort te zijn. Op mijn YouTube account een aantal beelden voor diegenen geïnteresseerd.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:53 schreef Michellee het volgende:
Sodeju, ik kijk GTST al vanaf het begin, maar heb Herman Hogendoorn, helemaal verdrongen uit mijn geheugen...
Die man die speelde die rol zó goed dat je er bijna bang van werd, hoe die uit zn ogen kon kijken als ie kwaad wasquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:59 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
[..]
Opmerkelijke reacties hier. Blijkbaar is RTL hem ook vergeten. Dat terwijl het naar mijn mening toch wel één van de meest interessante personages uit de Nederlandse TV geschiedenis is geweest. Mijn persoonlijk tweede favoriete personage, direct na Frits van Houten. De vader van Frits en Rien en dus de opa van Jack en Sjors. Speelde van seizoen 1 t/m 6 en maakte tevens zijn opwachting tijdens de kerstreünie in 1998. De Godfather van de serie, het boegbeeld van de slechterik zoals die behoort te zijn. Op mijn YouTube account een aantal beelden voor diegenen geïnteresseerd.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die man die speelde die rol zó goed dat je er bijna bang van werd, hoe die uit zn ogen kon kijken als ie kwaad was
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:59 schreef MikeTuinstra het volgende:
Op mijn YouTube account een aantal beelden voor diegenen geïnteresseerd.
Zo ziet ze er dan niet uit, en dan snap ik niet dat ze nog steeds thuis woont bij dr pappie.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:05 schreef Ticootje het volgende:
Welnee, Nina is echt wel ouder, ze heeft toch haar middelbare school al afgerond en heeft een eigen bedrijf. 18 is niet reeel, inderdaad iets van 23/24 ofzo.
Deze is ook mooiquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:07 schreef Frey het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
Deze scène blijf ik prachtig vinden.
"Maarja, het leven gaat door hè?"![]()
Ik ook, maar oh wat maakte die man een indruk op mij!quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:21 schreef Poppejans het volgende:
[..]
-knip-
Herman was inderdaad een ECHTE slechterik, eentje waarbij ik echt wel bang was alleen door die blik al![]()
(maar ok toen was ik nog kind)
Dat heb ik inderdaad ook altijd erg gevonden, een oppas van je eigen leeftijd hahaquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:47 schreef Lychee_ het volgende:
Nina speelt denk jaar of 20?
Hoe oud moet Sjors dan wel niet zijn die vaak genoeg op haar gepast heeft?
Even op Wikipedia opgezocht:
Nina: Geboren (op tv) 27 oktober 1997 (Gereviseerd naar 2 december 1989 toen zij in 2005 was verouderd naar 15)
Sjors: Geboren (op tv) april 1995 (Gereviseerd naar 1987 toen zij in 2003 was verouderd naar 16)
Die lui op wikipedia hebben dat 'gereviseerd naar....' volgens mij ook slechts bepaald naar hun eigen inschattingsvermogen, maar aan de andere kant hoe langer een soap duurt hoe maffer dit soort dingen worden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:47 schreef Lychee_ het volgende:
Nina speelt denk jaar of 20?
Hoe oud moet Sjors dan wel niet zijn die vaak genoeg op haar gepast heeft?
Even op Wikipedia opgezocht:
Nina: Geboren (op tv) 27 oktober 1997 (Gereviseerd naar 2 december 1989 toen zij in 2005 was verouderd naar 15)
Sjors: Geboren (op tv) april 1995 (Gereviseerd naar 1987 toen zij in 2003 was verouderd naar 16)
http://www.rtl.nl/compone(...)evard_Gtst_s1_a1.xmlquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:06 schreef heaven7 het volgende:
Uuh, ik ben gedwongen slechts via rtlgemist te kijken maar welke GTST special??
Subliem inderdaad. Hier ook de klassieke New York verhaallijn waar Herman Linda bij zijn eigendom zet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:07 schreef Frey het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
Deze scène blijf ik prachtig vinden.
"Maarja, het leven gaat door hè?"![]()
Dat muziekje tussen 0:30 en 1:18 vond ik altijd erg mooi.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:14 schreef MikeTuinstra het volgende:
Absoluut, GTST had goede muziek in de beginjaren. Het is de invloed uit de jaren 80/vroege jaren 90 op TV series. Synthesizer klanken die de mood zetten voor scéne naar verhaallijn. Muziek maakt het verschil.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:42 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat muziekje tussen 0:30 en 1:18 vond ik altijd erg mooi.
Inderdaad! Vrij irritant.. Maar het lijkt er toch wel op dat Danny haar gevoelens niet echt beantwoordtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:44 schreef Michellee het volgende:
Charlie is wel de beste vriendin die je je kan wensen
Ja bij de laatste scene dacht ik ook YES!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:09 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Inderdaad! Vrij irritant.. Maar het lijkt er toch wel op dat Danny haar gevoelens niet echt beantwoordtFijne scene op 't laatst
Nou ja, ook over dat feestje, dat ze zei: 'Wat moet ik aan?' Ik dacht gelijk: doe maar iets roodsquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:07 schreef Poison-Ivy het volgende:
Leuk stukje met Charlie en haar maskermaar ik word gek van het eeuwige rood accent bij Maxime
Aah leuk, bedankt!quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)evard_Gtst_s1_a1.xml
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:26 schreef bloodymary het volgende:
Hoe oud is die Vicky eigenlijjk, 14 of zo?
Dex the loverboyquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:26 schreef Renaatje76 het volgende:
In het begin vond ik die Dex wel leuk maar ik begin 'm steeds irritanter te vinden...
19 toch? Ze speelt even oud als Noud, Dex en Nina.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:26 schreef bloodymary het volgende:
Hoe oud is die Vicky eigenlijjk, 14 of zo?
*zucht*quote:Op vrijdag 6 maart 2009 04:44 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Absoluut, GTST had goede muziek in de beginjaren. Het is de invloed uit de jaren 80/vroege jaren 90 op TV series. Synthesizer klanken die de mood zetten voor scéne naar verhaallijn. Muziek maakt het verschil.
Op 1:07 tot einde in dit filmpje nog zo'n voorbeeld voor mij. Waarschijnlijk wel de bekendste recurring tune uit de allereerste seizoenen van de soap.![]()
Er mag inderdaad wel wat meer actie in Maxime's karakter komen, elke keer dat geherhaal van haar, en zogenaamde meeleven...Schiet op, doe iets!!!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:30 schreef Zipportal het volgende:
Die fruitboom van een Maxime, met haar rode kledij, word je ook zat van. Het hele personage is tot nu toe niet bijzonder en geen toevoeging. Bemoeihaal.
Nee helaas, dat is tot op heden niet echt mogelijk. Seizoen 1 en 2 en een oude compilatie DVD en CD-Rom zijn te koop maar that's it. Op YouTube staan inmiddels een aantal oude beelden. Vooral afkomstig van bovengenoemd materiaal met een paar beelden van later elders verkregen uit de eerste seizoenen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:14 schreef Harajuku. het volgende:
Kan je seizoen 1 tot geen idee ook ergens downloaden, kan t nergens vinden?
Ah okay, bedanktquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:11 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Nee helaas, dat is tot op heden niet echt mogelijk. Seizoen 1 en 2 en een oude compilatie DVD en CD-Rom zijn te koop maar that's it. Op YouTube staan inmiddels een aantal oude beelden. Vooral afkomstig van bovengenoemd materiaal met een paar beelden van later elders verkregen uit de eerste seizoenen.
Voor je het weet breekt hij je rug met die stok.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:54 schreef bloodymary het volgende:
Vaak kwam bij Herman Hogendoorn als eerste alleen zijn wandelstok in beeld, dat was al eng!
Ook dat ja.quote:
Sjors die zich laat gebruiken.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Lorena die Sjors als slaaf gebruikt.
quote:
Dat was toch 1 van de adviezen van de states? meer blootquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
-knip-
Btw, wat wordt er tegenwoordig met boobies geshowd. Vicky, Charlie, Sjors.
Sex sells, dat is een algemeen gegeven.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:57 schreef vencodark het volgende:
Ja daar laten ze ook wel een seks zien, van leuke en mooie stelletjes wat doen ze hier... Nemen ze (of all people) Floris en Babaarquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat was toch 1 van de adviezen van de states? meer bloot
I couldn't agree morequote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:45 schreef alors het volgende:
Ik kijk uit gewoonte, maar vroeger smulde ik van Ludo en de tegenstand die hij kreeg, de sluwe streken die werden gepleegd. Frits, Onno P Wassenaar, Martine Hafkamp, de vader van Sylvester, zulke gemene mensen die ik me nog goed kan herinneren. Maar tegenwoordig is het huilen met de pet opAlleen maar liefdesgejammer van de vrouwtjes en de kerels zijn ook geen echte kerels meer.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sjors die zich laat gebruiken.![]()
Charlie die zichzelf erg geil en lekker vindt.![]()
Ronja die alles geloofd wat Charlie verteld ipv zélf nadenkt.![]()
Dokter dinges (ik vergeet zijn naam steeds, ik wil hem steeds Wouter noemen.) die serieus een schema wil opstellen om 24/7 op Lorena te laten passen.
![]()
Janine die pubert.(leuker dan wanneer ze chagerijnig was).
Danny![]()
Tot zover de samenvatting.
Waar blijven de screenshots!!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
www.gtst.nl staan de afleveringen allemaal op. Doe je best zou ik zeggen!quote:
Zo stout in HEMA ondergoed ziet Sjors er in het echie uit in je slaapkamer... zou je haar doen?quote:
Nee.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:12 schreef Starlie het volgende:
Ben een weekje op vakantie geweest, is het de moeite waard om alles terug te gaan kijken...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |