helemaal mee eens. Ik lees ook altijd alles. Gewoon zo doorgaan en lekker je ding doenquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:36 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Dat is je goed recht maar zo moet je het niet zien. Persoonlijk heb ik genoeg serieuze zaken lopen en is mij deze entertainment interactie ontspanning zijdelings dagelijkse rompslomp. Ik zit op een forum om iets toe te voegen, in dit geval mijn optiek betreft hetgeen mij interesseert in GTST. Wat een ieder op zich van mijn berichtgeving vind is subjectief. De een haalt er wat uit, de ander laat het links liggen.
Vond hm ten tijde met Anita anders ook best leuk. Toen had ie krullenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:04 schreef lady-wrb het volgende:
Met charlie was hij veel leuker
Ik wil ff zeggen dat ik het ook altijd leesquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:53 schreef Liquidist het volgende:
[..]
helemaal mee eens. Ik lees ook altijd alles. Gewoon zo doorgaan en lekker je ding doen
quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:23 schreef Michellee het volgende:
Ik begin mij aan Maxime te ergeren....
niet, daar komt geen gtst op..quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee. Maar je kunt straks wel op RTL8 (19:00) GTST van gisteren bekijken.
Dat dusquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die blije soppende kippen hoeft van mij niet hoor.![]()
proestquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Sowieso vind ik die Charlie echt zo'n ontzettende domme doos. Maar dat is natuurlijk ook haar rol. Maar ik heb toch liever Sjors. Die vind ik veel leuker.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:00 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij voor Sjors gaat!! Die 2 hierboven zijn echt te
quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:56 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
proest
nou kan ik nooit meer zonder te lachen naar mijn kippen kijken
Nee, maar ik begrijp ze wel.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Net als met Bing en Nick, die vond ze ook eerst maar arrogant en later wordt ze er verliefd op. Goh origineel, goed bedacht GTST. Ze dachten zeker dat wij vast allemaal dachten, wie zou het toch worden? Ronja of toch Charlie? En daar opeens vanuit het niets is SJORS!! oh oh oh wat een ontknoping mensen!!!quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:03 schreef DaMart het volgende:
Het lijkt me duidelijk: uiteindelijk krijgt Sjors wat met Danny, en hebben Charlie en Ronja het nakijken.
mijn vriendin denkt dat het Laura wordt ......quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:43 schreef alors het volgende:
[..]
Net als met Bing en Nick, die vond ze ook eerst maar arrogant en later wordt ze er verliefd op. Goh origineel, goed bedacht GTST. Ze dachten zeker dat wij vast allemaal dachten, wie zou het toch worden? Ronja of toch Charlie? En daar opeens vanuit het niets is SJORS!! oh oh oh wat een ontknoping mensen!!!
laura staat wel een beetje om zoiets bekend als je de relatie met dennis...quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:45 schreef Liquidist het volgende:
[..]
mijn vriendin denkt dat het Laura wordt ......
En toen bleek dat niet Dennis maar Danny met Arnie was omgewisseld in het ziekenhuis.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:45 schreef Liquidist het volgende:
[..]
mijn vriendin denkt dat het Laura wordt ......
door een dyslectische zuster zeker ?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 07:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
En toen bleek dat niet Dennis maar Danny met Arnie was omgewisseld in het ziekenhuis.
Ja en die is nu al dood, dus die kunnen ze het niet meer vragen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
door een dyslectische zuster zeker ?
Ja hij is nogalquote:
100% mee eens, de een vindt het posten op dit forum iets dat je doet als je niks te doen hebt, een ander vindt het kijken van gtst überhaupt iets dat je doet als je niks beters te doen hebt. Als we zo gaan beginnen is het einde zoek, dus @ janimie inderdaad gewoon iedereen lekker in z'n waarde laten hier.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat niks beters te doen klinkt wat neerbuigend, de een vindt dit leuk en de ander dat
Ja en dan die reden die ze opgaf om hem in te huren:quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:50 schreef alors het volgende:
Ja hij is nogalMaarja waar betaalt ze uberhaupt een 2e werknemer van? Het zou goed zijn dat Charlie straks flink in de schulden zit of grote verliezen draait.
quote:Maar gtst en realisme![]()
Dat was echt erg idd, ze zat haar gewoon af te zeiken.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:56 schreef Marrije het volgende:
Charlie
Als mannen naar jou kijken dan denken ze nou dat is een vrouw om mee te trouwen.
Als mannen naar mij kijken dan denken ze daar wil ik mee vrijen.
Leuke vriendin
prachtig toch.. hoe dommer en ongenuancheerder ze uit de hoek komt, hoe leuker ik haar vindquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat was echt erg idd, ze zat haar gewoon af te zeiken.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:12 schreef lady-wrb het volgende:
ik begin nick steeds leuker te vinden.
hij heeft nu een leuke rol.
Ik ook.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:11 schreef Frey het volgende:
Ben benieuwd naar die GTST special woensdag.
Eens! Met d'r vissebek!quote:Op maandag 2 maart 2009 22:17 schreef Shreyas het volgende:
Slecht einde, wanneer wordt Lorena nou eindelijk eens de serie uitgeflikkerd, met afstand het slechtste personage/actrice die ze hebben. Totaal geen rol van betekenis en wat ze laat zien is buitengewoon nep.
Nou inderdaadquote:Op maandag 2 maart 2009 20:17 schreef Perico het volgende:
Charlie:
"Ik heb een eigen zaak en 3 man in dienst maar ben te arm om een huisje, kamer of garage box voor mezelf te regelen, dus ik kan nu nergens anders heen, sukkels, weetog!"
helemaal gelijk, veel leuker als de betweter Sjorsquote:Op maandag 2 maart 2009 23:22 schreef alors het volgende:
[..]
Nou inderdaad
En Lorena moet natuurlijk blijven, zorgt voor wat leven in de toch al rustige brouwerij van gtst. Ik mag haar steeds meer
danquote:Op maandag 2 maart 2009 23:43 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
helemaal gelijk, veel leuker als de betweter Sjors
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind Lorena ook leuk. En zo slecht acteert ze niet.
Meneer is een andere mening toegedaan over het acteertalent van 'Lorena'.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De spelling is goed toch
[ afbeelding ]
Behind the real awnser.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:44 schreef Perico het volgende:
Voor wie het gemist heeft, de reden waarom Lorena zo'n immense pijn had gisteren:
[ afbeelding ]
Viel mij ook op. De eerste was een Surinamer als ik me niet vergis en de tweede een Marokkaan. Zoiets.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:35 schreef Lychee_ het volgende:
Ik zit nu de afleveirng van afgelopen maandag te kijken en zie een hele andere Carlo opeens in de zaak staan...
Dit is een nieuwe, jaa bij charlies is niks te gek!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:35 schreef Lychee_ het volgende:
Ik zit nu de afleveirng van afgelopen maandag te kijken en zie een hele andere Carlo opeens in de zaak staan...
En Lorena die liever op zo'n bank ligt ziek te wezen als in een fatsoenlijk bed..quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:34 schreef Lychee_ het volgende:
Wat mij opvalt dat ze wel van slapen houden op de bank..
Vicky wilde samen met Dex in bed liggen, maar ze zijn met kleren aan gewoon op de bank in slaap gevallen.. Lijkt mij ook klote slapen eigenlijk op die manier.
En Ronja die met kleding aan op de bank in slaap viel.
Homo? Heb ik wat gemist dan? Of heb ik niet goed geluisterd gister?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:18 schreef Blawh het volgende:
Lucas is dus homo. Hoe oud is dat kind? Alhoewel, dat maakt ook niet uit sinds we de extreme groeispurt van Nina zagen.
Zeiden ze toch in RTL Boulevard, of heb ik het verkeerd verstaan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Homo? Heb ik wat gemist dan? Of heb ik niet goed geluisterd gister?
quote:Lucas is 'coming to town'
Lucas Sanders keert terug naar Meerdijk. Dat maakte Kemna Casting vandaag bekend. Konden we u eerder al exclusief melden dat er binnenkort een nieuw (vast) karakter aan de serie zal worden toegevoegd, vanavond werd dan eindelijk bekend om welke rol het precies gaat..
Janine is natuurlijk maar wat blij om Lucas weer in haar armen te kunnen sluiten. Maar hoe zal zij reageren als ze hoort van Lucas zijn grote geheim? Wij kunnen u namelijk verklappen dat Lucas niet op meisjes, maar op jongens valt...
http://gtstcourant.web-log.nl/de_gtstcourant/2009/03/enqute.html
Ik kijk geen RTL boulevardquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:29 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zeiden ze toch in RTL Boulevard, of heb ik het verkeerd verstaan?
Edit:
[..]
Dit is trouwens zooo ATWT!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:18 schreef Blawh het volgende:
Lucas is dus homo. Hoe oud is dat kind? Alhoewel, dat maakt ook niet uit sinds we de extreme groeispurt van Nina zagen.
juist welquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind dat een Sanders geen homo of lesbi mag zijn.
zo'n pisnichtquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:19 schreef Michellee het volgende:
Het is toch niet zijn kind??! Ik hoop trouwens niet dat het zo'n overdreven nicht is...
Inderdaad, vandaar dat het melig is dat nu eens een Sanders homo is in plaats van zo'n kind van Barbara, waarbij iedereen meteen er helemaal achter staat. Bovendien ben ik het eens met de commentaren hier. Als ze een homoverhaallijn willen doen, dan hoop ik dat ze de clichés vermijden en het allemaal zo normaal mogelijk doen. Niet zo'n verwijfd joch of iemand die dan achteraf ook op meisjes valt, zoals Morris. GTST maakt er altijd een freak show van.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |