helemaal mee eens. Ik lees ook altijd alles. Gewoon zo doorgaan en lekker je ding doenquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:36 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Dat is je goed recht maar zo moet je het niet zien. Persoonlijk heb ik genoeg serieuze zaken lopen en is mij deze entertainment interactie ontspanning zijdelings dagelijkse rompslomp. Ik zit op een forum om iets toe te voegen, in dit geval mijn optiek betreft hetgeen mij interesseert in GTST. Wat een ieder op zich van mijn berichtgeving vind is subjectief. De een haalt er wat uit, de ander laat het links liggen.
Vond hm ten tijde met Anita anders ook best leuk. Toen had ie krullenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:04 schreef lady-wrb het volgende:
Met charlie was hij veel leuker
Ik wil ff zeggen dat ik het ook altijd leesquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:53 schreef Liquidist het volgende:
[..]
helemaal mee eens. Ik lees ook altijd alles. Gewoon zo doorgaan en lekker je ding doen
quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:23 schreef Michellee het volgende:
Ik begin mij aan Maxime te ergeren....
niet, daar komt geen gtst op..quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee. Maar je kunt straks wel op RTL8 (19:00) GTST van gisteren bekijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |