Dat was echt erg idd, ze zat haar gewoon af te zeiken.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:56 schreef Marrije het volgende:
Charlie
Als mannen naar jou kijken dan denken ze nou dat is een vrouw om mee te trouwen.
Als mannen naar mij kijken dan denken ze daar wil ik mee vrijen.
Leuke vriendin
prachtig toch.. hoe dommer en ongenuancheerder ze uit de hoek komt, hoe leuker ik haar vindquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat was echt erg idd, ze zat haar gewoon af te zeiken.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:12 schreef lady-wrb het volgende:
ik begin nick steeds leuker te vinden.
hij heeft nu een leuke rol.
Ik ook.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:11 schreef Frey het volgende:
Ben benieuwd naar die GTST special woensdag.
Eens! Met d'r vissebek!quote:Op maandag 2 maart 2009 22:17 schreef Shreyas het volgende:
Slecht einde, wanneer wordt Lorena nou eindelijk eens de serie uitgeflikkerd, met afstand het slechtste personage/actrice die ze hebben. Totaal geen rol van betekenis en wat ze laat zien is buitengewoon nep.
Nou inderdaadquote:Op maandag 2 maart 2009 20:17 schreef Perico het volgende:
Charlie:
"Ik heb een eigen zaak en 3 man in dienst maar ben te arm om een huisje, kamer of garage box voor mezelf te regelen, dus ik kan nu nergens anders heen, sukkels, weetog!"
helemaal gelijk, veel leuker als de betweter Sjorsquote:Op maandag 2 maart 2009 23:22 schreef alors het volgende:
[..]
Nou inderdaad
En Lorena moet natuurlijk blijven, zorgt voor wat leven in de toch al rustige brouwerij van gtst. Ik mag haar steeds meer
danquote:Op maandag 2 maart 2009 23:43 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
helemaal gelijk, veel leuker als de betweter Sjors
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind Lorena ook leuk. En zo slecht acteert ze niet.
Meneer is een andere mening toegedaan over het acteertalent van 'Lorena'.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De spelling is goed toch
[ afbeelding ]
Behind the real awnser.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:44 schreef Perico het volgende:
Voor wie het gemist heeft, de reden waarom Lorena zo'n immense pijn had gisteren:
[ afbeelding ]
Viel mij ook op. De eerste was een Surinamer als ik me niet vergis en de tweede een Marokkaan. Zoiets.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:35 schreef Lychee_ het volgende:
Ik zit nu de afleveirng van afgelopen maandag te kijken en zie een hele andere Carlo opeens in de zaak staan...
Dit is een nieuwe, jaa bij charlies is niks te gek!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:35 schreef Lychee_ het volgende:
Ik zit nu de afleveirng van afgelopen maandag te kijken en zie een hele andere Carlo opeens in de zaak staan...
En Lorena die liever op zo'n bank ligt ziek te wezen als in een fatsoenlijk bed..quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:34 schreef Lychee_ het volgende:
Wat mij opvalt dat ze wel van slapen houden op de bank..
Vicky wilde samen met Dex in bed liggen, maar ze zijn met kleren aan gewoon op de bank in slaap gevallen.. Lijkt mij ook klote slapen eigenlijk op die manier.
En Ronja die met kleding aan op de bank in slaap viel.
Homo? Heb ik wat gemist dan? Of heb ik niet goed geluisterd gister?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:18 schreef Blawh het volgende:
Lucas is dus homo. Hoe oud is dat kind? Alhoewel, dat maakt ook niet uit sinds we de extreme groeispurt van Nina zagen.
Zeiden ze toch in RTL Boulevard, of heb ik het verkeerd verstaan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Homo? Heb ik wat gemist dan? Of heb ik niet goed geluisterd gister?
quote:Lucas is 'coming to town'
Lucas Sanders keert terug naar Meerdijk. Dat maakte Kemna Casting vandaag bekend. Konden we u eerder al exclusief melden dat er binnenkort een nieuw (vast) karakter aan de serie zal worden toegevoegd, vanavond werd dan eindelijk bekend om welke rol het precies gaat..
Janine is natuurlijk maar wat blij om Lucas weer in haar armen te kunnen sluiten. Maar hoe zal zij reageren als ze hoort van Lucas zijn grote geheim? Wij kunnen u namelijk verklappen dat Lucas niet op meisjes, maar op jongens valt...
http://gtstcourant.web-log.nl/de_gtstcourant/2009/03/enqute.html
Ik kijk geen RTL boulevardquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:29 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zeiden ze toch in RTL Boulevard, of heb ik het verkeerd verstaan?
Edit:
[..]
Dit is trouwens zooo ATWT!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:18 schreef Blawh het volgende:
Lucas is dus homo. Hoe oud is dat kind? Alhoewel, dat maakt ook niet uit sinds we de extreme groeispurt van Nina zagen.
juist welquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind dat een Sanders geen homo of lesbi mag zijn.
zo'n pisnichtquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:19 schreef Michellee het volgende:
Het is toch niet zijn kind??! Ik hoop trouwens niet dat het zo'n overdreven nicht is...
Inderdaad, vandaar dat het melig is dat nu eens een Sanders homo is in plaats van zo'n kind van Barbara, waarbij iedereen meteen er helemaal achter staat. Bovendien ben ik het eens met de commentaren hier. Als ze een homoverhaallijn willen doen, dan hoop ik dat ze de clichés vermijden en het allemaal zo normaal mogelijk doen. Niet zo'n verwijfd joch of iemand die dan achteraf ook op meisjes valt, zoals Morris. GTST maakt er altijd een freak show van.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |