Dat was echt erg idd, ze zat haar gewoon af te zeiken.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:56 schreef Marrije het volgende:
Charlie
Als mannen naar jou kijken dan denken ze nou dat is een vrouw om mee te trouwen.
Als mannen naar mij kijken dan denken ze daar wil ik mee vrijen.
Leuke vriendin
prachtig toch.. hoe dommer en ongenuancheerder ze uit de hoek komt, hoe leuker ik haar vindquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat was echt erg idd, ze zat haar gewoon af te zeiken.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:12 schreef lady-wrb het volgende:
ik begin nick steeds leuker te vinden.
hij heeft nu een leuke rol.
Ik ook.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:11 schreef Frey het volgende:
Ben benieuwd naar die GTST special woensdag.
Eens! Met d'r vissebek!quote:Op maandag 2 maart 2009 22:17 schreef Shreyas het volgende:
Slecht einde, wanneer wordt Lorena nou eindelijk eens de serie uitgeflikkerd, met afstand het slechtste personage/actrice die ze hebben. Totaal geen rol van betekenis en wat ze laat zien is buitengewoon nep.
Nou inderdaadquote:Op maandag 2 maart 2009 20:17 schreef Perico het volgende:
Charlie:
"Ik heb een eigen zaak en 3 man in dienst maar ben te arm om een huisje, kamer of garage box voor mezelf te regelen, dus ik kan nu nergens anders heen, sukkels, weetog!"
helemaal gelijk, veel leuker als de betweter Sjorsquote:Op maandag 2 maart 2009 23:22 schreef alors het volgende:
[..]
Nou inderdaad
En Lorena moet natuurlijk blijven, zorgt voor wat leven in de toch al rustige brouwerij van gtst. Ik mag haar steeds meer
danquote:Op maandag 2 maart 2009 23:43 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
helemaal gelijk, veel leuker als de betweter Sjors
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind Lorena ook leuk. En zo slecht acteert ze niet.
Meneer is een andere mening toegedaan over het acteertalent van 'Lorena'.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De spelling is goed toch
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |