Nee, maar ik begrijp ze wel.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die blije soppende kippen hoeft van mij niet hoor.![]()
Net als met Bing en Nick, die vond ze ook eerst maar arrogant en later wordt ze er verliefd op. Goh origineel, goed bedacht GTST. Ze dachten zeker dat wij vast allemaal dachten, wie zou het toch worden? Ronja of toch Charlie? En daar opeens vanuit het niets is SJORS!! oh oh oh wat een ontknoping mensen!!!quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:03 schreef DaMart het volgende:
Het lijkt me duidelijk: uiteindelijk krijgt Sjors wat met Danny, en hebben Charlie en Ronja het nakijken.
mijn vriendin denkt dat het Laura wordt ......quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:43 schreef alors het volgende:
[..]
Net als met Bing en Nick, die vond ze ook eerst maar arrogant en later wordt ze er verliefd op. Goh origineel, goed bedacht GTST. Ze dachten zeker dat wij vast allemaal dachten, wie zou het toch worden? Ronja of toch Charlie? En daar opeens vanuit het niets is SJORS!! oh oh oh wat een ontknoping mensen!!!
laura staat wel een beetje om zoiets bekend als je de relatie met dennis...quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:45 schreef Liquidist het volgende:
[..]
mijn vriendin denkt dat het Laura wordt ......
En toen bleek dat niet Dennis maar Danny met Arnie was omgewisseld in het ziekenhuis.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:45 schreef Liquidist het volgende:
[..]
mijn vriendin denkt dat het Laura wordt ......
door een dyslectische zuster zeker ?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 07:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
En toen bleek dat niet Dennis maar Danny met Arnie was omgewisseld in het ziekenhuis.
Ja en die is nu al dood, dus die kunnen ze het niet meer vragen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
door een dyslectische zuster zeker ?
Ja hij is nogalquote:
100% mee eens, de een vindt het posten op dit forum iets dat je doet als je niks te doen hebt, een ander vindt het kijken van gtst überhaupt iets dat je doet als je niks beters te doen hebt. Als we zo gaan beginnen is het einde zoek, dus @ janimie inderdaad gewoon iedereen lekker in z'n waarde laten hier.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat niks beters te doen klinkt wat neerbuigend, de een vindt dit leuk en de ander dat
Ja en dan die reden die ze opgaf om hem in te huren:quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:50 schreef alors het volgende:
Ja hij is nogalMaarja waar betaalt ze uberhaupt een 2e werknemer van? Het zou goed zijn dat Charlie straks flink in de schulden zit of grote verliezen draait.
quote:Maar gtst en realisme![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |