Vicky, Dex en heel dat modellen verhaal ja. Vicky met haar zure gezicht.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
en dan nog dat Vicky gedoe erbij, kunnen ze de serie niet beter 'goede mutsen, slechte mutsen' noemen
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
'goede mutsen, slechte mutsen' noemen
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:34 schreef Michellee het volgende:
[..]
![]()
![]()
Goede mutsen, slechte mutsen
Een muts die als een nacht verschijnt
Liefde leidt je tot de muts
Nee, een muts spaart je niet
Soms geluk en soms verdriet
quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:43 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Inderdaad, vandaar dat het melig is dat nu eens een Sanders homo is in plaats van zo'n kind van Barbara, waarbij iedereen meteen er helemaal achter staat. Bovendien ben ik het eens met de commentaren hier. Als ze een homoverhaallijn willen doen, dan hoop ik dat ze de clichés vermijden en het allemaal zo normaal mogelijk doen. Niet zo'n verwijfd joch of iemand die dan achteraf ook op meisjes valt, zoals Morris. GTST maakt er altijd een freak show van.
Verder was het een matige en saaie week. Danny en Sjors maken ruzie over een boek. Dat gaat toch nergens over? Bovendien zijn al die personages zo vlak als een vloer; er zit geen enkele diepte in. Maxime moet echt meer te doen krijgen dan wat af te luisteren en Nina pleziertjes te doen; dit duurt mij echt te lang.
Ben wel benieuwd naar de special vanavond. Ik hoop dat ze bij de overleden personages ook Tom van Beek zullen behandelen. Hij zat langer in de serie dan Frédérique Huydts en was qua leeftijd een oude rot, net als Wik Jongsma, en toch negeren ze zijn dood en functie binnen de serie regelmatig. Dat vind ik erg jammer.
Hoop dat er veel flashbacks en fragmenten uit de eerste seizoenen te zien zullen zijn!
Luke en Noahquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:45 schreef alors het volgende:
Als het gewoon als Luke en Noah gaat (van ATWT), dan kan het wel leuk worden. Homo's moeten ook homo's voor het leven zijn, en niet toch altijd weer bi omdat dat beter uitkomt
Ja, dit was meer een herhaling van RTL Boulevard, dan van GTST. Ik had ook gedacht dat er veel meer flashbacks zouden komen en aandacht voor GTST's verleden, maar dat viel vies tegen. Wat ik ook al voorspelde was dat alleen de drie bekendste overleden acteurs genoemd werden en Tom van Beek niet, omdat mensen toch niet meer weten wie dat was blijkbaar. Ook erg jammer dat ze doen alsof de serie door de Amerikaanse tips (zoals die bestaande muziek in scènes) en de familie Huygens zoveel beter zou zijn geworden.... Deze special was net zo bagger als een hoop van de serie zelf tegenwoordig.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Viel inderdaad nogal tegen, had meer flashbacks verwacht..
quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:49 schreef Canisfire het volgende:
En dingetje hoe heet ze ook al weer doet het leuk maar maakt ook niets mee de schrijvers hebben haar karakter verkloot.
Ditto, cliché special. Geen GTST maar gewoon RTL Boulevard. Ze zijn totaal niet ingelezen in de serie dus dan wordt het ook al vrij snel herhaling, herhaling en nog eens herhaling. Tom van Beek wordt schandalig genegeerd op het ter sprake komen van zijn personage in een YouTube blooper na. Casper van Bohemen en Inge Ipenburg kwamen slechts voorbij in een flits met korte commentaren maar was tenminste iets. Het was wat ik er van verwacht had. Een hoop slechte onderwerpen met aandacht aan de huidige standaard personages. FYI, Boulevard is GTST een bewerking van de Australische soap The Restless Years, Ryan's Hope is ONM. Iedere idioot kan dat tegenwoordig terugvinden op Wikipedia.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:11 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Ja, dit was meer een herhaling van RTL Boulevard, dan van GTST. Ik had ook gedacht dat er veel meer flashbacks zouden komen en aandacht voor GTST's verleden, maar dat viel vies tegen. Wat ik ook al voorspelde was dat alleen de drie bekendste overleden acteurs genoemd werden en Tom van Beek niet, omdat mensen toch niet meer weten wie dat was blijkbaar. Ook erg jammer dat ze doen alsof de serie door de Amerikaanse tips (zoals die bestaande muziek in scènes) en de familie Huygens zoveel beter zou zijn geworden.... Deze special was net zo bagger als een hoop van de serie zelf tegenwoordig.
Ik ben overigens bang dat ik Frits van Houten alleen nog maar te zien krijg in keukenreclames...
Tom van Beek??? Wie speelde hij?quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:11 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Ja, dit was meer een herhaling van RTL Boulevard, dan van GTST. Ik had ook gedacht dat er veel meer flashbacks zouden komen en aandacht voor GTST's verleden, maar dat viel vies tegen. Wat ik ook al voorspelde was dat alleen de drie bekendste overleden acteurs genoemd werden en Tom van Beek niet, omdat mensen toch niet meer weten wie dat was blijkbaar. Ook erg jammer dat ze doen alsof de serie door de Amerikaanse tips (zoals die bestaande muziek in scènes) en de familie Huygens zoveel beter zou zijn geworden.... Deze special was net zo bagger als een hoop van de serie zelf tegenwoordig.
Ik ben overigens bang dat ik Frits van Houten alleen nog maar te zien krijg in keukenreclames...
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:21 schreef Perico het volgende:
haar meteoriet-inslagen voorhoofd, met afdruk van een gladiator-drietand,
Omdat, omdat.. ie de zoon van Stefano isquote:Op donderdag 5 maart 2009 03:56 schreef Desmonkey het volgende:
Ik wil helemaal niet dat Lucas zo'n Huisje, Homo, Beestje wordt ("het moet zo'n normaal mogelijke homo zijn"-argument begint onderhand wel afgezaagd te worden), maar gewoon een verwijfde pisnicht die nog erger is dan zijn rotzus Nina
. Familie is toch al so screwed up, dus waarom Lucas niet?
Misschien wordt het wel Dex, onze flitsende model agent, die zijn bi-curious gevoelens dan niet langer kan onderdrukken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:03 schreef Poppejans het volgende:
Ben benieuwd naar de lovers van Lucas, haha misschien wel die vent die bij Charlie in kapsalon werkt.
De kinderbescherming heeft hem uit het rommelhok gevist, nadat hij in de creche vroeg naar het groene spul dat hij thuis op zijn nieuwe slaapkamer had gedronken.quote:En Valentijn, is die ineens verdwenen? Bij Nick issie niet, en bij Rik loopt hij ook niet? Of zou hij met Charlie in het rommelhok slapen?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tom van Beek??? Wie speelde hij?
Opmerkelijke reacties hier. Blijkbaar is RTL hem ook vergeten. Dat terwijl het naar mijn mening toch wel één van de meest interessante personages uit de Nederlandse TV geschiedenis is geweest. Mijn persoonlijk tweede favoriete personage, direct na Frits van Houten. De vader van Frits en Rien en dus de opa van Jack en Sjors. Speelde van seizoen 1 t/m 6 en maakte tevens zijn opwachting tijdens de kerstreünie in 1998. De Godfather van de serie, het boegbeeld van de slechterik zoals die behoort te zijn. Op mijn YouTube account een aantal beelden voor diegenen geïnteresseerd.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:53 schreef Michellee het volgende:
Sodeju, ik kijk GTST al vanaf het begin, maar heb Herman Hogendoorn, helemaal verdrongen uit mijn geheugen...
Die man die speelde die rol zó goed dat je er bijna bang van werd, hoe die uit zn ogen kon kijken als ie kwaad wasquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:59 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
[..]
Opmerkelijke reacties hier. Blijkbaar is RTL hem ook vergeten. Dat terwijl het naar mijn mening toch wel één van de meest interessante personages uit de Nederlandse TV geschiedenis is geweest. Mijn persoonlijk tweede favoriete personage, direct na Frits van Houten. De vader van Frits en Rien en dus de opa van Jack en Sjors. Speelde van seizoen 1 t/m 6 en maakte tevens zijn opwachting tijdens de kerstreünie in 1998. De Godfather van de serie, het boegbeeld van de slechterik zoals die behoort te zijn. Op mijn YouTube account een aantal beelden voor diegenen geïnteresseerd.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die man die speelde die rol zó goed dat je er bijna bang van werd, hoe die uit zn ogen kon kijken als ie kwaad was
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:59 schreef MikeTuinstra het volgende:
Op mijn YouTube account een aantal beelden voor diegenen geïnteresseerd.
Zo ziet ze er dan niet uit, en dan snap ik niet dat ze nog steeds thuis woont bij dr pappie.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:05 schreef Ticootje het volgende:
Welnee, Nina is echt wel ouder, ze heeft toch haar middelbare school al afgerond en heeft een eigen bedrijf. 18 is niet reeel, inderdaad iets van 23/24 ofzo.
Deze is ook mooiquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:07 schreef Frey het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
Deze scène blijf ik prachtig vinden.
"Maarja, het leven gaat door hè?"![]()
Ik ook, maar oh wat maakte die man een indruk op mij!quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:21 schreef Poppejans het volgende:
[..]
-knip-
Herman was inderdaad een ECHTE slechterik, eentje waarbij ik echt wel bang was alleen door die blik al![]()
(maar ok toen was ik nog kind)
Dat heb ik inderdaad ook altijd erg gevonden, een oppas van je eigen leeftijd hahaquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:47 schreef Lychee_ het volgende:
Nina speelt denk jaar of 20?
Hoe oud moet Sjors dan wel niet zijn die vaak genoeg op haar gepast heeft?
Even op Wikipedia opgezocht:
Nina: Geboren (op tv) 27 oktober 1997 (Gereviseerd naar 2 december 1989 toen zij in 2005 was verouderd naar 15)
Sjors: Geboren (op tv) april 1995 (Gereviseerd naar 1987 toen zij in 2003 was verouderd naar 16)
Die lui op wikipedia hebben dat 'gereviseerd naar....' volgens mij ook slechts bepaald naar hun eigen inschattingsvermogen, maar aan de andere kant hoe langer een soap duurt hoe maffer dit soort dingen worden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:47 schreef Lychee_ het volgende:
Nina speelt denk jaar of 20?
Hoe oud moet Sjors dan wel niet zijn die vaak genoeg op haar gepast heeft?
Even op Wikipedia opgezocht:
Nina: Geboren (op tv) 27 oktober 1997 (Gereviseerd naar 2 december 1989 toen zij in 2005 was verouderd naar 15)
Sjors: Geboren (op tv) april 1995 (Gereviseerd naar 1987 toen zij in 2003 was verouderd naar 16)
http://www.rtl.nl/compone(...)evard_Gtst_s1_a1.xmlquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:06 schreef heaven7 het volgende:
Uuh, ik ben gedwongen slechts via rtlgemist te kijken maar welke GTST special??
Subliem inderdaad. Hier ook de klassieke New York verhaallijn waar Herman Linda bij zijn eigendom zet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:07 schreef Frey het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
Deze scène blijf ik prachtig vinden.
"Maarja, het leven gaat door hè?"![]()
Dat muziekje tussen 0:30 en 1:18 vond ik altijd erg mooi.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:14 schreef MikeTuinstra het volgende:
Absoluut, GTST had goede muziek in de beginjaren. Het is de invloed uit de jaren 80/vroege jaren 90 op TV series. Synthesizer klanken die de mood zetten voor scéne naar verhaallijn. Muziek maakt het verschil.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:42 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat muziekje tussen 0:30 en 1:18 vond ik altijd erg mooi.
Inderdaad! Vrij irritant.. Maar het lijkt er toch wel op dat Danny haar gevoelens niet echt beantwoordtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:44 schreef Michellee het volgende:
Charlie is wel de beste vriendin die je je kan wensen
Ja bij de laatste scene dacht ik ook YES!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:09 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Inderdaad! Vrij irritant.. Maar het lijkt er toch wel op dat Danny haar gevoelens niet echt beantwoordtFijne scene op 't laatst
Nou ja, ook over dat feestje, dat ze zei: 'Wat moet ik aan?' Ik dacht gelijk: doe maar iets roodsquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:07 schreef Poison-Ivy het volgende:
Leuk stukje met Charlie en haar maskermaar ik word gek van het eeuwige rood accent bij Maxime
Aah leuk, bedankt!quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)evard_Gtst_s1_a1.xml
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:26 schreef bloodymary het volgende:
Hoe oud is die Vicky eigenlijjk, 14 of zo?
Dex the loverboyquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:26 schreef Renaatje76 het volgende:
In het begin vond ik die Dex wel leuk maar ik begin 'm steeds irritanter te vinden...
19 toch? Ze speelt even oud als Noud, Dex en Nina.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:26 schreef bloodymary het volgende:
Hoe oud is die Vicky eigenlijjk, 14 of zo?
*zucht*quote:Op vrijdag 6 maart 2009 04:44 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Absoluut, GTST had goede muziek in de beginjaren. Het is de invloed uit de jaren 80/vroege jaren 90 op TV series. Synthesizer klanken die de mood zetten voor scéne naar verhaallijn. Muziek maakt het verschil.
Op 1:07 tot einde in dit filmpje nog zo'n voorbeeld voor mij. Waarschijnlijk wel de bekendste recurring tune uit de allereerste seizoenen van de soap.![]()
Er mag inderdaad wel wat meer actie in Maxime's karakter komen, elke keer dat geherhaal van haar, en zogenaamde meeleven...Schiet op, doe iets!!!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:30 schreef Zipportal het volgende:
Die fruitboom van een Maxime, met haar rode kledij, word je ook zat van. Het hele personage is tot nu toe niet bijzonder en geen toevoeging. Bemoeihaal.
Nee helaas, dat is tot op heden niet echt mogelijk. Seizoen 1 en 2 en een oude compilatie DVD en CD-Rom zijn te koop maar that's it. Op YouTube staan inmiddels een aantal oude beelden. Vooral afkomstig van bovengenoemd materiaal met een paar beelden van later elders verkregen uit de eerste seizoenen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:14 schreef Harajuku. het volgende:
Kan je seizoen 1 tot geen idee ook ergens downloaden, kan t nergens vinden?
Ah okay, bedanktquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:11 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Nee helaas, dat is tot op heden niet echt mogelijk. Seizoen 1 en 2 en een oude compilatie DVD en CD-Rom zijn te koop maar that's it. Op YouTube staan inmiddels een aantal oude beelden. Vooral afkomstig van bovengenoemd materiaal met een paar beelden van later elders verkregen uit de eerste seizoenen.
Voor je het weet breekt hij je rug met die stok.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:54 schreef bloodymary het volgende:
Vaak kwam bij Herman Hogendoorn als eerste alleen zijn wandelstok in beeld, dat was al eng!
Ook dat ja.quote:
Sjors die zich laat gebruiken.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Lorena die Sjors als slaaf gebruikt.
quote:
Dat was toch 1 van de adviezen van de states? meer blootquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
-knip-
Btw, wat wordt er tegenwoordig met boobies geshowd. Vicky, Charlie, Sjors.
Sex sells, dat is een algemeen gegeven.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:57 schreef vencodark het volgende:
Ja daar laten ze ook wel een seks zien, van leuke en mooie stelletjes wat doen ze hier... Nemen ze (of all people) Floris en Babaarquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat was toch 1 van de adviezen van de states? meer bloot
I couldn't agree morequote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:45 schreef alors het volgende:
Ik kijk uit gewoonte, maar vroeger smulde ik van Ludo en de tegenstand die hij kreeg, de sluwe streken die werden gepleegd. Frits, Onno P Wassenaar, Martine Hafkamp, de vader van Sylvester, zulke gemene mensen die ik me nog goed kan herinneren. Maar tegenwoordig is het huilen met de pet opAlleen maar liefdesgejammer van de vrouwtjes en de kerels zijn ook geen echte kerels meer.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sjors die zich laat gebruiken.![]()
Charlie die zichzelf erg geil en lekker vindt.![]()
Ronja die alles geloofd wat Charlie verteld ipv zélf nadenkt.![]()
Dokter dinges (ik vergeet zijn naam steeds, ik wil hem steeds Wouter noemen.) die serieus een schema wil opstellen om 24/7 op Lorena te laten passen.
![]()
Janine die pubert.(leuker dan wanneer ze chagerijnig was).
Danny![]()
Tot zover de samenvatting.
Waar blijven de screenshots!!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
www.gtst.nl staan de afleveringen allemaal op. Doe je best zou ik zeggen!quote:
Zo stout in HEMA ondergoed ziet Sjors er in het echie uit in je slaapkamer... zou je haar doen?quote:
Nee.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:12 schreef Starlie het volgende:
Ben een weekje op vakantie geweest, is het de moeite waard om alles terug te gaan kijken...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |