abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 maart 2009 @ 18:45:26 #201
123170 alors
zlata1234
pi_66700222
Lekker met Nina winkelen en tasjes uitzoeken

Als het gewoon als Luke en Noah gaat (van ATWT), dan kan het wel leuk worden. Homo's moeten ook homo's voor het leven zijn, en niet toch altijd weer bi omdat dat beter uitkomt
know'm sayin?
word? word.
pi_66704281
Vreselijk die scene in de lift en dan nog dat Vicky gedoe erbij, kunnen ze de serie niet beter 'goede mutsen, slechte mutsen' noemen
Een heer met stijl
pi_66704456
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
en dan nog dat Vicky gedoe erbij, kunnen ze de serie niet beter 'goede mutsen, slechte mutsen' noemen
Vicky, Dex en heel dat modellen verhaal ja. Vicky met haar zure gezicht.
pi_66704804
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
'goede mutsen, slechte mutsen' noemen

Goede mutsen, slechte mutsen

Een muts die als een nacht verschijnt

Liefde leidt je tot de muts

Nee, een muts spaart je niet

Soms geluk en soms verdriet

[ Bericht 0% gewijzigd door Michellee op 04-03-2009 20:45:49 ]
  woensdag 4 maart 2009 @ 20:41:07 #205
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_66705075
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:34 schreef Michellee het volgende:

[..]

Een muts die als een nacht verschijnt

Liefde leidt je tot de muts

Nee, een muts spaart je niet

Soms geluk en soms verdriet
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  woensdag 4 maart 2009 @ 21:19:10 #206
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_66706752
wanneer zet dex vicky voor het raam?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_66707438
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 18:43 schreef nWo4Life het volgende:

[..]

Inderdaad, vandaar dat het melig is dat nu eens een Sanders homo is in plaats van zo'n kind van Barbara, waarbij iedereen meteen er helemaal achter staat. Bovendien ben ik het eens met de commentaren hier. Als ze een homoverhaallijn willen doen, dan hoop ik dat ze de clichés vermijden en het allemaal zo normaal mogelijk doen. Niet zo'n verwijfd joch of iemand die dan achteraf ook op meisjes valt, zoals Morris. GTST maakt er altijd een freak show van.

Verder was het een matige en saaie week. Danny en Sjors maken ruzie over een boek. Dat gaat toch nergens over? Bovendien zijn al die personages zo vlak als een vloer; er zit geen enkele diepte in. Maxime moet echt meer te doen krijgen dan wat af te luisteren en Nina pleziertjes te doen; dit duurt mij echt te lang.

Ben wel benieuwd naar de special vanavond. Ik hoop dat ze bij de overleden personages ook Tom van Beek zullen behandelen. Hij zat langer in de serie dan Frédérique Huydts en was qua leeftijd een oude rot, net als Wik Jongsma, en toch negeren ze zijn dood en functie binnen de serie regelmatig. Dat vind ik erg jammer.
Hoop dat er veel flashbacks en fragmenten uit de eerste seizoenen te zien zullen zijn!

dus niet
pi_66707694
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 18:45 schreef alors het volgende:
Als het gewoon als Luke en Noah gaat (van ATWT), dan kan het wel leuk worden. Homo's moeten ook homo's voor het leven zijn, en niet toch altijd weer bi omdat dat beter uitkomt
Luke en Noah
Hoop dat ze ook zo iets gaan doen maar met de schrijvers verwacht ik er weinig van.
Of hij word binnen no time weer hetero of ze maken het heel erg cliche.
nee ik verwacht er geen fuck van
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_66708192
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:36 schreef Anderkeertje het volgende:

[..]

dus niet
Viel inderdaad nogal tegen, had meer flashbacks verwacht..
Een heer met stijl
  woensdag 4 maart 2009 @ 22:11:07 #210
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_66708851
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Viel inderdaad nogal tegen, had meer flashbacks verwacht..
Ja, dit was meer een herhaling van RTL Boulevard, dan van GTST. Ik had ook gedacht dat er veel meer flashbacks zouden komen en aandacht voor GTST's verleden, maar dat viel vies tegen. Wat ik ook al voorspelde was dat alleen de drie bekendste overleden acteurs genoemd werden en Tom van Beek niet, omdat mensen toch niet meer weten wie dat was blijkbaar. Ook erg jammer dat ze doen alsof de serie door de Amerikaanse tips (zoals die bestaande muziek in scènes) en de familie Huygens zoveel beter zou zijn geworden.... Deze special was net zo bagger als een hoop van de serie zelf tegenwoordig.

Ik ben overigens bang dat ik Frits van Houten alleen nog maar te zien krijg in keukenreclames...
"Ik vind het niet erg als iets niet makkelijk is, ik win meestal, weet je!"
  woensdag 4 maart 2009 @ 22:48:40 #211
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_66710518
Ik zou trouwens wel een avondvullend programma met bloopers willen.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_66710537
De familie Huygens voegt geen reet toe zinds dat ze er in zitten natuurlijk.
Irene is niet meer boeiend zinds Ludo met zijn therapie is gestopt.
Dex heeft veel potentie maar de schrijvers maken hem ontzettend irritant.
Martijn heeft nog steeds niets anders gedaan dan ruzie maken en koffie zetten.
En dingetje hoe heet ze ook al weer doet het leuk maar maakt ook niets mee.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_66710794
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 22:49 schreef Canisfire het volgende:
En dingetje hoe heet ze ook al weer doet het leuk maar maakt ook niets mee de schrijvers hebben haar karakter verkloot.
pi_66710816
Lucas terug als homo is btw best gaar.
Ik wou Lucas terug als een soort Junior in ONM dan zou het een echte Sanders zijn.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_66712143
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 22:11 schreef nWo4Life het volgende:

[..]

Ja, dit was meer een herhaling van RTL Boulevard, dan van GTST. Ik had ook gedacht dat er veel meer flashbacks zouden komen en aandacht voor GTST's verleden, maar dat viel vies tegen. Wat ik ook al voorspelde was dat alleen de drie bekendste overleden acteurs genoemd werden en Tom van Beek niet, omdat mensen toch niet meer weten wie dat was blijkbaar. Ook erg jammer dat ze doen alsof de serie door de Amerikaanse tips (zoals die bestaande muziek in scènes) en de familie Huygens zoveel beter zou zijn geworden.... Deze special was net zo bagger als een hoop van de serie zelf tegenwoordig.

Ik ben overigens bang dat ik Frits van Houten alleen nog maar te zien krijg in keukenreclames...
Ditto, cliché special. Geen GTST maar gewoon RTL Boulevard. Ze zijn totaal niet ingelezen in de serie dus dan wordt het ook al vrij snel herhaling, herhaling en nog eens herhaling. Tom van Beek wordt schandalig genegeerd op het ter sprake komen van zijn personage in een YouTube blooper na. Casper van Bohemen en Inge Ipenburg kwamen slechts voorbij in een flits met korte commentaren maar was tenminste iets. Het was wat ik er van verwacht had. Een hoop slechte onderwerpen met aandacht aan de huidige standaard personages. FYI, Boulevard is GTST een bewerking van de Australische soap The Restless Years, Ryan's Hope is ONM. Iedere idioot kan dat tegenwoordig terugvinden op Wikipedia.

Of we ooit nog wat van Frits van Houten zullen vernemen is een groot vraagteken. GTST kiest vooral voor puberale onzin en gemuts omdat het veilig is. Zoals Casper van Bohemen hier nogmaals aangaf met oud commentaar kan men werkelijkheid en fictie niet los van elkaar zien. Dat is een probleem als je een slechterik speelt want dan ben je dus automatisch boeman. Ik heb dan ook sterk de indruk dat GTST in huidige mildere vorm het resultaat is van afkeer naar overvloed in de jaren 90. We moeten natuurlijk niet vergeten dat de serie er naast riante kijkcijfers heftige kritieken op nahield waardoor het eigenlijk het huppelverhaaltje van nu geworden is. Ze zouden dit beter beschouwen als populairiteit wat je zowel positieve als negatieve feedback oplevert maar GTST geeft aan zo tevreden te zijn. Ik denk dan ook niet dat de serie ooit terug zal komen op ons ideaal uit de jaren 90. Ik kijk tegenwoordig nog slechts passief.

[ Bericht 0% gewijzigd door MikeTuinstra op 04-03-2009 23:57:46 ]
pi_66713030
De lift scenes waren echt beroerd vandaag. Vooral in het begin van Janine. Voordat de lift op de laatste etage was, man dat duurde wel eeuwen. En dan Barbara die naar de twee verdieping moest. Dat duurde ook wel lekker lang zeg.
  donderdag 5 maart 2009 @ 00:21:14 #217
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_66713992
Ja die lift scenes haalden het bloed onder mijn nagels vandaan. Verder is het heel moeilijk om te geloven dat Vicki model is, omdat ze haar meteoriet-inslagen voorhoofd, met afdruk van een gladiator-drietand, steeds zo prominent in beeld brengen.

Ronja, van zakenvrouw en Teluma runnen tot assistente van een leeghoofd, is ook ongeloofwaardig.
pi_66716417
Ik wil helemaal niet dat Lucas zo'n Huisje, Homo, Beestje wordt ("het moet zo'n normaal mogelijke homo zijn"-argument begint onderhand wel afgezaagd te worden ), maar gewoon een verwijfde pisnicht die nog erger is dan zijn rotzus Nina . Familie is toch al so screwed up, dus waarom Lucas niet?
pi_66717667
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 22:11 schreef nWo4Life het volgende:

[..]

Tom van Beek??? Wie speelde hij?
  donderdag 5 maart 2009 @ 09:40:00 #220
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_66719328
Sodeju, ik kijk GTST al vanaf het begin, maar heb Herman Hogendoorn, helemaal verdrongen uit mijn geheugen...
pi_66721373
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 00:21 schreef Perico het volgende:
haar meteoriet-inslagen voorhoofd, met afdruk van een gladiator-drietand,

in RTL Boulevard zeiden ze dat Lucas terug komt als 20 jarige, maar Nina moet dan nu 22/23 spelen ofzo?! Beetje raar dan, ik dacht dat ze 18 ofzo moest spelen.
Ben benieuwd naar de lovers van Lucas, haha misschien wel die vent die bij Charlie in kapsalon werkt.

Ongeloofwaardig blijf ik het vinden dat Nick blijkbaar de enige is in huize Sanders die Maxime door heeft, Ludo valt me nogal tegen de laatste tijd, hopelijk binnenkort weer eens iets spannends

Vond Sjors nou eens supergaaf tegen Lorena, "Ach heb je weer weeen?''
Verder niet voorspelbaar dat ze wat krijgt met die Danny

En Valentijn, is die ineens verdwenen? Bij Nick issie niet, en bij Rik loopt hij ook niet? Of zou hij met Charlie in het rommelhok slapen?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_66721431
Welnee, Nina is echt wel ouder, ze heeft toch haar middelbare school al afgerond en heeft een eigen bedrijf. 18 is niet reeel, inderdaad iets van 23/24 ofzo.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † donderdag 5 maart 2009 @ 14:40:54 #224
43556 miss_dynastie
pi_66728153
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 03:56 schreef Desmonkey het volgende:
Ik wil helemaal niet dat Lucas zo'n Huisje, Homo, Beestje wordt ("het moet zo'n normaal mogelijke homo zijn"-argument begint onderhand wel afgezaagd te worden ), maar gewoon een verwijfde pisnicht die nog erger is dan zijn rotzus Nina . Familie is toch al so screwed up, dus waarom Lucas niet?
Omdat, omdat.. ie de zoon van Stefano is
  donderdag 5 maart 2009 @ 15:16:30 #225
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_66729458
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 11:03 schreef Poppejans het volgende:
Ben benieuwd naar de lovers van Lucas, haha misschien wel die vent die bij Charlie in kapsalon werkt.
Misschien wordt het wel Dex, onze flitsende model agent, die zijn bi-curious gevoelens dan niet langer kan onderdrukken.
quote:
En Valentijn, is die ineens verdwenen? Bij Nick issie niet, en bij Rik loopt hij ook niet? Of zou hij met Charlie in het rommelhok slapen?
De kinderbescherming heeft hem uit het rommelhok gevist, nadat hij in de creche vroeg naar het groene spul dat hij thuis op zijn nieuwe slaapkamer had gedronken.
pi_66733589
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 08:40 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Tom van Beek??? Wie speelde hij?
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 09:53 schreef Michellee het volgende:
Sodeju, ik kijk GTST al vanaf het begin, maar heb Herman Hogendoorn, helemaal verdrongen uit mijn geheugen...
Opmerkelijke reacties hier. Blijkbaar is RTL hem ook vergeten. Dat terwijl het naar mijn mening toch wel één van de meest interessante personages uit de Nederlandse TV geschiedenis is geweest. Mijn persoonlijk tweede favoriete personage, direct na Frits van Houten. De vader van Frits en Rien en dus de opa van Jack en Sjors. Speelde van seizoen 1 t/m 6 en maakte tevens zijn opwachting tijdens de kerstreünie in 1998. De Godfather van de serie, het boegbeeld van de slechterik zoals die behoort te zijn. Op mijn YouTube account een aantal beelden voor diegenen geïnteresseerd.

[ Bericht 1% gewijzigd door MikeTuinstra op 05-03-2009 17:34:32 ]
  donderdag 5 maart 2009 @ 17:09:26 #227
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_66733953
Ik heb Herman helaas nooit meegemaakt in de serie, maar door de karakteromschrijvingen en die paar filmpjes op de cd-rom was ik al fan van het personage. Daarbij had Tom gewoon een geweldige uitstraling die er helemaal bij paste. Inmiddels ken ik het personage al beter dankzij de 2 eerste seizoensboxen en zoals ik eerder al zei is hij mijn grote favoriet van de eerste jaren.

Daarom kijk ik erg uit naar seizoen 3, aangezien hij daar een erg grote rol schijnt te hebben.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  donderdag 5 maart 2009 @ 17:49:06 #228
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_66735334
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:59 schreef MikeTuinstra het volgende:

[..]

[..]

Opmerkelijke reacties hier. Blijkbaar is RTL hem ook vergeten. Dat terwijl het naar mijn mening toch wel één van de meest interessante personages uit de Nederlandse TV geschiedenis is geweest. Mijn persoonlijk tweede favoriete personage, direct na Frits van Houten. De vader van Frits en Rien en dus de opa van Jack en Sjors. Speelde van seizoen 1 t/m 6 en maakte tevens zijn opwachting tijdens de kerstreünie in 1998. De Godfather van de serie, het boegbeeld van de slechterik zoals die behoort te zijn. Op mijn YouTube account een aantal beelden voor diegenen geïnteresseerd.
Die man die speelde die rol zó goed dat je er bijna bang van werd, hoe die uit zn ogen kon kijken als ie kwaad was
  donderdag 5 maart 2009 @ 18:07:28 #229
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_66735841
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 17:49 schreef Marrije het volgende:

[..]

Die man die speelde die rol zó goed dat je er bijna bang van werd, hoe die uit zn ogen kon kijken als ie kwaad was
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:59 schreef MikeTuinstra het volgende:
Op mijn YouTube account een aantal beelden voor diegenen geïnteresseerd.

Deze scène blijf ik prachtig vinden.
"Maarja, het leven gaat door hè?"

[ Bericht 40% gewijzigd door Frey op 05-03-2009 18:21:33 ]
pi_66736224
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 11:05 schreef Ticootje het volgende:
Welnee, Nina is echt wel ouder, ze heeft toch haar middelbare school al afgerond en heeft een eigen bedrijf. 18 is niet reeel, inderdaad iets van 23/24 ofzo.
Zo ziet ze er dan niet uit, en dan snap ik niet dat ze nog steeds thuis woont bij dr pappie.

Herman was inderdaad een ECHTE slechterik, eentje waarbij ik echt wel bang was alleen door die blik al
(maar ok toen was ik nog kind)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_66737138
Nina speelt denk jaar of 20?
Hoe oud moet Sjors dan wel niet zijn die vaak genoeg op haar gepast heeft?

Even op Wikipedia opgezocht:
Nina: Geboren (op tv) 27 oktober 1997 (Gereviseerd naar 2 december 1989 toen zij in 2005 was verouderd naar 15)
Sjors: Geboren (op tv) april 1995 (Gereviseerd naar 1987 toen zij in 2003 was verouderd naar 16)

[ Bericht 54% gewijzigd door Lychee_ op 05-03-2009 19:45:48 ]
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:13:00 #232
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_66738007
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 18:07 schreef Frey het volgende:

[..]

[ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]

Deze is ook mooi
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:14:29 #233
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_66738069
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 18:21 schreef Poppejans het volgende:

[..]

-knip-

Herman was inderdaad een ECHTE slechterik, eentje waarbij ik echt wel bang was alleen door die blik al
(maar ok toen was ik nog kind)
Ik ook, maar oh wat maakte die man een indruk op mij!
pi_66740061
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 18:47 schreef Lychee_ het volgende:

Nina: Geboren (op tv) 27 oktober 1997 (Gereviseerd naar 2 december 1989 toen zij in 2005 was verouderd naar 15)
Sjors: Geboren (op tv) april 1995 (Gereviseerd naar 1987 toen zij in 2003 was verouderd naar 16)
Dat heb ik inderdaad ook altijd erg gevonden, een oppas van je eigen leeftijd haha

en had ik dus toch gelijk, Nina was in 2005 nog 15, dus zou nu 19/20 zijn en Lucas ook.
Achja... ik vergeet iig nooit meer die geweldige zin van Stefano toen kindje Nina na paar maanden in een kliniek terugkwam als puber Nina:
"Nina, wat ben jij groot geworden!"
pi_66740257
Leuk stukje met Charlie en haar masker maar ik word gek van het eeuwige rood accent bij Maxime
The secret of getting ahead is getting started
pi_66744880
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 18:47 schreef Lychee_ het volgende:

Die lui op wikipedia hebben dat 'gereviseerd naar....' volgens mij ook slechts bepaald naar hun eigen inschattingsvermogen, maar aan de andere kant hoe langer een soap duurt hoe maffer dit soort dingen worden.
Jef, Laura en Robert ook zijn qua maatschappelijke positie niet echt verouderd, terwijl Sjors en Nina inderdaad binnen enkele jaren van 0 naar 20 zijn gegaan.

Een beetje maf als Sjors slechts 2 jaar ouder is dan Nina en d'r babysitter is geweest
Een heer met stijl
pi_66745461
Uuh, ik ben gedwongen slechts via rtlgemist te kijken maar welke GTST special??
pi_66745529
Ik zou d'r wel doen hoor

pi_66745532
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:06 schreef heaven7 het volgende:
Uuh, ik ben gedwongen slechts via rtlgemist te kijken maar welke GTST special??
http://www.rtl.nl/compone(...)evard_Gtst_s1_a1.xml
pi_66746359
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_66749242
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 18:07 schreef Frey het volgende:

[..]

[ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]

Subliem inderdaad. Hier ook de klassieke New York verhaallijn waar Herman Linda bij zijn eigendom zet.

vrijdag 6 maart 2009 @ 01:42:24 #242
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_66752828
quote:
Dat muziekje tussen 0:30 en 1:18 vond ik altijd erg mooi.
pi_66753475
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 01:42 schreef Frey het volgende:

[..]

Dat muziekje tussen 0:30 en 1:18 vond ik altijd erg mooi.
Absoluut, GTST had goede muziek in de beginjaren. Het is de invloed uit de jaren 80/vroege jaren 90 op TV series. Synthesizer klanken die de mood zetten voor scéne naar verhaallijn. Muziek maakt het verschil.

Op 1:07 tot einde in dit filmpje nog zo'n voorbeeld voor mij. Waarschijnlijk wel de bekendste recurring tune uit de allereerste seizoenen van de soap.

pi_66758201
Charlie is wel de beste vriendin die je je kan wensen
pi_66759063
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:44 schreef Michellee het volgende:
Charlie is wel de beste vriendin die je je kan wensen
Inderdaad! Vrij irritant.. Maar het lijkt er toch wel op dat Danny haar gevoelens niet echt beantwoordt Fijne scene op 't laatst
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_66759603
In het begin vond ik die Dex wel leuk maar ik begin 'm steeds irritanter te vinden...
pi_66759869
Mee eens. Dex had zoveel potentie maar nu is het gewoon een irritant ventje geworden.
Al krijgt hij eeuwige roem voor het laten verschijnen van Vicky in lingerie.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_66760628
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 11:09 schreef JufMariska het volgende:

[..]

Inderdaad! Vrij irritant.. Maar het lijkt er toch wel op dat Danny haar gevoelens niet echt beantwoordt Fijne scene op 't laatst
Ja bij de laatste scene dacht ik ook YES!
  † In Memoriam † vrijdag 6 maart 2009 @ 12:13:58 #249
43556 miss_dynastie
pi_66761287
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 20:07 schreef Poison-Ivy het volgende:
Leuk stukje met Charlie en haar masker maar ik word gek van het eeuwige rood accent bij Maxime
Nou ja, ook over dat feestje, dat ze zei: 'Wat moet ik aan?' Ik dacht gelijk: doe maar iets roods
pi_66761448
quote:
Aah leuk, bedankt!
pi_66761732
Hoe oud is die Vicky eigenlijjk, 14 of zo?
pi_66761893
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 12:26 schreef bloodymary het volgende:

Dex is inderdaad een triest personage aan het worden, erg jammer. Arnoudje is altijd al kut geweest, Dex had juist 1 van de toffe jonge karakters kunnen worden.
pi_66761901
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 11:26 schreef Renaatje76 het volgende:
In het begin vond ik die Dex wel leuk maar ik begin 'm steeds irritanter te vinden...
Dex the loverboy
Twinning = boring
pi_66763704
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 12:26 schreef bloodymary het volgende:
19 toch? Ze speelt even oud als Noud, Dex en Nina.
pi_66768637
Dat modellenwerk van die putdeksel kan ook niet eeuwig doorgaan. Denk dat de scriptschrijvers er iets van maken, dat Vicky het modellenwerk niks aan vind, en dat ze liever onder de mensen is. Of ze wordt juist verstoten door Noud etc.

Die fruitboom van een Maxime, met haar rode kledij, word je ook zat van. Het hele personage is tot nu toe niet bijzonder en geen toevoeging. Bemoeihaal.

In het begin bij de familie Huygens hadden ze ook een kat als huisdier. Dit was ook een blauwe maandag.

En vandaag kunnen we weer puberaalgedrag van Janine verwachten...
pi_66769803
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 04:44 schreef MikeTuinstra het volgende:

[..]

Absoluut, GTST had goede muziek in de beginjaren. Het is de invloed uit de jaren 80/vroege jaren 90 op TV series. Synthesizer klanken die de mood zetten voor scéne naar verhaallijn. Muziek maakt het verschil.

Op 1:07 tot einde in dit filmpje nog zo'n voorbeeld voor mij. Waarschijnlijk wel de bekendste recurring tune uit de allereerste seizoenen van de soap.

*zucht* Frits...... Mijn jeugdliefde Een knappe en charmante man was (is?) dat toch! Kan hij niet eens terugkomen

Herman had ik ook al uit mijn geheugen gewist maar bedankt voor de opfrissing. Doet me denken aan Hannibal van het A-Team
The secret of getting ahead is getting started
  vrijdag 6 maart 2009 @ 16:39:01 #257
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_66771142
Whehehe, hannibal van the A-team

Ik vind Dex juist eindelijk eens wat karakter krijgen.

En Vicky doet de TT eer aan.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 16:42:02 #258
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66771242
Vicky ziet er al veel leuker uit zonder die lelijke krullen
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_66771683
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:30 schreef Zipportal het volgende:

Die fruitboom van een Maxime, met haar rode kledij, word je ook zat van. Het hele personage is tot nu toe niet bijzonder en geen toevoeging. Bemoeihaal.
Er mag inderdaad wel wat meer actie in Maxime's karakter komen, elke keer dat geherhaal van haar, en zogenaamde meeleven...Schiet op, doe iets!!!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:05:50 #260
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_66772032
Ik ben blij dat toch nog wat mensen Herman Hogendoorn zich herinneren als een echte schurk, buiten de gebruikelijke groep mensen die hier altijd over hem post.

De reden dat hij iets minder bekend is dan bijvoorbeeld Frits van Houten is omdat hij maar twee tot drie opwachtingen per seizoen maakte, slechts in seizoen 3 in de leader verscheen en al vanaf seizoen 6 niet meer in de serie zit.

Toch zou RTL wat meer respect mogen betuigen aan Tom van Beek, die een geweldig personage neerzette. Mijn all time favoriet van vroeger. Het is grappig om te lezen dat hij als Herman Hogendoorn veel indruk heeft gemaakt op de mensen die toen naar de serie keken. Als kind scheet ik ook altijd in mijn broek van angst voor Herman. Die ogen zijn grandioos als hij kwaad is.

Inderdaad is hij het meest aanwezig in seizoen 3, waar hij dus ook een fotofilmpje in de leader heeft, samen met zijn zoon Frits.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:14:08 #261
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66772307
Kan je seizoen 1 tot geen idee ook ergens downloaden, kan t nergens vinden?
pi_66773455
Vaak kwam bij Herman Hogendoorn als eerste alleen zijn wandelstok in beeld, dat was al eng!
pi_66773928
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:14 schreef Harajuku. het volgende:
Kan je seizoen 1 tot geen idee ook ergens downloaden, kan t nergens vinden?
Nee helaas, dat is tot op heden niet echt mogelijk. Seizoen 1 en 2 en een oude compilatie DVD en CD-Rom zijn te koop maar that's it. Op YouTube staan inmiddels een aantal oude beelden. Vooral afkomstig van bovengenoemd materiaal met een paar beelden van later elders verkregen uit de eerste seizoenen.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 19:08:52 #264
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_66775651
TVP
Conformists will be cast away by the tide of history
pi_66777608
Ben jij verliefd op mij?
  vrijdag 6 maart 2009 @ 20:01:29 #266
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_66777641
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:11 schreef MikeTuinstra het volgende:

[..]

Nee helaas, dat is tot op heden niet echt mogelijk. Seizoen 1 en 2 en een oude compilatie DVD en CD-Rom zijn te koop maar that's it. Op YouTube staan inmiddels een aantal oude beelden. Vooral afkomstig van bovengenoemd materiaal met een paar beelden van later elders verkregen uit de eerste seizoenen.
Ah okay, bedankt
  vrijdag 6 maart 2009 @ 20:12:15 #267
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_66778094
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:54 schreef bloodymary het volgende:
Vaak kwam bij Herman Hogendoorn als eerste alleen zijn wandelstok in beeld, dat was al eng!
Voor je het weet breekt hij je rug met die stok.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 20:19:04 #268
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_66778348
Lorena die Sjors als slaaf gebruikt.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 20:21:35 #269
164755 Mss
kutHOEr
pi_66778425
Charlie
Aids.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 20:23:18 #270
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_66778487
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 20:21 schreef Mss het volgende:
Charlie
Ook dat ja.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 20:26:33 #271
164755 Mss
kutHOEr
pi_66778614
Manisch wijf
Aids.
pi_66778615
tv uitgegooid, er is niet naar te kijken
pi_66778805
Wat een rukaflevering. En die homo die bij Charlies rondspookt. Wegwezen!!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 20:38:17 #274
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_66779098
Charlie.

Wanneer hebben ze nou eens door dat Charlie geen Myriam of Hedwig is? Die waren wél altijd grappig.
pi_66779971
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 20:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Lorena die Sjors als slaaf gebruikt.
Sjors die zich laat gebruiken.
Charlie die zichzelf erg geil en lekker vindt.
Ronja die alles geloofd wat Charlie verteld ipv zélf nadenkt.
Dokter dinges (ik vergeet zijn naam steeds, ik wil hem steeds Wouter noemen. ) die serieus een schema wil opstellen om 24/7 op Lorena te laten passen.
Janine die pubert. (leuker dan wanneer ze chagerijnig was).
Danny

Tot zover de samenvatting.
Btw, wat wordt er tegenwoordig met boobies geshowd. Vicky, Charlie, Sjors.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 21:47:37 #276
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_66782245
Deze hele aflevering ging over vrouwen die als kinderachtige pubers achter kerels aanrennen. Dit is echt zielig. Janine, Charlie, Ronja, ga zo maar door. Dit is echt het dieptepunt van de serie, voor zover mogelijk. Ik kan die rotkop van Ronja sowieso niet meer uitstaan en in combinatie met die oncharismatische en karakterloze vader van haar was dit echt een vreselijke aflevering. Bah...
  vrijdag 6 maart 2009 @ 21:49:25 #277
164755 Mss
kutHOEr
pi_66782323
En Barrrrr met der brief van Floris. Gaat ze zeker weer janken
Aids.
pi_66785534
`Sjors had alles geregeld? Was toch echt Charlie.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 23:08:25 #279
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_66786083
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:22 schreef Svensational het volgende:
[ afbeelding ]
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  zaterdag 7 maart 2009 @ 01:52:53 #280
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_66790094
Volgens mij verandert GTST ieder week van thema. Ligt er zeker aan welke 19-jarige stagiaire met minimumloon deze week de beslissingen mag nemen.

Nu was het de opzet om ons flink te ergeren aan Charlie en Lorena, maar het lag er wel heel erg dik bovenop, in een soort Jan Klaassen poppenkast. Dit gaat toch nergens meer over!! (En ik kan Charlie wel ).
  zaterdag 7 maart 2009 @ 11:37:08 #281
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_66793797
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 20:57 schreef vencodark het volgende:

[..]

-knip-
Dat was toch 1 van de adviezen van de states? meer bloot
pi_66794943
Alsof die adviezen uit de States ook maar iets gaan uitmaken. Ze weten daar ook niet meer hoe ze een goede serie moeten maken. De hele soap industrie ligt zo'n beetje op zijn gat in Amerika. Kijkcijfers zijn waardeloos, en de kijkers klagen over precies dezelfde zaken als de GTST kijkers hier. En dan Amerikanen gan vragen hoe ze GTST weer op de rails moeten krijgen.....kansloze actie!
Waarom makkelijk als het moeilijk kan?!
pi_66795235
quote:
Sex sells, dat is een algemeen gegeven.

Er zijn 2 manieren om meer kijkers te trekken:

1. Meer bloot
2. Een spannendere verhaallijn

Het lijkt me dat je als scriptschrijver liever trouwe kijkers hebt die oprecht geboeid je verhaal volgen dan kijkers (pubers?) die alleen maar wachten op de 1,5 minuut bloot in de serie. Het eerste scenario geeft meer genoegdoening lijkt me toch?

Jammer genoeg lijkt het erop dat de scriptschrijvers de schuld van teruglopende kijkcijfers voor een groot deel buiten zichzelf zoeken, dat wijst op een gebrek aan zelfkritiek.

Een andere mogelijkheid is dat ze echt geen oplossing meer zien en hun eigen baantjes willen houden, zichzelf belangrijker vinden dan de serie en de oppervlakkere verhalen met meer bloot als laatste redmiddel gebruiken.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 12:45:12 #284
123170 alors
zlata1234
pi_66795325
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 11:37 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dat was toch 1 van de adviezen van de states? meer bloot
Ja daar laten ze ook wel een seks zien, van leuke en mooie stelletjes wat doen ze hier... Nemen ze (of all people) Floris en Babaar getver zeg dat is net zulks iets als weten dat je ouders nog seks hebben

Daar hebben ze heel af en toe een goed bijpassend muziekje, wat doen ze hier, elke dag ultieme zeikmuziek
Daar hebben ze buitenscenes waar dan ook werkelijk wat gebeurd, bv ontvoeringen. Wat doen ze hier? Ze hebben buiten een slap praatje of een sneue demonstratie

Ze kunnen echt wel wat leren van ATWT, maar ze willen gewoon niet, dat is duidelijk. Ze willen gewoon een soap maken voor huisvrouwtjes die ook altijd programma's als Koffietijd keken.

Ik kijk uit gewoonte, maar vroeger smulde ik van Ludo en de tegenstand die hij kreeg, de sluwe streken die werden gepleegd. Frits, Onno P Wassenaar, Martine Hafkamp, de vader van Sylvester, zulke gemene mensen die ik me nog goed kan herinneren. Maar tegenwoordig is het huilen met de pet op Alleen maar liefdesgejammer van de vrouwtjes en de kerels zijn ook geen echte kerels meer.
know'm sayin?
word? word.
pi_66796060
Zoals ik het nu lees verschilt gtst niet zo gek veel meer van series als Zoop en dergelijke
De makers moeten zich eigenlijk gewoon weer net als toen op een brede doelgroep richten van jong tot oud, en op beiden geslachten, dus wat minder muts-lijntjes
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 12:45 schreef alors het volgende:

Ik kijk uit gewoonte, maar vroeger smulde ik van Ludo en de tegenstand die hij kreeg, de sluwe streken die werden gepleegd. Frits, Onno P Wassenaar, Martine Hafkamp, de vader van Sylvester, zulke gemene mensen die ik me nog goed kan herinneren. Maar tegenwoordig is het huilen met de pet op Alleen maar liefdesgejammer van de vrouwtjes en de kerels zijn ook geen echte kerels meer.
I couldn't agree more
Een heer met stijl
pi_66796272
Ik vind die scenes tussen Janine en Barbara best leuk.. hoe Bar effe de waarheid vertelt tegen Janine Van Sjors en Lorena word ik een beetje misselijk.. Hoe vaak dat Sjors komt teruggelopen als Lorena toch nog wat vraagt. Ik was al lang 300x weggelopen.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 13:29:51 #287
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_66796392
tvp
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_66796674
Ik had Lorena flink laten stikken idd. Charlie kan ik wel schieten en verder gebeurt er geen ene ruk meer en is iedereen een beetje dood/gepensioneerd? Vind er weinig meer aan. En die domme Maxime moet óf iets boeiends gaan doen óf weer oprotten, dit gekonkelefoes duurt veel te lang.
  † In Memoriam † zaterdag 7 maart 2009 @ 19:36:32 #289
43556 miss_dynastie
pi_66806193
Lorena
Charlie
Mensen, mensen, wat een saaie ellende
  zaterdag 7 maart 2009 @ 19:43:32 #290
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_66806420
quote:

[..]

Sjors die zich laat gebruiken.
Charlie die zichzelf erg geil en lekker vindt.
Ronja die alles geloofd wat Charlie verteld ipv zélf nadenkt.
Dokter dinges (ik vergeet zijn naam steeds, ik wil hem steeds Wouter noemen. ) die serieus een schema wil opstellen om 24/7 op Lorena te laten passen.
Janine die pubert. (leuker dan wanneer ze chagerijnig was).
Danny

Tot zover de samenvatting.
so true!
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
  zaterdag 7 maart 2009 @ 19:45:47 #291
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_66806508
quote:

[..]

Waar blijven de screenshots!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 7 maart 2009 @ 19:57:21 #292
123170 alors
zlata1234
pi_66806958
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:45 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

www.gtst.nl staan de afleveringen allemaal op. Doe je best zou ik zeggen!
know'm sayin?
word? word.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 20:27:29 #293
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_66808072
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:45 schreef Tazmaniac het volgende:

Zo stout in HEMA ondergoed ziet Sjors er in het echie uit in je slaapkamer... zou je haar doen?

pi_66861147
edit:
nevermind
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
  maandag 9 maart 2009 @ 15:12:06 #295
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_66861294
Ben een weekje op vakantie geweest, is het de moeite waard om alles terug te gaan kijken...?
  maandag 9 maart 2009 @ 15:29:40 #296
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_66861931
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:12 schreef Starlie het volgende:
Ben een weekje op vakantie geweest, is het de moeite waard om alles terug te gaan kijken...?
Nee.
pi_66862035
Nee!
  maandag 9 maart 2009 @ 16:01:28 #298
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_66862989
Haha oke duidelijk! Bedankt!
pi_66863110
Vicky, en nog een castlid (Noud pls.) gaan de serie verlaten. Ben benieuwd of ze er nog een (aantal) nieuwe karakters in gaan gooien.
pi_66863129
Wordt vanavond in boulevard bekend gemaakt btw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')