Dat denk ik ook, daar zit een adder onder het gras. . .quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:30 schreef politiekforever het volgende:
[..]
Ik denk dat we dat bedrag moeten onthouden, ik durf met enige zekerheid te zeggen dat dit bedrag nog een rol gaat spelen.
Als je het mij vraagt is nick expres akkoord gegaan met zo hoog bedrag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Marrije op 20-02-2009 14:46:34 (Liza is met een z ipv een s, lekker belanrijk) ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:06 schreef farfavour het volgende:
Ik kwam Nina en Vicky 2 weken geleden nog tegen in Amsterdam, ze zaten samen in de tram.
Het is dat die kerel voor me zei dat Nina in dezelfde tram zat, anders had ik ze waarschijnlijk niet eens herkend.
Een lijkbleke Nina en Vicky met steil haar zie ik nml zo over het hoofd.
Wow, mag ik je aanrakenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:06 schreef farfavour het volgende:
Ik kwam Nina en Vicky 2 weken geleden nog tegen in Amsterdam, ze zaten samen in de tram.
Het is dat die kerel voor me zei dat Nina in dezelfde tram zat, anders had ik ze waarschijnlijk niet eens herkend.
En spraken ze ook met elkaar of deden ze net of ze elkaar niet kenden? Het schijnt zo geweest te zijn dat Aukje van Ginneken en Liesbeth Kamerling in het echt niet met elkaar overweg konden en dat dat werd gecontrinueerd in hun verhaallijnenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:06 schreef farfavour het volgende:
Ze kwamen op mij over alsof ze heel close waren.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En spraken ze ook met elkaar of deden ze net of ze elkaar niet kenden? Het schijnt zo geweest te zijn dat Aukje van Ginneken en Liesbeth Kamerling in het echt niet met elkaar overweg konden en dat dat werd gecontrinueerd in hun verhaallijnen
Als je kijkt hoe veel foto's er van hun samen zijn op evenementen dan lijkt het me ook dat ze close zijn. Kijk maar eens op de website van Vicky (lizasips.nl)quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:32 schreef farfavour het volgende:
[..]
Ze kwamen op mij over alsof ze heel close waren.
Ik kreeg niet de indruk dat er haat en nijd was. Integendeel zelfs.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:30 schreef farfavour het volgende:
[..]
Als ik jou daar blij mee kan maken mag je dat.
Werkelijk?? Dan hebben de producers een flink bord voor hun kop. Laat ik dan bij deze maar de eerste zijn om ze uit de illusie te helpen. Het personage Vicky Pouw is slecht. Waarom? Ze is alles wat wij niet willen zien. Kinderlijk personage, kinderlijke verhaallijn = jongerensoap. Wellicht geven ze haar nu een betere draai, dat moet ik dan eerst aanschouwen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:35 schreef politiekforever het volgende:
Weekend: 'Liza Sips is het geheime wapen van GTST'
31-12-2008 12:54 | Ger Lammens
Ze is net achttien jaar geworden, maar wist het afgelopen jaar al de harten van talloze kijkers te winnen. Dankzij Liza Sips, die in GTST de pittige Vicky Pouw speelt, zouden de kijkcijfers van de soap zelfs weer omhoog schieten. Wat is haar geheim?
Voor de achttienjarige Liza Sips uit Harderwijk was het afgelopen jaar ronduit ingrijpend. ’Alles in m’n leven is totaal op z’n kop gezet,’ vertelt de actrice. ’Het was een heftig jaar, maar zéker de moeite waard! Alleen had ik aanvankelijk moeite om m’n draai te vinden.
Lees meer in Weekend van deze week.
sorry, het moet even, ik wil jullie reactie eens zien(grijnst).
...maar ziet er piepjong uit, is volgens mij ook pas 19 ofzo, dus ja , kindquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:01 schreef politiekforever het volgende:
kunnen we noud en dex nog als kinderen beschouwen?
Vooral noud, woont niet meer thuis, heeft geen ouders, heeft een zelfstandig leven, heeft een eigen bedrijf.
EN is volwassen.
ik zelf was 20 toen ik mijn eerste 3 mensen in dienst nam, ik betwijfel dus ook of je met 19 nog een kind bent.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:28 schreef janimie het volgende:
[..]
...maar ziet er piepjong uit, is volgens mij ook pas 19 ofzo, dus ja , kind
Maar zo ziet hij er niet uit en zo gedraagt hij zich al helemaal niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:01 schreef politiekforever het volgende:
kunnen we noud en dex nog als kinderen beschouwen?
Vooral noud, woont niet meer thuis, heeft geen ouders, heeft een zelfstandig leven, heeft een eigen bedrijf.
EN is volwassen.
Niet mijn smaak, aparte keuze. Jack is gewoon een watje. Dat durft geen relatie aan te gaan met Janine vanwege Ludo. Die competitie kun je met hem aan het roer nu wel afschrijven, jammer. Bang voor confrontatie.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:29 schreef Michellee het volgende:
Die muziek.... ik mis je ...
Ik vind Jack en Janine een zeer ongeloofwaardig koppel!
verheug je maar nergens op: in feite heb je niks gemistquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:15 schreef JufMariska het volgende:
Even een tvp. Gisteren en vandaag niet kunnen kijken, zondag maar even via rtl-gemist
omdat ze zelf geen dochter heeftquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:32 schreef Marrije het volgende:
En het loopt de spuigaten uit met Nina. Nu zet ze Janine voor het blok, of een relatie met Jack óf ze komt daar niet meer in huis wonen.
Dag Nina!
En Maxime weer lekker te stoken. Waarom wil ze toch zo graag Nina voor zichzelf?
Volgens mij wil ze ook haar broer voor zichzelf..quote:
Het probleem is behalve dat ze er zo uit zien, ze zich ook nog als puberale kindertjes gedragen, Arnie, Peter, Suzanne, Annette, Linda en Rien kwamen allemaal van de middelbareschool af (dus een jaar of 18) maar gedroegen zich als twintigers. Er moeten gewoon meer twintigers in, die al een positie hebben verworven in den maatschappijquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:28 schreef janimie het volgende:
[..]
...maar ziet er piepjong uit, is volgens mij ook pas 19 ofzo, dus ja , kind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |