Werkelijk? Stuur eens een foto, ik misschien ook wel op jouquote:Op maandag 23 februari 2009 20:43 schreef Michellee het volgende:
"ik ben verliefd op je"
quote:Annette Barlo krijgt gastrol in GTST
Annette Barlo, die vooral bekend werd van de Vara-comedyserie Oppassen, krijgt een grote gastrol in de soapserie GTST. De actrice en presentatrice zal gedurende enkele weken in de televisieserie te zien zijn, liet RTL maandag weten.
In de loop van april zijn de opnames, waardoor ze waarschijnlijk in mei op de buis te zien is. RTL wil nog niet verklappen wat de rol van Barlo zal zijn in GTST.
Barlo (34) speelde liefst tien jaar Anna Bol in de comedy Oppassen. Tegenwoordig presenteert ze het programma U-Vandaag bij RTV Utrecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Annette Barlo is de dochter van Maxime ofzo?
Maar als ik de logica van GTST kan volgen, gezien Sjors, die dan wel de dochter van Frits en Martine is, maar poeslief is vanwege haar opvoeding, terwijl ze in haar genen doortrapt moet zijn, dan moet de logica bij Jack ook anders zijn.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:26 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
En de vraag is nog maar, zal hij dat ooit wél bereiken? Ik vermoed dat de schrijver motivatie bij deze als volgt is:
- Jack is de zoon van Frits en Trix. Weliswaar opgevoed door Hogendoorn sr. is hij zijn eigen personage in het verlengde van Rien. Frits was de grote bad guy maar Trix een heel ander personage. Hij heeft genen van beiden wat het van Houten/Hogendoorn bloed afzwakt.
- Sjors is de dochter van Frits en Martine en heeft dubbel van Houten en Hafkamp in haar, maar zij is heilig opgevoed wat haar geheel anders vormt.
Het klopt ook niet maar ze stemmen Sanders en van Houten/Hogendoorn op elkaar af. De verhouding Ludo/Nick op Frits/Jack. Jack kan niet tegen Ludo zoals Nick niet tegen Frits zou kunnen. De macht ligt bij Sanders gezien Ludo nog in leven is waar Frits niet. Daaromheen wordt Sanders neergezet als grote familie waar Jack als losstaand personage fungeert. We hebben dan weliswaar Sjors, broer en zus van Houten maar die worden ieder zelfstandig van elkaar gespeeld. Er moet inderdaad een hogere macht komen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:13 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Maar als ik de logica van GTST kan volgen, gezien Sjors, die dan wel de dochter van Frits en Martine is, maar poeslief is vanwege haar opvoeding, terwijl ze in haar genen doortrapt moet zijn, dan moet de logica bij Jack ook anders zijn.
Hij is namelijk ook een zoon van Frits en heeft ook wel genen van Trix, maar is opgevoed door Herman Hogendoorn. Hij zou dus bloedlink moeten zijn en al zeker voor niemand bang. Hij had een gigantische klootzak moeten zijn, met de arrogantie en macht van Herman. Hij was tenslotte de uitverkoren zoon en naar wij weten heeft Herman hem altijd verwend en opgeleid tot zijn opvolger en niet de hele tijd de grond in gestampt, zoals hij bij Rien deed, die daardoor onzeker was en domme acties deed om papa trots te maken.
En anders moeten er inderdaad maar eens echte nieuwe schurken komen. Jack stelt al vanaf het begin erg teleur als de Hogendoorn opvolger.
Haha, als ik even voor mezelf spreek vind ik datgeen nou juist het interessante aan GTST. De slechterik interactie dus. Als GTST slechts om Noud, Vicky, Dex, Barbara, Bing etc. zou draaien zou ik geen kijker zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:06 schreef Starlie het volgende:
@ MikeTuinstra, nWo4life en Heer_van_Bartolhoven:
Hebben jullie soms een studie GTST gevolgd?? Jullie zijn het altijd zo aan het analyseren en weten nog dingen van 20 jaar terug.... erg knap... maar persoonlijk vindt ik het soms ook dodelijk saai om te lezen wat jullie allemaal typen...(gelukkig ben ik niet verpicht om het te lezen)
Bedankt voor je toelichtingquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:16 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Haha, als ik even voor mezelf spreek vind ik datgeen nou juist het interessante aan GTST. De slechterik interactie dus. Als GTST slechts om Noud, Vicky, Dex, Barbara, Bing etc. zou draaien zou ik geen kijker zijn.En gezien het daar tegenwoordig toch voor een groot deel om draait kijk ik de huidige serie half en praat ik des te liever over de oude glorie.
Zo hebben we allemaal zo onze eigen interesses in het leven. Ik haal uit GTST wat ik interessant vind en jij jouw ding. Gelukkig bestaat er zoiets als selectief lezen inderdaad.
Ja, we hebben soms wel de neiging wat melodramatisch te worden, maar dat komt omdat we het oude GTST kennen, waarbij enkele meesterlijke verhaallijnen de revue hebben gepasseerd en de slechteriken zo gemeen waren dat je van spanning op het puntje van je stoel zat. En dan gaat het niet alleen over de psychopaten, maar ook over de gewone schurken. We zouden graag willen dat GTST weer meer van die harde zakenwereld en criminele activiteiten liet zien in plaats van de dagelijkse beslommeringen van tieners en vrouwen in hun menopauze.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:16 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Haha, als ik even voor mezelf spreek vind ik datgeen nou juist het interessante aan GTST. De slechterik interactie dus. Als GTST slechts om Noud, Vicky, Dex, Barbara, Bing etc. zou draaien zou ik geen kijker zijn.En gezien het daar tegenwoordig toch voor een groot deel om draait kijk ik de huidige serie half en praat ik des te liever over de oude glorie.
Zo hebben we allemaal zo onze eigen interesses in het leven. Ik haal uit GTST wat ik interessant vind en jij jouw ding. Gelukkig bestaat er zoiets als selectief lezen inderdaad.
Weer?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:04 schreef Starlie het volgende:
Zooo cliche hoe Jack Janine haar gevoelens beantwoord... had nog stiekem de hoop dat hij zou zeggen: Ik niet op jou, ik val niet op oude vrouwen met vervelende verwende prinses dochters...
Zouden Jef en Laura trouwens ook weer bij elkaar komen? Dat lijkt me wel erg mooi!!!
Ja... het is GTST hoor! Ze zijn nu beide alleen.. lijkt me wel lief... ik gun Laura in elk geval wel een leuke trouwe vent!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |