Ik heb hem net gepost.quote:
Nee, daar heb je gelijk in!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar Bobik HOU van je. Kun jij onze mooie tijden samen zomaar vergeten?
Natuurlijkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dus je wilt naar Rotterdam komen voor me?
Dus het is weer goedquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb hem net gepost.
[..]
Nee, daar heb je gelijk in!Hou ook van jouuuuuuuuuuuu
![]()
JAAAAAAAAquote:
Je geilt wel op mijn zwetende oksels hé?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:03 schreef wolvendagen het volgende:
Mijn favoriete boek.
Ik had het over het boek Vochtige Streken, van Charlotte Roche. Wat in het Duits Feuchtgebiete heet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je geilt wel op mijn zwetende oksels hé?
Mijn oksels zijn ook vochtigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik had het over het boek Vochtige Streken, van Charlotte Roche. Wat in het Duits Feuchtgebiete heet.
In het boek heeft ze het over kutjessappen.quote:
Het is een geweldig boek kan ik je vertellen. Ik heb het binnen anderhalve dag uitgelezen en helemaal dubbel gelegen van het lachen. Aanrader.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhm, een vervolg op de vorige TT dusik wil het ook nog eens lezen.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar je bent wel een beetje een dikkie
Maar is dat een obstakel voor onze relatie? Anders ga ik wel Sonjabakkeren.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:
Shut up M.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe okéquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is een geweldig boek kan ik je vertellen. Ik heb het binnen anderhalve dag uitgelezen en helemaal dubbel gelegen van het lachen. Aanrader.
quote:
quote:
Tuurlijk wel schatjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zie je wel, ik kan je niet vertrouwen.
Ik weet niet of ze hem bij jou hebben, hier niet in ieder geval.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe okézouden ze m in de bieb hebben?
Ik ga wel snel mn wachtwoord veranderenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zie je wel, ik kan je niet vertrouwen.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga wel snel mn wachtwoord veranderenspeciaal voor jou.
Dank!quote:
Ik vind hem een van de meest geile stemmen hebben.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:15 schreef BobbyB het volgende:
Kings of Leon op de radio... ik weet niet, die vent heeft gewoon een geile stem!
Ik ookquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind hem een van de meest geile stemmen hebben.
ik dacht dat je alleen hardcore luisterde.quote:
Nee joh, dat is slechts mijn stoere facade!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik dacht dat je alleen hardcore luisterde.
Stoer.......quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee joh, dat is slechts mijn stoere facade!
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:25 schreef reetTaking het volgende:
Valt hier nog wat te snuivennnnnnnnnnnnnnnnn?
De geur van seks op vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:25 schreef reetTaking het volgende:
Valt hier nog wat te snuivennnnnnnnnnnnnnnnn?
Hoe ruikt dat?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De geur van seks op vrijdagmiddag.
Hmmmquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De geur van seks op vrijdagmiddag.
Als de geur van seks op donderdmiddag.quote:
BP, Fas en Gers ook niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
BobbyB heeft nog geen seks gehad.
Ik denk niet dat dat nut heeft he, aangezien er één stem per IP kanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:32 schreef Florian_ het volgende:
Ga je nu met al je kloons stemmen Maurits?![]()
*Kuch* proxies *kuch*quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat nut heeft he, aangezien er één stem per IP kan..
Niet! Dat hebben ze allemaal zelf toegegeven.quote:
Oké.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Niet! Dat hebben ze allemaal zelf toegegeven.
Ja maar het kan wel!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar dat staat volledig buiten klonen of niet soms!
Hahaha jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Niet! Dat hebben ze allemaal zelf toegegeven.
De filmpjes vertellen wat anders.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha jaik ben ook nog maagd trouwens
!
Jou geloven, ik doe het nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Hihi.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
You know that I could use somebody.
Heuy RV, heb jij nog die logs van dat kind dat pedo was?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
"Rits"Dat klinkt me een potje gay
.
Nee, denk dat dat wel mee zal vallenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan weet ik al hoe het gaat.
[..]
[KLB Muffin SC #707] Yvonne heeft rimpels.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heuy RV, heb jij nog die logs van dat kind dat pedo was?
Met Balkende, Vogelaar en "Dat dit zomaar kan in Nederland!".
Nee inderdaad. Bied je eens aan.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
BobbyB heeft nog geen seks gehad.
Maak dat iemand anders wijsquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Dank je wel!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
[KLB Muffin SC #707] Yvonne heeft rimpels.
HAHAMAAGDEINZONEELEVEN!111!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Dat is vet serieus man!quote:
Wil je 2e man worden?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nu eis ik dat ik een eervolle vermelding krijg op dat plaatje.
Dat was NG. Ik heb geen vriendin op FOK!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:04 schreef Devvie het volgende:
[..]
had jij heroinehoer niet? of was dat een ander?
Stiekem zit je vriendin niet in the States maar zit ze op je zolderkamertje slotjes te zetten onder de naam "Yvonne".quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat was NG. Ik heb geen vriendin op FOK!![]()
Voor zover ik weet tenminste
Jij hebt het nooit gevraagd. Ik heb alleen gezegd dat je invloed krijgt als ik win.quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij hebt het nooit gevraagd. Ik heb alleen gezegd dat je invloed krijgt als ik win.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:11 schreef Devvie het volgende:
[..]Uiteraard. Ik zal ze in drievoud opsturen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZH4MOD
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Stiekem zit je vriendin niet in the States maar zit ze op je zolderkamertje slotjes te zetten onder de naam "Yvonne".
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:16 schreef Zotheid het volgende:
Kutboswachter! Je bent gewoon bang dat wij de macht overnemen!
En terecht! Ik eis fokvragen! Spoeddebat!
*Motie van wantrouwen tegen D_B indienen
Suczevenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:20 schreef Zotheid het volgende:
Ik ga, tot maandag!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onder m'n bureau.quote:
Nee, henk!quote:
Bal naar rechts op Jitzzzze, jitzzzze maakt een prachtige actie, passeert 2 man, geeft die bal prrrrrrachtig voor.... En JAWEL DAMES EN HEREN, BobbyB kopt hem prachtig in.quote:
Ik had precies hetzelfde gezegd als BobbyB het had gevraagdquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Bal naar rechts op Jitzzzze, jitzzzze maakt een prachtige actie, passeert 2 man, geeft die bal prrrrrrachtig voor.... En JAWEL DAMES EN HEREN, BobbyB kopt hem prachtig in.
ik ook':') Het is alleen dat BobbyB mij voor was.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde gezegd als BobbyB het had gevraagd
Jammer johquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
ik ook':') Het is alleen dat BobbyB mij voor was.
Zullen we knuffelen?quote:
HEUJ. Waarom heb ik het nooit geschopt tot je sigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik weet een remedie.
Bwehhehehehehehe.
quote:
Ben benieuwd wat dat is....quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik weet een remedie.
Bwehhehehehehehe.
Een benedensnor?quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:32 schreef Lakitu het volgende:
Maak hier eens een leuk topic van.
Nee, die andere lippen.quote:
Zal je toch wat meer je best moeten doen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:32 schreef reetveter het volgende:
[..]
HEUJ. Waarom heb ik het nooit geschopt tot je sig?
Inderdaad. Je wil niet weten wat BT allemaal heeft moeten doen om in m'n sig te komen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zal je toch wat meer je best moeten doen.
moarquote:
quote:
Zal ik je in je reet nemen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:28 schreef Breathtaking het volgende:
Ik verveel me.
Wat danquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Je wil niet weten wat BT allemaal heeft moeten doen om in m'n sig te komen.
Nou, je hebt helemaal dit moeten typen:quote:
quote:HEUJ. Waarom heb ik het nooit geschopt tot je sig?
quote:
Oh, vandaar dat ik hem de hele ochtend nog niet gezien heb.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:37 schreef behangplakker het volgende:
Kut, ik ben in een kloon van IQM ofzo getrapt
Dat was wel veel moeite ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, je hebt helemaal dit moeten typen:
[..]
Iemand maakt al die dingen aan. Denk dat hij het isquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat ik hem de hele ochtend nog niet gezien heb.
Je gaat me toch niet vertellen dat loli-hentai verboden is op je werk?quote:
Zoveel moeite neemt nooit iemand voor me dus vond dat wel wat waard ja.quote:
Hij komt vast als dat ene meisje er is.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat ik hem de hele ochtend nog niet gezien heb.
Is dat nou wolvendagen, die vooraan met die muts?quote:
Die was er ook vanochtend.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hij komt vast als dat ene meisje er is.
Nee is IQM nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Iemand maakt al die dingen aan. Denk dat hij het is
Nee, dat is Allurequote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is dat nou wolvendagen, die vooraan met die muts?
Welke dingen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Iemand maakt al die dingen aan. Denk dat hij het is
Verdere informatie: DD- 35 2001quote:Cellentekort in een klap opgelost
Door G.D.Tineerde ()
Het probleem van het cellentekort in Duckstad is gistermiddag in een klap opgelost. Nadat de heer W. Wortel met zijn luchtballon dwars door de muur van de buitenplaats van de Burk Burk-gevangenis was gevlogen, konden tientallen schelmen, schurken, schavuiten en ander schorriemorrie zo naar buiten lopen. Directeur Norbert van Brommen: Toevallig stonden al onze gevangenen net even te luchten. De bewakers riepen nog 'Heren, jullie mogen niet weglopen, hoor.'. Maar dat was tegen dovemansoren gezegd.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:42 schreef behangplakker het volgende:
Oh, in de Duckstadkrant:
[..]
Verdere informatie: DD- 35 2001
Ik vond de Joswachter een tijdje geleden toch wat beter.quote:
*Zoekt topic 254 ofzo, waarin Onur verscheenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Dat we Mark voor de gek hieldenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Nou, die ene keer dat jij helemaal dronken was en fucking veel naaktfoto's van jezelf postte, was wel memorabel.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Kusjes,
Jullie pater familia
De bazen OP natuurlijk, die later verboten werdquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Kusjes,
Jullie pater familia
Dat was wel baasquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat we Mark voor de gek hieldenLink: zie pagina 2.
Ja, inclusief het strafbankjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De bazen OP natuurlijk, die later verboten werd
Zijn we al uit geknuffeld?quote:
Peter R de Vries & Markquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:50 schreef De_Ananas het volgende:
Geef links erbij mensen, of pics weet ik veel. Ik ga niet alles zelf opzoeken
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wij zijn nooit uitgeknuffeld.
* Krentenbol. trekt nummertje.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wij zijn nooit uitgeknuffeld.
Ja, jij mag na BT, okee?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:55 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
* Krentenbol. trekt nummertje.
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:54 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ben opgelicht voor een euro
Ik zou spontaan klaarkomen als ik een euro zou investeren maar dat gebeurd helemaal niet
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:58 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh stond ik bij de verkeerde nummers?
Ik ook niet, maar kan er ook helemaal niks meer over terug vinden. Misschien heeft ze dat in het crew forum gezegd?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:59 schreef De_Ananas het volgende:
Iemand moet de link geven waar Yvonne zegt dat de SC centraal gaat. Ik was er niet op dat moment.
haha, ik heb zo lang zitten lachen toen ik dat aan het lezen wasquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat we Mark voor de gek hieldenLink: zie pagina 2.
We kunnen ook met zn 3en knuffelenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:55 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
* Krentenbol. trekt nummertje.
[ afbeelding ]
Dit is het enige over SC nieuwe stijl wat ik kon vinden.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar kan er ook helemaal niks meer over terug vinden. Misschien heeft ze dat in het crew forum gezegd?
I like that ideaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
We kunnen ook met zn 3en knuffelen?
Verkocht voor 5x seks, mooie deal dacht ik tochquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar kan er ook helemaal niks meer over terug vinden. Misschien heeft ze dat in het crew forum gezegd?
Ik zie mij niet in Bobbels sig staan.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
We kunnen ook met zn 3en knuffelen?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:03 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Verkocht voor 5x seks, mooie deal dacht ik toch
jaa, dat is wel een goede dealquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:03 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Verkocht voor 5x seks, mooie deal dacht ik toch
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Ik zie mij niet in Bobbels sig staan.
wat pmen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:05 schreef behangplakker het volgende:
Wel even PMen naar D_A ! Anders is het niet meer leuk
Ik was er nooit tijdens de goeie rellen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:05 schreef Silentalarm het volgende:
dat van die crane bash was als het goed is als het goed is wel ergens in de nacht van zondag op maandag, of van zaterdag op zondag? en de SC was die maandag de hele tijd dicht toch?
Dan knuffelen wij en mag Bob wel van een afstandje toekijkenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan knuffelen wij en mag Bob wel van een afstandje toekijken!
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik was er nooit tijdens de goeie rellen.
Was "Wie is de mol" nog leuk gisterquote:
Maar als je graag in mijn sig wil, dan neem ik het idee van ZVO graag over. Alleen omdat jij het bent, kom je er al voor 2 keer seks in, okee?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Hahahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:08 schreef wolvendagen het volgende:
Hahahahahahahahahaha nog een uur.
Klopt, dan heb ik wel dingen te doen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:07 schreef behangplakker het volgende:
[..]
![]()
Jij bent er in het weekend ook bijna niet
En dan? Gangbang?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:08 schreef wolvendagen het volgende:
Hahahahahahahahahaha nog een uur.
Wat wil ik niet?quote:
die nacht was ik er ook niet, maar die middag wel, en in die 2 weken daarvoor was het ook al de hele tijd rellen. en die nacht was het dus een beetje uit de hand gelopen. en ik kom zo smiddags op FOK! is er heul geen SC. Dus ik zo te kijken enzo en toen waren er heel veel topics + FB over die nacht.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik was er nooit tijdens de goeie rellen.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan knuffelen wij en mag Bob wel van een afstandje toekijken!
Ok. Ik zal melden zodra ik de 2x seks gehad heb.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar als je graag in mijn sig wil, dan neem ik het idee van ZVO graag over. Alleen omdat jij het bent, kom je er al voor 2 keer seks in, okee?
Ik snap het niet.quote:
quote:
Zoek ff linkjes dan aub.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
die nacht was ik er ook niet, maar die middag wel, en in die 2 weken daarvoor was het ook al de hele tijd rellen. en die nacht was het dus een beetje uit de hand gelopen. en ik kom zo smiddags op FOK! is er heul geen SC. Dus ik zo te kijken enzo en toen waren er heel veel topics + FB over die nacht.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ok. Ik zal melden zodra ik de 2x seks gehad heb.
Ik vind Krentenbol echt een dushiquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ga Krentenbol steeds minder leuk vinden.
Ze doet heulemaal niet liev.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ga Krentenbol steeds minder leuk vinden.
Ze doet heulemaal niet liev.
Ze wil niet eens knuffelen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:12 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik vind Krentenbol echt een dushi
Ik jou ook, maar dan de mannelijke versie van dushi.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:12 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik vind Krentenbol echt een dushi
Kan dat in de OP?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Kusjes,
Jullie pater familia
Ohhh fuck niet gezien. Ging naar Bloc Party he.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:08 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Was "Wie is de mol" nog leuk gister?
Ik kijk nu.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ohhh fuck niet gezien. Ging naar Bloc Party he.Moet 'm straks nog even terugkijken!
Heb jij het gezien?
Dat kan zeker, PM IQM maar.quote:
Ik zie haar ookquote:
Woar?quote:
quote:
Oh, ik ga 7 mei erheen.quote:
Ik denk nog steeds dat Rick de mol is. Geen idee waarom, maar ik hoop dat ik het goed heb.quote:
Naar google?quote:
Ja.quote:
Ik ga voor Vivian.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat Rick de mol is. Geen idee waarom, maar ik hoop dat ik het goed heb.
Wie denk jij?Anniek zou te logisch zijn denk ik, die doet teveel haar best om te mollen.
Wat je zeg ben je zelluf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:26 schreef BobbyB het volgende:
Waar zijn al de meiden ineens heen?Dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar zijn al de meiden ineens heen?Op mijn bureau.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WD, you've got me on my knees.
WD, I'm begging, darling please.
WD, darling won't you ease my worried mind
quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik jou ook, maar dan de mannelijke versie van dushi.
Waar zijn al de meiden ineens heen?naast mijn bureauSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
geil. of naar pinkpop?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:28 schreef Smart_ass het volgende:
Ik hoorde die zanger van Bloc Party volgens mij zoiets zeggen van See you this summer. Dus misschien komen ze weer naar Lowlands!!111![]()
Naast je bureau, lekker koffie leuten.quote:
idd, koekje erbij, lekker bakkie koffie, heerlijk babbelen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:32 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Naast je bureau, lekker koffie leuten.
waarom zuigt pp?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
PP is geen zomer, das lente. En PP zuigt.
als slimkontje dat zegt, is dat zo!quote:
Super veel dagjesmensen, veel Duitsers, zijn maar 2/3 podia, na 23.00u moet iedereen naar de camping (die ver lopen is) en naast muziek is er niets. Daarom.quote:
oke, maar wel goede muziek.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Super veel dagjesmensen, veel Duitsers, zijn maar 2/3 podia, na 23.00u moet iedereen naar de camping (die ver lopen is) en naast muziek is er niets. Daarom.
In ruil voor?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:37 schreef Breathtaking het volgende:
Wie heeft er zin om een werkstuk over de gulden snede voor me te maken?
Voor 100 euro.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:37 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb je net al 2 gulden 20 gegevenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:37 schreef Breathtaking het volgende:
Maar wat stelt een festival nou voor als je om 23.00 al van het terrein af moet.quote:
Ik werd op Lowlands ook een keer van het terrein af gegooidquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar wat stelt een festival nou voor als je om 23.00 al van het terrein af moet.
En op Lowlands komt ook goede muziek. Zo niet, beter.
Ik heb er nog een, had een 8,8quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:37 schreef Breathtaking het volgende:
Kidding me?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:42 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb er nog een, had een 8,8
heb je nog wat aan mijn speur werkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb je net al 2 gulden 20 gegeven
Nou, ik vermaakte me anders nog primaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:42 schreef Smart_ass het volgende:
Maar half 6 is wel even iets anders dan 23.00u.
Hahaha, kut zegquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
nee. Maar dat was wel uit vwo 3
Een beurt dan?quote:
nee, ik vrees ook van niet. Dat is meer zo van: kopieren plakken, wanneer het uitgevonden was enzo. Ik zou hem niet gebruiken als ik jou wasquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, kut zeg! Dat zit niet echt op 6v niveau vrees ik
!
Natura?quote:
quote:
Zoiets zou ik nooit aan BT vragen.quote:
Klinkt kwalitatief niet echt overweldigend neequote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:45 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
nee, ik vrees ook van niet. Dat is meer zo van: kopieren plakken, wanneer het uitgevonden was enzo. Ik zou hem niet gebruiken als ik jou was
Nou, je heb 't 30 keer proberen te posten, maar haakt op het laatst af door op vorige te klikken!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Zoiets zou ik nooit aan BT vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |