Ik snap het niet.quote:
quote:
Zoek ff linkjes dan aub.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
die nacht was ik er ook niet, maar die middag wel, en in die 2 weken daarvoor was het ook al de hele tijd rellen. en die nacht was het dus een beetje uit de hand gelopen. en ik kom zo smiddags op FOK! is er heul geen SC. Dus ik zo te kijken enzo en toen waren er heel veel topics + FB over die nacht.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ok. Ik zal melden zodra ik de 2x seks gehad heb.
Ik vind Krentenbol echt een dushiquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ga Krentenbol steeds minder leuk vinden.
Ze doet heulemaal niet liev.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ga Krentenbol steeds minder leuk vinden.
Ze doet heulemaal niet liev.
Ze wil niet eens knuffelen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:12 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik vind Krentenbol echt een dushi
Ik jou ook, maar dan de mannelijke versie van dushi.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:12 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik vind Krentenbol echt een dushi
Kan dat in de OP?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Ohhh fuck niet gezien. Ging naar Bloc Party he.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:08 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Was "Wie is de mol" nog leuk gister?
Ik kijk nu.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ohhh fuck niet gezien. Ging naar Bloc Party he.Moet 'm straks nog even terugkijken!
Heb jij het gezien?
Dat kan zeker, PM IQM maar.quote:
Ik zie haar ookquote:
Woar?quote:
quote:
Oh, ik ga 7 mei erheen.quote:
Ik denk nog steeds dat Rick de mol is. Geen idee waarom, maar ik hoop dat ik het goed heb.quote:
Naar google?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |