quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar kan er ook helemaal niks meer over terug vinden. Misschien heeft ze dat in het crew forum gezegd?
Ik zie mij niet in Bobbels sig staan.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
We kunnen ook met zn 3en knuffelen?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:03 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Verkocht voor 5x seks, mooie deal dacht ik toch
jaa, dat is wel een goede dealquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:03 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Verkocht voor 5x seks, mooie deal dacht ik toch
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Ik zie mij niet in Bobbels sig staan.
wat pmen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:05 schreef behangplakker het volgende:
Wel even PMen naar D_A ! Anders is het niet meer leuk
Ik was er nooit tijdens de goeie rellen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:05 schreef Silentalarm het volgende:
dat van die crane bash was als het goed is als het goed is wel ergens in de nacht van zondag op maandag, of van zaterdag op zondag? en de SC was die maandag de hele tijd dicht toch?
Dan knuffelen wij en mag Bob wel van een afstandje toekijkenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan knuffelen wij en mag Bob wel van een afstandje toekijken!
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik was er nooit tijdens de goeie rellen.
Was "Wie is de mol" nog leuk gisterquote:
Maar als je graag in mijn sig wil, dan neem ik het idee van ZVO graag over. Alleen omdat jij het bent, kom je er al voor 2 keer seks in, okee?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Hahahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:08 schreef wolvendagen het volgende:
Hahahahahahahahahaha nog een uur.
Klopt, dan heb ik wel dingen te doen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:07 schreef behangplakker het volgende:
[..]
![]()
Jij bent er in het weekend ook bijna niet
En dan? Gangbang?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:08 schreef wolvendagen het volgende:
Hahahahahahahahahaha nog een uur.
Wat wil ik niet?quote:
die nacht was ik er ook niet, maar die middag wel, en in die 2 weken daarvoor was het ook al de hele tijd rellen. en die nacht was het dus een beetje uit de hand gelopen. en ik kom zo smiddags op FOK! is er heul geen SC. Dus ik zo te kijken enzo en toen waren er heel veel topics + FB over die nacht.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik was er nooit tijdens de goeie rellen.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan knuffelen wij en mag Bob wel van een afstandje toekijken!
Ok. Ik zal melden zodra ik de 2x seks gehad heb.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar als je graag in mijn sig wil, dan neem ik het idee van ZVO graag over. Alleen omdat jij het bent, kom je er al voor 2 keer seks in, okee?
Ik snap het niet.quote:
quote:
Zoek ff linkjes dan aub.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
die nacht was ik er ook niet, maar die middag wel, en in die 2 weken daarvoor was het ook al de hele tijd rellen. en die nacht was het dus een beetje uit de hand gelopen. en ik kom zo smiddags op FOK! is er heul geen SC. Dus ik zo te kijken enzo en toen waren er heel veel topics + FB over die nacht.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ok. Ik zal melden zodra ik de 2x seks gehad heb.
Ik vind Krentenbol echt een dushiquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ga Krentenbol steeds minder leuk vinden.
Ze doet heulemaal niet liev.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ga Krentenbol steeds minder leuk vinden.
Ze doet heulemaal niet liev.
Ze wil niet eens knuffelen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:12 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik vind Krentenbol echt een dushi
Ik jou ook, maar dan de mannelijke versie van dushi.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:12 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik vind Krentenbol echt een dushi
Kan dat in de OP?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Ohhh fuck niet gezien. Ging naar Bloc Party he.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:08 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Was "Wie is de mol" nog leuk gister?
Ik kijk nu.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ohhh fuck niet gezien. Ging naar Bloc Party he.Moet 'm straks nog even terugkijken!
Heb jij het gezien?
Dat kan zeker, PM IQM maar.quote:
Ik zie haar ookquote:
Woar?quote:
quote:
Oh, ik ga 7 mei erheen.quote:
Ik denk nog steeds dat Rick de mol is. Geen idee waarom, maar ik hoop dat ik het goed heb.quote:
Naar google?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |