Ik ga voor Vivian.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat Rick de mol is. Geen idee waarom, maar ik hoop dat ik het goed heb.
Wie denk jij?Anniek zou te logisch zijn denk ik, die doet teveel haar best om te mollen.
Wat je zeg ben je zelluf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:26 schreef BobbyB het volgende:
Waar zijn al de meiden ineens heen?Dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar zijn al de meiden ineens heen?Op mijn bureau.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WD, you've got me on my knees.
WD, I'm begging, darling please.
WD, darling won't you ease my worried mind
quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik jou ook, maar dan de mannelijke versie van dushi.
Waar zijn al de meiden ineens heen?naast mijn bureauSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
geil. of naar pinkpop?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:28 schreef Smart_ass het volgende:
Ik hoorde die zanger van Bloc Party volgens mij zoiets zeggen van See you this summer. Dus misschien komen ze weer naar Lowlands!!111![]()
Naast je bureau, lekker koffie leuten.quote:
idd, koekje erbij, lekker bakkie koffie, heerlijk babbelen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:32 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Naast je bureau, lekker koffie leuten.
waarom zuigt pp?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
PP is geen zomer, das lente. En PP zuigt.
als slimkontje dat zegt, is dat zo!quote:
Super veel dagjesmensen, veel Duitsers, zijn maar 2/3 podia, na 23.00u moet iedereen naar de camping (die ver lopen is) en naast muziek is er niets. Daarom.quote:
oke, maar wel goede muziek.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Super veel dagjesmensen, veel Duitsers, zijn maar 2/3 podia, na 23.00u moet iedereen naar de camping (die ver lopen is) en naast muziek is er niets. Daarom.
In ruil voor?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:37 schreef Breathtaking het volgende:
Wie heeft er zin om een werkstuk over de gulden snede voor me te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |