jij hebt haastquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:12 schreef hondjes het volgende:
neen, niet doei, wil shoppen.
check ff je PM
Nee, ik moet NU naar de kittens.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:12 schreef hondjes het volgende:
neen, niet doei, wil shoppen.
check ff je PM
Omdat het de kittens zijn, wacht ik wel even.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, ik moet NU naar de kittens.![]()
Verslaafde. Alleen de horloges zijn nu maar on sale. Ik geloof niet in horloges.
Het zijn altijd 3 dagen sales met steeds iets anders. Vanavond zal het je allemaal duidelijk worden.
Dikke doei!
Ik kan het bevredigen met hele kleine dingen, maar ik snap je punt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:15 schreef Copycat het volgende:
Ik ga zo maar mijn shoplust bevredigen met het ophalen van een DVD die ik besteld heb en die nu klaar ligt.
Voelt toch anders, want ik heb die film al betaald.
quote:
Checkquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, ik ga verder met waar ik op de bank mee begonnen ben
En ik wil er niet zo verfrommeld uitzien straks.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Neem jij een fototoestel mee? Anders moet ik mijn batterij opladen.
Veel plezier iets dan maar!quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:55 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben naar mijn dagbesteding mensen.
Ik heb speciaal de Telegraafsite nog niet gelezen, zodat ik dat daar kan doen.
We bootsen er namelijk een echte werksituatie na.
![]()
heh heh...quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:24 schreef Copycat het volgende:
...
Ik ben nog niet gestohopt!quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:03 schreef dieenebart het volgende:
heh heh...
Gedwongen stoppen is veul ergerder dan vrijwillig de pijp aan Maarten geven.
Deze?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben nog niet gestohopt!
Ga een boom pijpen.
Hoe dat zo? Hij gebruikte zelfs woorden die ik niet ken!quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Eeey Bartelmans, was weer een leuk interview, maar de domheid droop van kutfries Andries af. Wat een sulletje zeg.
quote:
Beetje zelfingenomen en loog de helft gewoon bij elkaar.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:19 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Hij gebruikte zelfs woorden die ik niet ken!
Goed! In een keer door en morgen staat het geloof ik op de Elsevier levensmiddelensite.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:36 schreef CarOnline het volgende:
Cc hoe is het met je betalen-voor-koffie-van-de-zaak-blog gegaan?
Ah, mooiquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goed! In een keer door en morgen staat het geloof ik op de Elsevier levensmiddelensite.
Heb je info alleen amper kunnen gebruiken, maar toch hartstikke bedankt voor je input!
Leuk stukje!quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:44 schreef Copycat het volgende:
Hij staat er al:
En nee, dat ben ik niet op die foto. En ik heet ook geen Pim.
Leuk stukje schrijft Pimquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:44 schreef Copycat het volgende:
Hij staat er al:
En nee, dat ben ik niet op die foto. En ik heet ook geen Pim.
Die man zet zijn naam onder al mijn columns en blogs. Maar daar betaalt ie me dan weer wel voor. Dus klaag ik 'm nog maar niet aan voor plagiaatquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:49 schreef dieenebart het volgende:
Leuk stukje!
Weet die man dat er iemand onder zijn foto berichten plaatst?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die man zet zijn naam onder al mijn columns en blogs. Maar daar betaalt ie me dan weer wel voor. Dus klaag ik 'm nog maar niet aan voor plagiaat.
En als hij een saai economisch stuk schrijft zet'ie er zeker een foto van een lekker wijf bijquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die man zet zijn naam onder al mijn columns en blogs. Maar daar betaalt ie me dan weer wel voor. Dus klaag ik 'm nog maar niet aan voor plagiaat.
Volgens mij heeft hij geen foto van mij.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:59 schreef dieenebart het volgende:
En als hij een saai economisch stuk schrijft zet'ie er zeker een foto van een lekker wijf bij
Owowowowow, gister in de krant een recept van cheesecake wat echt goed leek! (leek op in new york gegeten cheesecake!!) hebben?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Leuk stukje schrijft Pim![]()
Zonde van al die Starbucksen, de cheesecake is echt om je vingers bij op te eten![]()
Gelukkig kan ik het zelf![]()
Als ik het recept terug vind![]()
zoveel heeft een mens niet nodig, maar ja de economie he, het geld moet rollenquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:00 schreef dieenebart het volgende:
Poll:
Koop je meer spullen dan je nodig hebt?
[ x ] Ja, vaak.
[ ] Ja, altijd.
Eerlijk antwoorden
Ja, moeilijke vragen!quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:05 schreef Copycat het volgende:
Hangt maar net van je definitie van 'nodig' af.
C) Ik heb geen nieuwe schoenen nodig, maar dat paar is wel erg leuk onder deze jeansquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:08 schreef dieenebart het volgende:
Ja, moeilijke vragen!![]()
a) Ik heb nieuwe schoenen nodig want er zitten gaten in.
b) Ik heb nieuwe schoenen nodig want zij van administratie heeft dezelfde als ik.
Ja! Die bedoelde ik er ook bij!quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
C) Ik heb geen nieuwe schoenen nodig, maar dat paar is wel erg leuk onder deze jeans.
Beterschapquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:11 schreef beequeen het volgende:
Ik heb de hele dag al barstende koppijn dus ga ik weer plat. Have fun with the poll. Toedels.
Nooit, tis kennlijk erg gek want in je lijstje komt die keuze niet eens voorquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:00 schreef dieenebart het volgende:
Poll:
Koop je meer spullen dan je nodig hebt?
[ ] Ja, vaak.
[ ] Ja, altijd.
Eerlijk antwoorden
Die B keuzequote:Op donderdag 19 februari 2009 16:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, moeilijke vragen!![]()
a) Ik heb nieuwe schoenen nodig want er zitten gaten in.
b) Ik heb nieuwe schoenen nodig want zij van administratie heeft dezelfde als ik.
Hahaha, ja die optie is er ook nog.quote:
Zitten er ook stedentripjes bij?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:01 schreef Noek het volgende:
En oh ja, redders van de economie, als het goed is hebben jullie een uitnodiging.
Ja, ik zat me ook al te bedenken dat ik weer eens als enige iets afwijkends typ.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha, ja die optie is er ook nog. [ afbeelding ]
Neuh, maak je geen zorgen. Ik ben net zo; een albert heijntas over m'n zadel (dat al twee jaar stuk en aan vervanging toe is), stofzuigerzakken leeghalen omdat ik geen nieuwe wil kopen (in zo'n kut-Blokker met van die sneue huisvrouwen met jengelende kinderen). En ik heb ook al negen jaar de zelfde twee asbakken!quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ik zat me ook al te bedenken dat ik weer eens als enige iets afwijkends typ.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:32 schreef dieenebart het volgende:
stofzuigerzakken leeghalen omdat ik geen nieuwe wil kopen
Dat had ik ook, ondanks dat mijn oude bril nog in goede staat is was ik m gewoon zat, heb dat ding een jaar of 4 ofzo. Toen ik in India was heb ik daar 4 nieuwe brillen gekocht waarvan een zonnebril op serkte. Ik ben voorlopig weer ff klaar.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:08 schreef Peter6000 het volgende:
Ik koop minder dan ik nodig heb.
Heb al tijden een nieuwe bril nodig, maar kan me er niet toe zetten mezelf voor de spiegel van een opticien te gaan bewonderen met een flitsend nieuw montuur.
Maar goed, tegen de tijd dat ie echt met plakband aan elkaar hangt, zet ik me er wel toe aan.
Lenzen begin ik niet aan, niks voor mij dat 'o waar is mn lens' gemier.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:04 schreef Copycat het volgende:
En ik heb ook al jaren dezelfde bril.
Maar wel elke om de dag nieuwe lenzen.
Omdat er niemand meer in huis mag rokenquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:05 schreef Manu82 het volgende:
Waarom moet je eigenlijk asbakken weg doen?
Hoe oud zijn die asbakken?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:03 schreef Copycat het volgende:
dan moet ik mijn asbakken wegdoen.
Zodat ik mezelf niet aan verleidingen blootstel. Al mijn rokersparafernalia moet ik wegdoen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:05 schreef Manu82 het volgende:
Waarom moet je eigenlijk asbakken weg doen?
Ja, maar blijkbaar zijn het mooie asbakkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Omdat er niemand meer in huis mag roken
Eentje met 'Bitch Cigarettes' een paar jaar geleden gekregen van mijn beste vriend en de andere favoriet -met pin-up- heb ik vorig jaar in Manchester gekocht.quote:
bij t grofvuilquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn Lucky Strike shrine, wat doe je.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:09 schreef Copycat het volgende:
Oh well, ik maak er wel iemand anders blij mee.
Ja, wie weet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:32 schreef dieenebart het volgende:
En ik heb ook al negen jaar de zelfde twee asbakken!
Waarom bewaar je ze gewoon niet ergens of mag dat ook niet=quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eentje met 'Bitch Cigarettes' een paar jaar geleden gekregen van mijn beste vriend en de andere favoriet -met pin-up- heb ik vorig jaar in Manchester gekocht.
Oh well, ik maak er wel iemand anders blij mee.
Mijn asbakken zijn veel te vrouwelijk voor die Spartaan.quote:
Met welk doel?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:12 schreef Manu82 het volgende:
Waarom bewaar je ze gewoon niet ergens of mag dat ook niet=
nee hoort bij het verwerkingsprocesquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waarom bewaar je ze gewoon niet ergens of mag dat ook niet=
Ik gebruik geen schoteltjes als asbak. Nu ik er over nadenk: ik gebruik eigenlijk nooit schoteltjes.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:13 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind trouwens wel dat je al je schoteltjes ook moet weggooien.
Stoute meid.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:16 schreef Copycat het volgende:
Zo! En nu ga ik een jointje draaien.
KAN STRAKS OOK NIET MEERquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:16 schreef Copycat het volgende:
Gewoon in de shop een pijpje met zo'n rood stenen kopje kopen en dan 2 of 3 haaltjes pure wiet.quote:
JAWEL, ZE HEEFT AL AANGEGEVEN DAT ZE DAARVOOR EEN UITZONDERING GAAT MAKEN.quote:
Ga je To kill a mockingbird kijken?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:16 schreef Copycat het volgende:
quote:
Er is altijd wel een gelegenheid te bedenken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Alleen bij gelegenheden en niet meer gewoon omdat.
Ik kan niet tegen wiet. Kan daar ook polm in?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:23 schreef Coos het volgende:
Gewoon in de shop een pijpje met zo'n rood stenen kopje kopen en dan 2 of 3 haaltjes pure wiet.
Want het gaat tenslotte om de nicotine nietwaar?
Ja.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen wiet. Kan daar ook polm in?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:25 schreef Peter6000 het volgende:
Er is altijd wel een gelegenheid te bedenken.
Bijvoorbeeld om te vieren dat je gestopt bent met roken.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga nu mijn agenda volplempen met filmavondjes.
Ik bak een spacecake en neem af en toe een plakje sinds ik niet meer rookquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:28 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Ik meen het echt met die pijpjes!![]()
In een jointje zit tabak dus nicotine dus hang je er zo weer aan.![]()
Niet doen dus!
Had je dit jaar genoeg zegels voor het pakket?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:31 schreef CarOnline het volgende:
Man man ik blijf moe, ik weet niet wat ik heb maar ik heb er rode konen van![]()
Wedden dat ik vanavond tijdens WidM in slaap val
Ja!quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:34 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Had je dit jaar genoeg zegels voor het pakket?
Ik bak altijd van die kleintjes in van die papieren vormpjes deel vries ik in de rest is in een blik wel een tijdje te etenquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:35 schreef CarOnline het volgende:
Vries je dat in dan?
Wel lekker bij de koffie, cake. Ik neem steeds een half droge ontbijtkoek maar daar zit niets in.
Denk ik. Ik merk iig niets.
Beetje dubbel. Enerzijds zie ik er naar uit en anderzijds zie ik er tegenop. Want het is wel een verslaving van ruim 25 jaar die ik ga beaten. En, hoewel ik weet dat roken nergens op slaat, dat er totaal geen kracht of gezelligheid in die peuk zit, voelt het nog steeds niet 100% zo. Tenminste, niet altijd.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:31 schreef CarOnline het volgende:
Succes Cc, zie je er al naar uit?
Kan me zo voorstellen van wel
Oh die kleintjes bak ik wel eens voor de kinderverjaardagen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:39 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik bak altijd van die kleintjes in van die papieren vormpjes deel vries ik in de rest is in een blik wel een tijdje te eten
Mooi, leuk voor je zo in de maand januari.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:36 schreef CarOnline het volgende:
Ja!
Precies genoeg! Kon het net redden. Ik vond het wel een leuk pakket, alleen die vloerenreiniger
stinkt zo. Gister voor het eerst gebruikt, viehieees!
Dat je daar aan denkt zeg haha.
Maar nog bedankt voor het aanbod!
Ja, als je er al zo'n tijd tegenaan hikt is het misschien ook wel lekker om de knoop door te hakken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Beetje dubbel. Enerzijds zie ik er naar uit en anderzijds zie ik er tegenop. Want het is wel een verslaving van ruim 25 jaar die ik ga beaten. En, hoewel ik weet dat roken nergens op slaat, dat er totaal geen kracht of gezelligheid in die peuk zit, voelt het nog steeds niet 100% zo. Tenminste, niet altijd.
Maar mind over matter en gaan.
Ja, ik ook!quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zo mooi, leuk voor je zo in de maand januari.
Ja toen ik vloerenreiniger Blue Wonder in het de emmer deed met warm water
sprong ik even de andere kant op van de stank.
o da's nog niks.......quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:34 schreef Manu82 het volgende:
Ik slaap ook nog steeds in m'n Cavello van 15 jaar geleden
Kwam het zo hard aan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:46 schreef FANN het volgende:
[..]
o da's nog niks.......
Ik slaap nog steeds met dezelfde Griek van 25 jaar geleden, maar ik heb gisteren gehoord van een jongetje
dat nog niet eens zijn 25ste verjaardag heeft gevierd dat dat niet goed is, want ik word alleen maar gebruikt
om te koken en schoon te maken![]()
Dus ik heb die Griek meteen even op het matje geroepen en nu gaan we in therapie........
want dat jongetje zal het wel weten........ toch?
doei.........
Griek heeft het goed geregeld iigquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:46 schreef FANN het volgende:
[..]
o da's nog niks.......
Ik slaap nog steeds met dezelfde Griek van 25 jaar geleden, maar ik heb gisteren gehoord van een jongetje
dat nog niet eens zijn 25ste verjaardag heeft gevierd dat dat niet goed is, want ik word alleen maar gebruikt
Dus ik heb die Griek meteen even op het matje geroepen en nu gaan we in therapie........
doei.........
Rustig maar Fann. Waarom moet die jongen dat weten? Hij heeft met jou gesproken.........quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:46 schreef FANN het volgende:
o da's nog niks.......
Ik slaap nog steeds met dezelfde Griek van 25 jaar geleden, maar ik heb gisteren gehoord van
een jongetje dat nog niet eens zijn 25ste verjaardag heeft gevierd dat dat niet goed is,
want ik word alleen maar gebruikt om te koken en schoon te maken![]()
doei.........
Mijn zus en haar man logeerde hier die moesten s'morgens al om 6 uur in Dusseldorf zijn voor een vlucht en die hadden snel een paar cakjes meegenomen uit mijn keukenkastje zus belde s'middags op dat de cakjes, waar ze onderweg van had gegeten, raar smaakte en of dat de reden zou kunnen zijn dat ze zich zo raar voelde, ze lag voor pampus in haar hotelbedjequote:Op donderdag 19 februari 2009 18:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh die kleintjes bak ik wel eens voor de kinderverjaardagen.
Jongste wil die trakteren dit jaar, ik zal m'n vriendin even bellen of ze me kan helpen met bakken,
die eh is een lid van de Botwin Family![]()
Heeft de Juf het lekker rustig
je komt me nog wel tegen in andere topics........quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Rustig maar Fann. Waarom moet die jongen dat weten?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:46 schreef FANN het volgende:
[..]
o da's nog niks.......
doei.........
Hahaha nog een mazzeltje dat ze niet aangehouden zijnquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:53 schreef Sporti het volgende:
[..]
Mijn zus en haar man logeerde hier die moesten s'morgens al om 6 uur in Dusseldorf zijn voor een vlucht en die hadden snel een paar cakjes meegenomen uit mijn keukenkastje zus belde s'middags op dat de cakjes, waar ze onderweg van had gegeten, raar smaakte en of dat de reden zou kunnen zijn dat ze zich zo raar voelde, ze lag voor pampus in haar hotelbedje
Doe es effe normaal!! Je laat je toch niet piepelen door een ventje wat voor het eerst van zijn leven niet de pop hoeft op te blazen vóór de seks.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:46 schreef FANN het volgende:
[..]
o da's nog niks.......
doei.........
Prima hoor. Verlies het vertrouwen niet ...quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:54 schreef FANN het volgende:
je komt me nog wel tegen in andere topics........![]()
Uh oh... Ik ga snel weer verhuizen!quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:08 schreef Coos het volgende:
Trouwens, een of andere retard vindt het nodig om mij tig keer per dag te bellen en dan niets te zeggen en snel de haak er op te gooien.![]()
Nu komt het leuke!
Ik bel met Ziggo en die heb ik het probleem uitgelegd en nu gaan ze de komende maand alle nummers, dus ook de afgeschermde, op een lijst zetten zodat ik eventueel aangifte kan doen.
Maar ik doe geen aangifte!!![]()
Degene die dat flikt kan, waar hij ook woont, een stoeptegel door zijn ruit krijgen.![]()
Dat is een wetmatige zekerheid!
Nog hooguit een maand.quote:
Maak je wel foto's.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:08 schreef Coos het volgende:
Trouwens, een of andere retard vindt het nodig om mij tig keer per dag te bellen en dan niets te zeggen en snel de haak er op te gooien.![]()
Nu komt het leuke!
Ik bel met Ziggo en die heb ik het probleem uitgelegd en nu gaan ze de komende maand alle nummers, dus ook de afgeschermde, op een lijst zetten zodat ik eventueel aangifte kan doen.
Degene die dat flikt kan, waar hij ook woont, een stoeptegel door zijn ruit krijgen.![]()
Dat begint al als ik nog op bed lig tot 1 minuut geleden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:16 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Uh oh... Ik ga snel weer verhuizen!![]()
Nee serieus, op welk tijdstip begint dat dan? En zit jij dán al aan je eerste biertje
En de Fokstok ram ik achter in zijn huig.quote:
Misschien is die stalker wel een gevalletje bad karma.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Doe es effe normaal!! Je laat je toch niet piepelen door een ventje wat voor het eerst van zijn leven niet de pop hoeft op te blazen vóór de seks.
Wel gezellig, de hele dag ongewenste aandacht. Scheelt weer een kat in huis.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat begint al als ik nog op bed lig tot 1 minuut geleden.
Ja, ik hou wel van onorthodoxe maatregelen.
Nee joh, ik ben harstikke lief!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Wie zou het zijn, denk je? Laatstelijk niemand over de zeik geholpen of gedumpt ofzo?
Als ze dat net zo snel regelen als mijn digitale televisie zou ik die tegel nog maar even laten liggen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:08 schreef Coos het volgende:
Nu komt het leuke!
Denk niet dat het een fokker is maar alles is mogelijk.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En als het nu ineens stopt hè, dan was het een fokker met liefde voor zijn raam
Ja, zo kan je het ook lezen idd.quote:
Heb ik het al gemist?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:50 schreef Sporti het volgende:
Paul Römer bij de DWDD ned. 3 over BB in Engeland
Ja, en ik denk zomaar dat Vivienne eruit gaat.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:00 schreef blomst het volgende:
vanavond weer wie is de mol als ik het goed heb
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:03 schreef blomst het volgende:
ik denk dokter simon, hoe heet die gast ook alweer?
Ik denk dat ook, al vanaf aflevering 1. Ik blijf eigenlijk ieder seizoen vanaf de eerste aflevering bij een vd kandidaten. Soms was dat de juiste keuze, soms ook niet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:03 schreef blomst het volgende:
ik denk dokter simon, hoe heet die gast ook alweer?
Ja, dat is echt een ukkie!quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:06 schreef Smash-it het volgende:
Ik zag gister die Froukje in de Zara. Zij is nog kleiner dan ik dacht. Over WIDM gesproken. Ik zit er al klaar voor!!
Nou hup, achter die pc vandaan, geef ze eens fatsoenlijke limonade.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, dat is echt een ukkie!
Mijn jongens zitten er al klaar voor. Normaal kijken ze via uitzending gemist. Nu vanwege vakantie dus "live"
Ze hebben al hun tanden gepoetst.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nou hup, achter die pc vandaan, geef ze eens fatsoenlijke limonade.
Hoeveel zijn dat er dan, bij elkaar?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ze hebben al hun tanden gepoetst.De limonade zit er al in dus. En ze hebben ook een vader hè.
40?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:17 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hoeveel zijn dat er dan, bij elkaar?![]()
Wat maakt dat nou uit wijsneusquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:17 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hoeveel zijn dat er dan, bij elkaar?![]()
Dan mot ze het maar goed schrijven!quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit wijsneus
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:22 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dan mot ze het maar goed schrijven!
Niet 'al hun tanden gepoetst' maar
hun tanden al gepoetst.
Dus
Het was taalkundig een wat kromme zin (een friesisme ben ik bangquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit wijsneus
2 x 28 in een kindergebit, en bij volwassenen 2 x 32 (inclusief verstandskiezen, of ver-staande kiezen)quote:
Gelukkig zag ik het zelf.quote:
één gebit bestaat uit 28 tanden en kiezen. Een alleen melkgebit bestaat uit 20 elementen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
2 x 28 in een kindergebit, en bij volwassenen 2 x 32 (inclusief verstandskiezen, of ver-staande kiezen)
Even los van de tandjes Bart, je hebt je eens ooit erg negatief over me uit gelaten, en ik denk dat het terecht was. Herinner je dat nog?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
2 x 28 in een kindergebit, en bij volwassenen 2 x 32 (inclusief verstandskiezen, of ver-staande kiezen)
Nee.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Even los van de tandjes Bart, je hebt je eens ooit erg negatief over me uit gelaten, en ik denk dat het terecht was. Herinner je dat nog?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee.![]()
Maar voel je vrij om te elaboreren.
Dan ga maar even stevig zitten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee.![]()
(oh shit, daar heb je Cc, en ik heb net een niet-bestaand woord getypt...)
Ja, dat is nog eens iemand blij maken met een dooie mus.quote:
Ben je tot inzicht gekomen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Even los van de tandjes Bart, je hebt je eens ooit erg negatief over me uit gelaten, en ik denk dat het terecht was. Herinner je dat nog?
Albert's Cornerquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:31 schreef Sporti het volgende:
Voor een elec. viool die batterijen vreet wil ik een adapter kopen in de beschrijving staat dat een
AC Adapter mogelijk is, wat betekent AC?iemand?
Een adapter die geschikt is voor wisselstroom zou ik zeggen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:31 schreef Sporti het volgende:
Voor een elec. viool die batterijen vreet wil ik een adapter kopen in de beschrijving staat dat een
AC Adapter mogelijk is, wat betekent AC?iemand?
Ooit heb ik eens een topic geopend met een TT die nogal denigrerend was naar de persoon in kwestie en daar kreeg ik de wind van voren van een veteraan. Meer laat ik er niet over los.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, dat is nog eens iemand blij maken met een dooie mus.![]()
Je hebt hier ook een verantwoordelijkheid ten opzichte van de andere users - nu is iedereen nieuwsgierig!
Ja, helemaal, gaf voldoende stof tot nadeneken, en heb stof gehaptquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:32 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Albert's Corner![]()
Graag gedaan.
Aha. Nou, mooi dat je inmiddels vindt dat mijn kritiek ook terecht was, dan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ooit heb ik eens een topic geopend met een TT die nogal denigrerend was naar de persoon in kwestie en daar kreeg ik de wind van voren van een veteraan. Meer laat ik er niet over los.
Moet ze wel eerst die Roemeen liquideren.quote:
Ik dacht dat elaboreren bestond?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:27 schreef dieenebart het volgende:
(oh shit, daar heb je Cc, en ik heb net een niet-bestaand woord getypt...)
Alleen in het Engels, denk ik. To elaborate.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht dat elaboreren bestond?
Maar Firefox maakt 'm rood.
In italiano: "elaborare"=uitwerken. verwerken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:39 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Alleen in het Engels, denk ik. To elaborate.
En misschien ook wel in het Frans. En andere talen. Maar dus niet in het Nederlands.
Joh, vertel gewoon even de TT en het verhaal erachter. Dat lucht lekker op. Anders voed je de speculaties alleen maar.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ooit heb ik eens een topic geopend met een TT die nogal denigrerend was naar de persoon in kwestie en daar kreeg ik de wind van voren van een veteraan. Meer laat ik er niet over los.
Gvd ouwe blauwe, je maakt er wel werk vanquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh, vertel gewoon even de TT en het verhaal erachter. Dat lucht lekker op. Anders voed je de speculaties alleen maar.
Hier, heb al een lijstje geselecteerd met alle door jou geopende topics. Wijs maar aan welke het is.
Niet druk over maken hoor. Dat bepalen wíj wel, of het te erg is.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gvd ouwe blauwe, je maakt er wel werk vanVediamo un po, en als het niet te erg is post ik wel een linkje
![]()
SCHANDE, HOE DURF JE ZO OVER HIDI TE SCHRIJVEN!!!!!!!!111111111111quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zal toch wel pijn doen als de rest buiten die zeven een veertje achterlaten, lullo
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
SCHANDE, HOE DURF JE ZO OVER HIDI TE SCHRIJVEN!!!!!!!!111111111111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Peter, zie alles in context, en HiDi weet hoe en wat ik over hem denk. En daar is niks mis mee.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
SCHANDE, HOE DURF JE ZO OVER HIDI TE SCHRIJVEN!!!!!!!!111111111111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:49 schreef Gert het volgende:
q=&member=ruudpuntenel&order=relevance&sid=5a377abd99e3e8651caf8e31f2974f1d]Wijs maar aan welke het is.[/url]
Was bijna op weg naar de senseo macchina, maar als ook jij een postgeschiedenis wilt zien ben ik je nog even behulpzaamquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Was bijna op weg naar de senseo macchina, maar als ook jij een postgeschiedenis wilt zien ben ik je nog even behulpzaam:
http://forum.fok.nl/user/history/165511
Uh huhquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar doe ik het voor, blije gezichtjes op Fok!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screw them.
We're going home.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:30 schreef CarOnline het volgende:
Jaaahaaa hoor mijn mol zit er nog steeds in
ja dan zal zij het wel zijn, of DennisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen :W
Enig sarcasme bespeurend, verbeter me als ik er naast zit ( lekker niet in het engelsquote:
Ja en dan is het Viviennequote:Op donderdag 19 februari 2009 21:32 schreef blomst het volgende:
[..]
ja dan zal zij het wel zijn, of Dennis
Nee, je krijgt van mij weer een blij gezicht als je dat topic hebt opgezocht. Anders had je het allemaal net zo makkelijk via PM kunnen doen, in plaats van iedereen mee te laten genieten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Enig sarcasme bespeurend, verbeter me als ik er naast zit ( lekker niet in het engels), maar ik meen het!
Of moet er gereldt worden?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:27 schreef dieenebart het volgende:
Beetje sloom potje van Fiorentina en Ajax.
Ook goed, het voetbal is kut inderdaad..quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:01 schreef dieenebart het volgende:
Ah, de mannenploeg arriveert.![]()
bier en tieten?
Laat dat bier maar zittenquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:01 schreef dieenebart het volgende:
Ah, de mannenploeg arriveert.![]()
bier en tieten?
3 maart?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Vanaf 3-3 moet ik weer draaien.
Alsof je een mod moet zijn om te bepalen of iemand giééérend uit de bocht is gevlogen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
whehe Gert, mis je 't modschap?
Niet wéér een foto van LS.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:13 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Tetten van LS, naar ik aanneem?
Sluit maar achteraan in de rij.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:22 schreef hondjes het volgende:
Waar is onze Noek, ik wil haar kussen.
Ik had net mijn zus aan de telefoon en opeens was er een hoop herrie op de achtergrond. Gejuich omdat Ajax scoorde. Normaal zijn het vuile kankerjodenquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:27 schreef dieenebart het volgende:
Afgelopen zondag zat ik in de Arena nog te hopen dat Ajax zou verliezen, en nu hoop ik dat ze winnen.
Beetje raar, natuurlijk. Ik ben niet eens voor Feijenoord.
The ones you love, you hate the mostquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:30 schreef Copycat het volgende:
Er staan al twee filmavondjes gepland, volgende week.
![]()
Alleen heeft mijn broer Milk nog steeds niet voor me kunnen regelen.
Kan niet ligt naast wil niet, broer.
Maar wel nieuwe episodes van Lost.
Lekker schizofreen Nederlander zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had net mijn zus aan de telefoon en opeens was er een hoop herrie op de achtergrond. Gejuich omdat Ajax scoorde. Normaal zijn het vuile kankerjoden.
Hou je niet van de bioscoop?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:30 schreef Copycat het volgende:
Alleen heeft mijn broer Milk nog steeds niet voor me kunnen regelen.
Hij is gaafquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:30 schreef Copycat het volgende:
Maar wel nieuwe episodes van Lost.
Daar mag je niet roken en serveren ze geen Stoliquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hou je niet van de bioscoop?
Ik krijg volgens mij de eerste vier afleveringen ...quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij is gaaf! En de promo van volgende week
![]()
!
Lost
No, but you love their attention. It makes you feel 'special'.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:32 schreef Copycat het volgende:
Geldt dat ook andersom?
Het blijft toch een kutbijnaam.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:31 schreef Copycat het volgende:
Normaal zijn het vuile kankerjoden.
Ohquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:34 schreef Copycat het volgende:
Ik krijg volgens mij de eerste vier afleveringen ...
Je ging toch stoppen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar mag je niet roken en serveren ze geen Stoli.
Sssssssssssst!quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh, ik had 't over de promo van 7
.
Ik was op zoek naar een special cat en toen kwam ik deze tegen:quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:35 schreef dieenebart het volgende:
No, but you love their attention. It makes you feel 'special'.
Oeh dat vieze zweterige baardje, bah!quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Miscast! Hij is fucking briljant
.
Ja!quote:
Jij hebt Milk zeker ook al lang gezien?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh, ik had 't over de promo van 7
.
Leve de filmavondjes dan maar!quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja!
9 maart is mijn stopdag.
Maar tijdens filmavondjes mag ik nog een gezellig jointje meeroken. Per pijpje volgens oom Coos.
Ik weet er helemaal niks van. Coos praat ons nog wel bij, gok ik.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Leve de filmavondjes dan maar!![]()
![]()
Nou begrijp ik waarom je zo enthousiast vertelde dat je er twee gepland hebt.![]()
Ik wil ook een pijpje kopen, nu m'n tanden mooi aanslagvrij zijn.![]()
Plus je hoeft niet te draaien, ook lekker makkelijk.![]()
Je kunt het beste een houten hebben, of niet?
Whut zhe fuck is Milkquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt Milk zeker ook al lang gezien?
Hey! je asbakken moeten toch weg?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet er helemaal niks van. Coos praat ons nog wel bij, gok ik.
Ik wil wel een mooie. En die leg ik dan in mijnasbak
ay brothaaquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:55 schreef CarOnline het volgende:
Aaaww kindje Desmond heet Charlie
Gute nacht!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, ik ben lost....![]()
Én het is time for bed.Truste!
Slaap lekkerquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, het is niet veel hè maar misschien wordt het nog wel heel leuk.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:22 schreef hondjes het volgende:
Waar is onze Noek, ik wil haar kussen.
Gooi mijn bh niet weg, maar mijn dank is groot, dankzij de Sale van Noek
Truste, en het is Stockholm geworden, zojuist.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:58 schreef debuurvrouw het volgende:
En ik was al aan het googlen. Wat tof!quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Truste, en het is Stockholm geworden, zojuist.
Ahh.. was je mee aan het zoeken voor me?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:05 schreef Noek het volgende:
[..]
En ik was al aan het googlen. Wat tof!
Nee, nu ga ik andere dingen doen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ahh.. was je mee aan het zoeken voor me?![]()
Nu nog een hotel daar. Heb je google nog open staan?
quote:
Ja! Van ABBA!!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:13 schreef CarOnline het volgende:
Ohh Stockholm, leuk, neem je een t-shirt voor me mee?
Who the fuck!quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:17 schreef CarOnline het volgende:
Ik maak vast een plekje vrij in mn kast.
't Gaat dringen worden op de t-shirt plank
Zoiets?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet er helemaal niks van. Coos praat ons nog wel bij, gok ik.
Ik wil wel een mooie. En die leg ik dan in mijnasbak
quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]Jij kunt ze tenminste nog áán zonder in de gevangenis te belanden.
O ja?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:28 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik kan aan je wietzakjes zien bij welke shop je komt!
en ik kan wel een nieuwe 2e hands asbak gebruikenquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:28 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik kan aan je wietzakjes zien bij welke shop je komt!
Eerder zoiets:quote:
Mijn glazen pin-up mag je hebben.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:32 schreef Coos het volgende:
en ik kan wel een nieuwe 2e hands asbak gebruiken
Dealquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn glazen pin-up mag je hebben.
Moet je wel de verzendkosten vergoeden.
Een lang pijpje is beter omdat de rook dan niet meer zo heet is in je strot.quote:
Okay!quote:
Maar, heb je dan ook wat minder Indianesque pijpjes?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:43 schreef Coos het volgende:
Een lang pijpje is beter omdat de rook dan niet meer zo heet is in je strot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |