niet verzenden, maar gewoon net als hier. invoegen van urlquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:51 schreef kissa het volgende:
Geen idee waar het over gaat maar ik ben HiDiHo-fan
Hoe kun je foto's per pm verzenden?
Oh, tinypic of zo?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
niet verzenden, maar gewoon net als hier. invoegen van url
Ik denk dat ie nu niet meer oranje isquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zit een QX op, dat is smullen
Maar ik wil die oranje tank!
Ja, zelfde als hierquote:
pm maar hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:59 schreef kissa het volgende:
Wie meldt zich als vrijwilliger? Je krijgt slechts een foto van de kat of zo, gewoon ff testen.
ja hoor, ik hoorde enkele geruchten enzo. lijkt mij wel lachenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:56 schreef Desii het volgende:
[..]
zou toch gaaf zijn...... kom je mee posten dan
Je boxje is vol? Maar wat je zei klopt welquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
pm maar hoor
ik ben trouwens ook even aan het testen.
http://www.ustream.tv/channel/heidi's-live-stream
Ik ben jullie kwijt, log ik uit..foetsie..linkje pleasequote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:13 schreef HoneyBunny het volgende:
Heidie rules![]()
Ken er alleen nog niet chatten zonder in te loggen
http://www.ustream.tv/channel/big-brother-9-uk-live-streamquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben jullie kwijt, log ik uit..foetsie..linkje please
strange...en nu komt de chat niet tevoorschjinquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:15 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/big-brother-9-uk-live-stream
( en we zagen je naam gewoon hoor!)
Compie opnieuw opstarten? Bij mij laadde gisteren de hele site niet meer! Na resetje werkte het!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
strange...en nu komt de chat niet tevoorschjin
Danke viel maals.. of zoiets.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Striempje
http://www.justin.tv/micknsamuk
quote:
Ziet live on airquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:57 schreef Ziet het volgende:
[..]
hehehe ik zag het net![]()
maar ik heb geen zin om me te registreren....
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:58 schreef agter het volgende:
Nou, het 3e uiltje gaat ook slecht. Ik denk dat hij de nacht niet haalt.
Daar is helaas geen tijd meer voor hier..BB9 gaat voor nu..quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:58 schreef agter het volgende:
Tijd voor BB-Nature...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:01 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Daar is helaas geen tijd meer voor hier..BB9 gaat voor nu..Maar ik zag het..Nature is hard...
Nu welquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heidi, waarom ben ik niet allowed to participate..
Wat een klotestream.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:58 schreef agter het volgende:
jeetje...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:58 schreef agter het volgende:
wie is deze malloot ?quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:06 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
Even een snotje wegwerken..
Het hangt een beetje uit in de UK en is daar overweldigend aanwezig (er komt bijna geen "native' meer aan te pas)quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:21 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
markvanrinsum
![]()
Volgens mij is de COS leeggelopen!
Leuk joh.. is eigenlijk een dubbele big brother..Je hoort in de huiskamer waar de kamera staat ook zo af en toe wat praten mompelen...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat gaat wel moeite kosten om dat te volgen .... No Gracias
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:53 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
Z'n pappie en mammie? (geintje...erg zat)
quote:
Zis is de naithowk, kom in Inglandquote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:49 schreef Ziet het volgende:
engeland?
ze hebben daar gewoon de hele tijd op tv de streams hequote:
trustequote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:51 schreef Ziet het volgende:
[..]
ze hebben daar gewoon de hele tijd op tv de streams he
wel vervelend zo, elke keer die lange reclame er tussen...
(ben nu echt weg)
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 02:16 schreef Prospera het volgende:
Bolle zit van de grond te eten en trekt stukken vlees los.
Mogelijk is het 2de uiltje ook dood, ik maakte me gisteren al zorgen omdat als de mamsie eten kwam brengen, de kleine niks kreeg.
Alles ging naar die Bolle![]()
[ afbeelding ]
Ik denk op de voorgrond het velletje van het 2de dode uiltje![]()
[ afbeelding ]
Er zijn er nog maar twee. Ik ben bezorgd om de kleinste die ook aal niesaanvallen liet zien, maar nu ineens we wat actiever blijkt. Bolle redt het wel denk ik, die pakt alles wat mams brengt, maar ik zie niks mee van het muisje wat eerder gebracht werd. Zie nog wel grote delen van uil1 en 2 liggenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 02:16 schreef Prospera het volgende:
Bolle zit van de grond te eten en trekt stukken vlees los.
Mogelijk is het 2de uiltje ook dood, ik maakte me gisteren al zorgen omdat als de mamsie eten kwam brengen, de kleine niks kreeg.
Alles ging naar die Bolle![]()
[ afbeelding ]
Ik denk op de voorgrond het velletje van het 2de dode uiltje![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |