Ja, ik zat me ook al te bedenken dat ik weer eens als enige iets afwijkends typ.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha, ja die optie is er ook nog. [ afbeelding ]
Neuh, maak je geen zorgen. Ik ben net zo; een albert heijntas over m'n zadel (dat al twee jaar stuk en aan vervanging toe is), stofzuigerzakken leeghalen omdat ik geen nieuwe wil kopen (in zo'n kut-Blokker met van die sneue huisvrouwen met jengelende kinderen). En ik heb ook al negen jaar de zelfde twee asbakken!quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ik zat me ook al te bedenken dat ik weer eens als enige iets afwijkends typ.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:32 schreef dieenebart het volgende:
stofzuigerzakken leeghalen omdat ik geen nieuwe wil kopen
Dat had ik ook, ondanks dat mijn oude bril nog in goede staat is was ik m gewoon zat, heb dat ding een jaar of 4 ofzo. Toen ik in India was heb ik daar 4 nieuwe brillen gekocht waarvan een zonnebril op serkte. Ik ben voorlopig weer ff klaar.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:08 schreef Peter6000 het volgende:
Ik koop minder dan ik nodig heb.
Heb al tijden een nieuwe bril nodig, maar kan me er niet toe zetten mezelf voor de spiegel van een opticien te gaan bewonderen met een flitsend nieuw montuur.
Maar goed, tegen de tijd dat ie echt met plakband aan elkaar hangt, zet ik me er wel toe aan.
Lenzen begin ik niet aan, niks voor mij dat 'o waar is mn lens' gemier.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:04 schreef Copycat het volgende:
En ik heb ook al jaren dezelfde bril.
Maar wel elke om de dag nieuwe lenzen.
Omdat er niemand meer in huis mag rokenquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:05 schreef Manu82 het volgende:
Waarom moet je eigenlijk asbakken weg doen?
Hoe oud zijn die asbakken?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:03 schreef Copycat het volgende:
dan moet ik mijn asbakken wegdoen.
Zodat ik mezelf niet aan verleidingen blootstel. Al mijn rokersparafernalia moet ik wegdoen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:05 schreef Manu82 het volgende:
Waarom moet je eigenlijk asbakken weg doen?
Ja, maar blijkbaar zijn het mooie asbakkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Omdat er niemand meer in huis mag roken
Eentje met 'Bitch Cigarettes' een paar jaar geleden gekregen van mijn beste vriend en de andere favoriet -met pin-up- heb ik vorig jaar in Manchester gekocht.quote:
bij t grofvuilquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn Lucky Strike shrine, wat doe je.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:09 schreef Copycat het volgende:
Oh well, ik maak er wel iemand anders blij mee.
Ja, wie weet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:32 schreef dieenebart het volgende:
En ik heb ook al negen jaar de zelfde twee asbakken!
Waarom bewaar je ze gewoon niet ergens of mag dat ook niet=quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eentje met 'Bitch Cigarettes' een paar jaar geleden gekregen van mijn beste vriend en de andere favoriet -met pin-up- heb ik vorig jaar in Manchester gekocht.
Oh well, ik maak er wel iemand anders blij mee.
Mijn asbakken zijn veel te vrouwelijk voor die Spartaan.quote:
Met welk doel?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:12 schreef Manu82 het volgende:
Waarom bewaar je ze gewoon niet ergens of mag dat ook niet=
nee hoort bij het verwerkingsprocesquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waarom bewaar je ze gewoon niet ergens of mag dat ook niet=
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |