jij hebt haastquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:12 schreef hondjes het volgende:
neen, niet doei, wil shoppen.
check ff je PM
Nee, ik moet NU naar de kittens.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:12 schreef hondjes het volgende:
neen, niet doei, wil shoppen.
check ff je PM
Omdat het de kittens zijn, wacht ik wel even.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, ik moet NU naar de kittens.![]()
Verslaafde. Alleen de horloges zijn nu maar on sale. Ik geloof niet in horloges.
Het zijn altijd 3 dagen sales met steeds iets anders. Vanavond zal het je allemaal duidelijk worden.
Dikke doei!
Ik kan het bevredigen met hele kleine dingen, maar ik snap je punt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:15 schreef Copycat het volgende:
Ik ga zo maar mijn shoplust bevredigen met het ophalen van een DVD die ik besteld heb en die nu klaar ligt.
Voelt toch anders, want ik heb die film al betaald.
quote:
Checkquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, ik ga verder met waar ik op de bank mee begonnen ben
En ik wil er niet zo verfrommeld uitzien straks.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Neem jij een fototoestel mee? Anders moet ik mijn batterij opladen.
Veel plezier iets dan maar!quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:55 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben naar mijn dagbesteding mensen.
Ik heb speciaal de Telegraafsite nog niet gelezen, zodat ik dat daar kan doen.
We bootsen er namelijk een echte werksituatie na.
![]()
heh heh...quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:24 schreef Copycat het volgende:
...
Ik ben nog niet gestohopt!quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:03 schreef dieenebart het volgende:
heh heh...
Gedwongen stoppen is veul ergerder dan vrijwillig de pijp aan Maarten geven.
Deze?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben nog niet gestohopt!
Ga een boom pijpen.
Hoe dat zo? Hij gebruikte zelfs woorden die ik niet ken!quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Eeey Bartelmans, was weer een leuk interview, maar de domheid droop van kutfries Andries af. Wat een sulletje zeg.
quote:
Beetje zelfingenomen en loog de helft gewoon bij elkaar.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:19 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Hij gebruikte zelfs woorden die ik niet ken!
Goed! In een keer door en morgen staat het geloof ik op de Elsevier levensmiddelensite.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:36 schreef CarOnline het volgende:
Cc hoe is het met je betalen-voor-koffie-van-de-zaak-blog gegaan?
Ah, mooiquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goed! In een keer door en morgen staat het geloof ik op de Elsevier levensmiddelensite.
Heb je info alleen amper kunnen gebruiken, maar toch hartstikke bedankt voor je input!
Leuk stukje!quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:44 schreef Copycat het volgende:
Hij staat er al:
En nee, dat ben ik niet op die foto. En ik heet ook geen Pim.
Leuk stukje schrijft Pimquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:44 schreef Copycat het volgende:
Hij staat er al:
En nee, dat ben ik niet op die foto. En ik heet ook geen Pim.
Die man zet zijn naam onder al mijn columns en blogs. Maar daar betaalt ie me dan weer wel voor. Dus klaag ik 'm nog maar niet aan voor plagiaatquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:49 schreef dieenebart het volgende:
Leuk stukje!
Weet die man dat er iemand onder zijn foto berichten plaatst?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die man zet zijn naam onder al mijn columns en blogs. Maar daar betaalt ie me dan weer wel voor. Dus klaag ik 'm nog maar niet aan voor plagiaat.
En als hij een saai economisch stuk schrijft zet'ie er zeker een foto van een lekker wijf bijquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die man zet zijn naam onder al mijn columns en blogs. Maar daar betaalt ie me dan weer wel voor. Dus klaag ik 'm nog maar niet aan voor plagiaat.
Volgens mij heeft hij geen foto van mij.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:59 schreef dieenebart het volgende:
En als hij een saai economisch stuk schrijft zet'ie er zeker een foto van een lekker wijf bij
Owowowowow, gister in de krant een recept van cheesecake wat echt goed leek! (leek op in new york gegeten cheesecake!!) hebben?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Leuk stukje schrijft Pim![]()
Zonde van al die Starbucksen, de cheesecake is echt om je vingers bij op te eten![]()
Gelukkig kan ik het zelf![]()
Als ik het recept terug vind![]()
zoveel heeft een mens niet nodig, maar ja de economie he, het geld moet rollenquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:00 schreef dieenebart het volgende:
Poll:
Koop je meer spullen dan je nodig hebt?
[ x ] Ja, vaak.
[ ] Ja, altijd.
Eerlijk antwoorden
Ja, moeilijke vragen!quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:05 schreef Copycat het volgende:
Hangt maar net van je definitie van 'nodig' af.
C) Ik heb geen nieuwe schoenen nodig, maar dat paar is wel erg leuk onder deze jeansquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:08 schreef dieenebart het volgende:
Ja, moeilijke vragen!![]()
a) Ik heb nieuwe schoenen nodig want er zitten gaten in.
b) Ik heb nieuwe schoenen nodig want zij van administratie heeft dezelfde als ik.
Ja! Die bedoelde ik er ook bij!quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
C) Ik heb geen nieuwe schoenen nodig, maar dat paar is wel erg leuk onder deze jeans.
Beterschapquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:11 schreef beequeen het volgende:
Ik heb de hele dag al barstende koppijn dus ga ik weer plat. Have fun with the poll. Toedels.
Nooit, tis kennlijk erg gek want in je lijstje komt die keuze niet eens voorquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:00 schreef dieenebart het volgende:
Poll:
Koop je meer spullen dan je nodig hebt?
[ ] Ja, vaak.
[ ] Ja, altijd.
Eerlijk antwoorden
Die B keuzequote:Op donderdag 19 februari 2009 16:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, moeilijke vragen!![]()
a) Ik heb nieuwe schoenen nodig want er zitten gaten in.
b) Ik heb nieuwe schoenen nodig want zij van administratie heeft dezelfde als ik.
Hahaha, ja die optie is er ook nog.quote:
Zitten er ook stedentripjes bij?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:01 schreef Noek het volgende:
En oh ja, redders van de economie, als het goed is hebben jullie een uitnodiging.
Ja, ik zat me ook al te bedenken dat ik weer eens als enige iets afwijkends typ.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha, ja die optie is er ook nog. [ afbeelding ]
Neuh, maak je geen zorgen. Ik ben net zo; een albert heijntas over m'n zadel (dat al twee jaar stuk en aan vervanging toe is), stofzuigerzakken leeghalen omdat ik geen nieuwe wil kopen (in zo'n kut-Blokker met van die sneue huisvrouwen met jengelende kinderen). En ik heb ook al negen jaar de zelfde twee asbakken!quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ik zat me ook al te bedenken dat ik weer eens als enige iets afwijkends typ.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:32 schreef dieenebart het volgende:
stofzuigerzakken leeghalen omdat ik geen nieuwe wil kopen
Dat had ik ook, ondanks dat mijn oude bril nog in goede staat is was ik m gewoon zat, heb dat ding een jaar of 4 ofzo. Toen ik in India was heb ik daar 4 nieuwe brillen gekocht waarvan een zonnebril op serkte. Ik ben voorlopig weer ff klaar.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:08 schreef Peter6000 het volgende:
Ik koop minder dan ik nodig heb.
Heb al tijden een nieuwe bril nodig, maar kan me er niet toe zetten mezelf voor de spiegel van een opticien te gaan bewonderen met een flitsend nieuw montuur.
Maar goed, tegen de tijd dat ie echt met plakband aan elkaar hangt, zet ik me er wel toe aan.
Lenzen begin ik niet aan, niks voor mij dat 'o waar is mn lens' gemier.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:04 schreef Copycat het volgende:
En ik heb ook al jaren dezelfde bril.
Maar wel elke om de dag nieuwe lenzen.
Omdat er niemand meer in huis mag rokenquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:05 schreef Manu82 het volgende:
Waarom moet je eigenlijk asbakken weg doen?
Hoe oud zijn die asbakken?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:03 schreef Copycat het volgende:
dan moet ik mijn asbakken wegdoen.
Zodat ik mezelf niet aan verleidingen blootstel. Al mijn rokersparafernalia moet ik wegdoen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:05 schreef Manu82 het volgende:
Waarom moet je eigenlijk asbakken weg doen?
Ja, maar blijkbaar zijn het mooie asbakkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Omdat er niemand meer in huis mag roken
Eentje met 'Bitch Cigarettes' een paar jaar geleden gekregen van mijn beste vriend en de andere favoriet -met pin-up- heb ik vorig jaar in Manchester gekocht.quote:
bij t grofvuilquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn Lucky Strike shrine, wat doe je.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:09 schreef Copycat het volgende:
Oh well, ik maak er wel iemand anders blij mee.
Ja, wie weet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:32 schreef dieenebart het volgende:
En ik heb ook al negen jaar de zelfde twee asbakken!
Waarom bewaar je ze gewoon niet ergens of mag dat ook niet=quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eentje met 'Bitch Cigarettes' een paar jaar geleden gekregen van mijn beste vriend en de andere favoriet -met pin-up- heb ik vorig jaar in Manchester gekocht.
Oh well, ik maak er wel iemand anders blij mee.
Mijn asbakken zijn veel te vrouwelijk voor die Spartaan.quote:
Met welk doel?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:12 schreef Manu82 het volgende:
Waarom bewaar je ze gewoon niet ergens of mag dat ook niet=
nee hoort bij het verwerkingsprocesquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waarom bewaar je ze gewoon niet ergens of mag dat ook niet=
Ik gebruik geen schoteltjes als asbak. Nu ik er over nadenk: ik gebruik eigenlijk nooit schoteltjes.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:13 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind trouwens wel dat je al je schoteltjes ook moet weggooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |