Ja, zo kan je het ook lezen idd.quote:
Heb ik het al gemist?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:50 schreef Sporti het volgende:
Paul Römer bij de DWDD ned. 3 over BB in Engeland
Ja, en ik denk zomaar dat Vivienne eruit gaat.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:00 schreef blomst het volgende:
vanavond weer wie is de mol als ik het goed heb
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:03 schreef blomst het volgende:
ik denk dokter simon, hoe heet die gast ook alweer?
Ik denk dat ook, al vanaf aflevering 1. Ik blijf eigenlijk ieder seizoen vanaf de eerste aflevering bij een vd kandidaten. Soms was dat de juiste keuze, soms ook niet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:03 schreef blomst het volgende:
ik denk dokter simon, hoe heet die gast ook alweer?
Ja, dat is echt een ukkie!quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:06 schreef Smash-it het volgende:
Ik zag gister die Froukje in de Zara. Zij is nog kleiner dan ik dacht. Over WIDM gesproken. Ik zit er al klaar voor!!
Nou hup, achter die pc vandaan, geef ze eens fatsoenlijke limonade.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, dat is echt een ukkie!
Mijn jongens zitten er al klaar voor. Normaal kijken ze via uitzending gemist. Nu vanwege vakantie dus "live"
Ze hebben al hun tanden gepoetst.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nou hup, achter die pc vandaan, geef ze eens fatsoenlijke limonade.
Hoeveel zijn dat er dan, bij elkaar?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ze hebben al hun tanden gepoetst.De limonade zit er al in dus. En ze hebben ook een vader hč.
40?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:17 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hoeveel zijn dat er dan, bij elkaar?![]()
Wat maakt dat nou uit wijsneusquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:17 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hoeveel zijn dat er dan, bij elkaar?![]()
Dan mot ze het maar goed schrijven!quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit wijsneus
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:22 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dan mot ze het maar goed schrijven!
Niet 'al hun tanden gepoetst' maar
hun tanden al gepoetst.
Dus
Het was taalkundig een wat kromme zin (een friesisme ben ik bangquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit wijsneus
2 x 28 in een kindergebit, en bij volwassenen 2 x 32 (inclusief verstandskiezen, of ver-staande kiezen)quote:
Gelukkig zag ik het zelf.quote:
één gebit bestaat uit 28 tanden en kiezen. Een alleen melkgebit bestaat uit 20 elementen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
2 x 28 in een kindergebit, en bij volwassenen 2 x 32 (inclusief verstandskiezen, of ver-staande kiezen)
Even los van de tandjes Bart, je hebt je eens ooit erg negatief over me uit gelaten, en ik denk dat het terecht was. Herinner je dat nog?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
2 x 28 in een kindergebit, en bij volwassenen 2 x 32 (inclusief verstandskiezen, of ver-staande kiezen)
Nee.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Even los van de tandjes Bart, je hebt je eens ooit erg negatief over me uit gelaten, en ik denk dat het terecht was. Herinner je dat nog?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee.![]()
Maar voel je vrij om te elaboreren.
Dan ga maar even stevig zitten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee.![]()
(oh shit, daar heb je Cc, en ik heb net een niet-bestaand woord getypt...)
Ja, dat is nog eens iemand blij maken met een dooie mus.quote:
Ben je tot inzicht gekomen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Even los van de tandjes Bart, je hebt je eens ooit erg negatief over me uit gelaten, en ik denk dat het terecht was. Herinner je dat nog?
Albert's Cornerquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:31 schreef Sporti het volgende:
Voor een elec. viool die batterijen vreet wil ik een adapter kopen in de beschrijving staat dat een
AC Adapter mogelijk is, wat betekent AC?iemand?
Een adapter die geschikt is voor wisselstroom zou ik zeggen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:31 schreef Sporti het volgende:
Voor een elec. viool die batterijen vreet wil ik een adapter kopen in de beschrijving staat dat een
AC Adapter mogelijk is, wat betekent AC?iemand?
Ooit heb ik eens een topic geopend met een TT die nogal denigrerend was naar de persoon in kwestie en daar kreeg ik de wind van voren van een veteraan. Meer laat ik er niet over los.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, dat is nog eens iemand blij maken met een dooie mus.![]()
Je hebt hier ook een verantwoordelijkheid ten opzichte van de andere users - nu is iedereen nieuwsgierig!
Ja, helemaal, gaf voldoende stof tot nadeneken, en heb stof gehaptquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:32 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Albert's Corner![]()
Graag gedaan.
Aha. Nou, mooi dat je inmiddels vindt dat mijn kritiek ook terecht was, dan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ooit heb ik eens een topic geopend met een TT die nogal denigrerend was naar de persoon in kwestie en daar kreeg ik de wind van voren van een veteraan. Meer laat ik er niet over los.
Moet ze wel eerst die Roemeen liquideren.quote:
Ik dacht dat elaboreren bestond?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:27 schreef dieenebart het volgende:
(oh shit, daar heb je Cc, en ik heb net een niet-bestaand woord getypt...)
Alleen in het Engels, denk ik. To elaborate.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht dat elaboreren bestond?
Maar Firefox maakt 'm rood.
In italiano: "elaborare"=uitwerken. verwerken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:39 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Alleen in het Engels, denk ik. To elaborate.
En misschien ook wel in het Frans. En andere talen. Maar dus niet in het Nederlands.
Joh, vertel gewoon even de TT en het verhaal erachter. Dat lucht lekker op. Anders voed je de speculaties alleen maar.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ooit heb ik eens een topic geopend met een TT die nogal denigrerend was naar de persoon in kwestie en daar kreeg ik de wind van voren van een veteraan. Meer laat ik er niet over los.
Gvd ouwe blauwe, je maakt er wel werk vanquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh, vertel gewoon even de TT en het verhaal erachter. Dat lucht lekker op. Anders voed je de speculaties alleen maar.
Hier, heb al een lijstje geselecteerd met alle door jou geopende topics. Wijs maar aan welke het is.
Niet druk over maken hoor. Dat bepalen wíj wel, of het te erg is.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gvd ouwe blauwe, je maakt er wel werk vanVediamo un po, en als het niet te erg is post ik wel een linkje
![]()
SCHANDE, HOE DURF JE ZO OVER HIDI TE SCHRIJVEN!!!!!!!!111111111111quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zal toch wel pijn doen als de rest buiten die zeven een veertje achterlaten, lullo
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
SCHANDE, HOE DURF JE ZO OVER HIDI TE SCHRIJVEN!!!!!!!!111111111111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Peter, zie alles in context, en HiDi weet hoe en wat ik over hem denk. En daar is niks mis mee.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
SCHANDE, HOE DURF JE ZO OVER HIDI TE SCHRIJVEN!!!!!!!!111111111111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:49 schreef Gert het volgende:
q=&member=ruudpuntenel&order=relevance&sid=5a377abd99e3e8651caf8e31f2974f1d]Wijs maar aan welke het is.[/url]
Was bijna op weg naar de senseo macchina, maar als ook jij een postgeschiedenis wilt zien ben ik je nog even behulpzaamquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Was bijna op weg naar de senseo macchina, maar als ook jij een postgeschiedenis wilt zien ben ik je nog even behulpzaam:
http://forum.fok.nl/user/history/165511
Uh huhquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar doe ik het voor, blije gezichtjes op Fok!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screw them.
We're going home.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:30 schreef CarOnline het volgende:
Jaaahaaa hoor mijn mol zit er nog steeds in
ja dan zal zij het wel zijn, of DennisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen :W
Enig sarcasme bespeurend, verbeter me als ik er naast zit ( lekker niet in het engelsquote:
Ja en dan is het Viviennequote:Op donderdag 19 februari 2009 21:32 schreef blomst het volgende:
[..]
ja dan zal zij het wel zijn, of Dennis
Nee, je krijgt van mij weer een blij gezicht als je dat topic hebt opgezocht. Anders had je het allemaal net zo makkelijk via PM kunnen doen, in plaats van iedereen mee te laten genieten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Enig sarcasme bespeurend, verbeter me als ik er naast zit ( lekker niet in het engels), maar ik meen het!
Of moet er gereldt worden?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:27 schreef dieenebart het volgende:
Beetje sloom potje van Fiorentina en Ajax.
Ook goed, het voetbal is kut inderdaad..quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:01 schreef dieenebart het volgende:
Ah, de mannenploeg arriveert.![]()
bier en tieten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |