Gvd ouwe blauwe, je maakt er wel werk vanquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh, vertel gewoon even de TT en het verhaal erachter. Dat lucht lekker op. Anders voed je de speculaties alleen maar.
Hier, heb al een lijstje geselecteerd met alle door jou geopende topics. Wijs maar aan welke het is.
Niet druk over maken hoor. Dat bepalen wíj wel, of het te erg is.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gvd ouwe blauwe, je maakt er wel werk vanVediamo un po, en als het niet te erg is post ik wel een linkje
![]()
SCHANDE, HOE DURF JE ZO OVER HIDI TE SCHRIJVEN!!!!!!!!111111111111quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zal toch wel pijn doen als de rest buiten die zeven een veertje achterlaten, lullo
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
SCHANDE, HOE DURF JE ZO OVER HIDI TE SCHRIJVEN!!!!!!!!111111111111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Peter, zie alles in context, en HiDi weet hoe en wat ik over hem denk. En daar is niks mis mee.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
SCHANDE, HOE DURF JE ZO OVER HIDI TE SCHRIJVEN!!!!!!!!111111111111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:49 schreef Gert het volgende:
q=&member=ruudpuntenel&order=relevance&sid=5a377abd99e3e8651caf8e31f2974f1d]Wijs maar aan welke het is.[/url]
Was bijna op weg naar de senseo macchina, maar als ook jij een postgeschiedenis wilt zien ben ik je nog even behulpzaamquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Was bijna op weg naar de senseo macchina, maar als ook jij een postgeschiedenis wilt zien ben ik je nog even behulpzaam:
http://forum.fok.nl/user/history/165511
Uh huhquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar doe ik het voor, blije gezichtjes op Fok!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screw them.
We're going home.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:30 schreef CarOnline het volgende:
Jaaahaaa hoor mijn mol zit er nog steeds in
ja dan zal zij het wel zijn, of DennisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen :W
Enig sarcasme bespeurend, verbeter me als ik er naast zit ( lekker niet in het engelsquote:
Ja en dan is het Viviennequote:Op donderdag 19 februari 2009 21:32 schreef blomst het volgende:
[..]
ja dan zal zij het wel zijn, of Dennis
Nee, je krijgt van mij weer een blij gezicht als je dat topic hebt opgezocht. Anders had je het allemaal net zo makkelijk via PM kunnen doen, in plaats van iedereen mee te laten genieten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Enig sarcasme bespeurend, verbeter me als ik er naast zit ( lekker niet in het engels), maar ik meen het!
Of moet er gereldt worden?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:27 schreef dieenebart het volgende:
Beetje sloom potje van Fiorentina en Ajax.
Ook goed, het voetbal is kut inderdaad..quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:01 schreef dieenebart het volgende:
Ah, de mannenploeg arriveert.![]()
bier en tieten?
Laat dat bier maar zittenquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:01 schreef dieenebart het volgende:
Ah, de mannenploeg arriveert.![]()
bier en tieten?
3 maart?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Vanaf 3-3 moet ik weer draaien.
Alsof je een mod moet zijn om te bepalen of iemand giééérend uit de bocht is gevlogen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
whehe Gert, mis je 't modschap?
Niet wéér een foto van LS.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:13 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Tetten van LS, naar ik aanneem?
Sluit maar achteraan in de rij.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:22 schreef hondjes het volgende:
Waar is onze Noek, ik wil haar kussen.
Ik had net mijn zus aan de telefoon en opeens was er een hoop herrie op de achtergrond. Gejuich omdat Ajax scoorde. Normaal zijn het vuile kankerjodenquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:27 schreef dieenebart het volgende:
Afgelopen zondag zat ik in de Arena nog te hopen dat Ajax zou verliezen, en nu hoop ik dat ze winnen.
Beetje raar, natuurlijk. Ik ben niet eens voor Feijenoord.
The ones you love, you hate the mostquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:30 schreef Copycat het volgende:
Er staan al twee filmavondjes gepland, volgende week.
![]()
Alleen heeft mijn broer Milk nog steeds niet voor me kunnen regelen.
Kan niet ligt naast wil niet, broer.
Maar wel nieuwe episodes van Lost.
Lekker schizofreen Nederlander zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had net mijn zus aan de telefoon en opeens was er een hoop herrie op de achtergrond. Gejuich omdat Ajax scoorde. Normaal zijn het vuile kankerjoden.
Hou je niet van de bioscoop?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:30 schreef Copycat het volgende:
Alleen heeft mijn broer Milk nog steeds niet voor me kunnen regelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |