SCHANDE, HOE DURF JE ZO OVER HIDI TE SCHRIJVEN!!!!!!!!111111111111quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zal toch wel pijn doen als de rest buiten die zeven een veertje achterlaten, lullo
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
SCHANDE, HOE DURF JE ZO OVER HIDI TE SCHRIJVEN!!!!!!!!111111111111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Peter, zie alles in context, en HiDi weet hoe en wat ik over hem denk. En daar is niks mis mee.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
SCHANDE, HOE DURF JE ZO OVER HIDI TE SCHRIJVEN!!!!!!!!111111111111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:49 schreef Gert het volgende:
q=&member=ruudpuntenel&order=relevance&sid=5a377abd99e3e8651caf8e31f2974f1d]Wijs maar aan welke het is.[/url]
Was bijna op weg naar de senseo macchina, maar als ook jij een postgeschiedenis wilt zien ben ik je nog even behulpzaamquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Was bijna op weg naar de senseo macchina, maar als ook jij een postgeschiedenis wilt zien ben ik je nog even behulpzaam:
http://forum.fok.nl/user/history/165511
Uh huhquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar doe ik het voor, blije gezichtjes op Fok!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screw them.
We're going home.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:30 schreef CarOnline het volgende:
Jaaahaaa hoor mijn mol zit er nog steeds in
ja dan zal zij het wel zijn, of DennisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen :W
Enig sarcasme bespeurend, verbeter me als ik er naast zit ( lekker niet in het engelsquote:
Ja en dan is het Viviennequote:Op donderdag 19 februari 2009 21:32 schreef blomst het volgende:
[..]
ja dan zal zij het wel zijn, of Dennis
Nee, je krijgt van mij weer een blij gezicht als je dat topic hebt opgezocht. Anders had je het allemaal net zo makkelijk via PM kunnen doen, in plaats van iedereen mee te laten genieten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Enig sarcasme bespeurend, verbeter me als ik er naast zit ( lekker niet in het engels), maar ik meen het!
Of moet er gereldt worden?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:27 schreef dieenebart het volgende:
Beetje sloom potje van Fiorentina en Ajax.
Ook goed, het voetbal is kut inderdaad..quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:01 schreef dieenebart het volgende:
Ah, de mannenploeg arriveert.![]()
bier en tieten?
Laat dat bier maar zittenquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:01 schreef dieenebart het volgende:
Ah, de mannenploeg arriveert.![]()
bier en tieten?
3 maart?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Vanaf 3-3 moet ik weer draaien.
Alsof je een mod moet zijn om te bepalen of iemand giééérend uit de bocht is gevlogen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
whehe Gert, mis je 't modschap?
Niet wéér een foto van LS.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:13 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Tetten van LS, naar ik aanneem?
Sluit maar achteraan in de rij.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:22 schreef hondjes het volgende:
Waar is onze Noek, ik wil haar kussen.
Ik had net mijn zus aan de telefoon en opeens was er een hoop herrie op de achtergrond. Gejuich omdat Ajax scoorde. Normaal zijn het vuile kankerjodenquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:27 schreef dieenebart het volgende:
Afgelopen zondag zat ik in de Arena nog te hopen dat Ajax zou verliezen, en nu hoop ik dat ze winnen.
Beetje raar, natuurlijk. Ik ben niet eens voor Feijenoord.
The ones you love, you hate the mostquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:30 schreef Copycat het volgende:
Er staan al twee filmavondjes gepland, volgende week.
![]()
Alleen heeft mijn broer Milk nog steeds niet voor me kunnen regelen.
Kan niet ligt naast wil niet, broer.
Maar wel nieuwe episodes van Lost.
Lekker schizofreen Nederlander zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had net mijn zus aan de telefoon en opeens was er een hoop herrie op de achtergrond. Gejuich omdat Ajax scoorde. Normaal zijn het vuile kankerjoden.
Hou je niet van de bioscoop?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:30 schreef Copycat het volgende:
Alleen heeft mijn broer Milk nog steeds niet voor me kunnen regelen.
Hij is gaafquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:30 schreef Copycat het volgende:
Maar wel nieuwe episodes van Lost.
Daar mag je niet roken en serveren ze geen Stoliquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hou je niet van de bioscoop?
Ik krijg volgens mij de eerste vier afleveringen ...quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij is gaaf! En de promo van volgende week
![]()
!
Lost
No, but you love their attention. It makes you feel 'special'.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:32 schreef Copycat het volgende:
Geldt dat ook andersom?
Het blijft toch een kutbijnaam.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:31 schreef Copycat het volgende:
Normaal zijn het vuile kankerjoden.
Ohquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:34 schreef Copycat het volgende:
Ik krijg volgens mij de eerste vier afleveringen ...
Je ging toch stoppen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar mag je niet roken en serveren ze geen Stoli.
Sssssssssssst!quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh, ik had 't over de promo van 7
.
Ik was op zoek naar een special cat en toen kwam ik deze tegen:quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:35 schreef dieenebart het volgende:
No, but you love their attention. It makes you feel 'special'.
Oeh dat vieze zweterige baardje, bah!quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Miscast! Hij is fucking briljant
.
Ja!quote:
Jij hebt Milk zeker ook al lang gezien?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh, ik had 't over de promo van 7
.
Leve de filmavondjes dan maar!quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja!
9 maart is mijn stopdag.
Maar tijdens filmavondjes mag ik nog een gezellig jointje meeroken. Per pijpje volgens oom Coos.
Ik weet er helemaal niks van. Coos praat ons nog wel bij, gok ik.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Leve de filmavondjes dan maar!![]()
![]()
Nou begrijp ik waarom je zo enthousiast vertelde dat je er twee gepland hebt.![]()
Ik wil ook een pijpje kopen, nu m'n tanden mooi aanslagvrij zijn.![]()
Plus je hoeft niet te draaien, ook lekker makkelijk.![]()
Je kunt het beste een houten hebben, of niet?
Whut zhe fuck is Milkquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt Milk zeker ook al lang gezien?
Hey! je asbakken moeten toch weg?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet er helemaal niks van. Coos praat ons nog wel bij, gok ik.
Ik wil wel een mooie. En die leg ik dan in mijnasbak
ay brothaaquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:55 schreef CarOnline het volgende:
Aaaww kindje Desmond heet Charlie
Gute nacht!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, ik ben lost....![]()
Én het is time for bed.Truste!
Slaap lekkerquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, het is niet veel hè maar misschien wordt het nog wel heel leuk.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:22 schreef hondjes het volgende:
Waar is onze Noek, ik wil haar kussen.
Gooi mijn bh niet weg, maar mijn dank is groot, dankzij de Sale van Noek
Truste, en het is Stockholm geworden, zojuist.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:58 schreef debuurvrouw het volgende:
En ik was al aan het googlen. Wat tof!quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Truste, en het is Stockholm geworden, zojuist.
Ahh.. was je mee aan het zoeken voor me?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:05 schreef Noek het volgende:
[..]
En ik was al aan het googlen. Wat tof!
Nee, nu ga ik andere dingen doen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ahh.. was je mee aan het zoeken voor me?![]()
Nu nog een hotel daar. Heb je google nog open staan?
quote:
Ja! Van ABBA!!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:13 schreef CarOnline het volgende:
Ohh Stockholm, leuk, neem je een t-shirt voor me mee?
Who the fuck!quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:17 schreef CarOnline het volgende:
Ik maak vast een plekje vrij in mn kast.
't Gaat dringen worden op de t-shirt plank
Zoiets?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet er helemaal niks van. Coos praat ons nog wel bij, gok ik.
Ik wil wel een mooie. En die leg ik dan in mijnasbak
quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]Jij kunt ze tenminste nog áán zonder in de gevangenis te belanden.
O ja?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:28 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik kan aan je wietzakjes zien bij welke shop je komt!
en ik kan wel een nieuwe 2e hands asbak gebruikenquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:28 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik kan aan je wietzakjes zien bij welke shop je komt!
Eerder zoiets:quote:
Mijn glazen pin-up mag je hebben.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:32 schreef Coos het volgende:
en ik kan wel een nieuwe 2e hands asbak gebruiken
Dealquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn glazen pin-up mag je hebben.
Moet je wel de verzendkosten vergoeden.
Een lang pijpje is beter omdat de rook dan niet meer zo heet is in je strot.quote:
Okay!quote:
Maar, heb je dan ook wat minder Indianesque pijpjes?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:43 schreef Coos het volgende:
Een lang pijpje is beter omdat de rook dan niet meer zo heet is in je strot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |