Hey! je asbakken moeten toch weg?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet er helemaal niks van. Coos praat ons nog wel bij, gok ik.
Ik wil wel een mooie. En die leg ik dan in mijnasbak
ay brothaaquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:55 schreef CarOnline het volgende:
Aaaww kindje Desmond heet Charlie
Gute nacht!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, ik ben lost....![]()
Én het is time for bed.Truste!
Slaap lekkerquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, het is niet veel hè maar misschien wordt het nog wel heel leuk.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:22 schreef hondjes het volgende:
Waar is onze Noek, ik wil haar kussen.
Gooi mijn bh niet weg, maar mijn dank is groot, dankzij de Sale van Noek
Truste, en het is Stockholm geworden, zojuist.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:58 schreef debuurvrouw het volgende:
En ik was al aan het googlen. Wat tof!quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Truste, en het is Stockholm geworden, zojuist.
Ahh.. was je mee aan het zoeken voor me?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:05 schreef Noek het volgende:
[..]
En ik was al aan het googlen. Wat tof!
Nee, nu ga ik andere dingen doen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ahh.. was je mee aan het zoeken voor me?![]()
Nu nog een hotel daar. Heb je google nog open staan?
quote:
Ja! Van ABBA!!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:13 schreef CarOnline het volgende:
Ohh Stockholm, leuk, neem je een t-shirt voor me mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |