Beetje dubbel. Enerzijds zie ik er naar uit en anderzijds zie ik er tegenop. Want het is wel een verslaving van ruim 25 jaar die ik ga beaten. En, hoewel ik weet dat roken nergens op slaat, dat er totaal geen kracht of gezelligheid in die peuk zit, voelt het nog steeds niet 100% zo. Tenminste, niet altijd.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:31 schreef CarOnline het volgende:
Succes Cc, zie je er al naar uit?
Kan me zo voorstellen van wel
Oh die kleintjes bak ik wel eens voor de kinderverjaardagen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:39 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik bak altijd van die kleintjes in van die papieren vormpjes deel vries ik in de rest is in een blik wel een tijdje te eten
Mooi, leuk voor je zo in de maand januari.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:36 schreef CarOnline het volgende:
Ja!
Precies genoeg! Kon het net redden. Ik vond het wel een leuk pakket, alleen die vloerenreiniger
stinkt zo. Gister voor het eerst gebruikt, viehieees!
Dat je daar aan denkt zeg haha.
Maar nog bedankt voor het aanbod!
Ja, als je er al zo'n tijd tegenaan hikt is het misschien ook wel lekker om de knoop door te hakken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Beetje dubbel. Enerzijds zie ik er naar uit en anderzijds zie ik er tegenop. Want het is wel een verslaving van ruim 25 jaar die ik ga beaten. En, hoewel ik weet dat roken nergens op slaat, dat er totaal geen kracht of gezelligheid in die peuk zit, voelt het nog steeds niet 100% zo. Tenminste, niet altijd.
Maar mind over matter en gaan.
Ja, ik ook!quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zo mooi, leuk voor je zo in de maand januari.
Ja toen ik vloerenreiniger Blue Wonder in het de emmer deed met warm water
sprong ik even de andere kant op van de stank.
o da's nog niks.......quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:34 schreef Manu82 het volgende:
Ik slaap ook nog steeds in m'n Cavello van 15 jaar geleden
Kwam het zo hard aan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:46 schreef FANN het volgende:
[..]
o da's nog niks.......
Ik slaap nog steeds met dezelfde Griek van 25 jaar geleden, maar ik heb gisteren gehoord van een jongetje
dat nog niet eens zijn 25ste verjaardag heeft gevierd dat dat niet goed is, want ik word alleen maar gebruikt
om te koken en schoon te maken![]()
Dus ik heb die Griek meteen even op het matje geroepen en nu gaan we in therapie........
want dat jongetje zal het wel weten........ toch?
doei.........
Griek heeft het goed geregeld iigquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:46 schreef FANN het volgende:
[..]
o da's nog niks.......
Ik slaap nog steeds met dezelfde Griek van 25 jaar geleden, maar ik heb gisteren gehoord van een jongetje
dat nog niet eens zijn 25ste verjaardag heeft gevierd dat dat niet goed is, want ik word alleen maar gebruikt
om te koken en schoon te maken![]()
Dus ik heb die Griek meteen even op het matje geroepen en nu gaan we in therapie........
doei.........
Rustig maar Fann. Waarom moet die jongen dat weten? Hij heeft met jou gesproken.........quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:46 schreef FANN het volgende:
o da's nog niks.......
Ik slaap nog steeds met dezelfde Griek van 25 jaar geleden, maar ik heb gisteren gehoord van
een jongetje dat nog niet eens zijn 25ste verjaardag heeft gevierd dat dat niet goed is,
want ik word alleen maar gebruikt om te koken en schoon te maken![]()
doei.........
Mijn zus en haar man logeerde hier die moesten s'morgens al om 6 uur in Dusseldorf zijn voor een vlucht en die hadden snel een paar cakjes meegenomen uit mijn keukenkastje zus belde s'middags op dat de cakjes, waar ze onderweg van had gegeten, raar smaakte en of dat de reden zou kunnen zijn dat ze zich zo raar voelde, ze lag voor pampus in haar hotelbedjequote:Op donderdag 19 februari 2009 18:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh die kleintjes bak ik wel eens voor de kinderverjaardagen.
Jongste wil die trakteren dit jaar, ik zal m'n vriendin even bellen of ze me kan helpen met bakken,
die eh is een lid van de Botwin Family![]()
Heeft de Juf het lekker rustig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |