je komt me nog wel tegen in andere topics........quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Rustig maar Fann. Waarom moet die jongen dat weten?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:46 schreef FANN het volgende:
[..]
o da's nog niks.......
Ik slaap nog steeds met dezelfde Griek van 25 jaar geleden, maar ik heb gisteren gehoord van een jongetje
dat nog niet eens zijn 25ste verjaardag heeft gevierd dat dat niet goed is, want ik word alleen maar gebruikt
om te koken en schoon te maken![]()
Dus ik heb die Griek meteen even op het matje geroepen en nu gaan we in therapie........
want dat jongetje zal het wel weten........ toch?
doei.........
Hahaha nog een mazzeltje dat ze niet aangehouden zijnquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:53 schreef Sporti het volgende:
[..]
Mijn zus en haar man logeerde hier die moesten s'morgens al om 6 uur in Dusseldorf zijn voor een vlucht en die hadden snel een paar cakjes meegenomen uit mijn keukenkastje zus belde s'middags op dat de cakjes, waar ze onderweg van had gegeten, raar smaakte en of dat de reden zou kunnen zijn dat ze zich zo raar voelde, ze lag voor pampus in haar hotelbedje
Doe es effe normaal!! Je laat je toch niet piepelen door een ventje wat voor het eerst van zijn leven niet de pop hoeft op te blazen vóór de seks.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:46 schreef FANN het volgende:
[..]
o da's nog niks.......
Ik slaap nog steeds met dezelfde Griek van 25 jaar geleden, maar ik heb gisteren gehoord van een jongetje
dat nog niet eens zijn 25ste verjaardag heeft gevierd dat dat niet goed is, want ik word alleen maar gebruikt
om te koken en schoon te maken![]()
Dus ik heb die Griek meteen even op het matje geroepen en nu gaan we in therapie........
want dat jongetje zal het wel weten........ toch?
doei.........
Prima hoor. Verlies het vertrouwen niet ...quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:54 schreef FANN het volgende:
je komt me nog wel tegen in andere topics........![]()
Uh oh... Ik ga snel weer verhuizen!quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:08 schreef Coos het volgende:
Trouwens, een of andere retard vindt het nodig om mij tig keer per dag te bellen en dan niets te zeggen en snel de haak er op te gooien.![]()
Nu komt het leuke!
Ik bel met Ziggo en die heb ik het probleem uitgelegd en nu gaan ze de komende maand alle nummers, dus ook de afgeschermde, op een lijst zetten zodat ik eventueel aangifte kan doen.
Maar ik doe geen aangifte!!![]()
Degene die dat flikt kan, waar hij ook woont, een stoeptegel door zijn ruit krijgen.![]()
Dat is een wetmatige zekerheid!
Nog hooguit een maand.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |