waar?quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Coffeeshop waar we altijd heen gaan
niet in harderwijk.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HarderwijkWeet niet waar jij woont
skaff-a en ik.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:30 schreef Silentalarm het volgende:
en wie is we?
Hoezoquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:35 schreef Silentalarm het volgende:
maar je moet minder smoken NG
Laaaaaaaaterquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:36 schreef Silentalarm het volgende:
en nu ga ik tv kijken. later dushi's.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:36 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
slecht voor je![]()
en dan wordt je lelijk en dat hossel je geen chickies meer net als BP
OOMGGGGquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:37 schreef Silentalarm het volgende:
van het eene op het andere moment is dan het tempo weg. het is vreemd.
hahaquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]Drank is ook slecht voor je.
Naast mijn uiterlijk heb ik ook mijn karakter mee, dus
dat komt omdat jij weg gaatquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:37 schreef Silentalarm het volgende:
van het eene op het andere moment is dan het tempo weg. het is vreemd.
Nee, niet elke dagquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:38 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
hahahet maakt mij ook geen drol uit hoor
![]()
hoevaak smoke je eigenlijk? elke dag toch?
ik vind het veel vergeleken met het aantal joint dat ik rookquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, niet elke dag![]()
Uhm, ongeveer 8 tot 10 joints per week, valt nog mee.
Triestquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:40 schreef bloodysunday het volgende:
Geen tifo van 410 trouwens met ajax-fio. Ajax heeft ze een verbod opgelegd ofzo vanwege het afsteken van vuurwerk
quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:40 schreef bloodysunday het volgende:
Geen tifo van 410 trouwens met ajax-fio. Ajax heeft ze een verbod opgelegd ofzo vanwege het afsteken van vuurwerk
SAquote:
Ik ookquote:
Mario is een eckte baasquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:45 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ook, Mario is een vette trainer
Hoi.quote:
True, zelfs als Feyenoorder is hij datquote:
Jij hebt daar een handje van he, dingen zeggen over iemands moederquote:
HAHAHAHA JE MOEDER!!!!1!111!!!einz!!!11!!quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:49 schreef behangplakker het volgende:
[..]
True, zelfs als Feyenoorder is hij dat![]()
[..]
Jij hebt daar een handje van he, dingen zeggen over iemands moeder
Al houden ze er een tifo, dan nog is er geen sfeer.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:50 schreef bloodysunday het volgende:
Waarschijnlijk komt er toch wel een tifo van 410Ze zullen echt niet ajax-fio zonder sfeer laten verlopen
Gelukkig staat het Philips Stadion garant voor veel sfeer ! Om over het sfeervak van PSV maar te zwijgenquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Al houden ze er een tifo, dan nog is er geen sfeer.
Van wiequote:
JE PEST MEquote:
Klopt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Gelukkig staat het Philips Stadion garant voor veel sfeer !
Ik lachtequote:
quote:
Staat er nou: Wij reizigers hebben scheit aan politie?quote:
quote:
Had het niet beter kunnen omschrijvenquote:
hihi je zei Gersquote:
Op dit punt kan toch niemand meer zeggen dat allochtonen een taalcursus moeten doen, want eerst moeten autochtonen toch echt het voorbeeld geven lijkt mequote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:07 schreef Fascination het volgende:
Stukje datemovie gekeken, maar dat was dramatisch.![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:01 schreef bloodysunday het volgende:
Brabanders zijn de eerste die een taalcursus moeten doen, geen touw aan vast te knopen wat die zeggen
You're that gay guy right, who plays a straight guy?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:08 schreef BarneyStinson het volgende:
[..]
[ afbeelding ] (Hi. Haaaaaave you met me?)
/
Ga dood.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:01 schreef bloodysunday het volgende:
Brabanders zijn de eerste die een taalcursus moeten doen, geen touw aan vast te knopen wat die zeggen
Is een leuke film hoor, toch Bt?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:07 schreef Fascination het volgende:
Stukje datemovie gekeken, maar dat was dramatisch.![]()
Ja dat welquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ga dood.
Dat versta je wel toch?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
You're that gay guy right, who plays a straight guy?
Ze snappen gewoon niet wat normaal Nederlands is, patat is patat. Friet bestaat nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:19 schreef behangplakker het volgende:
Oh, om voor brabanders nog even zout in de wonden te strooien:
Als ze in buitenlandse films patat/friet bestellen, dan word dat altijd vertaald met patat hoor. Friet is daar totaal niet aan de orde
Ik ben het ermee eens dat het patat is hoor, daar niet van, maar de meeste vertalingen zijn pure kanker.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:19 schreef behangplakker het volgende:
Oh, om voor brabanders nog even zout in de wonden te strooien:
Als ze in buitenlandse films patat/friet bestellen, dan word dat altijd vertaald met patat hoor. Friet is daar totaal niet aan de orde
Krijg lekker de grafkanker met die hoerenkloon van je.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:19 schreef BarneyStinson het volgende:
[..]
[ afbeelding ] (What? No. I'm as straight as an arrow. You wanne see my arrow?)
/
Yes.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:19 schreef BarneyStinson het volgende:
[..]
[ afbeelding ] (What? No. I'm as straight as an arrow. You wanne see my arrow?)
/
quote:
wie wil me aanraken?quote:Jelle. geweldig zegt:
er lag vandaag een gymtas in de school
Jelle. geweldig zegt:
en toen schoot iemand die naar mij, timo ofzo
Jelle. geweldig zegt:
en toen stond er iemand achter me die ik niet kende
Jelle. geweldig zegt:
en toen schoot ik zo die gymtas in zijn zak
Ja, dat wel. Maar dat is niet dat ze verkeerde woorden gebruiken, maar meer dat ze halve zinnen verkeerd vertalenquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:20 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik ben het ermee eens dat het patat is hoor, daar niet van, maar de meeste vertalingen zijn pure kanker.
kloptquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar dat is niet dat ze verkeerde woorden gebruiken, maar meer dat ze halve zinnen verkeerd vertalen
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Krijg lekker de grafkanker met die hoerenkloon van je.
Om je een klap in je gezicht te geven, het doet nog zeerquote:
Jij houdt echt alleen maar van 6de rangs films he?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:24 schreef De_Ananas het volgende:
http://filmtotaal.nl/film.php?id=7644
Da's IQM ofzo?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Krijg lekker de grafkanker met die hoerenkloon van je.
hihiquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Om je een klap in je gezicht te geven, het doet nog zeer
Okay, I can't sit on your toilet anyway.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:22 schreef BarneyStinson het volgende:
[..]
[ afbeelding ] (Well, okay. We can go to my place. But don't change anything!!! And you have to leave tomorrow morning asap.)
/
waarom? op welk ned is het eigenlijk? en hoelaat is het begonnen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:28 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
waarom? op welk ned is het eigenlijk? en hoelaat is het begonnen?3 en kwart voor 9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX AMSTERDAM!
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Okay, I can't sit on your toilet anyway.
quote:
Hee B, speel jij ook niet in Harold & Kumar?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:29 schreef BarneyStinson het volgende:
[..]
[ afbeelding ] (You can sit on something else... What up! High five!)
/
Hou gewoon op, je bent irritant.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:30 schreef BarneyStinson het volgende:
[..]
[ afbeelding ] (IQM isn't nearly as awesome as I am. But he can have my leftovers, though.)
/
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:30 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hee B, speel jij ook niet in Harold & Kumar?
You have something else I can shit on?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:29 schreef BarneyStinson het volgende:
[..]
[ afbeelding ] (You can sit on something else... What up! High five!)
/
Flikker jij ook eens op met dat gereageer op die kankerkloonquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
You have something else I can shit on?
nee daarom heb ik het ook tekort ik wil sexquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:36 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
je hebt niet eens een tekort, je hebt helemaal geen sex
moet ik even naar je toe komenquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:37 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
nee daarom heb ik het ook tekort ik wil sex
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:38 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
moet ik even naar je toe komen?
quote:
NO SHIT ! wacht evenquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:40 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
HEE DAT HOOR JE OOK BIJ NKOTB
Laten we er niet meer over pratenquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Is een leuke film hoor, toch Bt?
Laatste keer dat ik de vrouw een film laat uitzoeken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Laten we er niet meer over praten!
Ja deze was toch bij die glijbaan?quote:
Hahaha geweldig.quote:
Jullie vonden 'm ook dramatisch?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Laten we er niet meer over praten!
Ik dacht dat het grappig zou zijnquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik de vrouw een film laat uitzoeken.
Dan kan ik niet, Roel ook niet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:45 schreef Florian_ het volgende:
Heu FriterarKung gaat die date van 7 maart nog door?
Jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha geweldig.![]()
[..]
Jullie vonden 'm ook dramatisch?
Voor de 1000ste keer, je moet niet denkenquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht dat het grappig zou zijn!
Geld voor de film betalen en geld voor jou, erger kon het niet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaen wij hadden er nog geld voor betaald ook, dat maakt het meteen stukken erger
!
quote:jazz weg zegt:
ik lachte wat stoer
Big-DoG zegt:
?
Big-DoG zegt:
wat zei je nou allemaal
Big-DoG zegt:
ne gangster
Big-DoG zegt:
nep
Big-DoG zegt:
nigger
Big-DoG zegt:
homo
Big-DoG zegt:
zwerfer
jazz weg zegt:
geen zwerfer ik maak geen spelfouten
jazz weg zegt:
en homo ook niet
jazz weg zegt:
maar nepgangster zou ik opzich gezegd kunnen hebben ja
Had je maar betaald voor mij verdommequote:Op woensdag 18 februari 2009 21:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Geld voor de film betalen en geld voor jou, erger kon het niet.
Heb ik ook wel eens gehad in de bios, maar dan blijf ik zitten ook, ik heb betaald ten slotte.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaen wij hadden er nog geld voor betaald ook, dat maakt het meteen stukken erger
!
Had 50 euro op je bed moeten leggen jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Had je maar betaald voor mij verdomme!
Ok, dat komt goed uitquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dan kan ik niet, Roel ook niet.
Ging het toen ook over de "straal" bij wiskunde? Dat zou helemaal hilarisch zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:50 schreef bloodysunday het volgende:
Ik had vandaag wiskunde, kijk ik uit het raam. Zie er daar een vrouw in de bosjes staan te pissen. Noh ik kwam niet meer bij
Ha ja ik wil mensen irriteren op msn.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:47 schreef behangplakker het volgende:
Iemand van mijn msnlijst gaat online/offline met: Iemand nog chillen dan?
Dus ik ga een gesprek met hem aan:
[..]
haha nee helaas niet, over statistiekquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ging het toen ook over de "straal" bij wiskunde? Dat zou helemaal hilarisch zijn.
Hahahaquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Had 50 euro op je bed moeten leggen ja
N00b.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ha ja ik wil mensen irriteren op msn.
Ik ben helemaal geen baggeraar.quote:
Heb al een keer aangeboden om 16.80 over te maken voor een fles Bacardi maar dat wilde je toen nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaje mag het ook best achteraf nog overmaken hoor
!
Neej natuurlijk niet, jij bent geen baggeraar hoorquote:
D_A haalt het mbo niet eens!quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een labjas aan?
Dat wilde ik wél.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Heb al een keer aangeboden om 16.80 over te maken voor een fles Bacardi maar dat wilde je toen niet
Kut Hage Nees.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Omschrijf mij eens in 3 woorden.
'm'n beurs'quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Te laat nu
Had je m'n beurs ofzo maar moeten jatten als je geld wilde
Spontaan, gezellig, prettig gestoord.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Haagse Flap Drolquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik kan je ook gewoon geen ongelijk gevenquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Spontaan, gezellig, prettig gestoord.
Prettig gestoord geldt als een woord.
Oh die wil ik zien ja.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:59 schreef behangplakker het volgende:
Vanavond komt Jesus Camp erop.
Bijbelkampdocumentaire doet stof opwaaien
http://www.moviemeter.nl/film/38176/info/0#messages
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Die zou iedereen eens moeten zien. Gewoon om te zien dat er in het christendom ook heel wat zieke fundamentalisten zitten die kinderen brainwashen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:59 schreef behangplakker het volgende:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
omdat je dat kreng al-tijd gebruikt - baggeraar - psver (
)
Zag hem net op moviemeter, ben ook wel benieuwd inderdaadquote:
Je wilde het in eerste instantie al nooit geven, leugenaarquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Te laat nu
Had je m'n beurs ofzo maar moeten jatten als je geld wilde
GA WERKEN.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Die zou iedereen eens moeten zien. Gewoon om te zien dat er in het christendom ook heel wat zieke fundamentalisten zitten die kinderen brainwashen.
Wehehe dat moet ik zienquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:59 schreef behangplakker het volgende:
Zeg nooit nooitquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je wilde het in eerste instantie al nooit geven, leugenaar!
Dat weet ik nu ook wel, iedere vorm van geloof vind ik onzin. Het brengt dan ook niets dan slechts mee.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Die zou iedereen eens moeten zien. Gewoon om te zien dat er in het christendom ook heel wat zieke fundamentalisten zitten die kinderen brainwashen.
Dat kon ik verwachtenquote:
Ik heb 50 euro nodig want ik moet het aan een dealer geven, anders verkracht 'ie mequote:Op woensdag 18 februari 2009 22:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit![]()
Als je had gezegd dat je 50 euro aan een dealer moest geven omdat ie je anders zou verkrachten en je had het niet bij je had ik dat vast wel gegeven
Nu ben je te laat hé, als je het toen had gezegd had je het misschien wel gekregenquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb 50 euro nodig want ik moet het aan een dealer geven, anders verkracht 'ie meen ik heb het geld niet nu!
Ik bied twintig!quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:06 schreef NoelGallagher het volgende:
ik wil je ook wel verkrachten!
True, maar nu is het vooral de islam die een emmer stront over zich heen krijgt. En da's jammer.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:04 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat weet ik nu ook wel, iedere vorm van geloof vind ik onzin. Het brengt dan ook niets dan slechts mee.Het geeft sommigen hoop, maar kijk naar alle ellende in deze wereld. Meer dan 95% komt door geloof
Wordt er tenminste nog IETS geslagenquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:08 schreef NoelGallagher het volgende:
haha d_a die iemand klappen geef't, wat een dijenkletser.
Hit mequote:Op woensdag 18 februari 2009 22:08 schreef NoelGallagher het volgende:
haha d_a die iemand klappen geef't, wat een dijenkletser.
Laffe klapjes worden dat danquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:07 schreef De_Ananas het volgende:
Of ik was naar die dealer gegaan en had hem een pak voor z'n broek gegeven Steven Seagal manier
Da's Patrick Swayze toch?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Laffe klapjes worden dat danSteven Seagal heeft kanker en gaat dood
Klopt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hit me![]()
Ik zie er vet angstaanjagend uit in het echt.
Jij wil zeggen dat het Christendom zo goed is?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:09 schreef IQM het volgende:
[..]
True, maar nu is het vooral de islam die een emmer stront over zich heen krijgt. En da's jammer.
Hij zegt juist dat we ook moeten kijken naar de slechte kanten van het Christendom.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:12 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat het Christendom zo goed is?Even los van de Islam he. Hoeveel mensen hebben er al geen aids omdat de paus het verbiedt om met condooms te neuken
WAATTT !!!?!?!??!!???quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Laffe klapjes worden dat danSteven Seagal heeft kanker en gaat dood
Ohja, ik las het helemaal verkeerdquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij zegt juist dat we ook moeten kijken naar de slechte kanten van het Christendom.
Je leest niet goed.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:12 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat het Christendom zo goed is?Even los van de Islam he. Hoeveel mensen hebben er al geen aids omdat de paus het verbiedt om met condooms te neuken
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij zegt juist dat we ook moeten kijken naar de slechte kanten van het Christendom.
quote:
Spuit elfquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ohja, ik las het helemaal verkeerd
Ik wil wel eens naar dat kamp, kan je lekker gaan rellenquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Je leest niet goed.
Ik zeg dat nu vooral de islam belicht wordt, terwijl het bij het christendom dus ook niet allemaal koosjer is.
De negatieve aandacht lijkt zich dus enkel op de islam te vestigen... Daarom is Jesus Camp een aanrader.
Nu wil ik niet meer met je zoenen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:16 schreef NoelGallagher het volgende:
mmm, naturel chips met knoflooksaus
Ja, nouenquote:
Ja, ik weet hetquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Je leest niet goed.
Ik zeg dat nu vooral de islam belicht wordt, terwijl het bij het christendom dus ook niet allemaal koosjer is.
De negatieve aandacht lijkt zich dus enkel op de islam te vestigen... Daarom is Jesus Camp een aanrader.
Je moet je 'voor de grap' maar eens inlezen in Fred Phelps en zijn Westboro Baptist Church. Over zieke shit gesproken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:16 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik wil wel eens naar dat kamp, kan je lekker gaan rellen
Ik doelde meer op IQMquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, nouen![]()
[..]
Ja, ik weet hetWe liggen in ieder geval op 1 lijn
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude. Ik ben nog niet eens begonnen.Het document staat open, that's all.
FAIL!
Wil juist hele tijd al recensies lezen van Louis Theroux maar kom maar niet op de juiste paginaquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Je moet je 'voor de grap' maar eens inlezen in Fred Phelps en zijn Westboro Baptist Church. Over zieke shit gesproken.Louis Theroux van de BBC is ooit eens bij hem langsgeweest. Het is onmogelijk om met hem een discussie aan te gaan. Die oude knar waant zich bijna als God himself. Eng mannetje met eng veel invloed.
Ik heb twee opties:quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Ach ja, 't gaat maar om tien punten van de zestig die ik moet halen dit jaar.
God hates fags.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Je moet je 'voor de grap' maar eens inlezen in Fred Phelps en zijn Westboro Baptist Church. Over zieke shit gesproken.Louis Theroux van de BBC is ooit eens bij hem langsgeweest. Het is onmogelijk om met hem een discussie aan te gaan. Die oude knar waant zich bijna als God himself. Eng mannetje met eng veel invloed.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wil juist hele tijd al recensies lezen van Louis Theroux maar kom maar niet op de juiste paginaEven googlen maar
Wehehe is die gast echt zo gek ?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Tyra is sowieso een domme sufkut.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
God hates fags.![]()
Dat was erg ziek inderdaad. Ze waren ook een keer bij Tyra Banks te gast, maar ja Tyra stelde natuurlijk alleen suffe vragen.
Hij houdt er héle rare denkbeelden op na.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:24 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wehehe is die gast echt zo gek ?
Heb er 2 op mijn computer staan dacht ik. Over die 'White Supremacists' en 'Killadelphia'quote:
Like?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Hij houdt er héle rare denkbeelden op na.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb twee opties:
A) Je gaat werken.
B) Je komt terug.
Een gek is niet erg, maar wel als die gek honderden anderen erin meesleeptquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:26 schreef Breathtaking het volgende:
Nou boehoehoehoe, alle gekken gaan een keer dooden dan worden er weer nieuwe geboren enzo maarrr
..
...Alles goed verder?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:26 schreef Breathtaking het volgende:
Nou boehoehoehoe, alle gekken gaan een keer dooden dan worden er weer nieuwe geboren enzo maarrr
..
Ik ben het eens met B.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:27 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moet van Ali B. kiezen.
Wat is er liefje?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:26 schreef Breathtaking het volgende:
..
quote:
Bron: Wikipediaquote:De Westboro Baptist Church (afgekort WBC) is een controversiële Amerikaanse christelijke organisatie die haar hoofdkwartier heeft in Topeka (Kansas). De WBC is in 1955 is opgericht door Fred Phelps. De organisatie heeft de gewoonte om na rampen of aanslagen een verklaring uit te vaardigen waarin wordt gezegd dat de leden van de kerk het dodental bejubelen. Momenteel heeft de WBC tweehonderd leden[1], waarvan er ongeveer honderd familieleden van Fred Phelps zijn.
De baptisten van Westboro zijn sterke tegenstanders van homoseksualiteit. Zij uiten dit voornamelijk via hun controversiële en geparodieerde website God Hates Fags, waar bijbelcitaten worden aangehaald om deze seksuele voorkeur te verwerpen, omdat die in hun ogen afgekeurd wordt door God. De leden van de kerk beschouwen aids als een goddelijke straf voor homoseksuelen. Nadat Matthew Shepard in 1998 om zijn seksuele geaardheid in Wyoming werd vermoord, probeerden de baptisten om een vergunning te krijgen voor het oprichten van een monument, dat zou moeten bestaan uit een blok graniet met daarop een bronzen plaquette met de tekst "Matthew Shepard: ging de hel binnen op 12 oktober 1998, vanwege zijn verzet tegen Gods waarschuwing: Je mag niet het bed delen met een man zoals met een vrouw, dat is gruwelijk."
De WBC heeft een geheel eigen visie op de apocalyps. Volgens Fred Phelps zullen alle mensen verzameld worden in een goddelijke rechtbank, waar de leden van zijn kerk als getuigen zullen optreden tegen alle anderen, die vervolgens in de hel geworpen zullen worden. De kerk beweerde dat de dood van de Amerikaanse journalist Nick Berg in 2004 de wraak van God was voor een mislukte bomaanslag op de Baptistenkerk in 1995. Kerkgangers bezoeken ook de begrafenissen van Amerikaanse soldaten die in Irak zijn gesneuveld, om de begrafenisgangers mee te delen dat de overledene naar de hel is gestuurd.
Die kerel is anti-homo's, anti-joden, anti-Zweden, anti-Ieren, anti-Amerika, anti-militairen, etc...quote:
Misschien zouden die mensen niet zo verdomde achterlijk moeten zijn om erin meegesleept te worden.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Een gek is niet erg, maar wel als die gek honderden anderen erin meesleept
Hmmm, help me herinneren dat er beveiliging moet zijn op mijn begrafenis.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Die kerel is anti-homo's, anti-joden, anti-Zweden, anti-Ieren, anti-Amerika, anti-militairen, etc...
En wat helemaal erg is dat hij met z'n familie begrafenissen van overleden militairen/homofielen gaat verpesten door met allemaal anti-militaire/homoseksuele vlaggen en leuzen de boel te verstoren.
Maar hey, het is maar een gek die ooit dood gaat.Who gives a fuck?
Ik kom niet op de meet dus hij is niet interessant.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Sorry, zullen we het maar weer over de meet hebben? Veel interessanter.
Ja, want jij wordt natuurlijk nooit ergens in meegesleept. Jij bent immuun voor invloeden van buitenaf. En dat gaat natuurlijk ook hartstikke makkelijk. Het heeft ook helemaal niks te maken met opvoeding of het feit dat je in een totaal afgesloten gemeenschap opgroeit.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Misschien zouden die mensen niet zo verdomde achterlijk moeten zijn om erin meegesleept te worden.
Precies.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:32 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik kom niet op de meet dus hij is niet interessant.
Ik bied me aan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmmm, help me herinneren dat er beveiliging moet zijn op mijn begrafenis.
Nee, ik had het over die meet van jou en Bt waar net weer over gesproken werd.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:32 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik kom niet op de meet dus hij is niet interessant.
Maar als je als kind al gehersenspoeld word dan weet je niet anders, kijk naar die Hitlerjugend of hoe heten die lui.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Misschien zouden die mensen niet zo verdomde achterlijk moeten zijn om erin meegesleept te worden.
Hahahahaquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, want jij wordt natuurlijk nooit ergens in meegesleept. Jij bent immuun voor invloeden van buitenaf. En dat gaat natuurlijk ook hartstikke makkelijk. Het heeft ook helemaal niks te maken met opvoeding of het feit dat je in een totaal afgesloten gemeenschap opgroeit.!!
Dat. Maar laat Bt maar lekker met oneliners strooien. Ze weet het duidelijk allemaal hartstikke goed.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar als je als kind al gehersenspoeld word dan weet je niet anders, kijk naar die Hitlerjugend of hoe heten die lui.
Oh. Dat ging ook nergens over nee, geef ik toe.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, ik had het over die meet van jou en Bt waar net weer over gesproken werd.
Jaloersquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, ik had het over die meet van jou en Bt waar net weer over gesproken werd.
Lul het maar weer recht, ja.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahahadat je hier nog op ingaat, ik snap het niet.
Ik ga maar eens een troll kloon maken denk ik, want ik ben er duidelijk goed in..
FOK!kers.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar als je als kind al gehersenspoeld word dan weet je niet anders, kijk naar die Hitlerjugend of hoe heten die lui.
Dit verwoordt het beter:quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:34 schreef De_Ananas het volgende:
Oh. Dat ging ook nergens over nee, geef ik toe.
Yeah whatever.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga maar eens een troll kloon maken denk ik, want ik ben er duidelijk goed in..
Je mag deze wel.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht na het lezen van:quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ga er dan eentje beginnen, stuk appel-gebak !quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:36 schreef De_Ananas het volgende:
Ik wil weer een leuke rel meemaken
Precies wat ik denk na het lezen van álles dat jij zegt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht na het lezen van:
[..]
Ik wilde volgend jaar nog wel middenvooraan staan bij de rellen voorafgaand aan de wedstrijdquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:37 schreef bloodysunday het volgende:
NEEE 5 jaar lang geen uitsuporters meer ajax-feyenoord. Dat geeft toch een ander gevoel met zo'n wedstrijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |