Ik ben helemaal geen baggeraar.quote:
Heb al een keer aangeboden om 16.80 over te maken voor een fles Bacardi maar dat wilde je toen nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaje mag het ook best achteraf nog overmaken hoor
!
Neej natuurlijk niet, jij bent geen baggeraar hoorquote:
D_A haalt het mbo niet eens!quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een labjas aan?
Dat wilde ik wél.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Heb al een keer aangeboden om 16.80 over te maken voor een fles Bacardi maar dat wilde je toen niet
Kut Hage Nees.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Omschrijf mij eens in 3 woorden.
'm'n beurs'quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Te laat nu
Had je m'n beurs ofzo maar moeten jatten als je geld wilde
Spontaan, gezellig, prettig gestoord.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Haagse Flap Drolquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik kan je ook gewoon geen ongelijk gevenquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Spontaan, gezellig, prettig gestoord.
Prettig gestoord geldt als een woord.
Oh die wil ik zien ja.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:59 schreef behangplakker het volgende:
Vanavond komt Jesus Camp erop.
Bijbelkampdocumentaire doet stof opwaaien
http://www.moviemeter.nl/film/38176/info/0#messages
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Die zou iedereen eens moeten zien. Gewoon om te zien dat er in het christendom ook heel wat zieke fundamentalisten zitten die kinderen brainwashen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:59 schreef behangplakker het volgende:
Vanavond komt Jesus Camp erop.
Bijbelkampdocumentaire doet stof opwaaien
http://www.moviemeter.nl/film/38176/info/0#messages
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
omdat je dat kreng al-tijd gebruikt - baggeraar - psver (
)
Zag hem net op moviemeter, ben ook wel benieuwd inderdaadquote:
Je wilde het in eerste instantie al nooit geven, leugenaarquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Te laat nu
Had je m'n beurs ofzo maar moeten jatten als je geld wilde
GA WERKEN.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Die zou iedereen eens moeten zien. Gewoon om te zien dat er in het christendom ook heel wat zieke fundamentalisten zitten die kinderen brainwashen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |