Hahaha geweldig.quote:
Jullie vonden 'm ook dramatisch?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Laten we er niet meer over praten!
Ik dacht dat het grappig zou zijnquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik de vrouw een film laat uitzoeken.
Dan kan ik niet, Roel ook niet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:45 schreef Florian_ het volgende:
Heu FriterarKung gaat die date van 7 maart nog door?
Jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha geweldig.![]()
[..]
Jullie vonden 'm ook dramatisch?
Voor de 1000ste keer, je moet niet denkenquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht dat het grappig zou zijn!
Geld voor de film betalen en geld voor jou, erger kon het niet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaen wij hadden er nog geld voor betaald ook, dat maakt het meteen stukken erger
!
quote:jazz weg zegt:
ik lachte wat stoer
Big-DoG zegt:
?
Big-DoG zegt:
wat zei je nou allemaal
Big-DoG zegt:
ne gangster
Big-DoG zegt:
nep
Big-DoG zegt:
nigger
Big-DoG zegt:
homo
Big-DoG zegt:
zwerfer
jazz weg zegt:
geen zwerfer ik maak geen spelfouten
jazz weg zegt:
en homo ook niet
jazz weg zegt:
maar nepgangster zou ik opzich gezegd kunnen hebben ja
Had je maar betaald voor mij verdommequote:Op woensdag 18 februari 2009 21:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Geld voor de film betalen en geld voor jou, erger kon het niet.
Heb ik ook wel eens gehad in de bios, maar dan blijf ik zitten ook, ik heb betaald ten slotte.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaen wij hadden er nog geld voor betaald ook, dat maakt het meteen stukken erger
!
Had 50 euro op je bed moeten leggen jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Had je maar betaald voor mij verdomme!
Ok, dat komt goed uitquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dan kan ik niet, Roel ook niet.
Ging het toen ook over de "straal" bij wiskunde? Dat zou helemaal hilarisch zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:50 schreef bloodysunday het volgende:
Ik had vandaag wiskunde, kijk ik uit het raam. Zie er daar een vrouw in de bosjes staan te pissen. Noh ik kwam niet meer bij
Ha ja ik wil mensen irriteren op msn.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:47 schreef behangplakker het volgende:
Iemand van mijn msnlijst gaat online/offline met: Iemand nog chillen dan?
Dus ik ga een gesprek met hem aan:
[..]
haha nee helaas niet, over statistiekquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ging het toen ook over de "straal" bij wiskunde? Dat zou helemaal hilarisch zijn.
Hahahaquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Had 50 euro op je bed moeten leggen ja
N00b.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ha ja ik wil mensen irriteren op msn.
Ik ben helemaal geen baggeraar.quote:
Heb al een keer aangeboden om 16.80 over te maken voor een fles Bacardi maar dat wilde je toen nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaje mag het ook best achteraf nog overmaken hoor
!
Neej natuurlijk niet, jij bent geen baggeraar hoorquote:
D_A haalt het mbo niet eens!quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een labjas aan?
Dat wilde ik wél.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Heb al een keer aangeboden om 16.80 over te maken voor een fles Bacardi maar dat wilde je toen niet
Kut Hage Nees.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Omschrijf mij eens in 3 woorden.
'm'n beurs'quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Te laat nu
Had je m'n beurs ofzo maar moeten jatten als je geld wilde
Spontaan, gezellig, prettig gestoord.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Haagse Flap Drolquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik kan je ook gewoon geen ongelijk gevenquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Spontaan, gezellig, prettig gestoord.
Prettig gestoord geldt als een woord.
Oh die wil ik zien ja.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:59 schreef behangplakker het volgende:
Vanavond komt Jesus Camp erop.
Bijbelkampdocumentaire doet stof opwaaien
http://www.moviemeter.nl/film/38176/info/0#messages
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Die zou iedereen eens moeten zien. Gewoon om te zien dat er in het christendom ook heel wat zieke fundamentalisten zitten die kinderen brainwashen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:59 schreef behangplakker het volgende:
Vanavond komt Jesus Camp erop.
Bijbelkampdocumentaire doet stof opwaaien
http://www.moviemeter.nl/film/38176/info/0#messages
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
omdat je dat kreng al-tijd gebruikt - baggeraar - psver (
)
Zag hem net op moviemeter, ben ook wel benieuwd inderdaadquote:
Je wilde het in eerste instantie al nooit geven, leugenaarquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Te laat nu
Had je m'n beurs ofzo maar moeten jatten als je geld wilde
GA WERKEN.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Die zou iedereen eens moeten zien. Gewoon om te zien dat er in het christendom ook heel wat zieke fundamentalisten zitten die kinderen brainwashen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |