quote:
Hee B, speel jij ook niet in Harold & Kumar?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:29 schreef BarneyStinson het volgende:
[..]
[ afbeelding ] (You can sit on something else... What up! High five!)
/
Hou gewoon op, je bent irritant.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:30 schreef BarneyStinson het volgende:
[..]
[ afbeelding ] (IQM isn't nearly as awesome as I am. But he can have my leftovers, though.)
/
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:30 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hee B, speel jij ook niet in Harold & Kumar?
You have something else I can shit on?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:29 schreef BarneyStinson het volgende:
[..]
[ afbeelding ] (You can sit on something else... What up! High five!)
/
Flikker jij ook eens op met dat gereageer op die kankerkloonquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
You have something else I can shit on?
nee daarom heb ik het ook tekort ik wil sexquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:36 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
je hebt niet eens een tekort, je hebt helemaal geen sex
moet ik even naar je toe komenquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:37 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
nee daarom heb ik het ook tekort ik wil sex
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:38 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
moet ik even naar je toe komen?
quote:
NO SHIT ! wacht evenquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:40 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
HEE DAT HOOR JE OOK BIJ NKOTB
Laten we er niet meer over pratenquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Is een leuke film hoor, toch Bt?
Laatste keer dat ik de vrouw een film laat uitzoeken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Laten we er niet meer over praten!
Ja deze was toch bij die glijbaan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |