Krijg lekker de grafkanker met die hoerenkloon van je.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:19 schreef BarneyStinson het volgende:
[..]
[ afbeelding ] (What? No. I'm as straight as an arrow. You wanne see my arrow?)
/
Yes.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:19 schreef BarneyStinson het volgende:
[..]
[ afbeelding ] (What? No. I'm as straight as an arrow. You wanne see my arrow?)
/
quote:
wie wil me aanraken?quote:Jelle. geweldig zegt:
er lag vandaag een gymtas in de school
Jelle. geweldig zegt:
en toen schoot iemand die naar mij, timo ofzo
Jelle. geweldig zegt:
en toen stond er iemand achter me die ik niet kende
Jelle. geweldig zegt:
en toen schoot ik zo die gymtas in zijn zak
Ja, dat wel. Maar dat is niet dat ze verkeerde woorden gebruiken, maar meer dat ze halve zinnen verkeerd vertalenquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:20 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik ben het ermee eens dat het patat is hoor, daar niet van, maar de meeste vertalingen zijn pure kanker.
kloptquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar dat is niet dat ze verkeerde woorden gebruiken, maar meer dat ze halve zinnen verkeerd vertalen
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Krijg lekker de grafkanker met die hoerenkloon van je.
Om je een klap in je gezicht te geven, het doet nog zeerquote:
Jij houdt echt alleen maar van 6de rangs films he?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:24 schreef De_Ananas het volgende:
http://filmtotaal.nl/film.php?id=7644
Da's IQM ofzo?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Krijg lekker de grafkanker met die hoerenkloon van je.
hihiquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Om je een klap in je gezicht te geven, het doet nog zeer
Okay, I can't sit on your toilet anyway.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:22 schreef BarneyStinson het volgende:
[..]
[ afbeelding ] (Well, okay. We can go to my place. But don't change anything!!! And you have to leave tomorrow morning asap.)
/
waarom? op welk ned is het eigenlijk? en hoelaat is het begonnen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:28 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
waarom? op welk ned is het eigenlijk? en hoelaat is het begonnen?3 en kwart voor 9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX AMSTERDAM!
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Okay, I can't sit on your toilet anyway.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |