En dat.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Misselijk worden door een hamburger of een ijsje?
Neequote:
WATquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neeik heb niet echt honger, ik heb gewoon trek. Maar iets in mij zegt dat als ik iets lekkers ga eten dat ik misselijk zal worden.
Only 1 way to knowquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neeik heb niet echt honger, ik heb gewoon trek. Maar iets in mij zegt dat als ik iets lekkers ga eten dat ik misselijk zal worden.
Vreet nou gewoon die tompoesen op. Daar word je echt niet in een keer dik van.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb er al 2 opquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:06 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Vreet nou gewoon die tompoesen op. Daar word je echt niet in een keer dik van.
Gewoon eten, van één hamburgertje of ijsje wordt je heus niet ineens moddervet. Het gaat er niet alleen om wát je eet maar hoevéel je eet. Als je al de hele dag ander ongezond spul hebt zitten eten dan zou ik ook een beetje oppassen, maar af en toe gewoon een patatje ofzo tussendoor kan toch geen kwaad ? En al zou je dan een kilootje erbij krijgen, dat is toch niet zó erg ?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:00 schreef Breathtaking het volgende:
Kennen jullie dat onbestemde gevoel in je maag, dat je niet weet of je nou iets wil eten of niet?
Het heeft iets weg van brakheid, maar dan wat milder..
Je hebt wel trek, en zin in dit bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Maar iets zegt je dat als je het gegeten hebt, je heel misselijk zult worden!
En als je het dan eet, word je ook misselijk en haat je jezelf.
Klacht: Eten of niet?
Disclaimer: Ik ben niet zwanger
HET MAAKT ME GEEN REET UIT OF ER EEN KILOGRAM BIJ KOMTquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:07 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Gewoon eten, van één hamburgertje of ijsje wordt je heus niet zo snel dik. Het gaat er niet alleen om wát je eet maar hoevéel je eet. Als je al de hele dag ander ongezond spul hebt zitten eten dan zou ik ook een beetje oppassen, maar af en toe gewoon een patatje ofzo tussendoor kan toch geen kwaad ? En al zou je dan een kilootje erbij krijgen, dat is heus niet zó erg
Neequote:Op woensdag 18 februari 2009 22:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HET MAAKT ME GEEN REET UIT OF ER EEN KILOGRAM BIJ KOMT
Het gaat om het feit of ik misselijk ga worden of niet!
Anders doe je even lekker serieus bij zo'n oh zo serieuze klacht.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:07 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Gewoon eten, van één hamburgertje of ijsje wordt je heus niet ineens moddervet. Het gaat er niet alleen om wát je eet maar hoevéel je eet. Als je al de hele dag ander ongezond spul hebt zitten eten dan zou ik ook een beetje oppassen, maar af en toe gewoon een patatje ofzo tussendoor kan toch geen kwaad ? En al zou je dan een kilootje erbij krijgen, dat is toch niet zó erg ?
Dit ís een serieuze klacht.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Anders doe je even lekker serieus bij zo'n oh zo serieuze klacht.
Oww sorry ik had de OP nog niet goed gelezen, maar als je aanvoelt dat je misselijk gaat worden dan moet je het gewoon niet doen. Of ga gewoon eens rustig zitten als je het dan toch wilt eten, dan wordt je lang niet zo snel misselijk als wanneer je nog met andere activiteiten bezig bent.. toch ?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HET MAAKT ME GEEN REET UIT OF ER EEN KILOGRAM BIJ KOMT
Het gaat om het feit of ik misselijk ga worden of niet!
Yeah, right, snoes.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit ís een serieuze klacht.
Ik zit al heel rustigquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:10 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Oww sorry ik had de OP nog niet goed gelezen, maar als je aanvoelt dat je misselijk gaat worden dan moet je het gewoon niet doen. Of ga gewoon eens rustig zitten als je het dan toch wilt eten, dan wordt je lang niet zo snel misselijk als wanneer je nog met andere activiteiten bezig bent.. toch ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |