Ohja, ik las het helemaal verkeerdquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij zegt juist dat we ook moeten kijken naar de slechte kanten van het Christendom.
Je leest niet goed.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:12 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat het Christendom zo goed is?Even los van de Islam he. Hoeveel mensen hebben er al geen aids omdat de paus het verbiedt om met condooms te neuken
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij zegt juist dat we ook moeten kijken naar de slechte kanten van het Christendom.
quote:
Spuit elfquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ohja, ik las het helemaal verkeerd
Ik wil wel eens naar dat kamp, kan je lekker gaan rellenquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Je leest niet goed.
Ik zeg dat nu vooral de islam belicht wordt, terwijl het bij het christendom dus ook niet allemaal koosjer is.
De negatieve aandacht lijkt zich dus enkel op de islam te vestigen... Daarom is Jesus Camp een aanrader.
Nu wil ik niet meer met je zoenen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:16 schreef NoelGallagher het volgende:
mmm, naturel chips met knoflooksaus
Ja, nouenquote:
Ja, ik weet hetquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Je leest niet goed.
Ik zeg dat nu vooral de islam belicht wordt, terwijl het bij het christendom dus ook niet allemaal koosjer is.
De negatieve aandacht lijkt zich dus enkel op de islam te vestigen... Daarom is Jesus Camp een aanrader.
Je moet je 'voor de grap' maar eens inlezen in Fred Phelps en zijn Westboro Baptist Church. Over zieke shit gesproken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:16 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik wil wel eens naar dat kamp, kan je lekker gaan rellen
Ik doelde meer op IQMquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, nouen![]()
[..]
Ja, ik weet hetWe liggen in ieder geval op 1 lijn
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude. Ik ben nog niet eens begonnen.Het document staat open, that's all.
FAIL!
Wil juist hele tijd al recensies lezen van Louis Theroux maar kom maar niet op de juiste paginaquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Je moet je 'voor de grap' maar eens inlezen in Fred Phelps en zijn Westboro Baptist Church. Over zieke shit gesproken.Louis Theroux van de BBC is ooit eens bij hem langsgeweest. Het is onmogelijk om met hem een discussie aan te gaan. Die oude knar waant zich bijna als God himself. Eng mannetje met eng veel invloed.
Ik heb twee opties:quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Ach ja, 't gaat maar om tien punten van de zestig die ik moet halen dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |